December 2006 - per 5/1/2010
dinsdag 5 januari 2010 om 10:56
Link naar vorig deel:
december 2006
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 Knorretje"J"
"M"03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel
Emilie13-dec-06
07-jan-10 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
december 2006
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 Knorretje"J"
"M"03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel
Emilie13-dec-06
07-jan-10 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
maandag 18 januari 2010 om 16:59
Ik moet ook even klagen hoor. Emilie is erg onrustig en huilt veel. Ze heeft ook de hele dag niet langer dan 15 minuten achter elkaar geslapen. Gisteravond hebben we om en om alleen maar met onze vinger in haar mond gezeten, anders was het brullen. Vandaag dus maar een speen gegeven, maar ja die valt natuurlijk constant uit. Vannacht wel redelijk geslapen trouwens, da's dan wel weer fijn.
We hebben vandaag iets gehaald tegen krampjes, want ik denk dat dat de reden van de onrust is. Maar tot nu toe nog geen resultaat. Lastig weer zo'n baby die huilt maar je weet niet precies waarom!!
Ze huilt weer. Ben weer weg.
We hebben vandaag iets gehaald tegen krampjes, want ik denk dat dat de reden van de onrust is. Maar tot nu toe nog geen resultaat. Lastig weer zo'n baby die huilt maar je weet niet precies waarom!!
Ze huilt weer. Ben weer weg.
maandag 18 januari 2010 om 17:56
Leuk he Tinus een baby
Wat heb je tegen de krampjes?
Dat cinababyspul of hoe het ook heet?
Ik ben vandaag op het consultatiebureau geweest. Y. heeft een lijntje getekend, een vrachtwagen gebouwd en zo'n vormending gemaakt. En die ogentest gedaan. Was goed genoeg, ze kwam net niet aan de laatste regel. Ik weet dat het noodzakelijk is enzo enzo maar ik zou het zo lelijk zonde vinden als ze een bril zou moeten.Ze weegt nu 12,6 kilo en is 94 cm lang.
Ik kreeg vandaag ook een brief van de bibliotheek. Ik heb nog een berg boeken in huis van de bieb die in een verhuisdoos staan. Het zijn meer dan 7 boeken en het is 15 euro boete per boek. DOM DUS!
Ach ja, ik moet wat he met mn net gespaarde geld
Maar de tuin zal nu nog even moeten wachten. Leuk hoor een tuin maar hij is boven budget groot
Maar gelukkig biiiiijnaaaa klaar met die studie !!
Wat heb je tegen de krampjes?
Dat cinababyspul of hoe het ook heet?
Ik ben vandaag op het consultatiebureau geweest. Y. heeft een lijntje getekend, een vrachtwagen gebouwd en zo'n vormending gemaakt. En die ogentest gedaan. Was goed genoeg, ze kwam net niet aan de laatste regel. Ik weet dat het noodzakelijk is enzo enzo maar ik zou het zo lelijk zonde vinden als ze een bril zou moeten.Ze weegt nu 12,6 kilo en is 94 cm lang.
Ik kreeg vandaag ook een brief van de bibliotheek. Ik heb nog een berg boeken in huis van de bieb die in een verhuisdoos staan. Het zijn meer dan 7 boeken en het is 15 euro boete per boek. DOM DUS!
Ach ja, ik moet wat he met mn net gespaarde geld
Maar de tuin zal nu nog even moeten wachten. Leuk hoor een tuin maar hij is boven budget groot
Maar gelukkig biiiiijnaaaa klaar met die studie !!
maandag 18 januari 2010 om 18:05
Klets: Jaaa tis ook heel leuk een baby! Als dat kleine muppie naast me ligt en me helemaal bekijkt met die kleine kraaloogjes weet ik weer waarvoor ik het doe.
Maar tis wel weer zoeken naar hoe het ook alweer allemaal gaat...
We hebben Infacol gehaald tegen krampjes. Schijnt heel goed te werken, dus ben benieuwd wanneer we er wat gaan merken.
Ik lees net op de website van www.borstvoeding.com dat ik beter geen speentje kan geven. Zat er ook al over te twijfelen. Misschien toch maar oppassen ermee voor ik de bv verpest.
Wat ben jij een sufferd zeg met die bieb-boeken!! Zonde van je centen!! Was je het gewoon vergeten?
Grappig, Y is bijna exact zelfde gewicht en lengte als Manuel.
Wat zeiden ze over die ogentest en dat ze die laatste regel niet haalde? Moet ze naar de oogarts dan ofzo?
Maar tis wel weer zoeken naar hoe het ook alweer allemaal gaat...
We hebben Infacol gehaald tegen krampjes. Schijnt heel goed te werken, dus ben benieuwd wanneer we er wat gaan merken.
Ik lees net op de website van www.borstvoeding.com dat ik beter geen speentje kan geven. Zat er ook al over te twijfelen. Misschien toch maar oppassen ermee voor ik de bv verpest.
Wat ben jij een sufferd zeg met die bieb-boeken!! Zonde van je centen!! Was je het gewoon vergeten?
Grappig, Y is bijna exact zelfde gewicht en lengte als Manuel.
Wat zeiden ze over die ogentest en dat ze die laatste regel niet haalde? Moet ze naar de oogarts dan ofzo?
maandag 18 januari 2010 om 20:20
Ja stom he die biebboeken. Ik kan nu dan wel gratis lid zijn van de bieb maar volgens mij is het in mijn geval gewoon goedkoper om af en toe een boek te kopen
En de bieb is tegenwoordig dichterbij dan de supermarkt
Het was geen probleem dat ze die laatste regel niet haalde. Ze moet sowieso nog een keer voor die ogentest.
Ze is nu nóg wakker en ik kan hier echt niet zo goed tegen. Ze vragen me elke keer hoe het moederschap bevalt (vind dat altijd zo'n rare vraag) maar op dit soort momenten vind ik er echt geen bal aan dus
En de bieb is tegenwoordig dichterbij dan de supermarkt
Het was geen probleem dat ze die laatste regel niet haalde. Ze moet sowieso nog een keer voor die ogentest.
Ze is nu nóg wakker en ik kan hier echt niet zo goed tegen. Ze vragen me elke keer hoe het moederschap bevalt (vind dat altijd zo'n rare vraag) maar op dit soort momenten vind ik er echt geen bal aan dus
dinsdag 19 januari 2010 om 10:16
Nou Emilie heeft na een onrustige avond wel weer als een blok geslapen. Het is dat er maar 6u tussen een voeding mag zitten anders zou ze misschien nog langer pitten (ik maak haar dan wakker). Misschien gaat de Infacol nu een beetje werken.
Tis weer voedertijd hier! Ben benieuwd hoe het overdag gaat.
Tis weer voedertijd hier! Ben benieuwd hoe het overdag gaat.
dinsdag 19 januari 2010 om 10:33
Nou Tinus maar het klinkt toch best wel goed hoor met een net geboren baby in huis.
Ik denk dat ik maar een goedverkopend boek ga schrijven of zo Het is een investering in de toekomst en bladiebla die studie maar ik vind het leven helemaal niet leuk zonder geld. Ik mag niet klagen tegenover mensen in Haïti bijvoorbeeld maar gelukkig woon ik in Nederland en ik vind er toch echt geen drol aan zo. Zitten er nog rijke kerels in de zaal anders?
En ik bedoel echt niet dat ik 4x per jaar op vakantie wil maar 1x en een auto kunnen hebben etc. dat zou nou eens leuk zijn
Ik denk dat ik maar een goedverkopend boek ga schrijven of zo Het is een investering in de toekomst en bladiebla die studie maar ik vind het leven helemaal niet leuk zonder geld. Ik mag niet klagen tegenover mensen in Haïti bijvoorbeeld maar gelukkig woon ik in Nederland en ik vind er toch echt geen drol aan zo. Zitten er nog rijke kerels in de zaal anders?
En ik bedoel echt niet dat ik 4x per jaar op vakantie wil maar 1x en een auto kunnen hebben etc. dat zou nou eens leuk zijn
dinsdag 19 januari 2010 om 12:26
Is het ook Klets! Ik heb er weer zin in na een goede nacht en een heel gezellige ochtend. Ik denk dat die Infacol nu echt is gaan werken. Emilie was vanmorgen een tijdje wakker en ze was heel relaxed! We hebben 'samen' de kadootjes opgeruimd en haar bedje verschoond en ze lag heerlijk rustig toe te kijken. Zo anders dan de afgelopen dagen!
Bovendien geniet ik ook echt weer van de bv. Zo gezellig en knus.
Is er niet een mogelijkheid dat je wat kan bijverdienen of heb je daar gewoon geen tijd voor met je studie en je dochter?
Bovendien geniet ik ook echt weer van de bv. Zo gezellig en knus.
Is er niet een mogelijkheid dat je wat kan bijverdienen of heb je daar gewoon geen tijd voor met je studie en je dochter?
dinsdag 19 januari 2010 om 12:38
Ik ga in de zomervakantie wel werken. Nu komt die scriptie schrijven en ik ben nu gewoon bijna klaar met dat derde jaar.
Als ik een bijbaan ga zoeken dan betekent dat ook weer een verhoging van het aantal uren gastouder, ik kan niet onregelmatig werken, ik kan niet in het weekend werken... ik zat al te denken aan 3 uur in de zorg... (schoonmaken dus)
Als ik nou een echt leuke functie zou vinden... maar leuk werk is meestal niet te combineren met een studie of je moet die studie voor je werk doen...
Zolas het bij jou gaat klinkt het nog best leuk een tweede
Als ik een bijbaan ga zoeken dan betekent dat ook weer een verhoging van het aantal uren gastouder, ik kan niet onregelmatig werken, ik kan niet in het weekend werken... ik zat al te denken aan 3 uur in de zorg... (schoonmaken dus)
Als ik nou een echt leuke functie zou vinden... maar leuk werk is meestal niet te combineren met een studie of je moet die studie voor je werk doen...
Zolas het bij jou gaat klinkt het nog best leuk een tweede
dinsdag 19 januari 2010 om 17:09
Pfoeh ik ben blij dat Y. morgen weer gewoon naar de gastouder gaat.
De score van vandaag:
1 wcrol in de wc toen ik aan het douchen was
De katten gepest en achterna gezeten, schudactie aan de krabpaal.
1 bakje kattenbrokken in het waterbakje.
1 stofzuiger die bijna overleden was omdat Y. de stofzuiger had laten vastzuigen op de bank
1 konijn dat een paar klappen heeft gehad
1 kat die in een nare houding opgetild werd.
etc. etc.
ontelbaar: hou op, niet doen, stop daar eens mee, dit vind ik niet leuk.
Opvoeden, een hele kunst hoor maar ik bak er niks van
De score van vandaag:
1 wcrol in de wc toen ik aan het douchen was
De katten gepest en achterna gezeten, schudactie aan de krabpaal.
1 bakje kattenbrokken in het waterbakje.
1 stofzuiger die bijna overleden was omdat Y. de stofzuiger had laten vastzuigen op de bank
1 konijn dat een paar klappen heeft gehad
1 kat die in een nare houding opgetild werd.
etc. etc.
ontelbaar: hou op, niet doen, stop daar eens mee, dit vind ik niet leuk.
Opvoeden, een hele kunst hoor maar ik bak er niks van
dinsdag 19 januari 2010 om 18:16
Hier vandaag ook een enorme driftbui van Manu doorstaan. Jp had de buggyboard op de kinderwagen gezet zodat we met zijn viertjes konden gaan wandelen. Manuel helemaal blij dat ie op dat plankje mocht staan maar ik vond het echt een rotding omdat ik helemaal krom moest lopen. In plaats van dat Manu achter de duwstang stond probeerden we dus na een paar meter of het niet beter was dat hij voor de duwstang zou gaan staan, want dan kon ik tenminste rechtop lopen. Helemaal uit zijn stekker!! Even later weer gekalmeerd en weer ongelooflijk boos en huilen en blèren omdat hij ergens een deur in wilde die op slot zat (bij de metro, zo'n gemeentehuisje). En dan gaat ie ook gewoon geen meter meer lopen!! Bij andere kinderen werkt het misschien om dan gewoon weg te lopen maar bij hem niet hoor! Die blijft gewoon stokstijf staan of hij gaat midden in de modder zitten ofzo. Pfffff!
Toch een beetje last van het grote-broer-zijn denk ik.
En Emilie maar pitten haha!
Maar ja Klets, het gaat hier ook lekker!! Denk dat het zo veel scheelt dat het een makkelijke bevalling was. Manu had al een rotstart door die vacuumpomp dus die is met koppijn geboren zeg maar. Alleen die krampjes zijn klote, maar goed... als dat alles is!
Is het niet een idee om bij iemand thuis te gaan schoonmaken? Als je dat qua opvang met Y tenminste red. Dan kan je een vaste ochtend afspreken bijvoorbeeld. Ik denk als je een adv zet op MP dat je heel veel reacties krijgt. Mijn schoonzusje had binnen een half uur 4 adresjes waar ze kon schoonmaken!!
Toch een beetje last van het grote-broer-zijn denk ik.
En Emilie maar pitten haha!
Maar ja Klets, het gaat hier ook lekker!! Denk dat het zo veel scheelt dat het een makkelijke bevalling was. Manu had al een rotstart door die vacuumpomp dus die is met koppijn geboren zeg maar. Alleen die krampjes zijn klote, maar goed... als dat alles is!
Is het niet een idee om bij iemand thuis te gaan schoonmaken? Als je dat qua opvang met Y tenminste red. Dan kan je een vaste ochtend afspreken bijvoorbeeld. Ik denk als je een adv zet op MP dat je heel veel reacties krijgt. Mijn schoonzusje had binnen een half uur 4 adresjes waar ze kon schoonmaken!!
dinsdag 19 januari 2010 om 22:03
Gezellig he zo met zn tweetjes
Het is hier weeer hartstikke gezellig.
Ze gilt en krijst echt de hele boel bij elkaar. Gisteren ook al...
dat doet ze nou altijd in een tentamenweek en ik gedraag me toch echt niet anders of zo...
Ik negeer haar maar blijf wel in de kamer omdat ik zo ontzettend stapelgek word van het steeds terugleggen...
en het lijkt te werken... ze ligt nu na te snikken half op mn arm maar het is tenminste stil...
We hebben vandaag bij mn moeder gegeten en ik ben terug naar huis gaan lopen. Ik hoopte dat het heeeel vermoeiend zou zijn voor mevrouw...
Het is hier weeer hartstikke gezellig.
Ze gilt en krijst echt de hele boel bij elkaar. Gisteren ook al...
Ik negeer haar maar blijf wel in de kamer omdat ik zo ontzettend stapelgek word van het steeds terugleggen...
en het lijkt te werken... ze ligt nu na te snikken half op mn arm maar het is tenminste stil...
We hebben vandaag bij mn moeder gegeten en ik ben terug naar huis gaan lopen. Ik hoopte dat het heeeel vermoeiend zou zijn voor mevrouw...
dinsdag 19 januari 2010 om 22:03
oh, fijn dat het met emillie beter gaat!!!
casper is wel ziek.. gister ging ik naar een 2 daagse cursus en onderweg belden ze al.. dus man ingeschakeld en die is vandaag thuis gebleven.. arme vent, steeds spugen...
(KM - knipoog - je krijgt wel een heel lief kind als hij ziek is, tenminste man was vanavond vol lof over casper...)
casper is wel ziek.. gister ging ik naar een 2 daagse cursus en onderweg belden ze al.. dus man ingeschakeld en die is vandaag thuis gebleven.. arme vent, steeds spugen...
(KM - knipoog - je krijgt wel een heel lief kind als hij ziek is, tenminste man was vanavond vol lof over casper...)
dinsdag 19 januari 2010 om 22:07
Manu klinkt ook als ontzettend gezellig met dat board
Bij Y helpt het heel erg om gehurkt haar te gaan roepen als ze niet meewerkt of het stop bij de lantaarnpaal/fiets/struik/blauwe auto etc. etc. dat vindt ze helemaal leuk.
Ik zorg blijkbaar ook nog eens heel slecht voor haar want gisteren had ze hooooooongerrrrr en nu begint ze weer mama ik heb dooooooooorst.... *zucht*
Bij Y helpt het heel erg om gehurkt haar te gaan roepen als ze niet meewerkt of het stop bij de lantaarnpaal/fiets/struik/blauwe auto etc. etc. dat vindt ze helemaal leuk.
Ik zorg blijkbaar ook nog eens heel slecht voor haar want gisteren had ze hooooooongerrrrr en nu begint ze weer mama ik heb dooooooooorst.... *zucht*
woensdag 20 januari 2010 om 09:39
casper is zielig, maar hij is wel super gemakkelijk. Ligt de hele dag op de bank. nu loopt hij af en toe een rondje en duikt dan weer op de bank... hij heeft ondertussen een klein bekertje drinken op en spuugt niet meer. man had het dus ook heel gemakkelijk, het is alleen onhandig als je naar school moet om de oudste te halen/brengen
KM, ik denk dat elk kind anders is. renske heeft ook drama periodes gehad met slapen en momenteel komt ze er het eerste half uur ook vaak uit. en 's nachts wordt ze nog een keer wakker en moet het licht aan of het muziekje of ze is bang... casper leg je op bed en die slaapt tot de volgende ochtennd.. (okey, vanacht voor het eerst kwam hij er een paar keer uit, maar hij had overdag ook de hele dag geslapen). dus dan moet je toch maar een 2e nemen om dat te ervaren. (geen garanties..)
KM, ik denk dat elk kind anders is. renske heeft ook drama periodes gehad met slapen en momenteel komt ze er het eerste half uur ook vaak uit. en 's nachts wordt ze nog een keer wakker en moet het licht aan of het muziekje of ze is bang... casper leg je op bed en die slaapt tot de volgende ochtennd.. (okey, vanacht voor het eerst kwam hij er een paar keer uit, maar hij had overdag ook de hele dag geslapen). dus dan moet je toch maar een 2e nemen om dat te ervaren. (geen garanties..)
woensdag 20 januari 2010 om 19:24
Helleuw!
Ik ben al een paar dagen niet lekker (moest zondagavond enorm spugen, en dat bleef zo gaan, wel om het om het half uur, tot er niet een meer gal in m'n maag zat.. Maandagochtend hield het op, als ik maar niets dronk of at want dan begon het hele feeske weer...
Vandaag weer gaan werken, en het was leuk, maar ik ben nog steeds niet fit. Dus even een zwaai:
*zwaai*
En beterschap voor alle kleintjes
Ik ben al een paar dagen niet lekker (moest zondagavond enorm spugen, en dat bleef zo gaan, wel om het om het half uur, tot er niet een meer gal in m'n maag zat.. Maandagochtend hield het op, als ik maar niets dronk of at want dan begon het hele feeske weer...
Vandaag weer gaan werken, en het was leuk, maar ik ben nog steeds niet fit. Dus even een zwaai:
*zwaai*
En beterschap voor alle kleintjes
woensdag 20 januari 2010 om 22:51
Tinus; heb 3 bv kindjes die alle 3 binnen no time aan de speen zaten. Schijnt wel mee te vallen die tepel-speen verwarring. Is ze nu weer wat rustiger ??
Heb vanavond lekker zitten googlen voor de vakantie. Wordt misschien tsjechie. Iemand ervaring ?
Nu naar bed. Morgen weer naar het huis. P. heeft vandaag de kast gekocht en staat al een stuk in elkaar. Plank in de muur (woonkamer) is behangen. Leuk leuk !!
Heb vanavond lekker zitten googlen voor de vakantie. Wordt misschien tsjechie. Iemand ervaring ?
Nu naar bed. Morgen weer naar het huis. P. heeft vandaag de kast gekocht en staat al een stuk in elkaar. Plank in de muur (woonkamer) is behangen. Leuk leuk !!
donderdag 21 januari 2010 om 12:32
Oh wat een zieken allemaal! Beterschap hoor! Wat naar allemaal aan de buikgriep, bah!
Hier een snipverkouden baby. Ze is niet echt ziek met koorts ofzo maar ze heeft wel hele waterige oogjes en veel last van snot. Verder gaat het prima hier. De krampjes zijn stukken minder met die Infacol, het helpt echt.
JP moet vanmiddag naar een cursus, dus ben ik voor het eerst een tijdje alleen met 2 kindjes.
De speen probeer ik toch nog even zo min mogelijk te geven. Nu ze verkouden is wil ze hem ook niet echt want dan kan ze niet door haar neusje ademen.
Mijn moeder is vanmorgen opnieuw geopereerd. Er zijn wel 20 botfragmenten verwijderd en haar bot is opnieuw gezet. Het stalen frame is gelukkig verwijderd en ze krijgt nu gips. Er was even sprake van dat die botsplinters en botgruis niet volledig verwijderd konden worden en dan zou ze haar enkel nooit normaal meer kunnen belasten. Dit is dus echt heel erg goed nieuws! Ze moet nu opnieuw van een operatie herstellen en dat duurt minstens weer een week, maar vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan. Ook erg positief dat ze nu gips heeft, dan zal ze zich straks wat makkelijker kunnen bewegen als ze weer naar huis mag.
Floddertje: Leuk Tsjechië! Mooie natuur. Twee keer naar Praag geweest (echt een aanrader!!!) en 1x een vakantie van 2 weken door Tsjechië en Slowakije met mijn ouders. Maar het is wel lang geleden hoor!
Hier een snipverkouden baby. Ze is niet echt ziek met koorts ofzo maar ze heeft wel hele waterige oogjes en veel last van snot. Verder gaat het prima hier. De krampjes zijn stukken minder met die Infacol, het helpt echt.
JP moet vanmiddag naar een cursus, dus ben ik voor het eerst een tijdje alleen met 2 kindjes.
De speen probeer ik toch nog even zo min mogelijk te geven. Nu ze verkouden is wil ze hem ook niet echt want dan kan ze niet door haar neusje ademen.
Mijn moeder is vanmorgen opnieuw geopereerd. Er zijn wel 20 botfragmenten verwijderd en haar bot is opnieuw gezet. Het stalen frame is gelukkig verwijderd en ze krijgt nu gips. Er was even sprake van dat die botsplinters en botgruis niet volledig verwijderd konden worden en dan zou ze haar enkel nooit normaal meer kunnen belasten. Dit is dus echt heel erg goed nieuws! Ze moet nu opnieuw van een operatie herstellen en dat duurt minstens weer een week, maar vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan. Ook erg positief dat ze nu gips heeft, dan zal ze zich straks wat makkelijker kunnen bewegen als ze weer naar huis mag.
Floddertje: Leuk Tsjechië! Mooie natuur. Twee keer naar Praag geweest (echt een aanrader!!!) en 1x een vakantie van 2 weken door Tsjechië en Slowakije met mijn ouders. Maar het is wel lang geleden hoor!
donderdag 21 januari 2010 om 13:48
Nog even snel voor ik moet gaan werken.
Beterschap voor alle zieken en hou vooral dat virusje lekker bij je, want dan kan ik zeker de komende dagen niet gebruiken.
H gaat vanaf morgen namelijk skieën met de zaak en is maandag na het werk pas weer thuis, dus sta er alleen voor dit weekend
Knorretje, is het de laatste dagen een beetje gegaan met het slapen van M?
Oef, en ben je je spullen al kwijt?
Wij zijn helemaal verslingerd van marktplaats
KM, heb je je ov-chip kaart al weer terug?
Balen van die boeken....
Moeilijk hoor dat y nog steeds niet lekker gaat slapen...
Floddertje, heb zelf geen ervaring, maar mijn ouders zijn al een paar keer geweest en waren erg enthousiast.
Tinus, fijn dat je goed nieuws hebt gekregen van je moeder!
Ik hoop dat ze snel weer een beetje op de been is.
Lekker dat de Infacol aan lijkt te slaan!
OK, moet nu gaan, maar heb van het weekend dus vast meer tijd.
Beterschap voor alle zieken en hou vooral dat virusje lekker bij je, want dan kan ik zeker de komende dagen niet gebruiken.
H gaat vanaf morgen namelijk skieën met de zaak en is maandag na het werk pas weer thuis, dus sta er alleen voor dit weekend
Knorretje, is het de laatste dagen een beetje gegaan met het slapen van M?
Oef, en ben je je spullen al kwijt?
Wij zijn helemaal verslingerd van marktplaats
KM, heb je je ov-chip kaart al weer terug?
Balen van die boeken....
Moeilijk hoor dat y nog steeds niet lekker gaat slapen...
Floddertje, heb zelf geen ervaring, maar mijn ouders zijn al een paar keer geweest en waren erg enthousiast.
Tinus, fijn dat je goed nieuws hebt gekregen van je moeder!
Ik hoop dat ze snel weer een beetje op de been is.
Lekker dat de Infacol aan lijkt te slaan!
OK, moet nu gaan, maar heb van het weekend dus vast meer tijd.