December 2006 - per 5/1/2010

05-01-2010 10:56 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar vorig deel:

december 2006

WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 Knorretje"J"

"M"03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel

Emilie13-dec-06

07-jan-10 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
Marloes; hebben ze niet toevallig tips qua campings ??

Tinus; te lang geleden om (buiten Praag) nog tips te hebben qua camping? Was het goed gegaan met de 2 kids ?
Ik weet alleen nog dat de camping die wij hadden echt DRAMA was. We stonden hutjemutje in de blubber en er waren alleen koude douches. Dat tegen belachelijk hoge tarieven. Ik kan me herinneren dat mijn pa verhaal ging halen met een stel andere Hollanders bij de campingbazin, haha!

En ja het was gezellig hoor met die 2, Manu was ook heel lief. We hebben alledrie nog even geslapen. Ik heb alleen wel het idee dat ik de rest van de middag poepluiers heb lopen verschonen. Volgens mij waren het er 4 (ieder 2).
Beterschap voor alle zieken.

Tinus jee nog een operatie voor je moeder! gelukkig dan wel met positief resultaat. Sterkte voor je moeder.
haha Tinus leuk he van die poepmaratons. Ik ben zo blij dat B nu zindelijk is. Wat scheelt dat zeg.

Jeetje nou gelukkig is de operatie geslaagd bij je moeder. Wat een rotval moet dat toch geweest zijn zeg.

Flodder geen tips voor Tsjechië. Dat is te lang geleden toen zat het nog aal Slowakije vast haha.

Marloes zo het hele weekend alleen. Heb je al plannen gemaakt wat je gaat doen? Ik hoop idd dat je het virusje niet net dit weekend binnenkrijgt.

Mette beterschap!

Hier dus 3 zieke kinderen. R begint al weer wat op te knappen D en B zijn nog wel behoorlijk ziek. Pff ik vind het hele pittige dagen hoor met 3 zieken. Je kan niets, nergens naartoe oid. De een na de ander huilt om aandacht. Enige regelmaat is helemaal verdwenen, de een wil in bed en de ander eruit. Het spugen was gelukkig snel voorbij want dat vind ik nog wel het smerigste.

Duss... het is gelukkig bijna voorbij haha
Ahhh Oef; knuffel !! Op naar het voorjaar, weg bacterien !! Had je gister ff de docu van octomum moeten kijken. Is jouw huishouden niks bij hahaha !!
ja hahaha die octomum zette Peet gister op. Ik heb m gevraagd om t meteen weg te zappen haha.
Het is gewoon echt niet te geloven.

Ik heb een paar dagen gewacht met het aanvragen van mijn nieuwe ov-chipkaart want ik dacht dat hij in huis zou zijn. Nou loop ik net langs de tafel en ligt hij zomaar ineens op het randje van de tafel. Ik snap er echt NIKS van :s

Dit grapje kost me wel weer geld. :S

Gisteravond laten blokkeren dus...
Nou behalve dat ik heel erg baal van die stomme ov-chipkaart

Hier niet heel veel bijzonders. Y. doet het goed. We zijn gisteren naar de tandarts geweest. Y. hoefde nog niet in de stoel maar die is zo moeilijk met poetsen dat ik echt geen goed nieuws verwacht in de toekomst.

Ik had geen gaatjes tot hij de gemaakte foto's bekeek. Twee gaatjes tussen de kiezen en een aantal plekjes... brrrr

Moest er een hele nieuwe afspraak voor maken en Y. mocht dan niet mee Leuk!!

Goed hoor dat nu veel kindjes hier zindelijk zijn!

En die octomum die spoort toch niet helemaalWas toch ook alweer zwanger of zo?

Wij gaan vanmiddag de biebboeken terugbrengen... brrrrr
Oooh Klets wat stom van die chipkaart! Heb je een zeker klein meiske al gevraagd hoe dat ding ineens tevoorschijn is gekomen?

Oef: Drie zieken is ook best veel... Hoop dat het vandaag alweer beter gaat. Jullie zijn wel aan de beurt hè?

Vanmorgen ff wezen theeleuten met wat vriendinnen en Emilie. Meissie heeft alleen maar weer liggen pitten.

Straks gaan Jp en ik een plan maken voor de zolder. We willen een grote wandkast maken (met 'we' bedoel ik natuurlijk JP, ik mag het ontwerp maken). Eens kijken of we handig genoeg zijn om zoiets te knutselen.

Kus!
Hier nog wat foto's. Op Hyves en in mijnalbum (zie HM) staan er meer.

mezelf gequote ipv gewijzigd...
Tinus: O wat een lieffie is onze Zus! Op de bovenste foto vind ik haar wel op Manu lijken, leuk!

Ik ben moeee! Vandaag overgewerkt en heel veel kind/oudergegevens ingeboekt in ons systeem (we hebben een een kinderopvang-organisatie overgenomen).

Morgen weer.

Mijn ogen zijn er helemaal moe van, dus ik ga nu ook stoppen hier, wilde even m'n neus laten zien.

(zijn er hier mensen met een bril voor werken /forummen achter de pc? Hoe merkte je dat je een bril nodig had? )

Fijne avond!
Hallooooooo!!!

Even een teken van leven hier.... Heb het errrrrgg druk gehad afglopend agen, gisteren overgewerkt met als resultaat dat ik vandaag vrij kon zijn!

Met de nieuwe huisgenoot gaat het goed, die heeft vandaag gespeeld met ons andere huisdier. Ging super! Ik heb de foto's nu al op de pc staan en misschien als ik strals tijd heb zet ik ze even op hyves...

Tinus wat een lekker wijffie!!! Ze lijkt inderdaad erg op Manu, maar dan meisjesachtiger! (net als M in het begin, 1 gezicht met J maar dan fijner!)

Fijn dat de cinababy zo goed helpt tegen de krampjes! En fijn dat het verder ook zo goed gaat!

Wat ziet ze er trouwens al lekker wakker uit!!! Hier trouwens met alletwee binnen een week aan de speen, en geen tepel-speenverwarring.... M kreeg de speen alleen als het echt nodig as (nu nog trouwens, met haar is het moeilijker afbouwen dan met J denk ik zo)

Over bril gesproken Mette...

Ik was gister naar "Club Melchior"....ken je het? Hier even kijken....ik heb genoten van Ruben, Ruben en Tijl!

Maarreh....we zaten helemaal achterin en ik zag het niet zo goed...denk dat ik mijn ogen binnenkort maar even laat testen want ik had gisteren zwaaaaar het idee dat ik aan een brilleke moet.....

Alle zieken, beterschap! Marloes, jij sterkte dit weekend!

Dikke knuffels, even op HM kijken en hyves foto's posten!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Meiden, wat een leuke kadootjes!!!! Dank jullie wel! Dat lakentje is LIEF zeg!

Ik had per ongeluk Manuels pakje ook opengemaakt, maar ik heb het snel weer dichtgeplakt. Mag ie zijn kadootje straks zelf uitpakken als hij uit bed komt.

Moet het ff kort houden want het dametje is weer erg onrustig.

Kus!
Ja ben echt verliefd op het lakentje haha!!
Tinus! Leuk dat je zo enthousoast bent! Foto's als je kunt!

Houd het even kort hier, moet zo even de spullenpakken, gaan zo naar vriendliefs neef en zijn vrouw eten.

J is donderdag op het kinderdagverblijf voorgelezen uit de billenwiebelboogie, en hij is er helemaal gek op! We gaan kijken of we het boek zelf ook aan kunnen schaffen, hij wil de hele tijd de billenwibelboogie dansen en stampen, zo grappig!

M is trouwens gek van dat eendje (onder andere) wat toendertijd tussen de kadootjes zat die wij van jullie kregen, en J gek op de CD van Dirk Scheele!
Oh wat grappig Knor die billenwiebelboogie is het hier ook helemaal! hahaha
O dat klinkt als een grappig boekje, daar ga ik ook eens voor kijken.

Ik heb vandaag weer gewerkt, en weer branderige ogen en hoofdpijn. Dus ga lekker een bakkie zetten, en op de bank met Tris.

Fijne avond allemaal!
Floddertje, ik ben vandaag bij mijn ouders geweest, ze wisten niet precies meer de namen van de campings en 1 bestond er ook niet meer. Maar ze zeiden wel dat je wel moet proberen bij een camping te komen die aangesloten is bij de ANWB/ SVR en niet een echt Tsjechische camping, want dan is het niet zeker dat het sanitair en dergelijke ok is. Ik heb het nummer van zijn SVR pas gekregen, dus kan wel eens neuzen voor je als je zelf geen pas hebt...

Ze hebben inderdaad ook wel op een camping gestaan waar het hutjemutje stond....

Oef, hoe is het nu met de kindjes?

Ik heb ook vol verbazing naar de octomum gekeken van de week!

KM, zal je altijd zien van die pas...BALEN!

En dan ook nog terug komen bij de tandarts, jij had dus echt weer je dag gisteren....heb je het bezoekje aan de bieb wel overleefd!

...ondertussen A slokje laten drinken en plassen want die lag te huilen....hopelijk slaapt ze weer verder....

Tinus, wat een lekker wijffie! Ze lijkt inderdaad wel op Manuel!

Klinkt leuk die kast!!

Ik ben inderdaad wel benieuwd naar foto's van onze cadeautjes!

Mette, heb wel een bril voor achter de pc/tv kijken, maar heb hem eigenlijk nooit op....heb een keer mijn ogen laten meten omdat ze altijd zo snel moe aan voelen, maar vindt het zo'n gedoe hem steeds op en af te zetten. Maar schaam me eigenlijk wle er voor, want het is toch een duur grapje zo'n bril...ik zal het weer eens een avondje proberen...hij ligt hier toch op me te wachten bij de pc!

Knorretje, lekker een dagje vrij, maar dat overwerken er tegenover is dan weer minder...

Leuke foto's op Hyves!

Wij hebben dat boek hier ook, maar ze hebben de lol er helaas nog niet echt van door...

Ik moet zeggen het gaat hier top zonder H, (klinkt heel onaardig en ik vind het ook wel ongezellig), maar de kinderen gedragen zich voorbeeldig terwijl dat de laatste tijd wel eens anders was, dus daar ben ik alleen maar erg blij mee!

Vanmorgen kwam ik even voor 8:00 beneden, dus ik zei dat papa nu ongeveer in Oostenrijk aan kwam, dus ik ging even het programma van ze bekijken op de pc en klikte ook de link aan van het hotel, zag ik dat ze webcams hadden, dus die ook even aangeklikt, bleken het stilstaande beelden te zijn die eens in de zoveel minuten verspringen. Staat er een rood/wit/ blauwe bus voor de deur van het hotel, dus ik zeg voor de grap tegen de kinderen, kijk dat is papa z'n bus, maar later kreeg ik een sms en dus heb ik gelijk even gevraagd of ze het waren en het bleek echt zo te zijn! Big brother is watching you! hihi

Gisteren wezen eten bij mijn schoonouders, vanmorgen met J z'n zwemles geweest en vandaag bij mijn ouders geweest. (mijn ouders hadden gisteren heel de dag in het ziekenhuis gezeten omdat het leek of mijn moeder hartklachten had, bleken het gelukkig waarschijnlijk niet te zijn, maar dit wordt later verder bekeken. Ze denken nu aan iets van de slokdarm of zo. Ze mocht dus gisteren wel naar huis, maar fit was ze nog niet)

We mochten daar tosti's blijven eten, maar dat vond J geen avondeten, dus hebben we maar thuis gegeten!

Morgen komt er 's middags een vriendin met haar 2 meiden (vrouw van collega van H) en verder nog geen plannen.
H belde net nog, hij had het leuk, was wel een paar keer goed onderuit gegaan, maar gelukkig niks gebroken.

Wel een keer lopend flink hard op zijn hoofd gevallen en daardoor koppijn, dus maar hopen dat dat mee valt....

Morgen ging hij maar mee naar een of ander wellness centrum i.p.v skiën....
komt hij in ieder geval uitgerust thuis... grappig verhaal met de webcam. de wereld is klein geworden...

leuke foto's van Emilie, ik geniet er steeds van...

mette, vandaag aan het werk?? gegevens invoeren??

hoe is het met de kinderen??

gisteravond bij mijn ouders geweest. we hadden theater bij hen in het durp, was een super voorstelling. Gerard van Maasakkers past niet echt boven de rivieren, maar het was een superpubliek, erg gezellig en prachtig... vanmiddag naar huis gekomen en morgen na de zwemles gaan we weer die kant op, want we gaan naar Woezel en Pip...

hier gelukkig nog geen bril voor het lezen (maar ik kan straks eerst mijn bril gaan afzetten...)
Flodder en Klets, mail op hyves!

Moet nu rennen, Meike gilt haar longen uit haar lijf!
oh oh marktplaast is veel te verslavend merk ik al..

Maar wat een hoop onzin en zielige verhalen krijg je via de mail zeg. De duowagen en de kinderwagen van B levert heel wat sneue mails op.

Jaaa ik wil m kopen voor mn dochter ze zit in de schuldsanering en heeft het echt heel zwaar en bla bla bla maar ik heb niet meer dan ... euro (en dan gewoon 300 onder de vraagprijs bieden)..

Of jaa ik ben oppasoma echt heel leuk met hele lieve kindjes bla bla bla (nog net geen foto's van die kindjes meegestuurd) maar ja ik ben met pensioen en ik kan echt niet meer betalen dan.. je zou me echt heeeeel blij maken met die wagen...

*braak*

Nou ja ik heb iig een bod voor mijn vraagprijs voor de duo wagen dus die ben ik denk ik binnen een week kwijt.
Gehehe, keiharde zakenvrouw onze Oef

Onze duowagen was ik ook in 1 dag kwijt.

Tinus:

Wil al een paar dagen zeggen:

Wat een heerlijk moppie is jullie meiske!

Sannie:

Veel plezier bij woezel en pip!

Mette:

Hoe gaat het bij jullie? Afgezien van je moeie ogen?

Over ogen gesproken, Was pas met alledrie de kinderen naar het CB geweest, iedereen weer goedgekeurd. Onze R. deed de ogen test helemaal zonder problemen. Zelfs de laatste regel die ze eigenlijk nog niet hoefde deed ze goed.

Ze weegt nu trouwens 17.9 kilo bij 104,5 cm. Zat mooi in dr curve.

Verder gaat het hier goed, ben druk met vanalles

Fijne dag allemaal!

Kuss!
Oef; O ik zou heel slecht tegen zulke verhalen kunnen. Als je al in de schuldsanering zit, en dan ook nog weer zwanger raken..

Dan moet je het ook maar doen met een 'oude' wagen, ipv te gaan lopen bedelen om een knappe wagen.

Nursie: Fijn dat iedereen goedgekeurd was. Noof en R. zitten op dezelfde groeilijn.

Ook Nova kon de onderste rij prima zien, was ik wel verbaast over omdat Tris en ik allebei vroeger een lui oog en een bril hadden.

Vanmorgen moest Stef voor het EEG (epilepsieonderzoek). Hij moest een soort mutsje met elektroden op, daarna werden die op z'n hoofd gekrast met een soort stompe naald (niet leuk dus..) en de gel aangebracht.

Daarna moest hij rustig liggen. Dat was een hele opgave, haha!

Maar goed, daarna nog met zo'n speciale lamp (die je in de discotheek ook hebt) en na een uur was het gelukkig klaar.

Pfff ik moest echt alles 'uit de kast' trekken om hem zoet te houden.

Maar nu ligt hij lekker in bed, ik heb een Lindaboekje gekocht, en ga lekker op de bank. Nova is zoet aan het kleuren, euh wat een harmonie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven