December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Yora: Mjaaa... ik weet niet zo goed hoe mijn gevoel is bij dit kdv. Ik ben vaak wel wat negatief hier geloof ik, maar ik blijf vergelijken met het oude, gemoedelijkere, kleinere kdv waar hij eerst heen ging. En dat was gewoon geweldig... Vaak als ik Manu nu kom halen wil hij niet eens mee naar huis, dus wat dat betreft zit het wel goed. En hem overbrengen op een andere opvang is bijna niet te doen in mijn woonplaats: enorme wachtlijsten en geen/weinig alternatief. Bovendien beginnen we dan weer opnieuw en oet hij weer ergens gaan wennen... Ik hoop echt dat het klopt wat Mette zegt dat het gewoon de leeftijd is.

En er zijn tijden geweest dat het wel goed ging, maar toen kregen we weer de kerstvakantie tussendoor en daarna werd ie weer ziek... en dan is hij meteen uit zijn ritme.

Leuk trouwens zo'n knutselschaartje. Ik heb nog een oude waar ik als kind zelf mee heb gespeeld. Mega-bot ding!

Nurse: Ahaaaa, dus het is een knalroze/lichtblauwe schildering zeker???!! Nou, we hebben nog wel geduld hoor!

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat voeden is gegaan nu bij Rosanne en David.

Joh, gaat Roxanne ook al naar de psz! Ben benieuwd zeg, hoe ze dat vindt!

En wat betreft anticonceptie... ik heb daar ook weleens over nagedacht, maar ik moet zeggen dat het voor ons nu nog niet aan de orde is. We willen eerst nog een tweede en wie weet ooit ook wel een derde... Dus voorlopig zien we wel. Maar in de toekomst lijkt het me wel zo relaxed als JP er een knoop in laat leggen. Maar goed, zover zijn we nog niet dat we het daar over hebben gehad.
Meiden, nog ff knopen doorhakken op HM ajb!
Falcon: Ik heb op je Hyves even een krabbel geplaatst ivm alle geheimigheden die we op HM zitten uit te vogelen.
Tinus: Ik had Falcon een privébericht gestuurd op Hyves toen A1mee dat vroeg maandag

Ik had het privé gedaan omdat Oef dan ook niet die krabbel gaat tegenkomen zeg maar... niet dat Oef tijd heeft voorlopig om te gaan zitten hyven... maar dat was mijn logica.

Reactie trouwens op je bericht op HM!

Ik ben net even geschrokken... ik had boodschappen gedaan met Yora (die heel netjes mee de winkel door heeft gelopen zonder toestanden en met gewoon luisteren)... weer buiten hadden we patat gehaald want ik was moe en het was al wat later... zet ik Yora op de fiets met helm op, tassen aan het stuur en ik ga op zoek naar mijn fietssleutel in mijn tas... klettert toch ineens die fiets om... Yora huilde dus ik was al helemaal bang dat ze ergens op terecht gekomen was... raap snel die fiets van de grond... zat ze te mekkeren omdat haar patatje gevallen was...

Vandaag vond ik heel leuk om te horen... dat ik zo'n lief en leuk kind dat niet piept en zo lekker zelf gaat spelen en niet moppert... en hoe ik dat toch zo gedaan had...

Ik ben vast heeel heeel heeeeel goed in opvoeden ja
Getver, hoor net dat er een oudere vrouw dood gevonden is in de eendenvijver vanmorgen (waarschijnlijk zelfmoord), dit was rond 8:45. De vijver is achter Justin z'n school en toen ik daar heen fietste wou Amber naar de eendjes, dus ik dacht misschien straks...dit ben ik later vergeten, maar anders had ik haar dus makkelijk kunnen vinden....

Floddertje, fijn dat je vader niet geopereerd hoeft te worden! Maar jeetje 4 ribben gebroken...dat is niet niks!

Mette, was een cursus over competentiegericht onderwijs, wat weer helemaal hot is nu!

Wat gaan ze dan doen tijdens de operatie, spieren verplaatsen ofzo?

sannie, fijn dat je weer helemaal fit bent!

Ik heb het gelukkig getroffen met mijn vent, die hoort de kids meestal redelijk gelijk met mij!

Tinus, balen dat het wegbrengen nog steeds zo veel tranen geeft...ik moet zeggen dat het bij Amber juist beter gaat sinds ze naar de peuters gaat!, maar goed daar heb jij niks aan...ik zou het inderdaad gewoon bespreken daar. En zoals Mette al zegt, het hoort ook zeker wel bij de leeftijd...

Oef, fijn dat je toch nog bij je kindjes kunt blijven. al liggen ze nu wel een stukje bij je vandaan...goed man dat David aan de borst gedronken heeft!

Yora, en hoe ging het knippen?

Jeetje zeker schrikken!! Maar gelukkig is het voor jullie goed afgelopen, voor het frietje helaas wat minder

Altijd leuk zo'n compliment!

Nurse, raar zeg dat je vriendin zo slecht geholpen is...

Bij H ligt de knoop er al in hoor!

O, daar is de belastingadviseur!
Hoi,

ik heb een paar privé-berichtjes verstuurd op Hyves, I'm in.

Joh Yora, wat zul je zijn geschrokken. Gelukkig viel het mee. Altijd leuk zo'n compliment over je kind

Nurse, ik zou het absoluut niet doen hoor, sterilisatie. En misschien doet een arts het ook niet eens bij twintigers.

Sowieso zijn jullie jong en hebben jullie nog alle tijd om een vierde te willen, wie weet over drie, vier jaar ineens. Ik weet niet of jullie denken dat sterilisatie bij de man makkelijk is te herstellen, maar dat is echt niet zo. Je kan er vruchtbaarheidsproblemen mee krijgen. Het is dus geen tijdelijk anticonceptiemiddel.

En verder kun je niet in de toekomst kijken, stel je nou voor dat M om de een of andere reden toch nog eens een andere relatie krijgt en kinderen wil. Met je verstand bekeken he, niet met je gevoel.. ik zou in ieder geval niet willen dat H zich steriliseert (tenzij hij het uit zichzelf wil en zeker weet dat hij geen kinderen meer op de wereld wil zetten). Maar nou moet ik zeggen dat ik geen problemen met de pil heb.

Maar goed, dit zijn mijn overwegingen..

En jullie kunnen binnen jullie relatie nog wel eens op andere gedachten komen, want jullie zijn nog lang geen 44!

Ik heb een vergadering gehad en het is zo leuk om met een team aan de gang te gaan! Ik ben helemaal enthousiast geworden, heel fijn.

Wat fijn dat David aan de borst is!

Bij mijn nicht lieten ze haar de keuze: of kolven en dan pipetteren of kv in de fles. Ze wilden geen bv in de fles geven omdat ze bang waren dat hij dan niet meer aan de borst zou kunnen drinken. Ik zou zelf gaan kolven, maar dat is omdat ik goede bv-ervaring heb he. Mijn nicht niet. Wel jammer dat het zo als alles of niets werd gepresenteerd, je kan ook kolven en kv / bv afwisselen in de fles, het gaat toch ook om de melk op zich?! Beter bv uit een fles dan helemaal niet, zou ik zeggen... Maar ja..

Tot later!
He meiden,

Oef moet vandaag zonder d'r Oefies naar huis.. Haar bed is nodig.

Dus vanaf dan 3x per dag op en neer naar het ziekenhuis. De kinders doen het best goed, Rosanne drinkt nu ook uit de borst.

Dus nu maar een dikke vette aanmoedingsdans voor David en Rosanne, dat ze maar snel mee naar huis mogen;

Go David, Go Rosanne, snel naar huis!! 8:-) 8
Ah nee, wat sneu voor Oef! Echt echt heel erg jammer dit... Kan me voorstellen dat ze het zich heel erg anders had voorgesteld. Nou ja, kan ze thuis Brian even goed de aandacht geven die hij ook verdient!

Wel heel fijn om te lezen dat David en Rosanne allebei aan de borst drinken! Pfoe, dat zal een karwei worden voor onze Oef, 2 kinderen aan de borst! Maar wel iets heeeel erg moois hoor!

Nurse: Wij denken ook over sterelisatie. Lief wil dat graag en ik ben eerlijk gezegd ook wel klaar met de pil. Spiraaltje, nou nee... misschien voorlopig nog wel even maar nu vertrouwen we nog even op rubbertjes

(en Yahnoa is weer wakker... tot later dames!)

Nog even snel dan: Damn Yora, ik zou me ook een frietzakje schrikken!
Oeffie,

wat ontzettend balen dat je niet bij je verse beebs mag blijven! Ik had je al gesmst maar nogmaals, we duimem megahard dat ze snel naar huis mogen!!!

Verder hier erg druk, straks komt de kidsfactory de commode omruilen en de kast opbouwen...

Ben nu wel heel benieuwd of het nu allemaal gaat lukken...

Plinten zoeken is ook een drama, konden niets vinden, hebben nu gewone vuren plankjes gekocht die mijn vader gaat frezen, alleen regent het nu en het geeft heel veel rotzooi dus hij wil het niet binnen doen...kortom, dat gaat allemaal iets langer duren dan voorzien...

Verder moeten mijn mamsie en ik vandaag shoppen voor zaterdag, mijn vader is afgelopen vrijdag 65 geworden en zaterdag hebben we een supriseparty waar we dus de boodschappen voor moeten doen,,,kortom, drukke dag...

klap op de vuurpijl: vanmorgen schrok ik me rot van een plekje onder Joeri's borst, op het kinderdagverblijf laten zien, waarschijnlijk krentenbaard dus heb meteen gebeld voor morgen een afsrpaak te maken...09:20 uur daar zijn...

Oh, ze zijn er!

Doei!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ooooh wat jammer voor Oef zeg!! Het lijkt me zo gek dat je dan niet bij je kindjes kan zijn! Wel supertof dat ze allebei aan de borst drinken nu. Wat ik me zat af te vragen: als ze nou honger krijgen en Oef is er niet. Wat dan? Geven ze dan kv of zou ze een kolfvoorraadje hebben ofzo?

Falcon/Yora: Oh ja ik zag geen berichtje bij Falcon dus ik dacht dat niemand haar nog had ingelicht. Nou ja, beter dubbel dan helemaal niet toch?

Falcon: Tof dat je het zo naar je zin hebt met je team collega's!

Yora: Ach gossie... arm frietje! (hihi) Maar serieus, Yora had ook zelf naar terecht kunnen komen. Blij dat het goed is afgelopen.

Marloes: Heftig zeg van die dode vrouw. Het zal je maar gebeuren, zeker met een klein kindje erbij.

Moet Amber ook nog steeds huilen bij het wegbrengen?

Knorretje: Oh jee ik hoop dat het geen krentenbaard is. Dat heb ik afgelopen zomer bij Manuel gedacht maar het bleek het toch niet te zijn gelukkig.

Wij hadden ook zo'n moeite met plinten. Uiteindelijk maar gewoon naar Karwei gegaan, toch geslaagd!

Enne LOEWYYYYYYZZZ: Melden!!!

Ik ben zo benieuwd wanneer jij aan de beurt bent!!

Ik ben vanmorgen even bij mijn schoonzusje geweest. Manu is altijd dol op zijn nichtje dus die had het helemaal naar zijn zin.

Toen we in de auto stapten was het meteen weer 'Mieken, niet!'. Pfff, hij gaat er bijna nog een trauma van krijgen...

Maaaaaaar, toen we weer naar huis reden daarnet begon hij weer over 'Mieken'. Dus ik vroeg 'wil je naar de Mozaieken?' Hij: 'Jaa!' Ik verbaasd: 'Met de kindjes spelen?' Hij: 'Ja Mieken toe'.

Dus nu snap ik helemaal niks meer van... er is nog hoop in ieder geval!

Morgen hebben we vrij want dan gaan we het weekend naar Drenthe met mijn familie. Heb er zin in!

(hee, goed hè, ik heb ook maar eens wat smilies toegevoegd...)
Kwam even bijlezen hoe het met onze Oef en dr kindjes gaat.

Wat mega klote dat ze alleen naar huis toe moet,lijkt me heel moeilijk om je kindjes daar te laten

Hopelijk mogen ze snel naar huis!!

Hoe zit het dan eigenlijk met kraamzorg in zo´n situatie??

Tinus:

Oooh dr is dus nog hoop! Soms is dr geen pijl te trekken op die kleintjes he?

Marloes:

He bah, ja,je zou dr maar es vinden als je daar staat met je oud brood en je peuter aan je hand wat een rare plek trouwens ´om uitgekozen´ te hebben zeg maar....

Falcon:

En? hoe was je nieuwe collega!??!

Knor:

Hopelijk gaat t goed met de meubels! En t klinkt idd als een druk dagje! succes ermee, en ook met jullie mannetje!

Yora:

Je wordt met de dag ontaarder; je kind niet horen ´s nachts, met fiets en allaten omkukelen... tsssskkk

Was de friet trouwens nog wel te eten??

Over eten gesproken!

Was net met ons mam in het dorp en we besloten ergens te gaan eten (meiden waren dr bij.)

Ik heb een serveerster nog nooooooit zoveel zien vergeten/ fout zien doen in 10 min.tijd

Ze vergat mn ijsthee, kwam nog vragen of ons mam ananas of tomaat op dr op dr tosti wilde, kwam pas met de kleurplaten aanzetten tegelijkertijd met t eten, gaf de kids broodjes ipv de gevraagde bruine snee brood, vergat tot 2 keer toe de smeerboter voor Yasmine en toen kwam ze ook nog es aan met de verkeerde bestelling voor Roxanne (eidooier heelgelaten ipv dubbelzijdig gebakken).

Daarbij had ze een nonchalante houding en deed uitspraken als je iets voor de 3e keer vroeg van: ´Jaahhh, komt dr aan hoor´

Dat was voor mij de druppel.

Ik had het he-le-maal gehad, we hebben alleen betaald voor de drankjes die we op hadden, hebben het eten laten staan en zijn gegaan.

Hart in mn keel,ooooh wat kan ik me dan inwendig opwinden zeg!

Roxanne snapte dr niet veel van, juist toen ze dr boterham kreeg gingen we (ze was niet boos oid maar zij ´Nu eten mama?? Boterham?´ waarop ik zei: ´Nee, meisje, we eten thuis een boterham, mama heeft het hier een beetje gehad´ en toen zei zij weer; ´Ja, Oxanne ook hier gehad´ )

Ben op weg naar de auto bij de bakker binnen geschoten, vers brood en krentebollen gehaald en naar huis!!

Grmbl.

Nou, ik ga me maar es nuttig maken hierzo.

Iedereen een fijne dag nog!

xx
Oh, en nog even snel, als M. zich zou laten steriliseren dan moet er eerst nog goed over nagedacht/gepraat worden en een tijd over heen zijn gegaan.

vind t iig wel fijn dat hij dr voor open staat
Nahjazeg!?

Wat is dit nu weer?!

UP!

Moest een heel eind naar beneden scrollen?!

xx
Ik ben hier!!

Net even naar het ziekenhuis geweest, onze oudtante Skippy is gister met spoed opgenomen, een infectie ergens en een hartritmestoornis, waardoor ze steeds wegraakte. Vanmiddag een spoedpacemaker gekregen, maar door de infectie die ergens zit, is hij via de lies geplaatst. Ze mag dus haar benen niet bewegen maar omdat ze dus licht dement is, vergeet ze dat steeds. Arm mensie. Het is zo'n schat.

Heb nu wie-is-de-mol aan, maar ben net ingevallen en snap het even niet, haha! Dus ook maar even forummen, en de herhaling maar kijken morgen.

Fijne avond allemaal,

Oef, als je dit leest; ik denk aan jullie!
Hee Nursie,

ja rustig hè?! Ik heb ook niks te vertellen eigenlijk..

Wat ontzettend jammer Oef, dat je zonder David en Rosanne naar huis moest.. pff wat een opgave! Maar heerlijk dat ze allebei al kunnen drinken.
Tinus; Wat heb jij een grappige foto op Hyves
Jaaa Mette!!! Dat wilde ik dus ook steeds al zeggen over die foto.... en ik moest meteen aan de ogen van Manuel denken toen ik die foto zag

Nieuwe avatar hier.... ;) maar dan anders

Vervelend trouwens voor je oudtante!

OEEEF: Ik hoop dat je kinders snel weer bij jullie thuis zijn. Wat een narigheid zeg hoe het nu moet...

Nurse: jaaa ik word met de dag ontaarder he... maar even ter verdediging... ik hoorde Yora wel maar ik hoopte dat ze nog even verder ging slapen...

en die fiets omvallen... ja echt stom stom stom... en het was maar 1 patatje dat was gevallen... ze kreeg meteen weer een nieuwe uit de zak en toen was het huilen ook meteen over...

Wat een domme doos trouwens van vanmiddag...
@Oef... gedver, dus toch alleen naar huis. Balen! Hopenlijk kan je je kindjes snel weer in je armen sluiten...

@Knorretje, kamertje nu compleet en goed?

@Nurse, wat een muts die serveerster! Schiet niet op. Valt trouwens mee dat Roxanne niet boos werd, weet niet of ik zoiets bij Merijn had kunnen doen als net zn brood werd gebracht...

Trouwens op HM ein-de-lijk een buikfoto, werd eens tijd na 39 weken...

Hier vandaag bezig geweest met kaartjes in elkaar knutselen voor het kraamfeest. Wij houden voor familie eind maart een zondag middag gewoon een feestje. Mijn moeder speelt de ceremoniemeester en regelt alles (HEERLIJK!!) Dus maar eventjes leuke kaartjes gemaakt die we strakjes met de geboortekaartjes kunnen meesturen... is dat ook weer gebeurd...

Ik ga nog even lekker een bakkie thee drinken en een warme douche nemen.
Ah! kijk, dr is weer wat aanloop geweest!

Oohh, Yora, ze had 1 frietje in dr handje! Nou snap ik em

Mette: Ach wat sneu voor haar...doet het ook zeer bij dr als ze dr benen wel beweegt.

Loewyz:

Ooh, een kraamfeest! Fijn zeg dat jullie mam t uit handen neemt!

Ben vanavond trouwens naar een voorlichtingsavond geweest, hier verderop in de straat komt een zorgcentrum, ben even gaan informeren wat voor zorgvragers er komen te wonen en wat voor zorg er geleverd gaat worden.

Wil uiteindelijk begin volgend jaar oid weer een beetje aan de gang, hetzij alleen een keertje zaterdags of een keer een avond, wil niet de kids weg hoeven te brengen iig.

Het verhaal wat ze vertelde stond me wel heel erg aan.

Iets om in de gaten te houden tegen die tijd, ze vragen nu mensen van mijn functie, hopelijk later ook nog

xx
Nursie; wat leuk dat je weer zin om een beetje te gaan werken. Ik hoop dat het wat voor je is.

Wat een muts zeg, in die lunchroom!

Yora; gelukkig had ze haar helmpje op! Kwam het door de tassen aan het stuur, of heb je ook zo'n veer op je frame? Ik vind zo'n veer echt ideaal, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren. Gelukkig was de schrik zo weer over! Ik heb het weleens gehad dat de buggy naar achter klapte omdat ik er teveel tassen aan had gehangen Noof vond het gelukkig heel grappig, maar ik kreeg wel een hoop boze blikken van de mensen bij die ook bij de viskraam stonden..

O ja over het voorstoeltje op de fiets; ik zag laatst dat het tot 15 kilo is. Wist ik helemaal niet, niet dat ze dat al weegt, maar ik had eigenlijk helemaal niet bedacht dat er een max. qua belasting op zat.

Ik ga lekker naar boven, nog even een boekje lezen in bed.

Slaap lekker allemaal!
Even snel van af mijn werk...de computer lag er uit bij ons vandaag en hoor net van h dat hij het nog niet doet, dus als ik er morgen niet ben weten jullie waarom...

Oef, balen dat je toch naar huis moest zonder de kleintjes...hopelijk volgen ze snel!

Hou het hier maar even bij....ik hoop tot snel!

Wil er anders iemand sms-en als er bijzonderheden zijn, van Loewyz bv
Ben er weer!

Falcon, leuk dat het bevalt op je nieuwe werk!

Knorretje, en is het nu allemaal goed gegkomen met het kamertje?

Is het krentebaard bij Joeri...ik hoop dat het meevalt? zijn daar voor jou nog risico's eigenlijk?

Tinus, meestal gaat het goed nu, maar soms huilt ze nog wel.

Mooi dat hij nu zelf aan gaf dat hij wel naar Mieken wil!

Gezellig weekend weer!

Nurse, tja snap de "keuze"van die plek ook niet helemaal, ze scheen aan die vijver gewoont te hebben van daar denk ik, maar ik vraag me af als je zo ver heen bent of je daar dan nog bij stil staat...ben toch zo blij dat ik daar niet stond, het heeft toch wel indruk gemaakt....

Nou ja zeg, wat een service zeg in dat restaurant...wat zeiden ze toen je weg ging?

Zou leuk zijn als je daar tzt aan de slag kunt!

Mette, wat sneu he als die mensjes het allemaal niet meer snappen...ik hoop dat ze snel weer naar huis mag!

heb dat ook wel eens gehad met de buggy!, Amber kon er ook wel om lachen!

loewyz, ga zo eens op HM kijken!

Leuk een kraamfeest, is het gelukt met de kaartjes?

Justin heeft vanmiddag met school een voorstelling omdat het bestuur 5 jaar bestaat, ze zijn al een paar dagen aan het oefenen en hebben vanmiddag nog generale repetitie en eten daarom op school. Ik hoef daar pas 14:20 te zijn, dus hoef lekekrr niet te haasten vandaag!

Hij ziet er alleen zelf onwijs tegen op...hij kan echt niet tegen in de belangstelling staan dus hij zou echt niet gaan!!

De juf zei dat als hij echt niet wou hij dan bij mij mocht zitten, toen zei hij dat hij het begin niet wou doen, dus ben benieuwd of hij dan later wel mee gaar doen...het is iets met muziek, lijkt me toch wel leuk voor die kids....

Hij wil later clown worden zegt hij, dus dan al je ook het podium op moeten toch hihi!
@Marloes, spannend voor Justin!

Kaartjes zijn gelukt! Toch wel fijn zoiets ver van te voren te plannen dan kan je alles alvast in gereedheid brengen... zag het niet zo zitten om strakjes vanuit bed met een kartelschaar en prittstift aan de slag te gaan!

@Nurse, goede berichten over eventueel werk volgend jaar. Is toch ook weer iets om naar uit te kijken toch!

En wat je zegt, als je dat een avond en een zaterdag kan doen, scheelt dat weer een hoop geregel (met 3 kids).
Hoi!

Gisteren had M. op de radio het nieuws gehoord van een kindje van 13 maanden dat per ongeluk het deurtje van de wasmachine had dichtgedaan nadat zijn/haar broertje/zusje erin was gekropen, de machine sloeg aan en is gaan draaien, kindje overleden.

Heb het verhaal afgekapt en gezegd dat ik zulk nieuws niet hoef te horen...

Heb er nachtmerries van gehad, ik kan vort zo slecht tegen zo´n soort nieuws, loop dr nu ook al ´de hele ochtend´ aan te denken, zeker als ik een nieuw wasje instop en het programma moet kiezen, stel dat de betreffende machine bijv. op 60 graden stond :´-(

M. zei dat hij zich afvroeg waar de moeder dan uithing, bedoel een 13mnd oud kindje laat je niet alleen zou je zeggen.. En dan krijg ik meteen t beeld van een moeder die dr kindje zoekt, hem/haar in de machine ziet, het apparaat uitzet maar er zit zo´n beveiliging op dat het deurtje als je een programma halverwege stopt pas na een minuut kunt openen...

Ow, bah.

Sorry dat ik jullie er nu mee lastig val, t laat me maar niet los
Jongetje stopt zusje per ongeluk in wasmachine

Uitgegeven: 4 februari 2009 23:27

Laatst gewijzigd: 4 februari 2009 23:27

LOS ANGELES - In de Amerikaanse staat Californië heeft een vijftien maanden oude peuter zijn vierjarige zusje per ongeluk op gruwelijke wijze om het leven gebracht.

Het meisje was thuis in de wasmachine geklauterd waarna hij nietsvermoedend het apparaat aanzette, meldden Amerikaanse media woensdag op gezag van de politie.

Het drama speelde zich maandag af in de woning van hun ouders in Mission Viejo, circa 80 kilometer ten zuiden van Los Angeles. De knoppen op machine waren op slechts 50 centimeter hoogte en daarmee binnen het bereik van de peuter. Om het toestel te starten was een simpele druk op de knop voldoende.

De moeder vond haar dochter pas toen die al twee minuten lang in de draaiende machine zat. Het toestel was op dat moment al gevuld met water. Het meisje overleed door de zware verwondingen die ze tijdens de wasbeurt opliep.

Dit is het artikel.

Wat afschuwelijk zeg....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven