December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja hier staan soms ook weleens mooie, maar dat doe ik dan ook niet nee. Ik kom ze meestal geheel toevallig tegen via de Actieve Onderwerpen.
Ik heb even gezocht en hij was anders die van Flodder:

ze had een kind met 3 wielen:

Zijn er ook meiden die ervaring hebben met een kar waar een maxi cosi in kan en nog een kind met 3 wielen

Sorry ma

Jippieeee ik mag zo naar bed, Vent geeft het op, I won I won!
Ik vond t ook wel welletjes
Night night don't let the bed bugs bite.

*klokt laatste helft van haar biertje naar binnen om als eerste naar de badkamer te kunnen - oh god hij wil toch geen seks he?*
nighty night
oja! en een extra topic op HM of Hyves voor al jullie seksgebeurens
Hij ligt al in bed, tsk!
En jawel, 20 voor zeven zaten we al weer beneden. Aims lag al sinds 5 uur uur tussen ons in, maar half kon ik het echt niet meer rekken. En de Grote werd toen ook maar vast wakker, gaaaap.

Lang leve CBeebies.
Zo hier ook een lekkere nacht..

Noof werd om 2.30 brullend wakker, niet stil te krijgen dus mee naar mijn bed. Stef maakte ook allemaal geluid in z'n slaap (wat Noof dan weer heel grappig vond) en om 4.30 kwam Tris thuis van het stappen, en dat ging zeg maar ook niet zachtjes. En als klapperT op de vuurpijl wilde Stef om 6.00 eten, daarna wilde Noof niet meer slapen..

Wij kijken ook Cbeebies, toch even een vraagje, is het normaal in de UK om zulke uitgebreide verjaardagskaarten voor je kind te maken? En doe je dat dan alleen de eerste 2 jaar ofzo? En vooral, waarom?

Vind het cool dat ze een presentratrice hebben met een stompje.

Noof wil even Dora kijken op de laptop, ik ga het vaderdagontbijt maar eens klaarmaken.

xx
Hoi meiden,

Vrijdagnacht weer thuisgekomen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar wel druk geweest met 2 van die koters.

Het weer viel nog wat tegen, toch van de 3 weken wel 15 dagen minder en regenachtig geweest.

Jammer, dan is het snel saai in de voortent.

Boyd was helemaal weg van het zwembad, maar vanwege zijn eczeem gingen we om de dag en dan niet al te lang.

Ik was zijn hormooncreme vergeten, toen zijn we naar een apotheek gegaan en heb ik Boyds benen en armen laten zien, en toen hebben we het gelukkig zonder recept mee kunnen krijgen. Ik kon die mevrouw wel kussen, zo blij was ik. De tube kostte maar 3 euro. In Nederland staat er een prijs van 16 euro op de tube.

Eize vond het allemaal ook prachtig. Die kan al heel goed zitten in de kinderstoel en kon zo mooi alles bekijken. En maar gillen en schreeuwen van de pret en al die 'big smiles' die we van hem hebben gehad. Handjes slaan op het dekje van zijn stoel, beentjes bewegen. Ik heb er volop van genoten !!!

En met Boyd samen in het zwembad (ze hadden ook een bubbelbad buiten), hij krijste van plezier en maar spetteren.

Zo rond 21.00 elke avond hadden we tijd voor ons zelf. Ik heb toch nog 2,5 boek gelezen, viel me erg mee, had ik niet verwacht.
Welkom terug Joni!

Wat klinkt dat heerlijk zeg, overdag lekker in het badje en 's avonds boeken lezen!

Fijn dat je die creme zo mee kreeg.

Ik heb trouwens minder last van eczeemachtige dingen als ik regelmatig zwem, gek he (een rode plek op mijn bovenbeen en kloofjes tussen de tenen, gek genoeg heet dat zwemmerseczeem, maar als ik zwem gaat het juist weg).

wow Ainne jij was er weer vroeg bij. Ik lag er om half 1 in, H kwam om kwart voor 4 thuis (jeumig wat een scherpe alcohollucht hangt er in de slaapkamer..) en M om half 8 eruitgehaald.

Vaderdagcadeau was een gerepareerd horloge van mij (die lag al een paar maanden te verstoffen, ik heb een nieuw bandje gekocht), en een pennenhouder van klei van M., met nagellak geverfd.
Joeeehoee daar is ons Joni weer! Als jij daar internet had gehad dan was je vast niet toegekomen aan 2,5 boek..

Welke boeken heb je gelezen? en hoe zit het met de foto's? De kleren aan versies graag...

Mette: HOE kom je aan CBeebies? Daar had ik potdorie zo ongeveer het hele pakket voor genomen...

Vervelend dat het weer zo'n rotnacht was...

Hoe was het ontbijtje?

Je laat toch wel ook een boterham/broodje door Nova maken he zo'n heeeeerlijke met pindakaas, suiker, hagelslag en jam.

Ainne ook jammeerrrrrrr dat het weer zo vroeg was...

Heb net even gebeld hoe het met Y ging... ze sliep gisteravond binnen tien minuten (tis nie eerlijk) en zat nu op de kar buiten (met een paard ervoor. en haar fietshelm op )
Was het gisteravond trouwens nationale papa-stap-avond?
Ik dacht namelijk dat cbeebies heel moeilijk te krijgen was in NL:

In het (digitale) reguliere aanbod bij:

Caiway Complete +¤ 11,85

Delta Digitale TV pluspakket +¤ 7,95 Bestellen

Als extra te bestellen bij:

Deze zender wordt door geen enkele aanbieder als extra aangeboden.
En cheesecake is niet hetzelfde als kwarktaart trouwens Anja!
ja dat weet Anja ook wel, alleen haar vriend denkt cheese = kaas = lust ik niet (zo heb ik het bergrepen)

Mette, pff wat een nacht!
quote:Mette Mare schreef op 21 juni 2009 @ 09:08:

Wij kijken ook Cbeebies, toch even een vraagje, is het normaal in de UK om zulke uitgebreide verjaardagskaarten voor je kind te maken? En doe je dat dan alleen de eerste 2 jaar ofzo? En vooral, waarom?

Vind het cool dat ze een presentratrice hebben met een stompje.

xx

Geen idee ik woon niet in de UK

Maar weet wel welk programma je bedoelt. Volgens mij is dat iets wat door concurrentiemoeders in elkaar geflanst wordt, lijkt me niet dat dat normaal is.

Balen dat je zo'n kutnacht had. Hier dus ook niet fijn, vanaf 5 uur was Aims aan hetr spoken, ze voelde erg warm, die zat even niet lekker in haar velletje. Gelukkig heeft ze bij ons nog anderhalf uur geslapen. Inmiddels is ze weer ok.
Joni welkomterug! Balen van het weer, maar klinkt alsof je het toch wel naar je zin had. Fijn dat je die creme zo kon krijgen. In Spanje zijn ze ook zo makkelijk met medicijnen, kan je van alles krijgen zonder recept.
quote:Falcon schreef op 21 juni 2009 @ 11:36:

ja dat weet Anja ook wel, alleen haar vriend denkt cheese = kaas = lust ik niet (zo heb ik het bergrepen)

! Er let tenminste nog IEMAND op!
P was om 02.45 thuis. Als eerste zo te lezen van de mannen. Maar hij moest vandaag werken.

Wat een nachten hier zeg !! Succes vandaag :-) !!

Ik ga zo lekker de hort op met de kids !

Joni; welkom terug !! Klinkt gezellig allemaal.
quote:Ainne schreef op 21 juni 2009 @ 11:40:

[...]

Er let tenminste nog IEMAND op!
Ja maar hallloooooo ik bedacht het alleen net toen ik terugdacht... zou het erger gevonden hebben als ik dat gisteravond had geroepen en dan leer je hem toch gewoon 'kwarktaart'

Ik heb net de heeeeele atostoel it elkaar gehaald... alle bekleding is eraf... kat van mijn moeder had er op gezeken... ben alleen bang dat ik m nooit meer in elkaar krijg
die klote u ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven