December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb gewerkt, ben moe, maar even dit:

Mette, je bent een kanjer, en je hebt super je best gedaan voor je kereltje! Jammer dat het verder niet lukt, maar jij hebt in ieder geval je best gedaan. Kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt gehad (en nog hebt)...

Stef weet niet wat ie mist! Maar je hebt in ieder geval een grietje wat er wel dol op is en die het ook heeeeel goed kan gebruiken!

Nu even snel pizza eten. we gaan lekker vroeg naar bed! Moe!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Grrr...

Zul je net zien, ik moet nog even naar de winkel maar onze A. is het er niet mee eens...

- Kleurtje doet t weer -
Voor Mette

(want wat heb jij het zwaar zeg..je hebt overduidelijk heel lang doorgezet en ook zeer zeker de juiste keuze gemaakt. Genoeg is genoeg en dat kun jij alleen bepalen.)

Ik had de hele dag geen internet op mijn werk, sjonge, wat ben ik vandaag productief geweest!

Joni, hoor je maandag meer?

Flodder, hoe was het gesprek, waren ze er niet vandaag?

Nurse, blabedieblabla... eh, bezig bijtje ben je weer! Leuk om te lezen hoe de kindertjes op elkaar reageren.

KM, heb je al een baantje aangenomen? Goed van je tentamen, hopelijk ben je geslaagd, zodat je even vrij kan nemen.

Marloes, en en? Op HM meer?

Oef, wat zijn ze er vroeg bij 's ochtends..

Mainecoon, een hele fijne vakantie! Kan je wel gebruiken, na een best bewogen jaar met nieuw werk, ziekte en ongemak, en ook nog in de ww..

Ainne, veel plezier met je moeder en heerlijk snoepen.

Tot later..
Ach Mette, wat erg dat je er zo verdrietig van bent, meid!! Ik vind je in ieder geval een superwijf en ik sta helemaal achter de beste beslissing: die waarbij jij en Stef zich het beste voelen. Ik had in jouw plaats echt alllang het bijltje erbij neergegooid en vind het superknap dat je het zo lang hebt volgehouden!! Echt geweldig van je! En ik hoop dat Stef zich inderdaad lekkerder voelt en dat dit langzaam de ommekeer is van een huilbaby naar een relaxte baby...

Inderdaad had ik ook niet echt in de gaten hoe enorm zwaar je het hebt met Stef. Ik kan me ergens wel een beetje voorstellen dat KM dat ook niet zo door had en weet zeker dat haar opmerking echt niet kwetsend bedoeld was. In ieder geval wil ik je een hele dikke knuffel geven. Je bent een topmama!

Hier nog een klein wonder: Manuel heeft vandaag 6 aardbeien en 2 stukjes wortel op. Zo heeee!!
Oh ja en die aardbeien: waarvan 2 met kroontje
Tinus, wow die Manu! M kwam niet aan de 'bomen', zoals de broccoli hier heet. Pasta met kaas... that's all.

Ik heb trouwens misschien een ontwerpklus voor je... hoe duur ben je?

Het gaat om de cover van mijn boek. Ik ga wel even naar HM daarvoor (later op de avond, nu aan het werk).
o haha, ik wilde een knipoog plaatsen maar nu staat die grijns er.
Hee wat leuk Falcon, ik ga meteen ff kijken!
O ja, (nog één berichtje), ik zei een paar weken geleden tegen M (hij zat bij mij in bed) dat hij vroeger lekker uit de borst dronk, en hij keek even, boog zijn hoofd naar voren richting borst, en toen weer terug en zei: VIES

noumoe..

maar ik moet er nu ook niet meer aan denken eigenlijk.
Hey!

Nou, niet lang na mn laatste posting besloot A. om lief te gaan pitten dus ben ik snel naar de supermarkt gereden..

Heb gelijk ook van die up&go broekjes voor R. gekocht... ik weet namelijk niet goed hoe ik het nu verder moet aanpakken qua zindelijk worden

Ze is namelijk overdag helemaal droog!

Ze geeft er niet zo gek veel om als er een keer een ongelukje gebeurd (pas pieste ze bij de bakker, vloer helemaal nat en stond ze erin te stampen )maar zo'n ongelukje qua plassen, dat is gistermiddag voor de laatste keer voorgekomen.

Ook is ze na het slapen ('s nachts en middagdutje) droog.

Moet zeggen dat ik het dr wel telkens aanbiedt en op een gegeven moment zal ze het wel zelf aan gaan geven denk ik zo.

Maar nu, ze geeft dr he-le-maal niets om als ze in dr onderbroekje poept.

Speelt gewoon verder alsof er geen vuiltje aan de lucht is.

Vraag ook niet om een luier zoals Nova bijv. doet... nope, ze laat t lekker gaan

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Iemand een idee?

Zal het ook eens op het zindelijkheidstopic vragen

Falcon:

''blabedieblabla'' ??

Zo kan ik ook wel op iedereen reageren

(Zo'n smiley is toch een knipoog? Dit: is toch een grijns?)

Wahhaha! die reactie van M.! Is ook wat...

Het idee van R. aan mn borst staat mij ook erg tegen... Wat zij trouwens wel eens vraagt aan me als we douchen is of ik 'pap' uit mn borst wil knijpen ''Is voor A. he mama?''

Ohhh!! Big News Tinus! Go Manuel!

Grrrroetjes!
Mette, kolven is klote en het is super dat je het zo lang hebt volgehouden, petje af!! en stef wijst jou niet af, maar andere voeding doet hem meer goed met z'n reflux. Hij en nova willen lekker van je kunnen genieten en zo heb je wat meer puf hopelijk en kan je eens een avond vroeg gaan slapen...

en over het afbouwen, gewoon elke dag veel langer ertussen laten, en misschien als eerste die nachtsessie eraf en eens lekker op tijd gaan slapen.. Hoe slaapt stef eigenlijk 's nachts??

zo, m'n hardloopsessie zit er weer op.. Straks zal ik op mijn andere computer (waar evy op staat) even alles in orde voor je maken mette... het gaat nog steeds super het lopen, ik vind het ongelooflijk.. ik loop eigenlijk zonder veel problemen nu een kleine 6 kilometer en heb al zitten puzzelen hoe ik mijn rondje kan gaan uitbreiden... (maar ik wil niet langs huizen lopen, dus dat beperkt wat, en om nu gelijk 10 te gaan lopen)

haha die manuel, met z'n aardbeien met kroontje...

zo, ik ga me nu eerst even aan een foto album wagen.. ik ben bezig met het album van casper van vorig jaar... en nu moet ik de vakantie gaan doen waar we een paar honderd foto's hebben gemaakt...
oja en casper, die wil het liefst altijd mijn buik zien en vervolgens mijn borsten en tepels... tja en in bed mag hij ze wel aanwijzen, maar hem maakt het echt niet uit waar we zijn hoor...
Ik heb a.s. dinsdag mijn 2e gesprek. Dan zitten er ook collega’s van de afdeling bij. Maar even goed voorbereiden. Het is dus nog steeds niet zeker dat ik het ga worden.

En Nils komt zaterdag weer thuis, joepie.

Het was zo lief vanmiddag toen ik de jongens ging ophalen. Door het glas van de deur zag ik Eize in zijn kinderstoel zitten en hij was wat aan het rondkijken. Ineens ziet hij mij staan en begint toch uitbundig te gillen, te lachen en met zijn armen te zwaaien. Lief Lief. En Boyd riep ook heel hard ‘mamma’ zodat ik hem zag.

Gisteravond was ik wat gek aan het doen met springen en zei steeds ‘hoepsafloeps’. Boyd vond dat prachtig en we stonden samen in de keuken te springen en hoepsafloeps te zeggen. Eize lag ook op de grond in de keuken en vond het allemaal erg gezellig en begon ook gewoon mee te gillen. Van het springen werd ik wat moe, dus zei af en toe hoepsafloeps zonder te springen, maar dat had Boyd helaas door, ‘mamma, ook springen, zei hij dan.

Ik ga even op zoek naar een leuk hotelletje in Nederland. Voor Nils’ verjaardag wil ik een weekendje weg geven met z’n 2-en. Daar zijn we wel even aan toe, dat hebben we al heel lang niet meer gedaan. Hebben jullie nog leuke ideeen?

Onze buurman was de heg aan het knippen en Boyd vond dat erg interessant om naar te kijken vanuit ons raam. ’s Ochtends was de buurman weg en Boyd zegt: buurman weg. Ik: ja, buurman is koffie drinken met buurvrouw. (moest toch wat verzinnen). Zitten we ’s middags brood te eten en zien we de buurman weer. Zegt Boyd: buurman klaar koffie drinken.

Ik moest erg lachen, en ik vond het erg knap dat hij had onthouden wat ik ’s ochtends had gezegd. (haha, nu ik het opschrijf, bedenk ik me dat sommige kinderen hier deze fase al lang in zijn gegaan, en dat het voor sommige van jullie al heel ‘gewoon’ is dat deze dingen worden onthouden).

Mette,

Gelukkig heeft Boyd nog nooit gehad dat hij weer met mij mee wilde als ik hem naar de creche bracht. Wel was hij van de week ’s ochtends op de creche hard gevallen en moest erg uithuilen bij mij. Ik had gelukkig nog tijd genoeg om hem uitgebreid te troosten, maar hij kroop helemaal tegen mij aan. Dat was ik ook niet gewend, en kon me nu wel wat ervan voorstellen als je kindje dat vaker heeft. Maar sinds hij een paar dagen weg is geweest bij opa oma lijkt hij wel iets aanhankelijker te zijn geworden. Ook omdat Nils nu weg is.

KM

Het plaatje bij je naam is dat de dame van de serie Criminal Minds?

Knorretje

Ja, kruipen, dan is het echte baby-achtige er snel van af hoor. Nu gaat hij echt de wereld verkennen. En volgens mij wordt Eize een klimmertje. Hij probeert zich nu al aan dingen op te trekken. Ik denk dat ik hem straks heel goed in de gaten moet houden, want volgens mij wordt hij baldadiger dan Boyd. Die kan ik redelijk vertrouwen.

En een zwaai naar alle andere meiden !!
Zohee, kwam alleen even goed nieuws brengen. Ach, misschien klaart dat de lucht hier weer een beetje :-).

We hebben een heel relaxt en goed gesprek gehad vandaag. Ik heb er een heel goed gevoel over en die man was ook enthousiast. Nu hangt het van morgen van het gesprek met P af......spannend !!!! Het is wel helemaal hoe ik het in mijn hoofd had qua huizen. De mooiste voor ons :-). Mooie keuken en een bad. Maar laat ik nog niet op de zaken vooruit lopen.........

Mette; ik heb niks meer toe te voegen aan wat de rest al tegen je heeft gezegd. Je bent een toppertje !!!!

KM; ik weet niet wat de aanleiding nu is om even niet meer mee te schrijven maar ik heb nou niet het idee dat je het niet naar je zin had hier de laatste tijd. En ook jij wordt naar mijn idee door ons gesteund in moeilijke tijden of als je er wel eens doorheen zit/zat. Ik snap de strekking van jouw berichtje wel en Mette heeft nu uitgelegd hoe het bij haar binnen kwam. Dat deed jij dus niet expres en gebeurd is gebeurd. Ik wil alleen even zeggen dat ik het een beetje jammer zou vinden als je op deze manier afstand neemt.

Nou, ik hou jullie op de hoogte !!
He jammer Joni, dan weet ik pas over 2 weken hoe het afloopt.....valt niet mee voor mij als aagje.....Succes alsovast in elk geval !!
Heb trouwens voor de kids een mp3 en mp4 speler voor in de auto met koptelefoon. Kan nijntje niet meer horen dus hoop dat het werkt !! Heb bij Floortje allemaal liedjes en nijntje en bij Timo verhalen van Disney en jip en janneke. Ben benieuwd.
Goed zeg Flodder. Nou we gaan duimen dat het morgen goed gaat! Haha mooiste huis voor jullie.

Over dat springen voor de tv(laptop eigenlijk): nee ik voel me niet voor lul staan hoor. Heb wel even tegen peet gezegd dat hij niet mocht lachen maar dat was helemaal niet nodig. Hij vind het juist super dat ik weer begin met sporten. Verder doe ik het gordijn voor dicht en geloof ik t wel. Als ik iemand anders ermee vermaak prima toch?

Mette meis even een Ik had wel begrepen hoeveel aandacht Stef op dit moment vraagt. Het is de juiste beslissing die je genomen hebt. Ik herken t ook nog van toen ik aan het kolven was voor Brian. Het breekt jezelf op een gegeven moment op en als dan ook nog blijkt dat de kv beter is voor je kind (Brian zn eczeem was meteen minder) komt dat best hard aan. Nogmaals

Klets voor jou ook je bedoelt het allemaal niet zo rot dat begrijp ik wel. Lekker dat je nog een herkansing mogelijkheid hebt voor dat ene tentamen.

Joni spannend meid, ik hoop voor je dat het dinsdag goed gaat! Lekker dat N weer bijna thuis is. Wat kun je toch lol hebben met de kinderen he?

Nurse jeetje wat gaat R als een speer opeens met die zindelijkheid. Hoe was je ook weer begonnen? Door dat moeder dochter gesprekje?

Ik heb mn weekmenu klaar, iemand interesse? hahaha

Oh mn zus komt binnen voor een drankje

doei

x
Ainne, leuk/lekker dat je moeder er is!!

Tinus, leuk dat Manu vriendjes is met de buurjongetjes, maar tijdens het eten is dat inderdaad weer niet zo handig....

Volgens mij hebben we trouwens nog steeds geen foto's van je tuin, of heb ik wat gemist??

Zo he, hij is goed bezig

Mette, Als je mannetje minder pijn lijkt te hebben met kv, dan is dat misschien toch al wel een troost Je hebt gedaan wat je kon, en nu is Noof er nog blij mee ook!

KM, ik hoop dat je het gehaald hebt, maar een herkansing achter de hand is altijd een lekker gevoel!

Ik hoop toch dat je af en toe wel nog even gezellig aan komt waaien hoor.

Nurse, op vakantie kopen we wel eens een stapel tijdschriften waaronder de viva, maar zeker niet wekelijks.

Als je haar nou niet zegt dat de up en go luiers zijn, maar haar verteld dat het speciale onderbroeken zijn of zo, dan gaat ze het toch misschien wel zelf aangeven...

Mainecoon, ach lief dat ze al zo gehecht is aan Elmo, die kleintjes snappen ook nog niet goed dat zo'n beestje wel weer terug komt.

Falcon

Sannie, goed hoor van het lopen!!

Joni, spannend!

Lekker zaterdag Nils weer thuis!

Klinkt gezellig jullie keukendansje!

Flodder, oe spannend!!!

Leuk die mp3+4

Amber had gisteren niet meer gepoept.

Heb haar naar het kdv gebracht, daar was een invalster dus gezegd dat ze pas sinds kort zonder luier komt en dat ze nog niet gepoept had, maar wel een beetje aan het draaikonten was.

Nou dat was knap en ze zou er op letten. Wat blijkt nou heeft ze haar toch een luier aangedaan Amber was woest heeft die luier zelf weer uitgetrokken en uit nijd in haar broek gepiest

Vervolgens hebben ze toch weer een luier aangedaan Die was droog toen H kwam, ze zei dat ze op de wc wou plassen, hij heeft de luier dus uit gedaan en haar laten plassen, even goed met de juf gepraat en toen naar huis gegaan zonder luier!

Net had ze het maar over buikpijn en pijn aan haar billen, paar keer heen en weer naar de wc (po wou ze niet) en net een drol op de wc

Toen ik haar vanmorgen uit bed kwam halen was ze niet droog, maar riep we au doet pijn ik wil plassen en toen kwam er ook een megaplas!

Justin is gisteren wezen oefenen in groep 3, hij vond het helemaal leuk! Groep 2 was saai

Ben helemaal trots!!

Nu hebben ze speelgoedochtend en dan vakantie!!

Het is kermis en braderie, maar het weer moet nog wel een beetje bijdraaien...

Zo nu naar HM!
Goed bezig Marloes !!

Zo, Timo op school, Pepijn in bed, FLoortje bij opa en oma, ik ga pakken !!
Zo, Meikes 2e nachtje in het ledikant ging al beter dan de 1e....waarschijnlijk had ze het de 1e nacht gewoon wat koud, tis tenslotte alweer frisser dan de vorige week... het enige waar ik van baal is dat ze nu niet meer weet hoe ze op haar duimpje moet zuigen dus 's ochtends, tegen het wakker worden aan, hoor je haar utteren en sputteren, dan wil ze haar speentje, die geef ik maar, anders is ze 6 uur al wakker...

Joeri was een paar nachten terug aangevallen door muggen en heeft daar kennelijk een muggenfobie van overgehouden...

Hij werd 's nachts wakker (huilend) of werd 's avonds wakker, en gisterochtend al om 05:15 uur! Afgelopen nacht ging het weer goed, maar de nachten ervoor waren best opbrekend!

Hij zit ook wel onder de bulten, heeft er 5 op zijn linkerwangetje alleen al! En opengekrabt helaas...

Over bulten gesproken, vriendlief is eergisteravond gestoken door een wesp...hij had er die nacht vrijwel geen last van maar gister overdag had hij een arm die bijna 2 x zo dik was en heel pijnlijk, en afgelopen nacht ging het slapen minder goed, arm was heel warm, dik en pijnlijk.... maar toch gaat ie werken...

Oef

en wat eet je deze week? Moeten wij ook gaan doen hoor, een weekmenu samenstellen, komt er alleen telkens niet van...

En goed van je dat je met springen voor de laptop begonnen bent!

flodder

handig!! Dat gaan wij ook aanschaffen voor de autorit! (nou ja, mobiele dvdspeler dan) Ook al rijden we 's nachts, is toch wel handig voor de wat langere ritten, misschien ook in Frankrijk zelf...

Wel spannend hoor! Vandaag het gesprek met P dus, en wanneer horen julie het definitief? Dat er een leuk huis aan vast zit is altijd leuk, hahaha!

Joni

fijn dat Nils er zaterdag weer is! En die gekke dingen doen, ja, dat doen we hier ook wel! Ja, je hebt er best wel kans van dat Eize een doerakje gaat worden! Boyd is ook wel supermakkelijk hoor!

Leuk die reactie van Boyd en de koffiedrinkende buurman! Je gaat je nog steeds meer verbazen!

Leuk hotelletje....ja, altijd fijn een weekendje weg met zijn tweetjes! Ik heb geen leuke suggesties voor je! Ben eigenlijk alleen nog maar een weekendje België weggeweest met vriendlief....

Sannie

Joeri wijst ook altijd naar mijn borsten, gister greep hij mijn tepel (op het kinderdagverblijf door mijn tshirt heen) vraagt ie: wat is dat?

Netjes hoor, je hardloopsessies! Ik denk dat ik van het weekend maar weer ga lopen, heb dinsdag gelopen, daarvoor een week niet... Komt er zo moeilijk van met die wisseldiensten en vriendlief die ook wisseldiensten draait....baal ik wel van, t ging net zo lekker...

Ik denk dat je de 10 wel zou halen hoor, als je de 6 al (makkelijk) haalt, waarom niet?

Foto album....moet nog steeds Joeri's 1e boek afmaken, album van zijn 1e jaar, en we hebben voor Meike nog niet eens een 1e boek in huis!

Nursie

goed hoor van xoR! En dat poepen, schijnt wel langer te kunnen duren... Joeri poept ook gewoon in zijn boxershort...

Nope, lees de Viev eigenlijk alleen maar in wachtkamers dus, net als jij... Kocht hem vroegah wel hoor, maar heb er nu niets meer me. Vind kek mama wel leuk, en woonbalden zoals Ariadne en 101 wonen...VT wonen is me weer te modern..

Falcon

ja, Joeri wilde ook van mijn melk proeven, ook zuigen net als Meike, maar hij weet volgens mij niet meer hoe het moet! Hij deed alleen zijn mondje eromheen en verder niets! (tis geen kraan!)

Zegt wel dat ie het lekker vind maar heeft het volgens mij nog niet echt geproefd...

En productief kun je zonder internet zijn he?

tinus

wat goed van Manu! En die kroontjes zijn toch het lekkerst?

Mainecoon

arme Davina! Neem je wel een foto van Elmo mee? Fijne vakantie!!

kletsmajoortje

wij zeggen niet dat het makkelijk is om de moeder van Y te zijn, en we hebben allemaal heir wel een keer gezegd dat we vinden dat je het goed doet zo in je eentje. En dat janken is echt wel ergens goed voor, meestal is het toch een soort uitlaatklep en kun je er wel weer even tegenaan (heb ik althans, want ja, ook hier heb ik nog wel eens traantjes) Waarschijnlijk bedoelde je de opmerking niet eens zoals je hem neergezet had, maar het kwetste Mette toch, ik dnek omdat ze het er best moeilijk mee heeft dat Stef het beter doet zonder haar melk waar ze heel hard voor moest werken. Dat voelt als niet-eerlijk zeg maar... dan kan zo'n opmerking, al dan niet goed bedoeld van jou, toch hard aankomen...

Ik hoop dat je wel gewoon mee blijft schrijven, je hoort er hier toch gewoon bij! En ja, misschien heb je nu wel wat minder aansluiting, maar dat komt echt wel weer!

ainne

leuk, bezoek van je moeder! En vooral MET drop, stroopwafels en nog meer hollandse meuk! Altijd welkom!

Mette

ik hoop voor jou dat het niet-meer-kolven wat meer rust brengt. Of ben je van plan wel te blijven kolven voor Noof? Ik hoop in ieder geval dat Stef minder gaat huilen nu hij alleen kunstvoeding gaat krijgen. Dat het voor hem allemaal wat rustiger wordt en uiteraard voor jou ook. Nu heb je toch wat meer tijd over voor jezelf, Noofje, Stef en Tris! Nogmaals

Goed....voor nu ben ik klaar! Misschien straks nog, maar moet vanmiddag werken, schoonouders komen 13:15 uur. Moet nog douchen, afwassen, was in wasmachine...genoeg te doen dus! Joeri is al in bad geweest, Meike moet nog (maar laat ik schoonouders wel doen)...
Naja Marloes doen ze haar toch een luier aan. Wel een goeie van Amber om dan maar in dr broek te piesen hahaha.

Zo Justin al weer naar groep 3. Mooi dat ie het helemaal leuk vond.

Dinsdag gaf mn zus een partijtje voor 8(!) meisjes uit groep 1. Of ik even meeging om ze op te halen. Sindsdien ben ik toch meer voor het 'normale' onderwijs ipv jenaplan. Het handje in handje lopen vind ik toch wel een GROOT voordeel.

Tinus jij vroeg nog waarom David fysio krijgt. Nou als eerste voor die voorkeurshouding maar die komt eigenlijk omdat hij zn spieren in zn romp continu spant. Hij trekt heel veel zn schouderbladen naar elkaar zeg maar. En daarbij probeert hij om te rollen door zn buik omhoog te duwen ipv zn benen in de lucht te gooien. Dat soort dingen.

We hebben de echo foto's van de laatste 3 maanden zwangerschap nog bekeken en daar ligt David op elke foto met zn hoofd in zn nek en zijn voetjes naar achter naar dezelfde kant. Met een holle rug dus. En Rosanne erbovenop. snap je t nog? Nou ja dat is waarschijnlijk de oorzaak hij kon geen kant meer op dus ik begrijp wel dat hij dr uit wilde op een gegeven moment.

Pff meiden wat een regen hier zeg. Ik heb Brian beloofd dat we straks samen nieuwe kleren gaan kopen voor m. Nou is tie helemaal blij... ik hoop maar dat t droog is straks.
Marloes

wat goed van Amber en wat grmbl van de juffies op het kinderdagverblijf!!!

Flodder:

pakken jij!!! En fijne vakantie!!!
Oeffie

een knul naar mijn hart die Brian! Blij omdat je keren gaat kopen met hem!!!! Ik duim voor droog weer!

Ja, klinkt inderdaad wel als benauwd liggen, kan me dan wel voorstellen dat je fysio nodig hebt! Fijn dat het helpt!
Marloes nee dat snapt ze nog niet, heb het wel verteld maar kwam niet zo aan geloof ik. Gelukkig lag ze al in bed toen Den zonder Elmo terug kwam.

Knorrie nee ik neem juist geen foto mee anders dan is het iedere keer huilen dat ze Elmo wil. Volgend jaar nemen we wel een foto mee als ze kan begrijpen dat ie ook weer terug komt.

Hmz ik zit nu ff naar MTV te kijken maar volgens mij hebben ze de verkeerde versie van Lenny Kravitz Fly away op staan want zie meerdere keren een paar mooie blote boezems in beeld en het is nog niet eens 10 uur in de ochtend.
Knor wilde je liever geen speentje voor Meike gebruiken? Wel jammer als je liever wilt dat ze duimt en dat ze die dan niet kan vinden haha. Nu al eigenwijs.

Dat geklets 'sochtends doet David ook. Die begint zo ongeveer als t licht wordt buiten. zucht. Op zich helemaal niet erg maar wat wel erg jammer is is dat Rosanne er ook wakker van wordt. Vandaar die, in mijn ogen dan, achterlijke opstatijden hier. Hoewel t vanmorgen 6 uur was daar kan ik wel mee accoord gaan haha.

Weekmenu hier

kip bologna

lasagna

koude pasta salade

aardappeltjes, vissticks, groente en sla

wraps

sla stamppot

pannekoeken.

wat op welke dag weet ik nog niet.

ok ik ga hier snel fruithappen geven anders haal ik t allemaal niet voor de flessen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven