December 2006 - per 5/1/2010

05-01-2010 10:56 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar vorig deel:

december 2006

WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 Knorretje"J"

"M"03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel

Emilie13-dec-06

07-jan-10 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
Heb op HM neergezet waar we heengaan, ik ga nu me eigen snel wassen en aankleden, wens iedereen een fijn wknd!

Kusss!
Tinus, klinkt als een mooie bevalling waar je zeker trots op mag zijn!!

Mooie naam ook, ben erg benieuwd naar de foto!!

Hoe is het eerste nachtje gegaan?

Leuk dat Manuel zo enthousiast is!

Mette, fijn dat het weer wat beter gaat met Stef!!

KM, ik ben ook wel klaar met kinderen op de wereld zetten, maar krijg nooit genoeg van bevallingsverhalen!

Nurse, waarom zo veel soorten pasta, verveel je je ofzo?

Geniet van je weekendje!

H heeft voor vavanvond oppas geregeld, gaan waarschijnlijk lekker even naar de sauna!
Tinus; hoe is het ?? Zit je nog lekker op je adrealine of ben je al moe :-) ??

O, ik zou het zo weer doen !!!!
Zei het op HM ookal Flodder;

Wat let je!? 4 is ook geweldig!
Lijkt mij ook, niet nu hoor maar wat later.....
quote:floddertje1 schreef op 08 januari 2010 @ 11:12:

Lijkt mij ook, niet nu hoor maar wat later.....

Gezellig!
Fijn weekend Nurse! Vlakbij mij
Ik heb genoeg aan mijn kattenkinderen en mijn konijnen. ;-)Sjaak krijgt twee vriendinnetjes erbij. Ze gaan eerst naar een kinderboerderij omdat ze daar even gaan 'opwarmen' Het waren namelijk buitenkonijnen. Uiteindelijk komen ze dan bij mij.

En aangezien poeslief toch niet echt kittens lijkt te gaan krijgen komt er misschien als zij bij andere katten en bij kinderen geplaatst kan worden deze poes bij:

Ze is doof en mag niet naar buiten daarom dus een kattenren komt goed uit voor haar. Ze zit nu nog in Griekenland en het kan nog wel 2 maanden duren voor ze in Nederland is. Ik begin als gastgezin voor haar en als het klikt met iedereen hier dan blijft ze bij mij en klikt het niet dat ben ik gewoon het gastgezin. Verliefd op een poes van een plaatje
Nurse een fijn weekend.

Tinus: hoe gaat het vandaag? Waar blijven die fotooooo's!
Ahhhhhhhhh, die is leuk van lelijkheid !!!!! Die ogen !! Wat een schatje !!

Ohhhhh buitenkonijn kijk je uit ?! Ik ben via een oud collega wel eens aan konijnen gekomen die voor mijn zus was. Maar die 2 maakten elkaar af en zwager zocht er 1 dus die was verhozen naar Brabant. Daar heeft ie uiteindelijk mijn zwager echt tot bloedens toe gebeten, heel diep. Ik was allang blij dat ie geen kind te pakken had. Ze hebben hem bij vriendjes konijnen losgelaten en een nieuwe tamme gekocht.

Slaap bij mijn ouders nu. Morgen ochtend helpen op de beurs van mijn zus. Zondag past mijn vriendin op en kan ik eindelijk ook aan de klus !! Timo heeft het reuze naar zijn zin op school. Het gaat super allemaal !!

Hahaha, Pepijn ligt helemaal in een deuk om Floortje die op de sneeuwlaarzen van oma een bal door de kamer gooit :-)
Heb trouwens toch laarzen voor Floortje gevonden vorige week ondanks de moeilijke voeten

Ik vind de foto wat raar want de voet lijkt heel groot maar kan geen andere vinden.

Pfff hoor nu al voor de 2e keer sirenes, weet niet wat wat is eigenlijk maar elk jaar zakken er wel mensen door het ijs hier op de plassen. Moet daar toch als eerste aan denken als ik sirenes hoor hier.

Ik wil zo met de kids even naar de ijsbaan. Maar het is echt wel heeeeel koud !!!! Nou ja, skibroek aan en ff een half uurtje ofzo.
Heel even tijd voor jullie! Ik was bijna vergeten hoeveel er op je af komt die eerste tijd! Het gaat goed hier. Emilie kan al goed aanhappen en drinken, maar mijn tepels gaan al zeer doen. Goed oppassen voor kloven nu. Het is echt een megascheet!! Zo heerlijk hoe ze er al helemaal bij hoort en hoe ik haar al ken, zeg maar. Net of ze er altijd al is geweest.

Het is een echte sabbeltante, zoekt veel naar haar handjes en vingertjes. Herkenbaar vanaf de echo's, daar deed ze dat al.

Vannacht ging wel goed, het is natuurlijk even hard werken maar 'gelukkig' was ook Emilie nog erg moe van de bevalling dus we hebben redelijk geslapen.

Vanmorgen had ze al wel wat krampjes. Toen de thermometer erin ging kwam er flink wat poep en toen werd ze meteen rustiger. Het badje vond ze ook heerlijk.

Ik heb inmiddels wat foto's en zal proberen om ze straks hier of op HM te plaatsen. JP is nu aan het koken dus even kijken of dat lukt nog.

Manu vindt het nog steeds erg leuk. Volop verhalen en vragen. Hij is vandaag naar het kdv geweest, kon hij een beetje uitrazen.

Momentje van algehele gelukzaligheid toen we vanmorgen met zijn viertjes in ons bed lagen. Heeeerlijk!

Kus, een gelukkig Tinus

Rest staat op HM
En joepie nu heb ik ook eindelijk 2 regels in de tabel!

Hihi...
Ooooh Tinus wat een lekker moppie!!!!!! En wat leuk ook dat Manu zo goed reageert op zijn zusje.
Tinus: Wat een supermooie foto! Echt een lekker wijffie. Mooie foto's ook op HM. Hoe gaat het vandaag? Lukt het nog met de borstvoeding? Ik vond Bepanthen heel goed werken voor het zacht houden van de huid rond tepels etc.

Flodder: Mooie laarzen hoor voor Floortje. Lijkt inderdaad net alsof je laarzen voor jezelf hebt gekocht op dit plaatje.

Leuk dat je gaat helpen bij je zus. Hoe gaat het nu eigenlijk op je topic op Hm?

Die konijnen zijn hopelijk wel lief voor binnen. Ik denk dat er anders gewoon een buitenhok moet komen voor die 3. Is in de toekomst misschien sowieso wel handig. Mijn behang wordt nu ook al van de muren getrokken door meneer Sjaak. En het kan nu gewoon want ik heb een tuin en hij is dan niet meer alleen.

Over door het ijs zakken gesproken. Heb je dit filmpje al gezien:

http://www.telegraaf.nl/b ... _uit_ijskoud_water__.html

Mainecoon: De tas van Lush is er nog niet van gekomen hoor. Ik was gisteren in de stad en het was zo verschrikkelijk koud dat ik heel snel wat ik nodig had heb gekocht en daarna weer naar huis ben gegaan. Lush zit vrij achterin de stad en daar ben ik ook helemaal niet geweest.
Ik kreeg net met de post de gemeentepas opgestuurd. Nu is de peuterspeelzaal gratis. Scheelt toch weer iets van 40 euro in de maand

Ik had er laatst over gebeld maar ik moest later terugbellen. Toen ik dat deed waren ze alweer gesloten en daarna niet meer gebeld. Maar nu toch via de post gekregen.

Wat doen jullie eigenlijk vandaag met dit weer? We zijn nog niet buiten geweest maar moeten zo even boodschappen doen. Vanavond gaat Y. bij oma logeren en krijg ik teckel te logeren
KM geeft niet hoor. Het is niet de bedoeling dat je er teveel moeite voor moet doen hihihi, zeker met dit weer niet. En als je er niet in de buurt komt of aan toe komt geeft dat niet hoor. Dan komt het volgend jaar wel weer, of we bestellen eens in Engeland ofzo. Lekker dat je die gemeentepas hebt gekregen!

Wij zijn lekker naar de Ikea geweest vanmorgen (wel van alles mee voor als we zouden stranden, je weet maar nooit). Hebben een laag kastje met 4 manden erin gekocht voor het speelgoed van Davina en een staande lamp. Ideaal. Ik wil nog een boekenplankje erboven voor de boeken van Davina, maar Den wil niet meer naar de gamma nu omdat hij sushi gaat maken. Maar ik wil eigenlijk alles gelijk geregeld hebben hihihihi.
Wat doen wij met dit weer? Nou eh... niet veel hihi...

Heb net JP de kou ingestuurd om de kaartjes te posten.

Als iemand van jullie een kaartje wil, laat even weten dan stuur ik ze op.

Klets: Oh ja Bepanthen smeren! Was ik al mee begonnen maar vergeet ik steeds. Meteen gedaan.

Het gaat super met voeden. Ik verwacht vannacht of morgen wel de 'grote dag' qua formaat.

Vandaag heb ik Emilie nog niet veel wakker gezien eigenlijk. Lekker muppie is het.
Hoi Tinus,

goh het klinkt heel relaxed allemaal!

Ik zou het leuk vinden om een kaartje te krijgen, ik heb het adressen-topic op HM omhoog gehaald.
fijn dat het allemaal zo goed gaat tinus.. genieten hoor!! en ja ik ontvang ook graag een kaartje..

onze bank is gekocht, ben helemaal blij.. en wil nu gelijk allerlei andere dingen kopen, plafon schilderen enz...
fijn dat het allemaal zo goed gaat tinus.. genieten hoor!! en ja ik ontvang ook graag een kaartje..

onze bank is gekocht, ben helemaal blij.. en wil nu gelijk allerlei andere dingen kopen, plafon schilderen enz...
Allereerst Tinus:

Van harte gefeliciteerd met Emilie! Wat een pláátje is ze zeg! En wat klink je gelukkig!

Stef reageerde niet zo goed op de ab in het infuus, hij kreeg allemaal uitslag.

Gister werd bekend dat hij nog een week moest blijven, maar de uitslag en jeuk werd zo erg dat ze gingen kijken naar een andere antibiotica. Nu bleek de bacterie ook op een andere antibiotica te reageren en dat is wel via een drankje. Wel een dubbel zo sterke meegekregen, maar omdat het aan het infuus beter werkt, moet hij wel langer aan de ab, maar mocht hij dus wel naar huis, als hij er goed op reageerde.

Dus vanmiddag begonnen met het drankje en hij deed het er goed op, dus mochten de kuur thuis afmaken.

Hij moet nu nog tot vrijdag deze kuur, dan nog voor onbekende tijd (in ieder geval een maand) aan een andere antibiotica.

Ik ga zo even bij hem kijken, hij slaapt nu. Maar ik wilde jullie even bedanken voor de post, zoals gewoonlijk moest ik natuurlijk alweer brullen bij zoveel liefs.

Ik kom later wel even vertellen hoe het nou gegaan was maandagnacht.

Dikke kussen!
Mette fijn dat jullie weer thuis zijn! Hopelijk blijft hij goed reageren op de ab. Maar jemig een maand lang nog na deze kuur? Lekker dat ie weer in zijn eigen bedje ligt te slapen.

Tinus wat heerlijk dat alles goed gaat!
Vraagje:

ik zit net te kijken naar bedje en dekbedje voor M. We gaan dat blauwe peuterbedje van Ikea kopen (met dierfiguren in het hoofdeinde) en ik zie dat de matrasmaat 160x70 is. Dat is dan afwijkend van de spullen bij de Hema. Maar bij Ikea hebben ze dan weer geen dekbedden en hoezen die bij een peuterbed passen, of wel?

Hoe hebben jullie dat, dekbed en dekbedhoezen dan weer bij de Hema gekocht?

Ik zit me te verlekkeren, haha, we hebben eigenlijk helemaal niks aan slaapkamermeubelen, dus moeten/mogen alles kopen. Kun je ook losse hoofdeindes kopen voor een boxspring van Ikea?

Sorry beetje ego hoor..

Het is hier rustig! Mette, wat een lange kuur! Fijn dat hij deze vorm van antibiotica wsch kan krijgen, hij komt dan eerder thuis als ik goed heb begrepen? Sterkte en beterschap!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven