December 2006 - per 5/1/2010

05-01-2010 10:56 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar vorig deel:

december 2006

WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 Knorretje"J"

"M"03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel

Emilie13-dec-06

07-jan-10 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
Goedenmorgen!

Had gisteren een topic geopend om te kijken of iemand misschien een oplossing had voor mn menstruatie die niet uitkomt en er werd Primolut aangeraden... ga straks de ha maar eens bellen voor wat info enzo

Mette, als ik het kon oplossen door een avond tampons te gebruiken dan vond ik het nog niet zo erg maar ik bloed zo hevig dat ik een maandverband (voor de nacht) en een tampon tegelijk gebruik en dan toch nog elk uur moet verschonen Erg rot en daarbij blijven we waarschijnlijk ergens ander slapen, iets wat dan ook niet kan omdat ik elke nacht doorlek.

Blijkbaar is het vaker zo hevig bij een koperspiraal (die ik heb) dus als ik jou was zou ik kiezen voor een mirena.

Marloes:

Fijn! geniet ervan!

xx
Gelukt! Recept ligt klaar! Het heet wel anders dan die Primolut:

http://www.apotheek.nl/Me ... on.aspx?mId=10698&rId=427

Maar dezelfde werkzame stof.
Jeetje Nurse, heb je altijd zo'n heftige menstruatie gehad of is het pas sinds je dat spiraaltje hebt? Is dat wel normaal? Zoals jij het omschrijft klinkt het bijna alsof je teveel bloed verliest. Val je niet flauw dan?!!!

Marloes: Knap hoor dat je weer aan het rennen bent! Niet uitglijen hoor!

Manuel heeft gisteren ook heel goed gegeten voor zijn doen: een heleboel aardappels met jus en een paar stukjes speklap, een toetje en ook nog een beschuit met muisjes!! Helaas geen groente.

Toen we op het cb waren had hij een van zijn 'ik-wil-niks'-buien dus lukte het wegen en meten pas na heeeel lang op hem inpraten, pas na het consult. De groeicurve is dus achteraf aangepast toen wij al weg waren en we hebben er dus niet over gepraat. Achteraf wel jammer.

Ik ga straks trouwens even naar het inloopspreekuur want Emilies naveltje is nog STEEDS niet dicht! En ik wil dat ze even naar haar oogje kijken want soms lijkt het net of er wat op zit en dat denk ik al dagen. Maar ik kan het niet goed zien.

Verder nog een mijlpaal: Manu heeft gisteren op de wc gepoept!! Hoera!! Daarvoor had hij nog wel een plasongelukje, maar goed... het gaat echt de goede kant op hoor, ben hartstikke trots op hem.
Goed van Manu!!

Jammer dat je nu geen tijd had om z'n curve te bespreken, als je je zorgen maakt, misschien een keer naar het inloopspreekuur gaan?

Ze hadden Emilie's naveltje toch al eens aangestipt?

Nursie: ik heb er ook zo'n last van sinds de bevalling van Stef. Maar de laatste keer was het iets minder. Ik kan me voorstellen dat als dat steeds zo is, je er iets voor wil hebben. Fijn dat je nu lekker kan gaan carnavallen!

Marloes: 8 minuten vind ik ook al heel knap! Want ooo wat is een minuut lang als je aan het rennen bent

Wat heerlijk dat je vanmiddag lekker voor jezelf hebt! Wat ga je doen?

Hier alles oke!
Waarom heb je eigenlijk voor koper spiraal gekozen ? Ik hoor daar vaker negatieve dingen over. Heeft het met hormoon gebeuren te maken ? Zo ff kijken wat dat spulletje, ben wel benieuwd, nooit van gehoord.......

Evy, daar wil ik misschien ook wel aan beginnen......of niet......ik loop nu op zondag als Timo aan het zwemmen is een half uur rondje om het terrein heen waar hij zwemt en dan met de hond. Maar mijn bekken vinden hardlopen niet heel leuk. En zeker niet als het hier en daar glad is. Maar ik word gek van het niks doen. Met mijn arm kan ik nog niet tennissen. Heb de fysio hier in nieuwe dorp gebeld maar die belt niet terug. Zo nog maar ff doen. Ik wil in april competitie spelen maar zie ht nog niet zo snel gebeuren.....

Hier ook een mijlpaal !!!!!! De dozen zijn leeeeeeeg !!!!! Hahaha , heeeeeeeeerlijk

Tinus; goed van Manu !!!! Leuk hè als ze het steeds meer door krijgen ?! Succes met Emilie !! Komt er geen prut uit ofzo ?

Maar heb even gemist dat je je zorgen maakt over groei Manu ? Het cb blijkbaar niet anders hadden ze het wel aangekaart.

Ik ben op deze leeftijd met Timo wel langzaamaan begonnen met moeten proeven. Dat hij pas een toetje kreeg na 1 hap te hebben gegeten. Als hij het echt niet luste zag ik hem kokken zeg maar en wist ik dat hij het dus echt niet luste. Dan dwing ik verder natuurlijk niks af. Maar met de rest ben ik gaan opvoeren dat hij de happen naar leeftijd neemt. 4 jaar is 4 happen proeven. Dat werkt wel. En daarbij ben ik er vanaf toen achter gekomen dat hij meer lust dan ik dacht. Na een week zijn de spelregels duielijk, weet ie hoe het wekrt en negeerde ik het ook volledig als hij geen hap nam.

O mams belt
Hmmmm, zie net dat Pepijn allemaal witte uitslag in zijn mond heeft.......
Flodder om even antwoord te geven voor Nurse. Volgens mij heeft ze daarvoor gekozen omdat dat een betere combi is met de bv. Maar zoals de koperspiraal aangesmeerd wordt 'menstruaties kunnen iets heftiger worden' als mooie woorden voor 'pas op! elke menstruatie wordt nu een complete leegloop waarbij je het beste op een emmer kunt blijven zitten'.

Nurse ik zou lekker gaan ruilen voor de mirena.

En dat plaatje van het rode kruis

Y. stond gisteravond toen we thuiskwamen haar broek al uit te trekken in de gang... om direct haar prinsessenjurk aan te doen. Want ze ging als prinses naar school. Samen met Panda. Ze moet er om 13.15 ongeveer zijn maar ze heeft de jurk nu al aan hoor

Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.

Brrrr nu een programma op Zapp over een meisje dat twee moeders had en 1 van de moeders is overleden aan kanker. Echt hoor, laat mij maar gewoon in 1x doodgaan zonder dat ik het vooraf weet dan ipv zo'n kankertoestand

*Gaat nog eens goed nadenken over het regelen van wat met Y. als ik dood zou gaan*
Flodder he bah... nou succes met smeren ;)
Mette: ik vond het inbrengen van het spiraal ook niet pijnlijk. Ik mocht vooraf een pijnstiller slikken maar ik heb de tweede helemáál niet nodig gehad. Ik vind het ideaal en ik snap niet waarom ik het niet jaren eerder heb gedaan.
...
Ja klopt, Emilies navel was vorige week al aangestipt maar vanmiddag dus weer. De verpleegkundige dacht dat ik volgende week nog wel een derde keer moet terugkomen. Ze zag ook niks in dat oogje en adviseerde me om het in de gaten te houden dat het niet gaat ontsteken ofzo. Anders ff naar de huisarts gaan.

En maak ik me zorgen om Manuels groei... nou niet echt, maar stiekem vind ik het wel jammer dat hij altijd de kleinste is. Hoop gewoon dat ie groter wordt dan zijn oom van 1,67!!! Hij gebruikt zijn energie volgens mij voor andere dingen, want het ventje is net een stuiterbal.

Floddertje: Oh nee, ben je bang voor spruw? Heeft een van jouw kids dat weleens gehad dat je het zelf kan herkennen?

Joepie de dozen zijn leeg!! Goed gewerkt jij!

En wat was er ook alweer met je arm, had je niet een peesontsteking ofzo? Rot is dat daar kan je zo maandenlang last van hebben.

JP en ik hebben deze week afgesproken dat we het vervelende gedrag van Manuel tijdens het avondeten gewoon weer gaan negeren. We waren er onbedoeld toch weer een strijd van aan het maken en dat werkt dus averechts. We hebben nu afgesproken dat ie een paar happen moet eten. Doet ie dat niet, prima, maar dan ook geen toetje. En als tie gaat zitten bokken dat doet ie zijn best maar. Er zit altijd wel iets bij wat hij lust, al is het soms alleen vlees. Net als Timo lust hij best veel maar het is gewoon een kwestie van willen.

Klets: Wil ik toch even op reageren. Het is natuurlijk altijd afschuwelijk om een van je ouders te verliezen, hoe het ook gebeurt. Maar ik kan je wel zeggen dat JP niks liever had gewild dan afscheid nemen van zijn vader en dat het heel erg moeilijk is geweest dat ie nooit heeft kunnen zeggen dat ie van hem houdt. Als een van je ouders ziek is, is het soms juist een verlossing als hij/zij kan gaan. Dan leef je er ook een beetje naartoe en rouw je al op het moment dat je hoort dat hij/zij niet lang meer te leven heeft. Als het zomaar patsboem gebeurt dan is de schok echt enorm en is het veel moeilijker om het te accepteren.

Ga ff mijn mams bellen.
oja, de bv.....was ik al weer even vergeten. Dan wordt de carnaval sowieso niet zo heftig Nurse ?!

Vanmiddag afspraak bij ha voor Pepijn. Zal wel smeren worden idd. Maar ik wil ook even naar oren en neusamandelen

*kom weer terug na een onderbreking van een uur* Floortje heeft ons net even behoed van een soort van ramp zeg !! Ze ging naar boven terwijl ik dit stuk aan het typen was en riep me. Ik verstond haar niet goed maar hoor haar iets zeggen met ik zie veel water mama. Kom eens kijken.... Ik denk; huh water ?? Loop ik naar boven, staat het al helemaal blank in de hal en het liep zo de 3 kinder kamers binnen !!!! Ik snel naar beneden hollen om Pepijn in de box te zetten en handdoeken te pakken, P bellen en drogen. Komt P terug (reed net weg) is zo bijdehand om de wasmachione uit te zetten. Dat water zorgde door een verstopping dat het water in de duoche omhoog kwam. Dat was al een probleem en er zou vandaag al iemand komen maar een overstroming was nieuw. Lekker met het nieuwe laminaat !! Maar goed dat de plinten nog niet zitten, kan het nog uitzetten haha. Maar jeetje,als Floortje niet geroepen had heey !!!!!! Pffffffff

Gelukkig stond loodgieter al snel op de stoep en die is net weg. Komt tewrijl hij bezig was de oud bewoonster binnen. Ik wist me nog redelijk op te stellen en grapte alleen: kijk, dat zijn nou jouw haren...... Heb ik het maar niet gehad over de leiding beneden en al die schaamharen die ik weg heb gehaald toen we hier aan het schoonmaken waren......kon er een trui van breien...... Dan denk je dat mannen erg zijn, nou een huishouden met moeder en 2 dochters komt aardig in de buurt !!

Maar goed, ondertussen geen drol opgeschoten en nu zit ik weer te typen en wordt Pepijn wakker. Va\mi dus naar de arts maar dat doet P, de kapper komt voor Timo om 16 uur en de fysio belde net of ik om 17.30 uur kan komen.........

Je hebt van die dagen........... Ik verheug me al op Wie Is De Mol vanuit mijn bedje :-)
O Tinus; ondertussen ben je ook langs geweest. Nog 2 keer aanstippen joh ?! Hardnekkig naveltje.

Dat van die strijd met Manu herken ik wel hoor. Sommige dingen sluipen er zo in voor je het door hebt.

O dat van de lengte is meer dat jij het niet leuk vind dan dat je je zorgen maakt. JP is ook niet zo groot toch ? Hoe is het met je moeder ?

Hier heeft nog geen kind ooit spruw gehad nee. En het zit ook niet op zijn tong. Daarom wil ik toch ff dat de ha kijkt. Maar zou niet weten wat het anders moet zijn......

Nou, ik hol weer verder !!
Ooh Flodder, wat goed van Floor! Gatverdegatver ik ben een beetje heel erg vies van haren, vooral van anderen, en van schaamharen ga ik helemaal over m'n nek.

Brrr, van een haar in m'n eten moet ik echt bijna spugen. Vooral als je m dan al half hebt doorgeslikt en dan terughaalt..

*ril*

Denk je dat Pepijn vergrote neusamandelen heeft? Succes vandaag, het klinkt als een druk programma.

Tinus; doet het aanstippen pijn, of merk je niets aan haar?

1,67 voor een man is idd niet groot. Kan me voorstellen dat je hoopt dat Manu langer wordt. Maar goed, valt daar nu al wat over te zeggen dan? Is het zo dat als je onder de 4 boven of onder de curve loopt, dat ook iets zegt over je groei in de pubertijd? Sannie, weet jij dat?

Ze zijn al de hele tijd heel lief samen aan 'het spelen' met de boekjes of de blokken, en wat een pret samen.

Als Stef iets doet wat niet mag; bv hij is gek op draden, vooral de draden die onder langs de drempel van de tuindeuren lopen.Dan zeg ik nee, nee, meneer, en zet m de andere kant op. Dan ligt ze helemaal in een deuk van het lachen, dan gaat ze naar hem toe, en zegt: oooo wat ben je ook een boevenkop hé hé??! Waardoor hij weer ontzettend moet lachen, en zij dus ook weer.

Toen ik Stef naar bed bracht vroeg ze:

Noof: Mama, nemen we nog een zusje?

Mette: Zou je dat willen, nóg een baby?

Noof: jaaa, gezellig! Ik wil wel een zusje.

Mette; als we een baby krijgen kunnen we niet kiezen hé, misschien krijg je dan wel nog een broertje.

Noof:*denkt even na* zegt dan helemaal verbaasd en blij; jaaa, dat wil ik wel, dan heb ik 2 broertjes!
Hee Flodder! Tjemig wat een geluk bij een ongeluk dat Floor zo bijdehand is om te roepen. Lijkt me eigenlijk ook wel gek als ze niks had gezegd, haha! Toch handig op deze leeftijd hè, ze beginnen langzaam toch 'nuttig' te worden die kinderen !

Ik hoop maar dat er niks is met Pepijn zijn mondje. Heb je het idee dat ie er last van heeft? In ieder geval succes bij de ha straks.

Nee JP is niet groot voor een vent (1,80) maar ook weer niet heel klein. Ik ben zelf ook maar 1,68.

Met mams is het goed hoor, dank je! Ik ga bijna dagelijks ff een bakkie doen. Ze heeft veel last van haar stuitje, want ze heeft zoveel spieren en vet verloren door het stilzitten dat ze geen zitvlees meer heeft. Gedoe allemaal hoor...
Hee Mette ook langsgeweest! Ach wat schattig van Noof. Wat geweldig dat ze zo geniet van haar kleine broertje. Echte vriendjes.

Ik heb geen idee hoe het zit met de groei nu en in de pubertijd. Ik hoop maar dat Manuel straks iedereen weer een beetje inhaalt. (Kan me nog wel herinneren van de havo. Had je zomervakantie gehad, waren ineens alle jongens uit je klas een halve meter gegroeid!)

En nee dat aanstippen doet geen pijn. Moet wel zeggen dat ik het ook niet helemaal vertrouwde, dus ik heb het wel 4x gevraagd. Doet niet pijn hè? Nee mevrouw, doet geen pijn. Echt niet? Nee echt niet. Zeker weten? Ja, mevrouw, zeker weten...
Tinus: het is niet mijn bedoeling om hier een discussie over te gaan beginnen hoor Mijn persoonlijke mening is dat ik liever gewoon in 1x ga. Ik hoef niet te weten dat ik steeds verder ga aftakelen en hoe dat allemaal voor Y. is. Dat de dood echt een verlossing gaat worden. Mocht Y. nou komen te overlijden dan heb ik ook liever dat ze zo in 1x dood gaat dan een hele lijdensweg in het ziekenhuis.

Ik hoop echt dat mijn oma gewoon in haar bed doodgaat en niet (opnieuw in haar geval) kanker krijgt waarbij het eindresultaat (dood) in beide gevallen hetzelfde is.

Ik heb het ook gezien hoor toen ik in de thuiszorg werkte mensen die steeds verder aftakelden, dood aan het gaan waren en daar maanden over deden, ze wisten dat ze dood aan het gaan waren, de familie wist het. En dan éindelijk de dood.

en mensen die de laatste keer dat ik er geweest was nog zelf de ramen stonden te lappen bij wijze van spreken. Doe mij persoonlijk (en dat is dus voor mij en niet voor jou) dit maar.
Flodder: ieeeeeuuuuuw wat een verhaal. En wat een geluk die pientere Floor.

Y. heeft het hartstikke leuk gehad. Ze heeft een geschminkt(?) kroontje op haar voorhoofd en zit nog steeds in dr prinsessenjurk

"Slimme griet' volgens de juf
Klets: Was ook niet mijn bedoeling om er meteen een discussiepunt van te maken, maar ik wilde er gewoon even op reageren omdat wat jij zei zo tegenovergesteld was tov hoe wij het bij JP's vader hebben ervaren. Het blijft gewoon iets waar we nog dagelijks mee bezig zijn hier, dus vandaar dat het me raakt als je zoiets zegt.

Trouwens, als ik denk aan de ellende met mijn opa geef ik je groot gelijk.

Wat anders: Emilie kan zo vaak zo onrustig zijn aan de borst. Dan is het brullen en loslaten enzo, pff... ik weet het soms echt niet wat er dan is hoor. Het blijft een mysterie, zo'n baby...

Ze is op het moment niet echt op haar mooist: schilferig voorhoofd en baby-acné. Maar ze ruikt zo lekker en haar haartjes zijn zo lekker zacht. Kleine knuffel
Wat schrijven jullie opeens een boekwerken!

Ff denken hoor...

Mette:

Wat schattig van jullie Nova en wat leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden. Ik moest vandaag nog lachen toen de meiden samen in bad zaten, Y. met dr voetje R. aanstootte, R. begon te mopperen en Y. zei: ''Sanne, niet zo piepen''

Haha!

Even iets anders... zouden jullie een derde overwegen/willen?

Tinus:

A. was rond de 5 wkn ook ineens heel onrustig... *kijkt in tabel* oh, nou, kijk jullie meisje is ook zo oud nu. Zal dus wel een sprongetje zijn Offff misschien dat je ongesteld moet worden? Veel melk hebt? Tis idd af en toe een raadsel zo'n klein hoopje mens en ja na een paar wkn zijn ze even 'heel mooi' maar oooh wat is het heerlijk om aan dat koppie en in dat nekkie te snuffelen

Flodder:

Dat denk jij!

heb zo'n zin in de carnaval!

En jeee, wat een geluk dat jullie Floortje je op de hoogte bracht! Wat is denk je de schade?

Fijn trouwens dat de dozen allemaal zijn uitgepakt!

Ohja, en beterschap met Pepijn, las het op hyves, spruw en z'n oren he? auw...

KM:

Misschien dat ik dat nog wel eens doe maar voor nu ruil ik even niets. Ben een beetje klaar met al die lui in mn onderbroek

Enne, ik snap je wel hoor, de opa van M. bleef na bijna 65 jaar huwelijk alleen over, toen ie na 2 jaar een beetje er bovenop was begon ie te kwakkelen (vallen en vanalles breken, kanker, verhuizen van z'n vaste, altijd gewoonde thuis naar een vz-huis enz.)

Had zo gehoopt dat hij gewoon om zou vallen terwijl ie z'n hof bij aan het houden was...

Maar er zit veel tussen maanden lijden en in 1 keer neervallen... Ik wens mezelf geen lang ziektebed toe maar zou het wel fijn vinden om even de tijd te hebben om afscheid te nemen van iedereen die ik liefheb...

Eehh, en toen wist even niet meer wat er geschreven was...

Ik plof nu lekker met mn kleine manneke op de bank.

Fijne avond!

xx
Ja, jullie beleven het daar toch heel anders (en intenser) dan wij suffe bove de rivieren

Ahhhhh ja idd, die Pepijntje. Lang verhaal maar kort samengevat: ik heb al een poosje het vermoeden dat hij last van zijn oren heeft. Hij schudt steeds met zijn hoofd en huilt standaard als je hem neer legt. Maarja, wat is huilen ?? Duurt meestal 30 seconden en dan slaapt ie. Slaapt gewoon door, is gewoon vrolijk dus dacht, laten we ff aankijken. Ondertussen drinkt ie ook te weinig en geen sap. Maar staat natuurlijk allemaal in verbinding. Op cb aangegeven van dat drinken, idee neergelegd dat ik het idee heb dat hij vergrote neus amandelen heeft door dat hij altijd snurkt en ook dat hij steeds met zijn hoofd schudt. Ik was bij de arts notabene en dus even helemaal niet checken. Maar allerlei ideeen opperen hoe ik die sap aan kan bieden weet je wel, alsof ik het allemaal niet helemaal snap........ En zo nog wat misverstanden......Maar ff niet verder kijken.

Maar goed, vandaag dus die plekjes in zijn mond dus al met al reden om even naar de arts te gaan. En jawel, beide kanten oorontsteking, zalfje voor zijn prut ogen, ab kuur en dus iets van spruw in zijn mondje. In elk geval gaat dat waarschijnlijk wel weg met de kuur. En kijken naar amandelen al helemaal geen zin want alles is dik. Dussss ze zei dat ie wel pijn moet hebben en dat we het vast wel merken aan hem. Ehhhhh nou, niet echt nee. Ja, hij huilt iets meer maar ja, dat is nog zelden......Bikkeltje. Maar hopen dat die kuur goed aanslaat. Als hij dan nog snurkt laat ik een keer kijken als hij niet verkouden is.

Nou, toch nog een heel verhaal !!

Tinus; oja, wat lastig die onrust. Dat herken ik wel van Floortje en Pepijn ja. Niet dat je er perse gelijk onrustig van wordt maar het is wel lastig en zielig. Sterkte !! Maar heerlijk heey dat verliefde gevoel !! Tot wanneer heb je eigenlijk verlof ??

Mette; had je al eens op de site gekeken ? Ben eigenlijk nou wel benieuwd wat je er van denkt....

Ik ga ff mollen en naar bed. Druk weekend voor de boeg. Extra werken, oude huis moet leeg, gym uitvoering van Floortje en Timo omdat de club 85 jaar bestaat, zwemles Timo (ik ff lopen), verjaardag.....pffff, blij als ik maandag weer aan het werk mag, lekker rustig
2 weken geen Mol.. jammer.

Ik heb net weer gelopen, maar m'n bekken begint op te spelen, dus ik ga nog rustiger opbouwen. Ga ook weer een begin maken met afvallen, dus begin met weer met wat shakies voor ontbijt, en lunch. Morgen maar even halen. Dat zal ook wel schelen qua hardlopen. Het was trouwens zo koud met die wind, brrrr, en op sommige plekken ook nog glad, dus dan ren je toch niet lekker.

Flodder; O ja, ik had idd gekeken, wilde nog even wat in je gastenboek zetten, maar ik dacht, misschien is het alleen voor familie en vrienden.

Maar ik had er idd een heel ander idee van, het is een soort tussenstap tussen kamertraining en zelfstandig wonen toch? En de jongeren worden dus al geselecteerd op zelfstandigheid.

Ik dacht dat het meer een soort ' de hondsberg' jongeren qua gedrag. Daarom dacht ik al, zooo dat is best heftig om dan met je gezin daarnaast te wonen.

Vind hetstoer, en supergoed van jullie, dat je evengoed een groot deel van je 'leven' laat samenlopen met het werk. Vind het wel bewonderingswaardig. Ik hoop dat jullie samen met 'de buren' een fijn leven daar krijgen.

Och wat sneu voor Pepijn, wat een enorme bikkel zeg! En wat een mutsen op het cb!

*O ja, je hebt kans dat de spruw juist erger gaat worden met de abkuur, bij Stef is het iig dat als hij aan de ab is (zoals nu) de spruw weer heftig terugkomt en ondanks het behandelen pas weggaat als hij klaar is met de kuur.

Ik ga nog even op de bank hangen,

Enne Nursie, ik heb nog geen antwoord op je vraag, het speelt af en toe wel door ons hoofd.
Nurse, ik hoop voor je dat die pillen werken, klinkt wel heftig zeg!

Tinus, als het zo glad is ren ik niet hoor, maar dinsdag was het niet glad, was eigenlijk van plan vandaag ook te gaan, maar gok het er maar niet op (vind het ook veel te koud nu).

Het brood ging goed hier vandaag, maar met het warm eten heeft ze weer geen hap op...

Heb je het vandaag niet even nagevraagd bij het cb over manu zijn curve?

Jeetje dat haar naveltje nog steeds niet dicht is...

Oogje inderdaad maar even in de gaten houden.

Goed zeg dat hij op de wc gepoept heeft!!

Floddertje, bal;en dat je niet lekker kunt gaan sporten....

Lekker dat de dozen leeg zijn!! Heb je al weer nieuwe foto's??

Dat kunnen we ook nog eens proberen , bedoel je dan 3 happen vlees, 3 happen groente en 3 happen aardappel? of totaal 3.

Maar we willen inderdaad wel proberen er geen strijd van te maken.

Sterkte met Pepijn...

Jeetje stond bijna je nieuwe huisje blank! Ik hoop dat het laminaat nog te redden is....Getver, lekker die haren brr...

Mette, wat lief dat ze zo leuk samen spelen en dat Noof zo blij is met haar broertje!

Hier kunnen ze ook zo lief samen spelen, maar soms zitten ze elkaar ook flink in de weg...echt broer en zus dus!

Justin kan ook zo trots zijn als Amber iets nieuws kan!

KM, leuk dat y het zo naar haar zin gehad heeft!

Dood gaan: Ik heb van mijn moeder ook geen afscheid kunnen nemen en had dat heel graag nog gedaan, maar afscheid nemen en dan gaan dat zou het mooiste zijn ja.....

Vanmiddag eerst naar het gemeentehuis gegaan voor een nieuwe id kaart, dus ik foto's maken in zo'n hokje...mocht je 3x proberen, maar 3x werden ze afgekeurd, maar er werd niet gezegd wat er dan fout was, dus ik boos naar die balie, zegt ze, dan zit u te dicht bij...eh ik zit gewoon op de kruk...maar goed ik kreeg een tegoed muntje en mocht het nog een keer proberen...pff gelukt!

Toen een minuut of 10 wachten op mijn beurt...volgende hindernis, vingerafdrukken....heb ik ook een stuk of 15 moeten doen eer hij ze er goed op had...techniek van tegenwoordig...al met al 3 kwartier verder..lekker begin van de middag.

Toen even het winkelcentrum in geweest, moest nog wat cadeautjes kopen, toen belde H dat hij alleen op de zaak zat (is ook in het centrum), dus heb daar even wat gedronken en ben toen nog even wezen winkelen, maar de tijd ging veel te snel....

H is vanavond toch thuis, hij had geen zin in de beurs en er waren toch collega's genoeg.

Morgen komt mijn zus gezellig met mijn nichtje!!

Ga er niet te laat in, ben verrot....
quote:marloes23 schreef op 11 februari 2010 @ 21:44:

Ga er niet te laat in, ben verrot....

Hahaha! Zo'n taal ben ik niet van je gewend Marloes! haha, vind t wel grappig.

Mette:

Okay Ben nieuwsgierig he? Vind je denk ik gewoon een moeder voor 'veel' kinderen en vandaar dat ik het vroeg.

Flodder:

Nou, idd, wat een stoer ventje hebben jullie!

*black-out* Laat het hier dus even bij

xx
quote:TheNurse schreef op 11 februari 2010 @ 22:05:

[...]

Hahaha! Zo'n taal ben ik niet van je gewend Marloes! haha, vind t wel grappig.

, kom ik zo beschaafd over, valt best tegen hoor!! Streek taal zullen we maar zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven