de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Taartje , wat geweldig ! gefeliciteerd!
Taart wat super!!! GEFELICITEEEEEEERD!!!!!

Ik kom jullie later deze week bijpraten hoor... Ben de afgelopen 2 dagen hard aan het werk geweest op een evenement. Het voelt alleen niet als werken. Maar het is lichamelijk best pittig (wist ik van tevoren trouwen) dus ik lig echt even lekker voor pampus. Maar hey... Ik heb mijn nog-te-laten-bouwen website straks wel bijna bij elkaar verdiend in 4 dagen.

Dus ik ga nog even lekker genieten van mijn spierpijn.

En over een jaar... Dan ben ik gewoon superslank en dik gespierde armen!

Abc mag morgen nog wel langskomen om losgemaakt te worden in nek en schouders! (Dan weten jullie ook weer wat ik doe...)
Dank jullie wel allemaal! Ik heb op de Freya website uitgerekend hoe ver ik ben en zo. Ben dan (als alles goed blijft gaan en we over een paar weken een kloppend hartje mogen horen) nu 4 weken en 3 dagen en 16 maart uitgerekend....

Abc ik ga heel hard voor jou duimen! De statistieken kunnen de pot op.
Meelezer...

Taartje wat super! Gefeliciteerd!

Merel
Taartje een leuke site om te kijken hoe het er nu in je buik aan toe gaat is babybytes en dan invullen wanneer je laatste menstruatie was. Zo kan je per week een stukje lezen.

Hoop dat alle bitches hier nog eens moeten gaan lezen over hun buik!!
@ taartje: hier een meelezer van het "uitgerekend in augustus" forum: GEFELICITEERD! Wat fijn te lezen dat het toch weer gelukt is. Geniet ervan en ook sterkte komende weken. Tis en blijft spannend.
Hoera voor Taartje!!!!!!

Duimen blijven draaien voor je abc. Statistisch gezien mag er op dit forum ook wel eens een uitschieter zijn
quote:merel29 schreef op 10 juli 2011 @ 07:42:

Duidelijker dan dit kan niet, 100% negatief..Potverdorie!!!!! Shit! Wat hoopte ik dit voor je. Hele dikke knuffel!
Hiep hiep hoera voor Taartje! Wat een gaaf nieuws! Van harte gefeliciteerd!

(ik blijf het lastig vinden hoor, al die tegenstrijdige berichten hier... ik leef heel erg mee met Merel maar ben tegelijkertijd superblij voor taartje)
Enneh.... ik durf het bijna niet te schrijven, bang om het ongeluk op me af te roepen ofzo en bang om anderen hier vreselijk te kwetsen, maar.... ik ben zwanger!!!! Ik ben er helemaal beduusd van. Vandaag was voor mij een hele mooie, maar ook een hele moeilijke dag (voor diegene die 'm niet meer snapt, zie hyves). En nu? Toch dubbel feest! Alsof het zo moest zijn ofzo. Beetje hetzelfde verhaal als Kaet. Ik dacht ongesteld te zijn geweest, maar dat stelde niet veel voor en achteraf gezien was dat dus ook niet zo. Ik denk, als ik even terugdenk, dat ik nu toch al wel 5 weken zwanger ben ofzo. Weird! En een keimooi cadeau, al voelt het onwerkelijk!
Taartje, wat FIJN!! Supergoed nieuws (zeker om mee naar bed te gaan). Wat heerlijk meid. Ben superblij voor je!!!

En Merel wat zal dit nieuws pijnlijk voor je zijn. Een extra dikke stevige knuffel voor jou. Ik vind je een hele dappere.

Shertho, welkom hier. Ik vind dat je een hele mooie nick hebt.

Abc, de statistieken loslaten... Maarja, das lastig. Over een paar uur weet je meer. Ik duim ook voor jou!!!

Vandaag ben ik dan eindelijk ongesteld geworden. Had donderdag al moeten zijn en ik liep al een week met zware hoofdpijn. Vrijdag trok ik echt niet, heb veel gejankt. Ik spoor dan echt niet en mijn gedachten zijn zo niet reëel. Kost bergen energie. Hopelijk slaat de acupunctuur ook daarvoor aan.

Kaetje, dank voor de herinnering aan de mogelijke limiet IVF pogingen. Wanneer dit zo is hebben man en ik afgesproken om in oktober en december de pogingen te doen.
Blogbabe, jij ook van harte!!! Superkado, wat heerlijk voor je/jullie!
Nou meiden wat een avond hier zeg! Ik heb late dienst gehad, lig net op bed, en denk, nog even op het forum kijken. En dan lees ik het bericht van Blog!!! Jeetje meid van harte gefeliciteerd! Echt super fijn voor jullie!! Zo, mijn verjaardag is in elk geval goed begonnen met dit mooie nieuws van Taart en Blog! Abc sterkte met testen en ik duim hoor!
jeetje blog ! fantastisch ! gefeliciteerd !

djiez meiden het word nog druk in het midden
Pffffff heftig weekend hier.

Liefste merel, wat een teleurstelling meissie :( zet m op lief.

En blogje, wat geweldig! En taartje ook! Gefeliciteerd dames.

Zo dubbel hier altijd. Zet m op alle meiden!

Ps karan zit je ook op hyves? Ben wel benieuwd naar het werk dat je nu doet

Fijne dag chicas!
Merel: dikke knuffel voor jou! Waarom moet je lijf je nou zo nodig voor de gek houden he?
Taartje en blog HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo heeeeeee, dat is mooi nieuws. Het wordt gewoon druk op het zwangerenbankje. Blog gefeliciteerd!

Abc al getest? Jij kan er nog wel bij hoor!
Oh abc spannend....
@ Taartje en blogbabe GEFELICITEERD!

@ abc: spannend, succes vandaag.

@ merel:

Wat moet dat moeilijk zijn voor jullie, heel goed nieuws en teleurstelling zo vlak bij elkaar..
Blog! Jeetje zeg, wat een goed nieuws!!!! Wat zijn we ook rare wijven of niet? Ongesteld worden en dan toch niet... Gefeliciteerd!

En het wordt vol in het midden maar er is altijd meer plaats!!

Wel gek hé, hoe het lijkt alsof de positieve berichten ook altijd samen gaan met de negatieve... net of we allemaal in dezelfde week testen steeds.

Merel Kan me voorstellen dat je even helemaal zat bent van je lichaam....

ABC, ik duim!!! er is meer plek, kom maar bij ons staan
Taartje en Blogbabe, Wat lief dat jullie zo aan mij hebben gedacht om jullie nieuws "later" te delen! Maar dat had voor mij echt niet gehoeven , jullie nieuws is zoveel beter dan het mijne!

Meiden van harte gefeliciteerd!!!!
Abc ik zit klaar!

Blog wat een nieuws zeg! Geweldig! Super!
merel je bent een skattie !
Taartje en Blog: joehoe!!! Van harte meiden, met dit supermooie nieuws!

Merel: dikke knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven