December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren

maar das toch wel een voordeel dan...iedereen zit hier altijd te piepen over zoveel wassen te draaien na thuiskomst...
Jaaa goed he Falcon van Y. dat zindelijk zijn

Maar ik ben nog steeds niet helemaal in juichstemming want over een weekje kan ze het wel weer zat zijn... aantal maanden geleden had ze ook ineens genoeg van plassen op de wc... maar het gaat nu wel heeeeel goed

Ainne jij had het trouwens over die onderbroekies van de Hema die zo goed zaten toch? Welke zijn dat dan? Ik heb nu zo'n 3 in 1 verpakking broekjes voor Y maat 86/92 maar die zijn haar eigenlijk nog te groot... maar was wel de goedkoopste variant...

Wat was het hier heeeeeeeeerlijk rustig vanavond en ook op HM! Heb weer wat gedaan aan mn horrorwerkstukkie...

Falcoooooon!!! Hoe doe jij dat nou dat schrijven? Het is echt totaal niet te vergelijken met mijn prutswerkjes van in totaal een pag. of 25... maar ik vind het echt niet om doorheen te komen dat schrijven... nog tips?

Goed begin toch trouwens als hij interesse heeft voor dat stickervelletje... Misschien moet je ook gewoon een stel hele mooie onderbroeken/boxers weet ik veels hoe die dingen heten kopen voor M. of is het nu al een echte vent en interesseert het hem geen biet?
Ik had me trouwens stiekem ingeschreven voor een herkansing van een vak dat ik nog moet herkansen met dezelfde vakcode van een andere opleiding, maar ik kreeg toch een mailtje van die leraar dat ik moest wachten op 'mijn eigen tijd' jammerdebammer
Maar verder heb ik een heel druk en spannend leven hoor... dat snappen jullie wel he?!
quote:Falcon schreef op 18 juni 2009 @ 21:44:

vso, tso, bso... en je hebt ook nog de term nso! JAJAJAJAJAAAAAA! Die ken ik!

NAschoolseopvang!

Ik zit nog in mn kamerjas, R. zit op de bank kindertijd te kijken...Wat een ochtendhumeur had ze net bij het uit bed komen zeg!

Gezellig wakker worden hoor...

Mn andere twee kindjes slapen nog.

(oh, wacht nu hoor ik Y. ook)

Ze sliepen trouwens alledrie rond 21:00 uur... laat voor een doordeweeksedag.

Denk dat ik zo ff naar het dorp ga om onderbroekjes, sticker vellen en andere zindelijkheids-meuk te halen. Maar dan moet ze wel wat gezelliger worden hoor... blegh.

Verder zwaai ik even naar jullie allemaal:

Daag! (vind dit altijd zo'n dooi woord; Daaaaaag! )

xx
(nurse, als je snel jaloers bent of en k nacht hebt gehad, ogen dicht dan nu )

PEPIJN HEEFT DOOR GESLAPEN VAN 21.00/21.30 TOT 6.30 !!!!! JOEPIE !!!!!

Ik kon niet meer op mijn zij van de pijn in mijn tieten ondertussen dus heb na 4 uur heeeeeeel stil op mijn rug gelegen

nu snel omkleden, k ga voor het eerst weer sporten. Doe wel 3 bh's aan denk.....
Hahaha!

Flodder wat fijn! !! (en op bv he?)

voor Pepijn!

P.s.

A. sliep ook van 21:00-6:00
Wat goed van Pepijntje en A.!!! Hihihi!!! En wat goed Sannie, 20 minuutjes rennen! Ik rende gister 1-2-4-4-5 en ik was moeeeeeeeeeeeeeeee! (en heb pijn aan mijn knieen, dus gelukkig nu 2 dagen rust! (en misschien wel 3!)

Mette

ik denk aan jullie!!!

Meike sliep van 20:00 uur tot 07:00 uur!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Goedemorgen,

Hier kwam Stef sinds 7 weken weer eens voor een nachtvoeding. Misschien wat aan het regelen? Is dat rond de 10 weken?

Ik krijg zo visite, dus ik hou het kort!

Flodder; ik las dat aan het fietsen was, wat doe je dan met Pepijn?

Super dat hij doorsliep vannacht!

Nursie; succes met je chaggiedochter, ik hoop dat ze de zindelijkheidsmeuk leuk gaat vinden!

Knor; knap van het rennen. Ik mail je binnenkort even!

Ainne; hoe waren de foto's? Of heb je ze nog niet gezien?
KM, die broekies van de Hema die Leah heeft zijn kleine boxertjes, echt heel fijne broekies, passen prachtig om haar kontje heen. Het zijn pakjes van twee, sommige hebben een soort van nepgulp aan de voorkant met twee knoopjes, erg schattig.

Ze heeft ze nu pas echt aan, nu dat ze (vrijwel) zindelijk is - al sinds zaterdag geen ongelukjes meer gehad. Tot vorige week toe had ze alleen maar Primark-broekies aan, die zijn zo goedkoop dat ze de vuilnisbak ingingen als ze erin gepoept had.

Mette, ik geloof dat de foto's maandag in de creche worden opgehangen en dan kun je kiezen welke je wil.

Regelen is rond de 12 weken dacht ik, maar kan natuurlijk vast ook vroeger of later dan dat.

Knor, Nurse, Flodder, wat heeeerlijk voor jullie, die slaapdiertjes! Wij lagen vanmorgen om half zes alweer met z'n vieren in bed (maar goed dat we een kingsize hebben).
Zoooooooooow Genoeg spul in huis gehaald om binnenkort te beginnen met zindelijkheidstraining!

(beloningsspulletjes, stickertjes, tig onderbroekjes en 4 leggings die makkelijk snel te wassen zijn. (ipv bijv. spijkerbroekjes)

Ainne:

Met zn alle in 1 bed? Wordt er dan ook nog geslapen?

Zou hier echt niet werken...

Knor:

Baas boven baas

Mette:

Ja volgens mij is dat idd zo rond de tien weken... Gewoon aan toegeven iig, dan ben je het er t snelst vanaf

Pffffffffff Ben blij als de dames straks in bed liggen, ze zitten elkaar telkens in de haren, R. pakt keukenspulletjes af waarna Y. haar knijpt bijv. Gezelligheid

Gelukkig is M. al rond 15:00 thuis

Hoelaat is t...

Okay, ga de tafel dekken!!

xx
quote:Ainne schreef op 19 juni 2009 @ 11:02:

KM, die broekies van de Hema die Leah heeft zijn kleine boxertjes, echt heel fijne broekies, passen prachtig om haar kontje heen. Het zijn pakjes van twee, sommige hebben een soort van nepgulp aan de voorkant met twee knoopjes, erg schattig.

Ooooooh vandaar dat ik ze niet kon vinden je hebt ze gewoon van de jongensafdeling gehaald...

Ik heb 6 onderbroeken voor 4 euro ofzo gekocht ofzo... een pakje hele leuke en een gewoon simpel... maar ik zag ook allemaal leuke dingen met kantjes en frutsels eraan en die vond ik ook erg leuk!

Y vind zichzelf te groot voor de Teletubbies tegenwoordig! Begon vanochtend zegt ze: 'Nee, hoef ik niet te zien, ik wil Dora zien.' Heel fijn, is de tubbiefase dus ook klaar

Vannacht heeft ze wel geplast in haar luierbroekje... dus bed was een beetje nat... maar volgens mij denkt ze nu helemaal dat luierbroekjes echt wel onderbroeken zijn dus dat is mooi...

Poepen ging nu weer naast het potje (had er zelf een doekje overheen gelegd ) maar dat is gelukkig dus niet in haar onderbroek dus vind het toch wel goed van haar...

Idd Knor, Nurse en Flodder.... lekker van het doorslapen
Niemand vindt mijn tip van het ook boekjes in huis halen over zindelijk worden blijkbaar een goeie tip... maar ik zeg het toch nog maar even Nurse.... waarom praat je er ook niet wat meer met haar over, over dat zindelijk worden? Dus word lid van de bieb en haal die poep en piesboeken in huis!

Y kreeg van die krokodillen van Kikker/Zonnatura voor goed plassen op de wc/pot. Of een stukje chocola

Oef hoe staat het met jouw weekmenu? Wat eten jullie vanavond? Daar heb je toch wel een mooie planning van he?
Neeeee die boxers zijn echt voor meissies hoor, tenzij jongetjes tegenwoordig met roze of hartjesbroekies lopen in NL? (hmm, laat maar, hoef geen antwoord).

Ooh lekker he Nurse, dat vechten! Onze dames kunnen er ook wat van, dat gaat soms echt hard tegen hard en Aimee wint meestal, Leah is te lief.
Hm dan ga ik nog eens speuren bij de Hema... en roze en hartjes vind ik best leuk voor een jongen

Ik heb jouw oude avatar trouwens al heel lang niet meer gezien op het forum?! Tijd om m terug te nemen? Die met die rode haren voor haar gezicht... vond ik een hele mooie!
Shit error opnieuw: wij hadden inderdaad ook een boek voor potty training - the potty book for girls.

Zal ik m'n oude avatar weer terugzoeken? Ik vond die ook mooier. Oke, ik ga googelen
F5
Kom er net trouwens achter dat het hier ook vaderdag is dit weekend - meestal valt het hier op een andere dag dan in NL.

Straks in mijn pauze maar snel even wat kaarten halen.

Op de creche deden ze niets vorig jaar, ik vermoed dat veel kinderen in die creche geen aanwezige vader hebben thuis , dus zal er maar niet op rekenen dat ze daar wat doen vandaag.
quote:TheNurse schreef op 19 juni 2009 @ 11:51:

Ainne:

Met zn alle in 1 bed? Wordt er dan ook nog geslapen?

Zou hier echt niet werken...

xxNiet altijd, meestal wel. Leah kwam om 5 uur en Aims een half uur later, dus toen sliep Lee alweer. We negeren ze gewoon, draaien rug naar ze toen. Aims ligt vaak een beetje relaxt naar het plafond te staren.
Ik wilde ook nog even mn googletalent showen met leuke plaatjes van redheads... maar mn hele pc liep toen vast... wat een berg bloot moet je dan trouwens door...
Omdat je zo van draadjes in je haar houdt

quote:Kletsmajoor schreef op 19 juni 2009 @ 12:34:

[afbeelding]Oooe daar lijkt mijn kapsel meestal wel op ja, in windy ireland
Oh wauw wat een mooie vrouw die laatste!

Klets:

We hebben al meedere boekjes over poep en pies maar die boeit ze niet zo.

Heb net wel een goed moeder-dochter gesprek gehouden.

Dacht het even op een andere boeg te gooien

Heb haar verteld dat ik haar nu echt een te grote meid vind voor een luier en dat het echt tijd wordt om de wc te gaan gebruiken voor plassen en poepen, net als papa en mama, opa oma en K. (haar beste vriendje)

Nadat ik uitgepraat was zei ze heel droog: ''Okay mama'' en liep naar t toilet

Zonder enkele moeite ging ze op de wc zitten maar jammer genoeg kwam er niets.

Toch heeft ze mogen afvegen, doorspoelen en handen wassen (Yeah wat een feest! )

Daarna de hemel in geprezen dat ik het zo knap vond dat ze zomaar op de wc wilde en dat de volgende keer misschien wel een plasje zou komen.

Na het eten naar boven, Y. op bed gelegd, R. omgekleed en net alsof we altijd al deden gezegd dat we even naar de badkamer zouden lopen om naar de wc te gaan.

Wederom geen strijd maar wederom geen plas/poep.

Wel weer geprezen dat ze niet mopperde enz.

Eenmaal in bed gezegd dat we na het slapen weer een naar de wc gaan.

Als ik het zo aanpak zal ze toch wel een keer plassen oid op t toilet... niet dan?

En wat denken jullie, nu nog even 'vaste tijden' aanhouden (of ze moet het zelf aangeven) maar straks ook meteen de luier uit?

Hihi, vind het stiekem wel leuk hoor dat onze kids zo groot worden al!

Ohja, en ons Y. geeft een tijdje van te voren aan als ze moet poepen dus als R. zindelijk is ga ik ook maar eens met die dame aan de slag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven