December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Oef: Helaas zitten wij in een andere positie. We wachten al zo lang op een koper dat we hebben besloten om toch alles uit de kast te halen om tot verkoop over te gaan. We gaan een tegenbod doen, maar wel eentje die niet ver van de vraagprijs ligt om aan te geven dat we wel willen onderhandelen maar niet zoveel gaan zakken dat we er arm van worden. Volgens onze makelaar was hun openingsbod trouwens heel normaal. Jp en ik hebben inmiddels begrepen dat onze verwachtingen te hoog waren. We snappen nu dat we niet rijk gaan worden van dit huis en dat we nu gewoon verder willen. Al dat wachten geeft echt zoveel stress dat ik er vanaf wil zijn.

Manuel is weer verkouden. Hij was afgelopen nacht al heel veel wakker en ik ben bang dat het vannacht ook weer feest wordt.
Mainecoon; wat rot voor je dat je zo moe bent. Hoe reageerde je bazin toen je je ziek moest melden vanmorgen?

Tinus; ik zou ook voor deze kopers gaan, dan maar niet zoveel winst maar wel een nieuwe start zonder dubbele hypotheek. Zou dan wel als voorwaarde stellen dat het huis pas opgeleverd gaat worden wanneer jullie huis is opgeleverd.

Maar eerst maar eens afwachten wat ze met jullie tegenbod doen!

Ik baal ook als een stekker, onze leuke buurtjes gaan verhuizen, en het huis is al verkocht aan mensen uit een asobuurt met 3!! pubers en de schuur gaan ze verbouwen zodat alle scooters erin kunnen We hebben namelijk een steeg dus ik zie m'n geest al dwalen met stappende pubers

En we hebben een hele mooie hederaplant van de buren over onze schuur heenlopen (de schuur loopt door zeg maar) en de klimhedera is in de lente/zomer zo mooi groen (de hele schuurkant is bedekt) en in de herfst kleuren alle bladeren prachtig rood. Ben er ook erg blij mee. Jammer is nu dat als ze de schuur gaan verbouwen de stam weggehaald moet worden, en alle takken bij ons dood gaan Nu ga ik straks wel nieuwe stekjes bij ons planten (met dank aan m'n 'oude' buufie) maar voordat m'n schuur weer bedekt is..

Maar goed, weer genoeg over mijn plantdrama

Knorrie; Hoiii, leuk dat het weer gaat kriebelen. Hier ook wel hoor, maar wij wachten nog even. Ook ik vind deze leeftijd veel lekkerder dan de babytijd, maar dat heeft toch wel weer wat

Of ik vraag de man van Nurse om een potje zaad, dan krijg ik iig een baby die van slapen houdt
Mette:

Wie zegt dat het aan M. zn zaad ligt en niet aan mijn (slaperige?) eieren?

Pas hadden M. en ik een gesprek dat er over ging als je iets over mocht doen van de laatste tijd wat dat dan zou zijn..

M. zei:

''Dan zou ik de afgelopen winter over willen doen,

kijken ofdat ik je weer zwanger had kunnen schieten''

Wahahaha!

Morgen kom ik wel weer uitgebreid reageren, ga nu lekker op de bank.

Kus![/fgcolor]
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 08-04-2008 21:38
Reden: kleurtje lukt niet!!
% gewijzigd
Mette nou ik vind het een beetje verdacht zoals ze heel meelevend en vriendelijk reageerde ........... ze vroeg ook nog of ik al bij de reumatoloog was geweest enzo. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Maar ja wellicht snapt ze nu dat ik me niet aanstel en dat er echt wat aan de hand is met mij.
Hey meiden

Even Ego

Moet dit effe kwijt.

Was met Dylan naar de dokter geweest voor de allerlaatste prik, zegt de dokter is dat normaal dat zijn balletjes niet goed indalen?? Nou eerlijk gezegd had ik daar nooit zo op gelet maar inderdaad ze zitten halverwege. Nu moet ik m straks bellen dat dat dus inderdaad het geval is en niets met de kou of schrik te maken had. Want ik heb het nu dus goed in de gaten gehouden. En ze zitten dus NOOIT in het zakje.

Nu wordt het waarschijnlijk hormonen. Ben er helemaal ondersteboven van.

Het is niets super ernstigs maar de dokter zei dat ze nu weten dat dit dus één van de oorzaken is van prostaat of teelbalkanker op latere leeftijd. Toen ie dat zei, werd ik helemaal niet goed. Maar goed ga nu effe bellen.

Wilde gewoon even mijn hart luchten.

Kom later nog even verslag doen.

X
he gatver Kidon zou ik ook van schrikken. Ik wist niet dat jongetjes dan hormonen toegediend krijgen. Nou ja als het moet dan moet t.

Wat zei de dokter?

Tinus nog een beetje geslapen vannacht? Als het een redelijk normaal bod was moet je natuurlijk een tegenbod doen! Spannend hoor!

Nurse hoeveel kinderen wil die man van jou eigenlijk haha. Stuk of 8 voor zn 30e? hahaha wel grappig.

Mette ow leuk die nieuwe buren *not*. Ik was ook opgelucht toen onze nieuwe buren niet direct de heineken-vlag buiten hingen (=studenten hier). haha

Ach misschien blijkt het bere-gezellig te zijn met die scooters in de poort.. *probeert er een positieve draai aan te geven nee lukt niet*

Verder niet veel nieuws hier, gisteren een nieuw bod uitgebracht ben benieuwd of we vandaag wat horen.

Brian gaat echt lekker op t moment. Sinds ik dat extra-weerstand-spul geef is hij niet meer verkouden geweest. Vanmorgen met Brian de stad in geweest lekker gewandeld en gewinkeld. Hij vind het allemaal mooi hoor en als hij zich gaat vervelen in de buggy dan trek ik ergens een foldertje vandaan en zit hij lekker te lezen terwijl ik shop.

Vanavond komt mn beste vriendinnetje langs, gaan we lekker uit eten. Ze zijn al een tijdje bezig om mama & mama te worden en nu wilde ze persé voor deze week afspreken dus ik hoop zo dat ze leuk nieuws heeft!
Kidon: Wat vervelend dat je zo bent geschrokken, meid! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er niets van af weet, maar ik ben wel een beetje verbaasd dat het niet eerder is ontdekt. In NL kijken ze direct na de bevalling, in de kraamweek en later bij het cb altijd naar de balletjes. Wat ik niet helemaal snap uit jouw verhaal: komt prostaatkanker voor bij mannen die als kind die hormonen hebben moeten gebruiken of bij mannen waarvan de balletjes niet waren ingedaald? In ieder geval sterkte meid!!

Mainecoon: Hoe gaat het vandaag met je? Was je al bij de dokter geweest? Kwakkel jij trouwens al langer met je gezondheid of is het na de bevalling allemaal begonnen?

Ik ben oooook moe!! Maar ik weet tenminste de oorzaak: Manuel en mijn huizen-soap!

Mette: Tjee daar zou ik ook van balen hoor! Het is zo belangrijk voor je woongenot om leuke en gezellige buurtjes te hebben!! Ik ga die van mij ook missen. Doen ze de verbouwing van dat schuurtje nog in overleg met jullie of niet? Trouwens, best kans dat ze juist weg zijn gegaan uit die asobuurt omdat ze zelf graag rust willen. In dat geval heb je niks te vrezen.

* wrijft de slaap uit haar ogen *

Manuel is inderdaad ziek geworden vannacht. Hij had ook echt koorts, want hij was gloeiend heet. Ik ben er wel 6x uitgeweest en heb iets van 3 uurtjes geslapen. ZIjn gespook en mijn gepieker over het huis heeft ervoor gezorgd dat ik nu met een zwaar hoofd en dikke wallen zit te werken. Vanmorgen was hij overigens weer kiplekker. Koorts was weg en hij had praatjes en grapjes. Hij is dus gewoon naar het kdv en nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

We hebben vanmorgen een tegenbod gedaan en wachten nu op reactie... (nagels bijten!!)
Oef: Ah jullie zijn ook weer back-in-business! Eens zien wie van ons als eerste klaar is met de onderhandeling en resp. haar huis kwijt is of een huis gekocht heeft!!

En als antwoord op je vraag of ik goed heb geslapen: NEE DUS, snif... (zie hieronder)
ach balen Tinus dat Manu ziek is geworden.

Meid spannend joh dat jullie nu in onderhandeling zijn!

En als je dr nou weer tegen komt niks meer zeggen hoor. Behalve dan dat jullie nog een aantal kijkers krijgen van de week of zo.

Succes!
kidon, laatst een praatje van de kinderurologen: bij niet ingedaalde balletjes is er een verhoogd risico op teelbalkanker (niet op prostaatkanker). Hormonen geven ze hier niet (vonden ze niet zinvol). Wat ze wel deden is vanaf 1 jaar een operatie om ze vast te zetten in de balzak... De leeftijd is erg wisselend, er zijn de laatste tijd veel artikelen hierover verschenen en ze schrijven allemaal iets anders...

tinus, spannend hoor, maar laat je ook niet lijden door het feit dat je nu eindelijk een kijker hebt, want daar gaan ze gebruik van maken.

maincoon, hoe zit het met al je sollicitatieplannen, of is het niet gelukt voor die ene functie..

Ik kreeg trouwens maandag een gratis revalidatie-advies.. We hadden vanuit de integrale vroeghulp een werkbezoek gebracht aan een revalidatiecentrum voor kinderen met een therapeutisch peuterprogramma... En daarna hadden we nog een lunch bij MEE en samen met de revalidatiearts waren we aan het kletsen over alle voors en tegens van CB's en het wisselende niveau van de CB-artsen.. Ja zeg ik, we hebben ook een goede bij ons, want ze had gemerkt dat Casper hypotoon was en fysio had gestart.. En vervolgens kwam het op lopen enz.. Ja zegt ze, daar is hij dan ook zeker laat mee. Sommige jongetjes zijn hypotoon en die lopen ook vaak wat later... Ja dus... (en toen een verhaal over haar zoon en daar kon ik haar weer een advies over geven...)

Dus nu weet ik waarom Casper gewoon wat later is: hypotoon, wat slappe banden en dan loop je later... (niet dat ik me zorgen maakte, maar ik vind het wel grappig om de verklaring te weten...)

zo, straks naar de verjaardag van een nichtje.. Casper wat later op bed gelegd, want die slaapkop slaapt liefst nog 2 keer op een dag, maar nu zou het ons beter uitkomen als het maar 1 keer is... We zullen zien...
hebben ze het zomaar 2 keer geplaats, dat hoeft ook weer niet
Ahum, dr is wel veel geschreven he? Ik moet eigenlijk nog vanalles doen in huis... even uit mn koppie dan maar:

Kidon:

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, hou ons op de hoogte!

Mainecoon:

Beterschap meis!

Mette:

Das klote van die aso buren... misschien kun je een 'welkom in de buurt' - party regelen en dan meteen je wensen uitten? (flauw, weet t, probeer er ook een leuke/luchtige draai aan te gooien net als Oef maar ook mij lukt t niet...)

Tinus&Oef:

Jullie houden het wel spannend met jullie huizen-verhalen... idd, maak dr een soapie van!

Tinus:

Blegh! wat een ruk-nacht!

Oef:

Zou wel heel leuk zijn als je vriendin goed nieuws heeft!!

Sannie:

Oh, dat wist ik helemaal niet van Casper!

Ik laat het hier eventjes bij, ga even de goeie huisvrouw uithangen.

xx
He meiden!

Kidon; pff da's schrikken! Wat heeft de arts gezegd toen je terugbelde?

Sannie; o dat wist ik niet, dat Casper dat had. Gaat dat weer over of zal hij daar later ook last van blijven houden?

Ik wil ook nog eens gaan informeren naar een revalidatiecentrum bij ons in de buurt, voor zo'n peuterprogramma. We merken toch dat Nova wat 'moeilijker' loopt, door het balansprobleem. Maar eerst maar eens afwachten of dat nog vanzelf goed komt; ze loopt natuurlijk wel veel eerder dan de verwachtte 22/24 maanden.

Heb je het druk op je werk, of loopt het allemaal wel lekker?

Mainecoon; nou ja, fijn dat ze wel aardig reageerde. Misschien bedoelde ze het ook wel echt aardig, hihi. Hoe is het nu met je?

Oef; heerlijk zo'n ochtendje shoppen en genieten van Brian! Super dat het beter gaat met hem (dan is het moederschap meteen ook een stuk leuker hé?!) Oe spannend het etentje vanaaf, misschien dus wel goed nieuws!

Tinus; he get, zo'n rotnacht. Gelukkig hoefde je geen vrije dag op te nemen, dat scheelt weer!

Ik hoop zooooo dat jullie het huis voor een goede prijs kunnen verkopen!

Vanmorgen met Tris en Noof naar de stad geweest (Tris heeft roostervrij vandaag, werkt 36 uur dus 1x in de 2 weken een dag vrij)

Er was markt, dus dat is altijd wel gezellig. Wat spullies voor Noof gekocht (regenlaarsjes, sokken enz) en daarna in het zonnetje op het terras gezeten. Lekker bakkie capp. met een appeltaartje en Novi een flesje Fristi.

Héérlijk zo'n ochtend!

Ik hoop dat alles goed gaat bij Indian en bij Aihoa.. Meiden, ik denk aan jullie
O ja Nurse, over de buren. Ach we zien het allemaal wel, en zolang ik geen geluidsoverlast oid heb, vind ik het prima. Ik weet ook wel dat we het nu super getroffen hebben met onze buren; leuk stel met een dochter die een jaartje ouder is dan Noof. Ze zorgen voor onze kat als we weg zijn, leven altijd met Nova en de ziekenhuisbezoeken mee. In de zomer lekker bbq'en enz.

Dus het is al jammer dat ze weggaan, en is het dus een beetje schrikken als je zulke verhalen hoort, haha!

Maar ik wacht het eerst wel af, ik ga nu nog geen oordeel over die mensen vellen, misschien zijn ze wel heel lief. En gaan ze de schuur verbouwen voor een scootmobiel..

Ik ga zo op kraambezoek bij een vriendin. Het ligt eraan hoe laat Nova wakker wordt, als het op tijd is ga ik met de fiets (ruim half uur fietsen) en is ze laat wakker met de auto.

**laat wakker.. laat wakker.. laat wakker** please

Nurse, succes met poetsen, enne als je vent toch zo graag raakt schiet; zuig ff een ei uit na het doe het in een boterhamzakkie Je hebt m'n adres toch?

Lijkt mij een goed idee, ik zwanger zonder hormonen, en een superbrave baby die qua formaat ook nog wel voor Noof d'r zusje kan doorgaan.
Hey ladies!

Even snel een update vanaf hier.... Eigenlijk gaat het allemaal wel lekker! René is vanaf afgelopen vrijdag weer thuis en dat bevalt me prima Hij mag dan nog wel niet zoveel doen, maar het is heerlijk om hem weer om me heen te hebben! Het besef dat het ook heel anders af had kunnen lopen komt af en toe best hard aan, maar dat kan ik dan gelukkig lekker bij hem kwijt! Hij begint morgen met z'n hartrevalidatie dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Over drie weken heeft ie weer een afspraak bij de cardioloog en vanaf dan mag ie waarschijnlijk het normale leven weer wat oppakken... Tot die tijd gewoon lekker rustig aan!

Met mij gaat het even wat minder helaas, heb heel veel harde buiken die telkens meer pijn gaan doen. Vanochtend bij het douchen ben ik ook een prop bloederig slijn verloren (die niet uit mijn neus kwam ) Dus toch maar even de verloskundige gebeld, die heeft even inwendig onderzoek gedaan, maar alles zat gelukkig nog potdicht. Moet nu mijn urine even laten onderzoeken op een blaasontsteking, is dat het niet dan moet ik het gewoon nog rustiger aan doen. Denk dan ook dat mijn verlof nu wel begonnen is... Morgen even mijn urine bij de dokter brengen en dan horen we het wel!

@ Kidon, dat is wel ontzettend schrikken zeg! Ben benieuwd wat de dokter heeft gezegd... kom je het ons snel vertellen!

@ Oef/Tinus, spannend hoor jullie huizensoap! Hoop echt dat het voor jullie allebei een happy end gaat krijgen!

Hoop dat het goed gaat bij Ainhoa...

In ieder geval een hele dikke voor jullie allemaal!!!
Hoi Meiden,

Sorry dat ik op me liet wachten maar ik heb de dokter terug gebeld en die zegt het nog een week goed te bekijken en als er geen verandering in zit moet ik terug komen en gaan de mogelijkheden bespreken.

Ik heb echt de hele dag een soort knoop in mijn buik en kan zo in huilen uitbarsten.

En bij elke controle is er naar gekeken misschien is dit dus van de laatste tijd. Weet je, je let er gewoon niet zo op. Het is me in ieder geval nooit opgevallen.

Ik heb nog foto's zitten bekijken en heb er een paar gevonden waar ze in vol ornaat te zien waren. Het is dus niet vanaf geboorte. Maar ik ga deze week dus goed kijken. Ik hoop maar dat er niet geopereerd hoeft te worden en dat als er hormonen moet worden genomen dat het ook zin heeft.

Sorry maar ga nu even koken en mijn kleine aandacht geven.

Allemaal een dikke kus en heel lief dat je jullie zo reageren.

XXXXXXXXXXX
Indian; lekker dat René weer thuis is, en je hem heerlijk om je heen hebt. Op zich is het natuurlijk niet raar dat je zoveel harde buiken hebt na zo'n stressvolle periode. Toen Tristan dat autoongeluk kreeg toen ik 32 weken was, kreeg ik die dag erna vroegtijdige weeen, terwijl ik dat niet eens doorhad (ik moest aan de ctg omdat ik Noof niet meer goed voelde). Bijkomend voordeel was wel, dat ik al 3 cm ontsluiting had toen ik werd ingeleid met 37 weken.

De stress die jij hebt ervaren de laatste tijd is niet goed voor jou en de baby, dus doe lekker rustig aan lieverd!

Hoelang had je anders nog moeten werken?

Kidon; Ik hoop dat het nog goed komt deze week.. Kan me je zorgen voorstellen..
Marloes

Geinig autootje.

Mette

Ik heb zo'n veger met een lange steel waarmee ik het ergste vuil altijd weghaal. Stofzuigen hoef ik dan niet elke dag.

Tinus

Toen wij ons vorige huis verkochten, was het 1e bod ook ver onder de prijs. We vroegen ¤ 169.000 en ze boden ¤ 150.000. Terwijl het huis al niet zo duur was (kleine middenwoning). UIteindelijk hebben we wel de vraagprijs gekregen. Maar wij hadden het geluk dat er snel kopers waren, binnen een week was het verkocht (en hier zaten nog kerstdagen tussen ook). Het was een goede starterswoning voor mensen die nog nooit hadden gekocht. (dat was 4 jaar geleden)

Knorretje

Het gevoel van 'ja ik wil' komt vanzelf wel. Ik twijfelde vorige zomer ook nog erg, maar een half jaar later was ik er veel zekerder over.

Kidon

Is dat bij de geboorte niet gecontroleerd, of ze ingedaald zijn? Bij ons heb ik een briefje gekregen met de mededeling dat ze ingedaald waren. En op het CB wordt het volgens mij ook altijd nog gecontroleerd.

Eerlijk gezegd heb ik er nog nooit bij Boyd gevoeld of ze ingedaald zijn.

Oef

Wat is dat extra-weerstand goedje, merk, naam?
Tinus ik kwakkelde al wat voor de zwangerschap. Maar de zwangerschap en het moeder zijn hebben gewoon veel van mijn lichaam gevergd en dat merk ik nu dus heel erg.

Sannie nee die sollicitatie is helaas op niks uitgelopen het "bedrijf" heeft, via een andere weg dan het wervingsburo dat ze in de arm hadden genomen, 4 kandidaten gevonden en daar iemand uit gekozen. Was ook niet zo netjes gegaan want het wervingsburo was niet op de hoogte gebracht enzo .... Dus ben nu beetje aan het rondkijken.

Indian fijn dat Renee thuis is en alles zijn gangetje gaat. Sterkte met het herstel process (ik weet niet meer hoe ik dat woord moet schrijven hahah).

Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken weer ben nu best wel moe ookal heb ik erg weinig gedaan vandaag hihihi.
Goedemorgen dames.

Mette:

Niet raar opkijken als je dan een keer een boterhammenzakje in de post vind he?

Wahaha!

Kidon:

Dikke knuf!

Mainecoon:

Lekker geslapen?

Indian:

Wat fijn dat je je kerel weer thuis hebt! En idd, meid, doe het rustig aan he!

Hier:

De meiden liggen nog op bed, verder niet veel nieuws.

Owja, toch wel... ik vind de nachten wat minder goed gaan bij Yasmine... om 22:00 laatste voeding en naar bed, dan komt ze pas weer om een uur of 2a3 (dat vind ik prima)

Alleen dan komt ze soms nog voordat het goed en wel 7:00-8:00 is, 2 x voor een voeding...

Mn borsten voelen ook aan ofdat dr niet veel meer in zit (lees: Slap Hahaha!)

Wordt er een beetje onzeker van... hoewel, ze doet het verder overdag enzo hartsikke goed...!

Nahja.

Kus!
He Nurse ja ik heb een goed geslapen. Ik merk nu ook dat mijn zicht weer bijna normaal is. Ik had een beetje last van een soort van tunnelvisie. Alleen hetgeen waar ik naar keek direct, werd geregistreerd de rest daar buiten niet. Mijn ogen zagen het wel maar mijn hoofd was te moe om er wat van te maken. Dat was heel irritant want ik had het gevoel dat ik geen grip meer had op mijn omgeving daardoor. Maar goed ik voel me vandaag alweer een stuk beter, moet echt oppasen om niet gelijk weer van alles te willen gaan doen want dan val ik gelijk weer terug natuurlijk. Ben nog steeds wel flink moe dus ikga zo maar weer eens mijn bedje opzoeken en een dutje doen.
Oh jah wilde ik nog zeggen Nurse zolang er niet minder plas uitkomt kun je er wel van uitgaan dat er ook niet minder in gaat qua vocht.
Tinus, spannend hoor! Ik hoop dat jullie het toch nog een beetje eens worden over de prijs...

Ben je die vrouw nog tegen gekomen??

Hoe is het nu met manuel?

Ainne, wordt inderdaad wel tijd dan ja een nieuwe autotje!

Nurse ga je proefcamperen in de tuin of wel op een camping??

Raar is dat he als zo iemand dan ineens "wegvalt"

Knorretje, het blijft nog spannend dus!!

Maincoon, rustig aan meid

mette, ik ben benieuwd hoe je nieuwe buren in real life zijn!

Wel balen van je plant!

Hoe was het bij je vriendin gisteren?

Kidon, ik wist ook niet dat ze hormonen gebruikte daarvoor!

Succes er mee!

Oef, spannend hoor van het huis! Ik hoop dat ze snel accoord gaan! Had je vriendin nog goed nieuws??

Sannie, handig als je zo onderling advies kunt geven aan je collega's!

Indian, fijn dat het allemaal goed gaat met Renee!

Ik hoop dat jij je ook snel weer beter gaat voelen, niet zo gek dat je lichaam reageert op die stress!

Ik ga even verder op HM!

Marloes
Hi Meiden,

Even snel reageren op Joni en nog iemand anders met dezelfde vraag/opmerking.

Dylan is altijd goed gecontroleerd vanaf geboorte op ingedaalde balletjes en er was tot de één na laatste controle dus ook niks aan de hand. Maar ik denk dat als kindjes groeien er tijdens deze groei ergens een achterstand kan gaan ontstaan. En in Dylan zijn geval zal dat de opening van de balzak zijn (denk ik)

Waardaar de balletjes niet door de opening kunnen of misschien is het zakje zich gaan sluiten op het moment dat de balletjes wat hoger zaten zodat de daling niet meer mogelijk was???

Ik denk ook maar hard op hoor!

Maar goed dit is dus niet vanaf de geboorte om de vraag even kort te beantwoorden.

Wat wel weer grappig is, is dat ik natuurlijk met regelmaat nu naar die balletjes zit te kijken als hij verschoond wordt of gewoon naakt rond huppelt en dan kijkt hij me zo aan van; Wat moet je van me???? Wat doe je raar mama, je ligt op je kop naar me te loeren!!!

Nou we wachten deze week maar gewoon af.

Ik ga nu rennen want er komt vandaag weer een levering, die was een week te laat, was op Mallorca terecht gekomen (?)

Gister een BN-er op bezoek, leuk!!

Sorry voor weer even EGOOOO maar moet echt rennen nu.

Ciao

XXXXXXXXXXXXXXXXX
Hmm, had net getypt bij HM, maar er is nu ineens een storing weet dus niet of mijn stukje geplaatst is, anders doe ik dat nog wel een keer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven