December 2006 - per 5/1/2010
dinsdag 5 januari 2010 om 10:56
Link naar vorig deel:
december 2006
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 Knorretje"J"
"M"03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel
Emilie13-dec-06
07-jan-10 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
december 2006
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 Knorretje"J"
"M"03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel
Emilie13-dec-06
07-jan-10 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
donderdag 7 januari 2010 om 14:38
donderdag 7 januari 2010 om 15:37
HALLO! Hier een hele blije Tinus!
Zal even kort vertellen hoe het is gegaan. Vanmorgen om 4u werd ik wakker van ECHTE weeën. Dat gerommel van de afgelopen dagen sloeg echt ergens op, dit waren duidelijk echte weeën. Om 5.30 waren ze al zo heftig dat we de vk belden. Die zei dat we maar meteen naar het zh moesten gaan. We moesten heel even wachten op mijn moeder die in haar badjas aan kwam rijden, haha.
Om 6.30 in het zh getoucheerd en toen bleek ik al 6 cm te hebben!!! De weeën waren heel heftig en kwamen snel, ik wilde graag pijnbestrijding maar mijn vk zei dat het zo snel ging dat hij adviseerde om het zonder te doen. Hij dacht dat ik binnen een uur wel klaar was! Dus ik kreeg moed. Een half uur later ofzo was het zo erg dat ik even dacht dat ik het niet trok, moest ook onwijs over mijn nek. Toen had ik al 9 cm!! En snel daarop mocht ik al persen. Binnen een perswee of 8 en een knipje was Emilie daar!
Ze is heel mooi, lange wimpers en nagels (dus Tinus, pak de mascara en nagellak maar vast!) en ze lijkt op Manu. Een flinke kop met haar ook. Ze hapte meteen al goed aan.
Haar temperatuur was iets laag maar dat was gelukkig snel op orde, dus we mochten om 10u alweer naar huis.
Nu ligt ze lekker te knorren in het wiegje. Manu is heel enthousiast en behoorlijk hyper van zijn zusje. Volgens mij vindt hij het heel erg leuk.
Ik ben trots op mezelf dat het nu op de normale manier is gegaan. Was door de vorige keer beetje bang dat ik het niet zou kunnen, maar mijn lijf deed alles gewoon vanzelf.
Dikke kus, ik hoop snel een foto te sturen!
Zal even kort vertellen hoe het is gegaan. Vanmorgen om 4u werd ik wakker van ECHTE weeën. Dat gerommel van de afgelopen dagen sloeg echt ergens op, dit waren duidelijk echte weeën. Om 5.30 waren ze al zo heftig dat we de vk belden. Die zei dat we maar meteen naar het zh moesten gaan. We moesten heel even wachten op mijn moeder die in haar badjas aan kwam rijden, haha.
Om 6.30 in het zh getoucheerd en toen bleek ik al 6 cm te hebben!!! De weeën waren heel heftig en kwamen snel, ik wilde graag pijnbestrijding maar mijn vk zei dat het zo snel ging dat hij adviseerde om het zonder te doen. Hij dacht dat ik binnen een uur wel klaar was! Dus ik kreeg moed. Een half uur later ofzo was het zo erg dat ik even dacht dat ik het niet trok, moest ook onwijs over mijn nek. Toen had ik al 9 cm!! En snel daarop mocht ik al persen. Binnen een perswee of 8 en een knipje was Emilie daar!
Ze is heel mooi, lange wimpers en nagels (dus Tinus, pak de mascara en nagellak maar vast!) en ze lijkt op Manu. Een flinke kop met haar ook. Ze hapte meteen al goed aan.
Haar temperatuur was iets laag maar dat was gelukkig snel op orde, dus we mochten om 10u alweer naar huis.
Nu ligt ze lekker te knorren in het wiegje. Manu is heel enthousiast en behoorlijk hyper van zijn zusje. Volgens mij vindt hij het heel erg leuk.
Ik ben trots op mezelf dat het nu op de normale manier is gegaan. Was door de vorige keer beetje bang dat ik het niet zou kunnen, maar mijn lijf deed alles gewoon vanzelf.
Dikke kus, ik hoop snel een foto te sturen!
donderdag 7 januari 2010 om 16:24
quote:Oef schreef op 07 januari 2010 @ 15:44:
dikke kus voor jullie Tinus!
Ik krijg altijd tranen van bevallingsverhalen..
Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet onze Emilie!
Wat grappig. Daar heb ik geen last meer van sinds ik echt kinderwensklaar ben
Tinus: Klinkt als een goede bevalling. Ben benieuwd naar de foto's van Emilie!
dikke kus voor jullie Tinus!
Ik krijg altijd tranen van bevallingsverhalen..
Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet onze Emilie!
Wat grappig. Daar heb ik geen last meer van sinds ik echt kinderwensklaar ben
Tinus: Klinkt als een goede bevalling. Ben benieuwd naar de foto's van Emilie!
donderdag 7 januari 2010 om 17:13
Poeh, goed nieuws dus van Stef! Gelukkig.
Tinus:
Ahzo! Past goed bij Manuel. Ja, ik vind het mooi!
KM:
Ben net als Oef ook klaar met baren maar bevallingsverhalen of een hoogzwangere vrouw laten mij ook niet koud hoor.
Snel weer naar mn potten en pannen, we eten vanavond spagetti/macaronie/tortellini/tagiatelli.
Vanavond al wat spullen pakken, dit wknd gaan we er tussenuit met zn alle.
Kuss!!
Tinus:
Ahzo! Past goed bij Manuel. Ja, ik vind het mooi!
KM:
Ben net als Oef ook klaar met baren maar bevallingsverhalen of een hoogzwangere vrouw laten mij ook niet koud hoor.
Snel weer naar mn potten en pannen, we eten vanavond spagetti/macaronie/tortellini/tagiatelli.
Vanavond al wat spullen pakken, dit wknd gaan we er tussenuit met zn alle.
Kuss!!
donderdag 7 januari 2010 om 21:21