December 2006 - per 5/1/2010

05-01-2010 10:56 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar vorig deel:

december 2006

WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 Knorretje"J"

"M"03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel

Emilie13-dec-06

07-jan-10 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
YEAH Flodder!!!

Even iets anders;

De haartjes van mn bikinilijn zijn nog te kort maar die van mijn oksels waren lang genoeg.

Wax warm gemaakt.. even doorbijten (M. heeft geholpen) en nu;

Heeeeeeeerlijk zachte oksels!

Oh, echt heerlijk! Had ik eerder moeten doen!
Joepie Floddertje! Leuk zeg, lekker aan de slag jullie.

Nurse: Ben benieuwd hoe lang de haartjes wegblijven met harsen. Heb er geen ervaring mee.
Heb idd bikinilijn wel eens laten doen.....ook ff doorbijten !! Maar idd, heerlijk resultaat en als ze terug komen lijken ze zachter volgens mij....

Ben helemaal hyper !!
quote:floddertje1 schreef op 06 januari 2010 @ 15:03:

Heb idd bikinilijn wel eens laten doen.....ook ff doorbijten !! Maar idd, heerlijk resultaat en als ze terug komen lijken ze zachter volgens mij....

Ben helemaal hyper !!

Door het krijgen van de sleutel morgen, hoop ik. Toch niet omdat mn oksels zo lekker babyzacht zijn!?
Nurse: dus dat was die schreeuw die ik hoorde! Het was Nurse die zich aan het ontharen was... lekker romantisch hoor samen met M.

Tinus... waar blijft die zus?

Stroomdraad wordt wel gebruikt hoor voor katten.

Ik heb het er niet zo op. Ik zat meer te denken aan gaas. En dan gewoon een soort dichte ren. Het gedeelte staat helemaal tussen de muren van mijn huis dus ik heb een voorkant en een bovenkant nodig. En een deur

Ik ga eens kijken op HM

Flodder:

Jaaaaaaa de sleutel

De bovenbuurvrouw heeft ook een poes in huis sinds kort. Ongesteriliseerd nog en waarschijnlijk zat die kat er daarom . En ik maar denken dat ie interesse had in Fien

Mijn tuin is zeker achterin een echt oerwoud. Katten kunnen zich daar helemaal in verstoppen zonder dat het echt opvalt. Misschien daarom?
hahaha, die Nurse.

Flodder, oooo spannend!! Ik ben net zo hyper wsch, ik kan me heel goed voorstellen hoe leuk en spannend het allemaal is! Hoeveel tijd hebben jullie om te verhuizen? Succes enveel plezier!

Sorry geen tijd voor de rest, ben aan het werk en hier ook spannende dingen: ik heb een datum gereserveerd voor mijn promotie (formulieren waren binnen) en morgen moet ik drie manuscripten naar de beoordelingscommissie versturen waarvoor ik nu de laatste puntjes op de i zet.

DE dag is in juni!
Ooooo ook spannend !!!!!

We hebben de verhuisdatum 1 week naar achter gezet. Zouden de 19e gaan maar nu dus 26. Moeten we redden dacht ik zo.

Iemand nog intresse in een tafel ??

Ehhh, Nurse; volgens mij is okselhuid wel gevoeliger dan bikinilijnhuid....Ga je die ook met M doen ?? Ik zou het nooit bij mezelf kunnen volgens mij. Dan doet het veel meer pijn dan als een ander het doet (net als wenkbrauwen epileren).

Goh wat een gesprek op hoog niveau weer
Zeg schat, ik kan hier even niet bij. Zou jij dat stukkie even willen harsen voor me?

Haha Km

Ik vroeg op het kdv of het hun ook was opgevallen dat Floortje niet kan knippen. Hier knipt ze in haar handen en wisselt ze de schaar van links naar rechts en lukt het voor geen meter. Maar daar nergens last van. Blijkt dat ze daar met een linske schaar knipt en dat gaat prima. Ik heb nu een schaar op proef even mee naar huis om te kijken hoe dat gaat. Ik ga voor Floortje ook zo'n schaar kopen als dat goed gaat.
Goedenavond,

nou als ik langskom hier betekent dat vaak slecht nieuws van de familie Mette en jawel het is weer raak; Stef ligt in het ziekenhuis...

Van maandag- op dinsdagnacht heeft de kleine man 2 keer een koortsstuip gekregen. De 2e keer heeft de ambulance hem meegenomen voor onderzoek in het zh. Daaruit kwam dat hij een urineweginfectie heeft (zo sneu zo'n klein mannetje catheriseren ) en nu ligt hij aan een ab-infuus voor een aantal dagen.

Rot hoor voor ze hoor, ze blijven maar kwakkelen met de kinders. Mette baalt als een stekker, ze is het meer dan beu dat ze zo vaak ziek zijn. Maar ja, wat die je eraan?

Ze zijn dus niet naar Leiden geweest met Noof.

Tinus, Mette vroeg me ook om je succes te wensen dus bij deze van Mette&Me:

ZET M OP!!!

Tot zover,

Selma
Klets: Ik zou geen gaas doen hoor, daar klimmen ze zo in naar boven! Weet nog wel onze oude kat, die klom altijd in de hordeur en die gaatjes zijn nog kleiner.

Eh vraagje: Hoe vaak kan je die slijmprop verliezen? Nu al 3 van die lekkere klonten gespot...
Ooooh nee toch Selma!! Wat een rotnieuws weer! Zo'n koortsstuip is VRESELIJK om te zien. Arme Mette en Tris, wat zullen ze vreselijk geschrokken zijn. Ik hoop dat je ons op de hoogte kan houden, Selma!
He wat een rotnieuws weer voor Mette :( Bah. Wel lief zeg dat ze toch Tinus nog even succes wenst.
Ach wat een rotnieuws weer van Mette. Moet ook wel heftig zijn geweest als ze de ambulance hebben gebeld. Gatver.

Oh ik kan het me ook zo goed voorstellen dat ze het helemaal beu zijn die zieke kinderen. maar ja je kan er inderdaad helemaal niets aan doen.

NOu ik hoop dat Stef maar snel weer opknapt.

Tinus ik heb geen antwoord op jouw klonten vraag. Ik zeg drop dr eens een kind uit ipv die smerige dingen.
Jemig wat een rot nieuws weer zeg! Arme Stef. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Ach nee he ?! Sjonge jonge Mette wat klote meid !!!! Heeeeeeeeeeeeel veel sterkte met je mannetje !!!!!
Godverdomme wat kut voor Mette & Familie. Sorry hoor, kan even geen andere woordkeuze bedenken die de lading dekt.

Kom morgen wel weer bijlezen en gezellig doen.

Kus en een & voor Stef!
heel veel beterschap Stef, knap snel op.. balen hoor!!!

ik dacht even checken voor tinus en dan speelt dit weer.

Flodder, mail me anders even prive, dan kan ik vragen wat je precies wil en wat ik voor je kan doen. het ligt er namelijk een beetje aan hoe je wil afdrukken. Ik kan 2 PDF'jes maken, met de voorkant (foto's) en de achterkant (het postkaartje evt aangevuld met gegevens, die ze dan dubbelzijdig ergens printen. of je kan 1 zijde doen en dan als foto laten afdrukken (en die event op een geprint papiertje plakken...
Jee, Mette en Tris... veel sterkte en dikke knuffel.. zucht, wat naar weer voor jullie en de kinderen.

Hopelijk krabbelen jullie snel weer uit dit dal.

Oef, ik moet lachen om jouw opmerking over de klonten, haha.

Zwaai naar de rest!
Mette nee niet weer he....heel veel sterkte weer met je kleine man!
Ik ook Falcon

Tinus: Is er nou nog steeeeeds geen baby?

Selma: Hoe is het in huize Mette?
HM !!!!!!
Tinus, waar zit je??? Heb je al leuk nieuws!! Bij mij begon de bevalling 1 dag na het verliezen van 1 klont, dus wie weet is het bij jou nu wel van start na 3 klonten!
WHAAAAAA!!!!! Ik zie net op Tinus d'r hyves dat zusje is geboren!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!

vertel meer, of op HM.. op mijn werk kan ik niet op hyves..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven