De ultieme kletsmajoren

06-06-2011 20:18 2450 berichten
Alle reacties Link kopieren
... Hier gaan we verder met topic nummer 14,5

Pas geboren:

Babyboy, zoon van DD

Binnenkort verwacht:

Caatbaby, een jongetje september 2011

Luusbaby, een jongetje december 2011

En as we speak wordt er gewerkt aan een nieuwe mini versie van Laal

Link naar vorige topic:

Wij mogen nergens over praten ;-)
Lieve meisjes dank jullie voor de felicitaties! En Mien wederom Ondanks de heftige regenval vond ik de terugreis ook erg gezellig!

Wat was het gisteren leuk en gezellig. Echt een hele mooie dag! Bruid en bruidegom waren prachtig, evenals jullie allemaal Ik had gisteren echt niet willen missen.

Miniduft en V waren trouwens ook beide om op te vreten

En ik gooi er gelijk even een in voor jullie allemaal omdat ik het zo bijzonder vind dat we dit allemaal met elkaar delen.

Ben wel een beetje brak, maar ach dat komt misschien ook doordat ik weer een jaartje ouder ben
Wie gaan er allemaal naar het volgende feest over twee weken? Denk dat ik al weet wat ik aan ga doen
Lieve meisjes,

Wat ontzettend leuk dat jullie er gisteren waren en wat waren jullie mooi! Ik vind het zo jammer dat we niet wat uitgebreider met elkaar konden babbelen... Maar dat is wel een beetje inherent aan zo'n dag. Ik voelde me zo gelukkig, en nog steeds! Wat een rijkdom, zoveel lieve en mooie mensen om je heen, ben er nog een beetje stil van... De kerk vond ik wel het lastigste stuk, omdat we het alledrie (broers ook) erg spannend vonden. Maar ze hebben zich goed gehouden, al was mijn broer erg emotioneel. Maar ik vond het een mooie ceremonie

TZ, ik ben nu natuurlijk heel benieuwd naar die geruite blouse...

ik stond iig nergens tegen aan te rijden hoor Duft!
quote:Beng schreef op 11 juni 2011 @ 12:50:

ik stond iig nergens tegen aan te rijden hoor Duft!

Uhu.

Geruite blouse... Wie was dat dan? Ik zit er nog steeds over na te denken...
Mard, wat jammer dat je zo ziek was, meis. Hopelijk voel je je vandaag een stuk beter!!!

En meiden, dankjulliewel voor het prachtige cadeau!! Ik vind het zo leuk! Nogmaals dank en geweldig ingepakt met alle appeltaart-benodigheden, geweldig!!! (tussendoor pakken we de cadeautjes uit , zijn we gisteravond niet aan toegekomen )

En dan nog Laaltje, vrouw, gefeliciteerd!!!!!
Jeeeee Duft je bent alweer hier man. Wat lief en leuk!!!

Fijn dat het cadeau in de smaak valt. Voor de hele familie wat. Enne ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je daar gisteravond niet aan toekwam.

Man oh man, ik kan echt nog tranen in mijn ogen krijgen als ik aan gisteren denk. Of zal dat de vermoeidheid zijn? (Ben net met Pienmini op bed gegaan rond half 11. Rond half 1 kwamen we er weer uit. Toch wel even lekker.)

Ik vind het gewoon zo bijzonder dat we uitgenodigd waren en al deze dingen delen.

Oh en Duft de geruite blouse was een zeer enthousiaste kale meneer die de hele avond flink heeft staan swingen. Maar zo vol overgave, was erg leuk om te zien.

Laal, had jij zo'n regen joh? Oh ik gelukkig niet want man man man wat heb ik toch een hekel aan autorijden in het donker. Maar goed veilig thuisgekomen.
Rustig hier geweest vandaag!

Duft, heb her en der al wat foto's voorbij zien komen...jullie stralen op allemaal Volgens mij hebben jullie genoten van een heerlijke dag, met allemaal lieve mensen om jullie heen. (en een paar van ons )

Laal, gefeliciteerd met je verjaardag!! Nog steeds geen 30 toch? Lekker hoor

Mard, ben je ziek? Wat een vervelende timing... hoop dat je snel weer opknapt!

Wij zijn vandaag naar de apen*heul geweest, was ontzettend leuk! Gelukkig was kriebeltje totaal niet bang van de aapjes die om haar heen sprongen (ze werd er zelfs hysterisch blij van ) en we hebben het op een paar druppels na droog gehouden
Oh ja, Laal, ik vergeet je helemaal! Gefeliciteerd!!
Oh leuk VK!!!

Lekker hoor zo'n familieweekendje weg.
Lieve Sproetie, nog even op de valreep, stap zo in de auto naar Italie, maarrrr: Dankjewel voor de fantastisch mooie bloemen!!!
Fijne honeymoon duft!!
Goede reis Duft!! Geniet ervan!! xxxxxxx
TZ (en de rest) De Gruffalo komt op tv. Morgenochtend op NL3 als ik het goed heb.
Oh wat leuk! Dank voor de tip! I de gruffalo.
Ik ken de Gruffalo niet. Is dat heel erg?
Ja dat is heeeeeel erg Pien! Het is een kinderboek, heel leuk aldus TZ en Luus.

Ik heb 'm zelf nog steeds niet gekocht overiegns.
Bengman is vanmiddag vertrokken, ik ben thuisgebleven met Bengelien. De voorspellingen voor morgen zijn niet zo denderend dus ik heb mezelf een vervelende autorit met Jengelien bespaard en een dag binnenzitten met regen.

Wij zijn lekker samen thuis, gezellig!
quote:Peanutje schreef op 12 juni 2011 @ 12:35:

Ik ken de Gruffalo niet. Is dat heel erg?

het is ook nog eens heel grappig, want in Sproetekinds versie staat "gekregen bij je geboorte van TZ en Pien"

Duft, ik ben blij dat ze je (hopelijk op de dag zelf) ontvangen hebt. Ik wist alleen niet dat jullie op huwelijksreis zouden gaan, dus ik hoop dat je je buurvrouw er blij mee hebt kunnen maken

Wij hebben net een tweede feestje voor Sproetekinds verjaardag achter de rug. Het leek ons een maand geleden zo leuk om ook hier met familie en vrienden zijn verjaardag te vieren, maar afgelopen dagen had ik er eigenlijk geen zin in, al die drukte. Toch ben ik blij dat we het al hadden gepland want het was echt supergezellig! Ik denk dat er iets van 25 mensen (incl 10 kinderen van 5 weken-9 jaar oud) waren, en heel huis vol (het was te koud en regenachtig voor de tuin helaas). Ik had de citroentaart van TZ's recept gemaakt (jummie!) en allemaal lekkere hapjes voor de lunch. Nu ligt het kleine mannetje moe maar voldaan te slapen. Straks maar eens wat van zijn oude speelgoed naar de kelder brengen, hij heeft zoveel leuke nieuwe dingetjes erbij.
Oh en volgens mij had ik ook nog niet gereageerd op jullie bruiloftsverhalen. Wat klonk het gezellig en wat had ik er graag bij willen zijn! Waren jullie nou ook nog gaan eten met een stel?

Duft, ik heb wat foto's bekeken, wat zag je er prachtig en stralend uit!!!! en ik ben heel blij dat je je haar los had hangen, erg mooi zo!
Laal alsnog van harte! Heerlijke bruiloftsverhalen idd.

Ik zwaai gelijk weer af, maar gaat nog steeds wel lekker hier, alleen was K wat ziekjes maar ook dat gaat goed. Tot snel :-)
voor het geboortecadeau van TZ en Pien!!! Wat een grap!

Sproet, Mien, Laal, Pien en ik hebben gezamenlijk gegeten. Zij zijn ook naar de ceremonie geweest (kon ik helaas niet redden ivm werk). Heb nog net Duft kunnen feliciteren aan het einde van de receptie en ben toen doorgehold naar het restaurant waar Mard had gereserveerd. Vond het supergezellig om met zijn 4-en te eten, we hadden echt tijd om te kletsen. TZ kwam later op het feest (zoals ik voorspelde: "in een wolk van chaos", iets met autosleutels )

Ik ga naar bed, morgen weer vroeg dag. Mijn vader is net geweest om de hond voor me uit te laten.
Niiiieeeeet, !!!!!

Oh Sproet dat is wel heel erg, maar met alle goede bedoelingen natuurlijk. Ik ga morgen kijken. Of is het pas leuk als je het boek gelezen/voorgelezen hebt?

Wij hebben een rare dag achter de rug. Begon heel relaxed. Maar na een heel kort slaapje werd Pienmini compleet overstuur wakker, niet te troosten met niks. En Pienman had vanmorgen al een soort van voorbode gezien (trillen met zijn handjes, zo begint meestal een dag met zo'n absence). Gelukkig klaarde hij op van een pcm want we moesten nog op verjaarsvisite bij mijn ouders. In de auto leek hij weer even 'weg' te zijn, duurde maar heel kort deze keer. Daarna heeft hij heel lang geslapen maar ook compleet van slag weer wakker. Weer zo zielig. En nog meer trillen. Weer een pcm en hij klaarde weer op. Maar ik was ondertussen zo onrustig van dit alles. Ik word echt verdrietig als hij zo is. Het is zo ongrijpbaar. Dan heb ik nog liever dat hij gewoon ziek is.

Nou ja hij heeft daarna de hele avond heel lief gespeeld met zijn grote neef en nicht en slaapt nu lekker.

Het was wel heel gezellig met zijn allen dus een beetje een dubbel gevoel de hele avond.
Oh ja en de aankomst van TZ was hilarisch maar vooral omdat Beng het zo goed voorspeld had.
voor het boek dat Sproetekind kreeg van Pien en mij. Toen, bij de eerste kraamvisites, hadden we steeds zo'n mand waar iedereen iets in deed en wij deden blijkbaar iets gezamenlijk. Maar ik had het uitgekozen.

Wat leuk dat jij de taart ook gemaakt had. En dat hij beviel. Ik ben dol op eten met citroen en limoen, vooral als het lekker weer is. En wat klinkt het feestje gezellig!! Zulke dagen geven soms ook weer een beetje een slinger aan je sociale leven, dan komt er iemand die je eigenlijk niet zo vaak ziet en daarna heb je dan weer meer contact. Zo werkt het bij mij in elk geval.

dat Beng mijn bridget jones-binnenkomst voorzien had. Ik geloof dat ik wel vaker een beetje all over the place ben als ik ergens net binnenkom, kan niet kiezen wat ik eerst doe of zeg en dat wordt dan een rommeltje. Maar dat gedoe met mijn autosleutel die ik per ongeluk in mijn make up etui gestopt had (en toen niet meer kon vinden) maakte me niet echt georganiseerder. En jullie zaten daar zo keurig op een rijtje, dat werkte ook wel een beetje vervreemdend.

Hoe lang blijft Bengman weg, Beng? Een paar dagen toch? Gelukkig heb je hulp in de buurt, ik hoop dat je het allemaal een beetje redt.

Mien, ik bedacht vandaag dat het weer hoog tijd is voor een Mienmini-foto. Volgens mij hebben we haar al een half jaar o.i.d. niet meer gezien! Straks komen we op housewarmingbezoek en dan denken we dat ze het kind van de buren is.

Pien wat naar dat Pienmini vandaag weer weg leek te zakken. Wat griezelig moet dat voor jullie zijn.

Meisjes, ik heb zo'n romantisch avondje met TZman vanavond. Hij ging grotezus naar bed brengen (vrij laat, we waren uit eten geweest) en ik vermoed dat hij even naast haar is gaan liggen want sindsdien hoor ik hem door het plafond heen snurken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven