December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Even heeeul snel, kwam vooral even kijken of er al A1mee-nieuws was, maar helaas dus nog niet! Kom op Frits, d'ruit met die hap!

Alles prima hier, heel fijn om de babbes weer thuis te hebben! Ze zijn gegroeid joh en Leah kan ineens weer zoveel meer zeggen! Vandaag zei ze tegen Aimee: Baby not apple, Eah apple (Aimee probeerde Leahs appel af te pakken, hihi). Ze noemt zichzelf dus Eah.

En nu ben ik dus ook een week vrij, lijkt gewoon haast wel weer zwangerschapsverlof! Helass kl*teweer, dus we kunnen niet veel buitenspelen. Vanmiddag liepen we buiten en Leah vond het een goed idee om met haar hand water uit een plas te halen en dat zo te drinken... tja...
Kutterdekut...

Advies gevraagd op HM!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 18-08-2008 20:59
Reden: voutje
% gewijzigd
Hallo, we zijn weer thuis!

Helaas eerder dan gepland, maar mijn opa is van de week inderdaad overleden en morgen is dus de begrafenis.

We hebben het heerlijk gehad en maken er gewoon thuis nog wat van!~

Ga morgen of zo nog wel even bijlezen (voor hoe ver dat te doen is) en reageren.

Nu snel nog even naar HM en dan mijn bed in!
Hey marloes welkom terug. En gecondoleerd.

Nursie ik heb gereageerd op HM.

Verder alles goed hier, ik ga dr weer vandoor.
Nurse: ben ook even op HM geweest.... k*tsituatie zeg

Marloes: Gecondoleerd met je opa, je schreef al dat hij "op" was, maar het blijft toch je opa en een overlijden is zo definitief... Jammer dat het nou nèt in jullie vakantie gebeurd.

Oef: nog wakker om elf uur! En dat met 2 beebies in je buik! Pfoe, ik was aan het begin van deze zwangerschap zooo moe dat ik elke avond rond half 8 al in coma op de bank lag!

Ainne: wat goed dat Leah al zo duidelijk praat zeg. Hier beperkt Kaya zich nog tot een hele reeks dierengeluiden en -gebaren. Ze kent er echt een hele hoop maar voor de rest is het nog niet echt praten. Lief heeft haar wel een paar hele grappige gebaren geleerd: bij een nijlpaard doet ze haar mond heeeel ver open, bij een gorilla klopt ze zich op de borst (oehoehoe), een eekhoorntje doet ze na door zogenaamd nootjes op te eten, een konijntje snuft met zn neusje en een eland (ze heeft een elandknuffel ja :-) ) heeft een gewei dus gaan die kleine knuistjes naar haar hoofd en wappert ze met dr vingers!

Toch lijkt het of ze geen duidelijke taalsprong vooruit maakt, maar dat komt wel... Ze puzzelt en tekent wel heel graag. Zijn hier nog meer puzzelaartjes? Ik had voor Kaya een nieuwe houten puzzel met 22 stukjes gekocht. Best een moeilijke met dubbele tekeningen, dus 2 zebra's, 2 olifantjes etc. Na 3 keer leggen kent ze hem helemaal! Echt absurd hoe dat kind puzzelt!

Tinus: Kan me je irritatie wel voorstellen als Manuel zo te keer gaat, maar het hoort er echt gewoon bij. Ik denk dat het zelfs best een sterk signaal is naar hem dat je hem negeert als hij zo doet in gezelschap. Afleiden is tenslotte ook een aktie van jouw kant, dus hij krijgt er ook wat voor (aandacht). Negeren werkt vaak het beste maar leuk is het niet.

Joni: Kaya daalde pas een dag voor de bevalling in, merkte wel dat ik toen ineens een stuk beter kon bewegen omdat ze met haar hoofd mn bekken fixeerde zegmaar. Frits is nog niet ingedaald en volgens de gynaecoloog gebeurt dat bij een tweede vaak pas tijdens de bevalling.

Mainecoon: Zat je rib dubbelgeslagen!!!! Klinkt echt heeeeel erg pijnlijk en griezelig!

Nou... ga maar weer verder met niksen. Gut, met een beetje pech moet ik nog 10 dagen niksen!!! Vanavond wel een afspraak bij de gynaecoloog. Ben benieuwd, niet dat ik er veel van verwacht, maar misschien gaat het wel rommelen na het inwendig onderzoek (ja hoor meneer, ga maar lekker wroeten
He verdorie A1mee, dat jij eens gaat baren oid, zag dat je had gepost en meteen maakte mn hart een sprongetje...

Zeg maar tegen de gyn dat ie goed zn best moet doen met zn gewroet, aan de gang brengen die handel!

Enne, verder hou ik het kort, mn huis is een ravage wilde alleen even een mijlpaal delen:

Roxanne heeft op t potje gepoept!

Ze schrok dr wel een beetje van, was volgens mij namelijk niet he-le-maal de bedoeling van dr

Natuurlijk wel de hemel in geprezen

Ga nu snel weer aan de gang!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 19-08-2008 15:24
Reden: smiley vergeten :)
% gewijzigd
Goed van Roxanne zeg! Wauwie!

Nova wilt nu ineens niet meer op het potje. Ze geeft wel goed aan wanneer ze moet poepen en plassen, en vraagt dan wel om het potje maar voorheen zat er dan altijd op en deed ook een plas, maar nu lijkt ze het wel eng te vinden.

Dus even gestopt met het potje gebeuren. Moet nog geen moeten worden vind ik.

Ik ben ook nog even op HM geweest.

Aimee; jaa laat m even lekker wroeten daarbinnen Misschien helpt het!

Marloes; gecondoleerd met je Opa. Sterkte morgen!

O ja, Sannie: er is wel een pannekoekenboerderij vlakbij Bovenkarspel. Houtlust in Hem. Leuk hoor daar, met speeltoestellen voor Renske. Fijn dat jullie weer zo genoten hebben!

Ik heb vandaag gewerkt, het was erg druk. Tris is met Noof boodschappen doen, ik ga even liggen, heb hoofdpijn.

Dikke kus!
Marloes gecondoleerd met je opa en sterkte morgen.

A1mee veel succes vanavond en ga maar lekker aan de gang hoor vannacht! Heb eigenlijk nooit 'sochtends mijn computer aan maar ga vanaf nu speciaal kijken hihihhihi. Begint nu toch wel spannend te worden. Hopelijk hebbie nu heel snel een lekker roze babietje erbij om te knuffelen. En dubbelgeslagen klinkt zo heftig hahaha. Maar het was zeker geen pretje, moest 'smiddags echt even een paar uur liggen anders was de pijn niet te houden.

Nurse wat goed van je meisje zeg! Die van ons geeft het wel aan, maar ze heeft geen belangstelling voor het potje. Ze vond het eng om erop te gaan zitten. Nou ja binnenkort maar weer eens een poging wagen.

Mette ik hoop dat je hoofdpijn weer wat gezakt is!

Pppppfffff had vanmorgen weer mijn trein gemist door mevrouwtje .......... en toen ik haar ging ophalen vanmiddag was ze weer heel erg dwars. Terwijl ze overdag dus heel leuk had gespeeld en toen we thuis waren ging ze ook heel leuk zelf spelen weer. Volgens mij had ze er de pest in dat ze niet zelf op de fiets kon klimmen. Ze eet echt als een bootwerker op het ogenblik niet normaal. Ik hoop maar dat ze snel door die groeispurt/sprongetje or what ever heen is, want ze is errug vermoeiend zo. Heb dan ook echt de neiging om dr als een klein kind te gaan behandelen maar moet haar denk ik meer gaan behandelen als een wat ouder kind. Misschien ook wat meer uitdagende dingen met haar gaan doen ofzo. Nou ja ik zie wel ik ga nu zo lekker naar de sportschool kan ik ff de frustratie eruit zweten hihihihihi.
Hoi hoi,

Nurse: Wow, de eerste drol is gelegd zeg! Knap hoor! Ik heb bij Manuel nog geen pogingen gewaagd maar ik vind het ook nog zo vreselijk vroeg daarvoor. Komt vanzelf wel.

Ik heb je verhaal op HM ook gelezen. Moeilijke situatie hoor.

A1mee: Ik zit echt met je mee te leven hoor! Waarom hoef je deze keer trouwens niet ingeleid te worden en bij Kaya wel? Ik herinner me dat je bij haar al dacht dat het begonnen was, maar dat je toen gewoon weer naar huis werd gestuurd. Ik wens je nu in ieder geval een relaxte bevalling (zo relaxed als mogelijk is).

Marloes: Je bent de derde al deze week van wie haar opa is overleden in mijn omgeving. Gecondoleerd meid.

Ainne: FIIIIJJJJJNNN dat die meiden terug zijn! En wat lief dat ze zo zijn gegroeid! Geniet lekker van je vakantie, ondanks het weer.

Net terug van de buren. We passen al ruim een maand op hun twee katten en vanavond komen ze eindelijk weer thuis. Dus ik ff snel de stofzuiger door het huis gehaald enzo. Was ik zomaar een kat kwijt! Ze komen niet buiten dus erg ver kon dat beest niet zijn. Ik overal roepen en zoeken in ieder gaatje wat ik kon bedenken: geen kat... Na een tijdje hoorde ik een heel zielig mauwtje ergens vandaan komen. Het duurde zeker een kwartier voor ik erachter kwam dat meneer poes ergens onder de trap zat, compleet ingebouwd tussen een stapel spullen en dozen enzo... Hij kon er niet meer uit! Arme beest heeft misschiien de hele dag wel daar vast gezeten. Gelukkig is hij bevrijd voor dat zijn baasjes thuiskomen.

Wat ik me ook nog afvroeg. Hebben jullie dat nou ook dat je je soms zo afgewezen kan voelen door je kind? Manuel is echt een papa's kindje en hij kan mij soms echt het gevoel geven dat hij me niet wil... Boehoehoe... Doet me soms wel pijn als hij zo doet. Ik geniet daarom extra van de dagen dat we saampjes zijn, dan is hij ook echt mama's vriendje. Hebben jullie kindjes dat ook?
Even snel, hoor Sophietje alweer pruttelen door de babyfoon

@ Marloes, gecondoleerd! Ook al was ie op, zoals je zelf al zei het blijft je opa natuurlijk. Sterkte

@ A1mee, het wordt nu echt spannend! Kijk ook elke dag even of je al bezig bent of dat je fritsje al heerlijk in je armen hebt liggen. Hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt. Weet niet zo goed hoe ik het goed moet verwoorden, maar sterkte ook. Voor je zus zal het een heel dubbel gevoel zijn, dus voor jou dan ook wel denk ik. Kan het niet zo goed verwoorden wat ik bedoel, sorry! Hoop dat je het een beetje begrijpt

@ Tinus, dat heb ik dus ook met Stijn. Stijn hangt echt ontzettend aan z'n papa. Als ik hem 's ochtends uit zijn bedje haal, is het eerste wat ie roept: papa!! Soms mag ik hem ook niet troosten, dan staat ie met uitgestrekte armpjes naar René. Ik weet dat je het niet persoonlijk op moet vatten, maar het doet me dan toch pijn. Dus ik begrijp precies wat je bedoelt... Ik geniet dus ook extra van de dagen dat ik thuis ben met hem en Sophie.

Hier gaat het goed! Sophie is echt een slaapkopje geworden, echt zo anders dan de eerste weken. We zijn nu volledig over op de fles, ik trok het niet meer! We hebben nog geprobeerd om het te combineren, borst en fles maar toen liep de borstvoeding zo snel terug. Heb nog geprobeerd te kolven, maar ik moest 5 of 6 keer kolven voor 1 voeding. Nou dat brak me toch wel op, dus daar zijn we ook weer mee opgehouden. Het is heel jammer, maar ik heb mijn best gedaan. Nu krijgt ze dus flesvoeding en meteen is ze aan het rommelen. We maakten haar normaal gesproken om de 4 uren wakker en dan kreeg ze een fles van 180 water + 6 schepjes. Die dronk ze dus nooit leeg! Heb gisteren gebeld met het cb en met haar gewicht moet ze dus 750 ml hebben. Dat haalde ze dus bij lange na niet. Nu laten we haar dus zelf bepalen wanneer ze wil drinken en ze laat nu 5 uren tussen de flessen in zitten

We geven haar dan een fles van 210 + 7 schepjes. En dezen gaan meestal wel leeg Ze is nu dus 9 weken oud en zit nog maar op 4 flessen. Volgens het cb was dit geen probleem. Ik vind het nog een beetje jong, maar zolang ze genoeg plasluiers heeft en vrolijk en alert is was het goed zeiden ze. Dan gaan we daar maar vanuit toch? Ze krijgt tussen half elf en elf uur de laatste fles en slaapt dan door tot de volgende ochtend negen uur En overdag is ze maximaal twee uurtjes wakker en dan wil ze weer op bed. Het is dus met recht een slaapkoppie, maar wel een ontzettend lief slaapkoppie

Veel liefs
Oeps, dat is wel een heel verhaal geworden

Oh ja, wat ik nog even met jullie wilde delen... Sophie gaat morgenochtend voor de eerste keer wennen op het kinderdagverblijf Zie er nu al tegenop. Heb nog twee weken verlof en dan moet ik alweer werken Zit al sinds eind maart thuis maar die maanden zijn echt voorbij gevlogen. Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen, maar ben nog benieuwder (hm, is dat wel een bestaand woord? Het staat zo raar ) naar wat Stijn ervan gaat vinden dat zijn zusje ook ineens bij hem op de opvang is. Hij is sinds Sophie haar geboorte een stuk liever geworden voor de babies bij hem in de groep. Wil de hele tijd aaien en kusjes geven. Dat hebben we er toch wel goed ingestampt
Daar ben ik weer!

Vandaag dus de begrafenis gehad, het was een "goede"dag zo.

Amber was voor het eerst een hele dag naar het kdv (gaat normaal alleen 's middags) dat is prima gegaan! Justin is met ons mee geweest, hij wou dat zelf graag en het is prima gegaan, alleen de kerk was hij snel zat (het was ook niet echt mijn dienst moet ik zeggen). Hij wou ook in de kist kijken, maar dat hebben we niet gedaan, ik ben toch bang dat dat een te heftige indruk achter laat bij hem.

We hadden op de camping hele gezellige buren, ze belde net al weer op hoe de terug reis gegaan was!

Ik ga vanaf hier maar weer beginnen met reageren, anders wordt het te veel mosterd ben ik bang!

A1mee, hoe is het gaan bij de gyn?? Ik hoop dat je nu echt niet lang meer hoeft te wachten!!

Nurse, knap hoor dat ze op het potje heeft gepoept! Amber zei tijdens de vakantie weer een keer luier en greep in haar kruis, dus ik gluurde even door haar pijpje of ze gepoept had en zag dus dat ze op dat moment aan het plassen was!! Wr hadden de po niet mee, dus misschien de komende dagen thuis nog maar eens proberen, maar net als mette vind ik ook dat het geen must is!

Lastig verhaal hoor op HM....

Mette, succes met je hoofdpijn!

maincoon, hier ook een lekker dwars peutertje in wording!

Tinus, tja ze zeggen altijd dat ze in 3-en gaan, gaat nu dus ook weer op

Gelukkig dat je de kat op tijd gevonden had!

De kids hebben dat afwijzen niet echt naar mij gelukkig...Justin wel naar H, en dat is inderdaad echt niet leuk....het is echt een fase, maar leuk is het niet...

Indian, lekker dat het zo goed gaat bij jullie!
Indian, succes morgen, is toch altijd weer moeilijk om ze voor het eerst weg te moeten brengen....
hier ook zo'n papa's kindje hoor. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Ik zie Brian de hele dag, zeker nu we een paar weken geen opvang hebben, en ik vind het ook wel ff lekker om me soms even afzijdig te houden.

's ochtends als Brian wakker wordt is ongeveer het eerste wat hij roept PAPAAA PAPAAA. Dan haal ik m uit bed en gaat hij lekker bij Peet in bed wakker worden. Dan ga ik douchen en ontbijt maken enzo en dan kom ik pas in beeld bij m. Ik vind het prima. Papa doet hier toch wel de hele leuke en spannende dingen met Brian (trommelen en in de lucht gooien en zo) Bij mij gaat hij gewoon met de dag mee dus kom je al snel op vaatwasser uitruimen, was instoppen, voetballen enz toch minder spannend haha.

A1mee hahaha ja ik was nog op om 11 uur een hele prestatie. Vergeet niet dat ik overdag altijd een uur of 2 slaap, dus als ik 's avonds ook nog vroeg naar bed ga heb ik helemaal geen tijd meer voor mezelf.

Ik ben nu ongeveer 12 weken dus ik hoop dat ik snel minder moe ben (maar ga er niet vanuit).

Ik zit me iedere keer af te vragen hoe jij dat nu doet met Kaya? Gaat zij overdag naar opvang of is zij overdag ook thuis?

Over dat puzzelen. Nou Ik vind Kaya fantastisch hoor dat ze dat kan. Brian snapt er niet veel van. Hij heeft wel puzzels en hij kan de stukjes eruit halen maar erin doen snapt hij niet of vind hij niet leuk iig hij doet t niet.

Tekenen doet hij wel heeeeel veel en ook alles wat met een bal te maken heeft (zelfs koppen haha) en hij kent echt veel woorden maar puzzelen neej dat gaaat niet z'n hobby worden.

Tinus ik kan me best voorstellen dat je het vervelend vind als Manu zo'n driftbui heeft. Ik heb er geen ervaring mee Brian heeft dat nooit maar ik geloof dat idd negeren of afleiden de enige manier is.

Nursie wat knap van Roxanne. Tuurlijk is t een foutje maar wat boeit t. Brian plast wel soms op het potje voordat hij in bad gaat maar poepen niet. Ik ben er ook nog niet echt mee bezig alleen als hij in bad gaat omdat hij dan zn luier uit heeft.

Indian fijn dat het zo goed gaat met Sophie! Lekker dat ze zo slaapt. Ik ga vanaf nu ook hopen op slaapkopjes.

Alles goed hier verder, zoals ik al typte ben ik nu rond de 12 weken. Toch een mijlpaal. Donderdag weer controle eens kijken hoe groot de kinders dan zijn..
Indian Rose: Ja dat is precies wat Manuel ook doet: mij bijvoorbeeld wegduwen als ik hem wil troosten. Au! Niet leuk... Ik weet dat ie me heus wel lief vindt maar het komt soms zo hard op me over dat ik soms echt verdrietig wordt. Als ik een dag met hem ben thuisgeweest alleen dan is het veel minder.

Sophie drinkt inderdaad niet veel, maar je hebt misschien van the Nurse ook wel begrepen dat het bij Yasmine precies hetzelfde is. Alleen heb jij het geluk dat jouw meisje lekker lang doorslaapt. Ik ozu me ook geen zorgen maken. Als ze zoveel slaapt dan gebruikt ze misschien ook minder energie en heeft ze dus ook weinig honger. Als ze lekker vrolijk is en goed plast hoef je je geen zorgen te maken.

Heel veel succes vandaag met haar eerste dagje kdv. Gaat ze een half dagje of meteen de hele dag? (en je mag best janken hoor als je haar wegbrengt, haha!)

Marloes: Grappig hoor dat Amber het al zo goed voelt aankomen dat ze moet plassen.

Oef: Lekker dat je nog gewoon even kan slapen overdag. Zeker doen ook als je het nodig hebt en je hebt er gelegenheid voor.

Spannend dat je donderdag weer mag!

A1mee: Is vandaag DE dag? Je bent vandaag uitgerekend toch?

Het is vandaag onze trouwdag, maar ik geloof niet dat we er wat aan doen. Saai hè? Tis gewoon een werkdag en het is chagerijning herfstweer ook nog. Zaterdag gaan we wel uit eten, heb ik veel zin in!
Hoi meiden,

Noof hangt juist meer aan mij. Vind het ook niet leuk voor Tris, het lijkt na de vakantie wel minder te worden. Maar ze heeft het liefst dat ik alles doe.. Daar geef ik natuurlijk niet aan toe hé?

Joni; Meldplicht???!

Ik hou het weer kort, denk toch dat ik een virusje te pakken heb, duik lekker even mijn bed in.

x
Mijn kleine meisje ligt gelukkig weer heerlijk in haar eigen bedje. Ze hoefde maar een ochtendje gelukkig, volgende week woensdag mag ze weer een ochtend wennen. Ze heeft het op zich wel goed gedaan, maar toch best veel gehuild. Mijn moederhart brak wel toen ik dat hoorde Maar toen ze haar luier even vol "gedumpt" had was het ook weer klaar en wilde ze wel haar flesje drinken en is ze lekker gaan slapen. Zat het haar waarschijnlijk gewoon dwars. Ben vanochtend even met mijn zus aan het shoppen geweest en even op kraamvisite bij een vriendin van ons. Ze is op 08-08-08 bevallen van haar tweede dochter. Haar oudste dochter is 5 dagen jonger dan Stijn, dus we waren weer tegelijk zwanger

Ga nu even lekker op de bank hangen, ben toch wel moe van al het shoppen

Veel liefs
Indian:

Poeh, kan me voorstellen dat je het er even moeilijk mee hebt gehad, zou ook totaal niets voor mij zijn...

En wat leuk dat je vriendin en jij tegelijkertijd zwanger waren!

Hangen aan pa of ma:

Hier (nog?) niet van toepassing.

Ze probeerd wel bij dr vader aan te kloppen als ze van mij iets niet mag

A1mee:

Hoe was het wroeten gegaan?

Joni:

Steek jij je buik ook eens om de hoek!

Waaaggh, vanmorgen trouwens goooooor!

Er lag een dooie muis op de deurmat buiten, ging dr bijna opstaan.

Ik wil het beestje daar weg hebben dus duw hem met mn voet op zn zijkant zodat ik hem bij zn staartje weg kan gooien.

Pak ik zn staartje vast (bij het puntje van zn staart, zeg ruim een cm), til hem op en wil hem in de sloot zwieren, laat zn vel van zn staart gewoon los?!?!?! en Mister Mouse kwakte weer op de grond.

GAtverdamme!!!!

Blegh.

Verder heb ik ff wat foto's op HM gezet.

Ga nu weer aan de gang hier, ff mn spagettisaus maken alvast.

xx
quote:TheNurse schreef op 20 augustus 2008 @ 15:13:

.

Pak ik zn staartje vast (bij het puntje van zn staart, zeg ruim een cm), til hem op en wil hem in de sloot zwieren, laat zn vel van zn staart gewoon los?!?!?! en Mister Mouse kwakte weer op de grond.

GAtverdamme!!!!

Blegh.

[/fgcolor]*ril*
Haha, leuk om te lezen dat jullie benieuwd zijn of ik nog gewoon rondloop met baby in buik. Ja dus. De nachten gaan gelukkig weer even goed met slapen. De harde buiken blijven nog wel, maar dat zal ook wel komen omdat het niet meer zo heel lang duurt (nu nog 3 weken).

Ik vertelde laatst dat Boyd ging huilen als dit ballenapparaat ging spelen. Maar nu is hij er helemaal wildenthousiast van. Hij kan er uren zoet mee zijn. Is ook handig als ik in de keuken aan het koken ben, dan is hij met de ballen bezig. En ook goed voor zijn lichaamsbeweging, alle ballen springen weg en dan gaat hij ze weer pakken.

Nurse

jee, dat is al snel, op het potje poepen. Je hebt van Fischer Price hele leuke wc'tjes om te oefenen.

Tinus

Boyd is juist sinds kort een mamma's kindje. Hij heeft ruim een jaar niet naar me omgekeken (ook niet naar pappa) en nu is het alleen maar mamma. Niet dat hij eenkennig is, maar mij ziet het toch de meeste tijd.

Van de week was Nils lekker aan het spelen met Boyd en ik was mijn schoonmoeder aan het helpen met eten koken. Mocht ik niet van haar, ik moest ook gezellig met Boyd gaan spelen, maar dat wilde ik niet, want Nils was lekker bezig met Boyd.
Nurse: Dat kan je die zwangeren hier toch niet AANDOEN zo'n verhaal, haha!

Ik ga zo ff je foto's bekijken.

Mette: Niet ziek worden hoor!

Indian: Jammer dat Sophie zo moest huilen, maar wel fijn dat ze goed heeft geslapen. Tis ook wel erg wennen, zo ineens zonder mama. Komt vanzelf goed!

Joni: Wat leuk dat Boyd nu wel ineens met dat ballending wil spelen.

Ik hoop ook dat Manuel ooit nog eens een mama-fase krijgt, want ik ben een beetje jaloers denk ik.
Even wat foto's van de vakantie:

Spelen op het veld:

Justin in zijn tentje (onder de vouwwagen):

Elke avond mee in de huifkar, liedjes zingen en spelletjes doen!:

Spelen op het bed van papa en mama:

Baby de fles geven:

Voetenbad bij het kraantje:

Drinken uit een echte beker!:

Punker:

Relaxen:

In de auto:

En Amber d'r nieuwe verslaving IJS:

Oeps het zijn er een beetje veel geworden
Leeeeeeeeeeeeeuke foto's Marloes!

En idd, zijn dr wel veul hoor! Tis schandalig

Enne, ik herken ze! een slaapzak van de HEMA en een kinderstoel van IKEA? Haha!

Waar hadden jullie Amber in de vouwwagen gelegd?

Liefs!

xx
Speciaal voor Nurse nog maar 2 foto's!!

links onze cabine, rechts Amber d'r cabine (bedje paste precies) en onder ons justin z'n tentje!

Zo stond dus het bedje:

De stoel is inderdaad van Ikea, het luchtbed van de HEMA, maar de slaapzak was volgens mij van de blokker.
Zo, nu nog even snel reageren en dan mijn bedje in!!

Oef, lekker dat je aan de 12 weken grens zit nu (wat gaat dat hard zeg!). Fijn dat je morgen weer voor controle mag!

Tinus, tja ze voelt het dus blijkbaar wel redelijk goed, maar ze durft nog niet echt op de po als het er op aan komt....ach het komt wel...

Gefeliciteerd met jullie trouwdag, toch nog een gezellige avond gehad?

Mette, ik hoop dat het niet door zet...

Indian, mooie datum 08-08-08!! Justin is van03-03-03 (om 3:00!!) krijgen we ook nog steeds heel veel reacties op!

Leuk dat jullie weer tegelijk zwanger waren!

Lekker dat je meisje weer thuis is en dat het best goed gegaan is op het kdv!

Nurse, GETVER wat een verhaal....

Joni, fijn dat je wel goed slaapt!

Leuk dat Boyd nu wel om is!

A1mee, hoe is het ?? We hebben niks gehoord vandaag.......

Is het je gelukt op de uitgerekende datum!?

Ik ga eens een verdieping hoger kijken, tot morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven