December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha van die enorme HEMA tenten bedoel je zeker??

Neeee ik had het over boeken, die dingen met lettertjes erin weetjewel....

Falcon, haha herkenbaar! Ik zeg ook weleens dat Manu iets moet doen en als hij dan weigert dan zeg ik op een dreigende toon: 'of moet mama even komen helpen?' Zo dan is tie ineens snel joh!
Falcon: wil je zeggen dat je nu pas bent begonnen met tellen?

Dat doe ik al een eeuwigheid (mijn zusje noemt mij zo'n vreselijke telmoeder) en pas sinds kort begint het een beetje te werken voor Y. eerst kwam het meer neer op toch boos worden na 3...
Waar ze hier snel van worden is op een uiterst vriendelijk toon zeggen:

''Okay, dan niet. Daag! Mama gaat/doet/oid het wel''

Rennen dat ze dan doen: ''Neeehhheeejj''
Manu telt nu: 1,4,6,8,9,10,11

Dat 1, 2, 3 krijg ik er NIET in bij hem, grrrr.... ook al lezen we al zeker 2 weken lang hetzelfde boekje 'allemaal in de file' waar je dieren moet tellen. Helemaal favoriet bij het mannetje, alleen heeft ie er nog niet van leren tellen.

Nou ik krijg het plaatje van het boekje hier niet.
M telt ook wel natuurlijk (maar dat bedoel je niet he Klets), maar ik had het nog maar een keer als dreigmiddel gebruikt, en toen snapte hij dat natuurlijk niet. Vandaag blijkbaar wel.

Ik bedoelde trouwens de Hema pos. onderbroeken.
M telt óf goed, óf 1 2 4 6 10..

Hij zegt ook elftien :D
Oef jemig klinkt heftig! Mooie avatr trouwens!

Hier tel ik tot tien als Leah niet opschiet of niet luistert en tot nu toe werkt het eigenlijk altijd, maar ik weet nog niet wat de consequentie zou zijn als ze niet doet wat ik zeg binnen de tien tellen... moet ik nog even over nadenken.

Zelf kan ze tot 20 tellen, maar heeft wel hulp nodig met thirteen fourteen fifteen.

Hema heeft trouwens ook hele leuke meisjesboxertjes, die passen prachtig om haar kontje heen, vooral nu ze zonder luiers loopt.
Toen ik net naar de wc ging in de badkamer zei Timo; jij hebt een mooie onderbroek :-) (nieuwe hipster die ik gister had gekocht). Oog voor detail. Gister liep hij voor me op de trap en zei ineens: ik ben zoooooooooo blij dat de baby er is *smelt* !!

Wat ik steeds wil zeggen is dat ik bij de HEMA zindelijkheidsbroekjes/trainingsbroekjes zag liggen in 2 verschillende maten. Dacht met drukknopen. Van een materiaal dat er een ongelukje in kan gebeuren en dat je hem kan uitspoelen.

Oef; Jeetje hee wat pittig die verbouwing xxl. Hahaha, moest stiekum wel lachen om die opmerking over 3 kids :-)

Zo, alles slaapt. De kleinste ligt te tukken op mijn buik. Heerlijk. Opgetrokken knietjes, armpjes langs mijn lijf. Dit soort momenten zouden eeuwig mogen duren. Vanmiddag heeft mijn moeder lekker even huisgehouden hier. Ook heel fijn. Morgen ochtend komt een vriend van mij op kraamvisite en t was nogal een troep. P is veel weg deze week dus dan is het huishouden het eerste wat het moet ontgelden :-)

Morgen heeft P sollicitatie !! Spannend !!

Alledrie de kindjes op bed en slapend... heerlijk!

Ainne:

Toevallig een grijze met witte stippen? Rent Y. ook in rond

Tinus:

Haha! nou onze R. maakt er nog een groter potje van 1,2,3,5,9,10

...

ahum.

Nahja, kleuren benoemen gaat wel weer goed

Oh Flodder : jaaaa... ik had toenet precies hetzelfde met ons mannetje.. na de voeding had ik hem tegen mijn borst/schouder aanliggen en hij kroop zo lekker in mn nek.. ik ondertussen aan zn bolletje snuiven...

Ben nu zooo bewust aan het genieten... tis toch de laatste keer he?

Spannend trouwens morgen! ik duim!

Fijne avond allemaal!
quote:floddertje1 schreef op 11 juni 2009 @ 20:21:

De kleinste ligt te tukken op mijn buik. Heerlijk. Opgetrokken knietjes, armpjes langs mijn lijf. Dit soort momenten zouden eeuwig mogen duren. Toppunt van geluk
Hahaha! Flodder! Ik zag je foto's van een lachende Pepijn op je hyves staan, ik bekijk ze en zie dat de computer op de achtergrond op de viva pagina staat!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 12-06-2009 07:35
Reden: stond je echte naam
% gewijzigd
Ben niet verslaafd En Pepijn nu ook al bijna

JOEPIE !!!!!!!!! kan weer smiley's plakken
Haha!

Ik heb hier R. op de bank gezet met een film zodat ik even kan computeren de andere twee kids slapen nog.

Straks even op en neer naar de bakker, komt rond koffietijd een 'oude' vriendin buurten

Fijne dag allemaal!
Ik ben een beetje brak. En toch behoorlijk geslapen vannacht. En ik heb pijn aan mn tanden. :(

Straks 2 flessen erin en dan hopelijk nog een beetje slapen totdat ik Brian van school ga halen.
He Oef, balen van de pijn. Hoop dat je hebt kunnen slapen !!

Volgens mij heb ik wel eens verteld dat een vriend van mij al een poosje `bezig' was en dat het niet lukte ??? Nou, het is hem gelukt hoor !!!! Ben zo blij voor ze !!!!! Ook een klein wonder met haar cyclus. Echt leuk !!

Pepijn vanacht alleen om 3.30 uur met volledige bv !!!!
Netjes Floddertje! Pepijn doet het goehoed!!!

Oefje

hele hele dikke knuffel en heel veel respect van mij voor jou!!!

Nursie

dat herken ik wel hoor! Joeri zit nu op het potje met een beker water voor hem naar de Leeuwenkoning te kijken! Appelmoester had hij nu geen zin in...

Werken afgelopen week is goed gegaan, heb alles gister weer gehaald qua toetsen dus ben weer volledig inzetbaar, ook buiten!

Kolven op t werk ging goed, had eergisteravond bijna 1 liter in de koelkast staan en er staat ook nog ruim 1,5 liter in de koelkast! Had dit niet bij Joeri maar gaat nu als een tierelier!

Vanaaf naar schoonzus en nichtjes (zwager is weekendje weg) daar eten en gezellig doen, morgen verjaardag van nichtje die 1 jaar wordt en dan zondag nichtje die 33 wordt, gezellig druk weekendje dus!

grmbl....en weer geen kleurtjes!
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 12-06-2009 13:19
Reden: Na F5 doet ie wel weer kleurtjes...raar!
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zou je dat niet in de vriezer doen Knor? Dat kun je toch maar 48 uur bewaren of zo, of is zij zo'n zuipschuit?

Wat goed van je dat je je toetsen gehaald hebt - dat zijn toch ook fitheidstesten enzo? Petje af!
Normaal gesproken zou ik het inderdaad in de vriezer leggen maar gisteren had ze op 1 voeding na alles uit een flesje (ik had late dienst) dus 3 x 170 ml sowiezo...

De rest gaat vandaag in de vriezer...moet eigenlijk meer flesjes gaan regelen.....

In de vriezer staat nog 11 x 170 ml zie ik nu!!! Dat betekent dat ik wel eens een keertje een roséetje kan drinken!!!!! Jippie!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Wat is het stilllllllll hier en op HM!
Hee meiden!

(bijna) alles is gepakt! Wij vertrekken morgenochtend en hopen in de loop van de middag op plaats ven bestemming aan te komen.

Tot over twee weekjes allemaal!
Tinus, veeeeeeel plezier! Geniet ervan!

Ik ben brak.. meiden ga nooit in G wonen, ik heb vandaag 8!!! uur in de trein gezeten naar Leiden. Ik vertrok om 6:45 zodat ik erom 9:45 kon zijn, maar was er pas twee uur later, kon meteen lunchen. En dan 's avonds weer drie uur terug. PFFFF en volgende week weer. Er was een blikseminslag geweest..

Knor wat een kolfwonder ben jij! Hopelijk gaat het allemaal lekker, de combinatie met je werk. Goed zeg, dat je alweer geslaagd bent!

Flodder, eh, ik weet niet meer wat e geschreven hebt haha, kan me veel blije smilies herinneren, ben je blij? O ja, je hebt een lief Pepijntje.

Nurse, ja ruuuustig hier. Ik vond eergisteren veel te druk, heb de hele dag zitten refreshen. Maar nu ik wat ontspanning kan gebruiken is er niks geschreven!

en Oef, sterkte, hopelijk is de pijn snel weggetrokken. Op naar de volgende behandeling dus? bah.. Slaap lekker vannacht!
Ik had wel in Parijs kunnen zitten met die reistijd..
Ah schattig Klets die foto's van Y op je hyves.

M had ook zo'n leuke actie: ik kwam in de keuken en hij stond met het schepje van de kattenbak in zijn hand, krantje lag klaar op de grond. Meneer zou even de kattenbak verschonen, de 'grote poep' eruit.
waar staan die foto's van Y? Ik zie ze niet :(
oh gevonden hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven