de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:kaetje schreef op 17 juli 2011 @ 20:15:

Pfffff, heb hier tranen in mn ogen Dolfijn, zo erg hoop ik het voor jullie! Zou het zo mooi vinden als jullie het allemaal mee mogen maken tot en met het huilende kindje op je buik en het kindje aan je borst en met een lekker bol buikje in de cosleeper...
Dolfijn ik snap dat het nu weinig zin heeft, maar de 1e x in de mm bij ons in een ander ziekrnhuis is ons verteld dat mijn man niks mankeerde maar het bij mij niet goed zat vandaar
aaah, dat wist ik niet Shertho. Wat was er dan mis met jou als ik vragen mag? En is dat nu verholpen dan?
ramiaatje ik had ook erg veel last van mijn eierstokken de dag na de pregnyl! Fijn dat het nu minder zeer deed. Nu op naar de wachtweken!

maria52 dat is altijd goed zo'n succes verhaal! Helaas ben ik niet spontaan zwanger geworden na de hsg

dolfijntje ik kan mij voorstellen dat de tijd na de terugplaatsing erg spannend is.. Ik duim voor je! Balen dat er zo'n druk op je ligt.

Ik ben nog nooit zwanger geweest maar omdat ik 'al' 33 jaar bent vinden mensen het ook nodig om te vragen of we al bezig zijn.. Ik kan daar soms zo verdrietig van worden.. Ik wil niks liever dan zwanger worden/zijn.

Verder ben ik ook erg emotioneel, zou dat nog van de pregnyl komen of ligt het gewoon aan mij? Ik kan echt niks hebben gewoon..

Wat betreft de tabel moeten jullie maar kijken of ik er al in 'mag"

Ik ben jjw 33 jaar en ben sinds april 2009 met de pil gestopt. Zaad van mijn vriend is helemaal ok en bij mij was ook alles ok. In januari 2011 een hsg gehad. Eind april de 1ste iui gehad en afgelopen vrijdag (15 juli) de 2de iui.
Nou wat er mis was met mij waarschijnlijk niks, ik heb in die tijd chlomid gekregen en na dat 5 x gehad te hebben kwam er niet heel veel uit, waardoor ik het idee had niet serieus genomen te worden en dus ben ik er mee gestopt. Was er helemaal klaar mee, maar nu paar jaar later toch nog de drang naar kleintje vandaar nu opnieuw mm in maar nu in vu, daar kwam uit de testen dat ik niks mankeer en mijn man zijn zaad erg slecht is, de verklaring van deze arts was dat ze geen idee had waar het fout was gegaan, maar ach kunnen lang zeuren, maar ben blij dat ik deze stap heb genomen, heb 100% vertrouwen in dit ziekenhuis
Sherto, ik heb je er in gezet hoor.
Dolfijn, we zijn een lekker stel huilies zo...
Dank je kaetje
quote:shertho schreef op 17 juli 2011 @ 20:36: heb 100% vertrouwen in dit ziekenhuis

Ik ook Daar liggen mijn embryootjes op me te wachten. Mijn ziekenhuis werkt als transferziekenhuis met het VU. En ik ben in het VU geopereerd aan mijn endometriose. Echt een goed ziekenhuis!

Wat een verhaal zeg! En dan ben je zo weer een behoorlijk aantal jaartjes verder...

Kaetje, en de tranen lopen dit weekend al zo makkelijk hier en dan kom jij met die lieve berichtjes
Geeft niks, het moet er toch allemaal uit!
Ik heb geen tijd om helemaal te reageren, maar ik wil Dolfijntje succes wensen morgen!

En MagiC succes bij de echo! Ik hoop dat je een mooi knipperlichtje ziet!

Zet hem op meiden!
O echt dolfijn en morgen terug plaatsing? Succes
Dolfijntje: succes!!!!!!!!!!!!!!

MagiC: succes bij de echo! Ik duim!
Magic: jij morgen een echo? Oooh wat spannend!

Dolfijntje en Kaetje, ik was met jullie mee aan het doen. Ben ik lekker ook maar een huilie maar interesseert me niks, ik wil het ook heel graag voor jou Dolfijn. Dus ik ga duimen!!!

Dolfijn: ook al helpt het misschien niet maar jouw omgeving heeft geen ene mallemoer te maken met jouw buik en de wens van een kindje. Ze moeten zich er niet mee bemoeien! "Lieve familie van Dolfijn, willen jullie haar even met rust laten?"

Hier is de angst lekker een plaatsje aan het veroveren en dat wil ik niet. Ik wil niet op zoek gaan naar kwaaltjes en tekenen dat het er nog is. Op een of andere manier ben ik bang ineens niet meer zwanger te zijn, zo stom. De miskraam heeft er zo ingehakt maar dat wil ik bij deze eerste spannende weken niet laten overheersen. Moeilijk.

Zal er ook mee te maken hebben dat ik morgen weer moet werken na twee weken vakantie en daarvoor twee weken ziek zijn door het eierstokgedoe. Zie er tegen op om mijn collega's te zien en vele vragen te krijgen, zij kunnen ook wel op hun vingers natellen waarom ik er niet was.... Ik ga denk ik proberen op ene aardige manier de vragen af te ketsen maar hormonaal als ik ben zal dit niet makkelijk zijn.
Duim duim voor de embryo's van Dolfijn.

Nu slapen, morgen controle en uitgebreider verhaal. In een notedop: alles goed met beebjes, ik ben op.....
Dolfijntje heel veell succes vandaag!
Dolfijntje heel veel succes meis. Ik denk aan je, het is je zo ontzettend gegund. Duimen draaien volop hier.
Lekker laten leven...
Magic en Dolfijntje succes vandaag..

Ik ga straks naar de huisarts. Inmiddels heb ik bloedverlies.. De hoop om nog zwanger te zijn is hiermee de grond ingeboord.

Hopelijk heeft ze iets zinnigs te zeggen maar ik vermoed dat ik voor niks ga..
Merel :knuffel: (gewoon een brok in mijn keel van teleurstelling die ik ook in je post lees)
Merel wat een teleurstelling (zacht uitgedrukt)... Hoe lang ben je nu overtijd geweest? Hoop dat de huisarts je serieus neemt en wel gaat bloedprikken ofzo.

Taartje, die angst, ik weet nog niet hoe het voelt om echt weer zwanger te zijn maar kan me het zo voorstellen! De dagen/ weken zijn gewoon slopend langzaam. Kon je maar gewoon in 1 keer veel verder zijn. Wanneer heb je de echo? En word je wel vaker gecontroleerd? Wil je het je collega's nog niet vertellen dat je zwanger

bent? Heb je al wat kwaaltjes? voor jou hoor!

MagiC spannend de echo vandaag! Hoe ver ben je nu precies?

Jusa jij ook succes bij de controle. Gaat het niet met je bekken? En heb je genoeg hulp thuis?

Jjw, dat emotionele kan echt goed door de pregnyl komen. Het is toch ineens behoorlijk wat zwangerschapshormonen die je binnen krijgt, samen met de spanning is dat een leuke combi
quote:dolfijntje01 schreef op 18 juli 2011 @ 08:46:

Merel wat een teleurstelling (zacht uitgedrukt)... Hoe lang ben je nu overtijd geweest? Hoop dat de huisarts je serieus neemt en wel gaat bloedprikken ofzo. Precies 2 weken. Gisteren begon het bloedverlies..
Pfff, spannende dag voor Dolfijntje en Magic. En de spanning van taartje is voor mij volledig herkenbaar.

Merel, sterkte vandaag bij de huisarts, ik hoop dat je niet voor niets gaat. Misschien desnoods afspreken dat als dit nog eens gebeurt, dat er dan direct actie wordt ondernomen en dat je niet weer een week moet wachten. Dat maakt de angst voor een volgende keer misschien kleiner?
Go Go Go Dolfijntje...............ik ga heel hard voor je duimen!

Merel: voor jou een dikke knuffel, k*t-zooi!
Taartje: bah, is ook zo moeilijk, je wilt de weken wel voorbij kijken...........houd moed!
Ik mag toch bloed gaan prikken, huisarts heeft even telefonisch contact gehad met de gynaecoloog en die gaf aan dat een urinetest net zo zeker is als een bloedtest. Verwacht dan ook niet dat er iets uitkomt maar vind het wel fijn dat ik toch even mag gaan.

Gynaecoloog gaf aan dat het mogelijk is dat mijn eisprong niet geweest is en dat mijn lichaam daar op reageerde. Dus niet zwanger maar gewoon laat. Dit gebeurd ook als je in de overgang zit, maar ik was ook misselijk en dat past er dan weer niet bij.

Lekker begin van mijn vakantie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven