de Prikbitches
zondag 10 juli 2011 om 11:36
Dank je wel meiden.. Het leven is oneerlijk. Ik heb nu officieel een hekel aan mijn eigen lichaam.. Lang treuren gaat niet lukken, we hebben vanmiddag nog een verjaardag..
Heb me net uitgeleefd op het huishouden, en dat voelt toch wel goed..
Mocht ik van de week nog niet ongesteld worden ga ik de huisarts, niet omdat ik nog denk zwanger te zijn maar dat het te maken zal hebben met de overgang. Misschien dan nog maar eens bloed laten prikken..
Heb me net uitgeleefd op het huishouden, en dat voelt toch wel goed..
Mocht ik van de week nog niet ongesteld worden ga ik de huisarts, niet omdat ik nog denk zwanger te zijn maar dat het te maken zal hebben met de overgang. Misschien dan nog maar eens bloed laten prikken..
zondag 10 juli 2011 om 12:34
Merel, . Wat balen. Het is precies wat Yamunu zei, ongesteld worden is al erg genoeg zonder overtijd gedoe erbij. Hopelijk komt je ongesteldheid nu snel (bij mij standaard de dag nadat ik getest had) en is dit een eenmalige uitspatting van je lichaam die los staat van de overgang.
Ik sta hier letterlijk stijf van de zenuwen. Mijn nek en rugspieren zitten helemaal vast.
Ik sta hier letterlijk stijf van de zenuwen. Mijn nek en rugspieren zitten helemaal vast.
zondag 10 juli 2011 om 13:23
Dank jullie wel voor het welkom, miskramen heb ik volledig achter me gelaten hoor, klinkt waarschijnlijk erg raar voor de meeste maar heb altijd wel gehad dat er een reden voor moest zijn,en op 1 of andere manier voelde het ook nog niet echt, had ook kinderen helemaal afgesloten, maar nu we weer gaan beginnen ook echt weer zin in. Spannend allemaal weer,zal weer een periode worden van zenuwen en tranen
zondag 10 juli 2011 om 13:45
Meestal werkt schoonmaken bij mij niet, heb dan ff helemaal nergens zin in.. Behalve heel veel snoepen. Maar daar wil ik ook vanaf! Dus het is kiezen of delen
Ik zit even in een baalmodus, we hadden het zo gehoopt. Een klein wondertje.. Maar blijkbaar is het ons niet gegund.. Daar zullen we mee moeten leren leven, op momenten zoals is nu is dat vreselijk hard en moeilijk..
Ik zit even in een baalmodus, we hadden het zo gehoopt. Een klein wondertje.. Maar blijkbaar is het ons niet gegund.. Daar zullen we mee moeten leren leven, op momenten zoals is nu is dat vreselijk hard en moeilijk..
zondag 10 juli 2011 om 20:04