December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hihi weet je wat ik me net bedacht...we hebben gisteren rookworst gegeten!! Ze heeft trouwens echt de smaak te pakken...ze liep vanavond echt een heel stuk door de kamer! En ze begon het ook al een beetje uit zich zelf te doen!

Tinus, van wie heeft hij dat nou weer geleerd hihi!!

Ik zou ook niet zo vrolijk worden als ze dat door de ah zou gillen nee hihi

Yora, fijn dat je beter in je vel zit!

Ik moest zo lachen om je foto van het tuincentrum! Dan is het in ieder geval duidelijk at ze 2 verschillende papa's hebben!

Joni, fijn dat Boyd weer snel gewend was bij papa!

Amber ligt er net pas in...heeft volgens mij weer last van haar kiezen...ik geloof dat ze nu wel slaapt...nu maar hopen dat dat zo blijft!

Marloes
Hi!

Even een mijlpaal delen!

Roxanne loopt sinds vanavond los! Of ja, moet eigenlijk zeggen: rent! hahaha! ziet dr niet uit zo'n kleine (nahja, klein, 82,5 cm was ze de laatste keer meten) die zo hard door de kamer holt.

Ze rent van de bank naar tv, van de box naar de tafel enz. om de zoveel stappen knotst ze neer en kruipt ze weer naar iets waar ze zich aan op trekt om verder te gaan en maar lachen tijdens het lopen, totaal geen schrik.

Ow, Yasmine roept me en ik moet eerst nog naar de toilet, moet verschrikkelijk ******* hahaha!!

Dikke zoen! morgen kom ik weer sociaal doen!

xx
Nurse gefeliciteerd!!! En ze rent ook maar gelijk!!! Geweldig hihihihi.
Zo....daar ben ik weer!

Tinus

wat heerlijk dat Manu nu doorslaapt tot 7 uur! En de stad ingeweest, leuk! En zoals Mette al zei, we willen foto's van Manu's nieuwe outfit!!!

Leuk hoor zwarte Allstars! Misschien kopen wij die ook wel vrijdag, dan gaan wij schoentjes shoppen voor Joeri! Na 5 weken los lopen mag dat wel toch?

Joni had donderkruine Allstars voor Boyd, die staan ook zo leuk!

Wat leuk dat Manu nu ook weer gaat lopen! Op wat voor kinderdagverblijf zit Manu nu? Als hij namelijk om zich heen veel kindjes ziet die lopen heb je kans dat hij ook sneller gaat lopen. Joeri zit nu op een groep van 1 tot 3 dus meer kindjes die lopen, en dat was duidelijk te merken! Vanaf die tijd loopt Joeri dus ook!

Tsja, die kiezen zijn echt niet leuk hoor. Gisteravond ook weer toen vriendlief Joeri haalde van het kinderdagverblijf begon hij met huilen en stopte daar niet meer mee. Ik kwam ze tegen op de parkeerplaats en eenmaal thuis broek naar beneden en bleek hij een poepluier te hebben die zo zuur was dat zijn hele billen rood waren. Het was wel duidelijkd at hij die luier nog niet zo heel erg lang had, het was nog een verse zeg maar maar toch al heel rood geworden...het was ook wel een hele zure... Dus hup, bad aan en in bad gegooid en even laten weken, badwater weg en opnieuw in bad... Het was echt heel erg, hij bleef huilen, zo zielig...

Ik hoop echt dat hij nu heel snel al zijn tandjes en kiezen krijgt, dan is hij er van af... Hoeveel tanden en kiezen krijgen ze nu eigenlijk? Joeri heeft er pas 9 en 1....

Tsja, over het "snoepen", met kaas en worst heb ik niet zo'n probleem, en verder krijgt hij alleen chipito's op een feestje. Hij is trouwens wel kieskeurig want de "nep" chipito's zeg maar, die hoeft hij dus niet, hij blieft alleen de echte! Hahahaha!

Ik kan me voorstellen dat je Manu niet zoveel meer te snoepen geeft smiddags als hij niet goed zijn avondeten eet. Dat zou ik dan ook niet doen, maar ja, Joeri eet 9 van de 10 keer zijn potje helemaal leeg...(is niet te zien he? Hahaha!) En het is niet elke dag feest dus hij krijgt soms alleen een rijstewafeltje of iets dergelijks smiddags. Anders zit er zoveel tijd tussen zijn boterham en zijn avondeten...

Ik zou zeggen dat ze het de volgende keer even moeten vragen als ze Manu wat willen geven en dan ook uitleggen waarom. Heb ik ook gedaan als men Joeri iets gaf wat ik niet wilde. Ik wilde in het begin bijvoorbeeld nietd at hij een lange vinger kreeg. Dan kreeg hij wel een rijstewafeltje, maar nu maakt het niet zo heel erg veel meer uit, hij eet toch wel.

Foto's van het nieuwe huis zien er gaaf uit! Openslaande deuren naar de tuin toch? Gaaf!

Ik ben ook wel benieuwd naar Joeri's maat! We zien het vrijdag wel!

Fijn dat alles goed was op het consultatiebureau! Jeetje, toch nog geen 10 kilo! Hahaha! Dat Manu kut zegt, hahaha! Lekker joch! Joeri zegt kaka (in het frans betekent dat poep) hier maakt het dus niet zo uit maar wel als we naar Frankrijk op vakantie gaan!

Mainecoon

ja, ik had me wel voorgesteld dat het fris zou zijn op het strand! Maar wel lekker lijkt me!

En inderdaad, daarom gaan we nu pas schoentjes kopen voor Joeri, dat had met bij "house of shoes" ook al gezegd dat de voetjes na het voor het eerst lopen zo nog een maat groter konden worden, en dat het daarom beter was 4 tot 6 weken te wachten voor je schoenen koopt.

Hoe vaak slaapt Davina nu? Joeri wil echt nog maar een keer op een dag slapen, dus dat is dan na zijn brood... Soms is het wel moeilijk hoor, als hij moe is eet hij minder goed, maar ja...dan gaat er maar 1 boterham in in plaats van 2, dat kan Joeri best missen!

A1mee

ja, wat verwaarloos je ons, hihihi! Shame on you! Nee hoor, ik kan me wel voorstellen dat het druk is. Soms heb je gewoon wat meer tijd en puf dan andere keren. Ik ken dat wel! Soms moet je gewoon weken van te voren dingen plannen, anders kom je er niet aan toe! Doe lekker rustig aan en als je tijd hebt kom je hier en anders niet!

En dat lopen, komt vanzelf wel! Ineens ziet ze het licht en ren je continu achter haar aan! Hahaha!

"krijgertje" spelen doen we hier ook, ligt Joeri ook helemaal na te schateren op de bank! Herkenbaar dus!

Praten is hier ook nog niet echt heel erg aan de orde. Mama heeft hij een keer gezegd, maar sinds die tijd al niet meer. Alles is Kaka (eten, drinken, boekje, echt alles!)

Wow wat heeft Jaya al veel tanden en kiezen!!! Kijk, daar is zij dan weer snel mee!

Joeri eet thuis ook wel gekookte worst op brood en ook wel leverworst en kaas, dus dat was hij wel gewend. Ik denk dat het gewoon te veel bij elkaar is geweest. Taart, worst kaas en chipito's, het zal de combi wel zijn geweest.

Ja, die gebroken nachten zijn niet fijn, maar we slaan ons er wel doorheen...

Marloes

balen dat Justin aan een brilletje moet. Wel fijn dat het afplakken geholpen heeft. Hopelijk trekt het weer bij als hij minder moe is, dat zijn ogen het zelf kunnen corrigeren, kan dat eigenlijk?

Joepie, Amber loopt nu ook los! Leve de rookworst!

Yora

ja, wij moeten ook gaan opletten op wat we zeggen hoor! Nou ja, vooral ik dan...

Berenstand is dat je op je voeten staat, handen op de grond, handen steeds meer naar de voeten toe en dan langzaam opstaat. (zo staat Joeri nu meestal op)

Je rug zag er goed uit! hahahaha!

We hadden heir ook zo'n trage computer, we konden die van de buurman overnemen voor een leuk bedragje, nu kunnen we dus weer lekker snel internetten en sparen voor een mac!

Fijn dat het de laatste tijd goed gaat met je en je weer jezelf begint te voelen, dat mag ook wel weer!

Leuke foto's!

Joeri lust geen patat. Laatst kreeg hij er een op een feestje, hij heeft hem laten liggen (gelukkig, want hij hoeft voor mij nog geen patat, hij krijgt al genoeg binnen!)

Dat recept van de lasagna met spinazie, kaas en pijnboompitjes lijkt mij ook wel lekker!!!

Mette

knuf terug!

Chipito's zijn echt favoriet bij Joeri, het liefst heeft hij er 1 in zijn mond, 1 in zijn ene hand en 1 in zijn andere hand...het monster!

We willen een foto van de nieuwe jurk! CreaBea!

Joni

fijn dat Nils weer thuis is, heerlijk weer met zijn 3tjes! Geniet er maar weer lekker van!

We willen foto's van de nieuwe kleertjes voor Boyd!

Nurse

Joehoe, Roxanne loopt rent ook los! Jippie!

Hier was het vanmorgen om 05:05 uur al bal... Erst het muziekje maar aan, later toch maar gaan kijken, ja hoor, meneer was helemaal nat... Ik snap er niets van, hij plast echt alles snachts! (overdag ook wel hoor, maar snachts is het echt heel erg!)

Na hem verschoond te hebben duurde het nog even voor hij weer sliep, en toen moest ik weer in slaap vallen... kortom, het was voor hem 1 uurtje dat hij wakker was en ik denk ik anderhalf uur. Vanmorgen was hij wakker om 08:30 uur, dat dan weer wel...

Nu zit hij teletubbies te kijken (vanmorgen lekker gespeeld met van alles en nog wat) en kon ik lekker even hier posten... Nu ga ik fruit maken voor hem en dan een boterham voor mezelf.

Tot later vandaag!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nurse, wat leuk dat Roxanne ook is gaan lopen gisteren!

Knorretje, zielig he die rode billen...en dan nog zo'n natte plasluier er over, dat is ook niet echt lekker...fijn zo'n nachtplasser!

Amber staat nu ook op van uit de berenstand!

Ik heb op onze hyvesgroep een filmpje van gisteren gezet (staat bij de foto's, maar als je het aanklikt word het een filmpje...hij staat er per ongeluk 2x sorry!)
He Knorrie ik weet niet wat voor luiers jij gebruikt, maar wij hadden precies hetzelfde probleem tijdje terug (zoals je je vast zal herinneren). Bij ons was dus de oplossing 'snachts een pamper aan met extra sleep layer. De luier zit helemaal vol 'sochtends maar ons meisje is mooi wel droog als ik haar uit bed pluk. En sneu van die billetjes zeg die arme knul.
Hey Mainecoon!

Tsja, wij gebruiken de pampers babydry nummer 5 voor s'nachts. Overdag heeft hij 4+. Meestal is hij overvol s'ochtends. Als we weten dat Joeri s'middags veel gedronekn heeft doen we nog zijn luier verschonen als we zelf gaan slapen, maar gisteravond zat er nog maar amper wat in, dus dacht ik eigenlijk dat het niet nodig was. Verkeerd gedacht dus en vanaaf verschoon ik maar weer gewoon zijn luier.

Bijkomend probleem is dat Joeri op zijn buik slaapt en dus alles aan de voorzijde terecht komt, anders zou het zich wat meer verdelen in de luier...nu komt alles aan de voorzijde... Bedankt voor het meedenken!

Marloes

filmpje is gaaf! Hahahaha! En nu al uit de berenstand opstaan! Geweldig!
Niemand??? Nou moe...... Inmiddels heeft Joeri zijn middagdutje gedaan, hebben we net vriendlief wakker gemaakt, en is Joeri nu lekker aan het spelen met zijn loopkikker...stoot zo nu en dan zijn koppie tegen de tafelrand...
Hi Knorretje! Ik ben er wel hoor, zit telkens lekker bij te lezen maar ik ben zo druk op mijn werk dat ik niet aan reageren toekom.

Nog bedankt voor je lieve kaartje trouwens, die kreeg ik gisteren met de post.
Hey Tinus! Nog even doorwerken en je mag weer naar huis...

Het kaartje zat al 3 weken in mijn tas, erg he? Zo ook het kaartje voor Ainne en nog een kaartje. Heb ze van het weekend maar uiteindelijk verstuurd! Nu gaan vriendlief en ik ons even over het rooster van april buigen.....zijn een beetje laat met intekenen!
He meiden,

even snel, want ik heb een drukke dag gehad en net gesport bij de fysio.

Vandaag naar Leiden geweest voor de controle van haar arm en ze waren súpertevreden!!! Vertel morgen wel hoe en wat, ben zo moe de letters dansen op het scherm..

Maar heerlijk gevoel dus!

xx
Nou, ik hou het even bij de laatste 25 reacties, maar het is echt de hóógste tijd dat ik hier weer eens actief kom meeschrijven.

Mèn, wat had ik het onderschat zeg, die tweede baby erbij. Ik ben echt continu uitgeput momenteel. Gelukkig niet zo labiel meer en jawel, de bloeddruk is ein-de-lijk weer normaal (ook geen toeval dus), dus het gaat de goede kant op.

Aimee begint heeel langzaam een beetje te settelen, snapt eindelijk het verschil tussen dag en nacht en het hele hysterische janken is er ook een beetje af gelukkig. Voeden en slapen gaat eigenlijk hartstikke goed, het enige waar ze (en ik) moeite mee heeft, is wat te doen met haarzelf als ze wakker is. Die spanningsboog is natuurlijk drie keer niks, dus dan maar janken! Pfff, zal blij zijn als we een maandje of twee verder zijn, dat we elkaar allemaal een beetje beter kennen.

Mette, super dat alles goed was op de controle voor Noof! Ben hartstikke blij voor jullie!

Marloes, wat goed dat Amber nu ook loopt! Wat een superkids hebben wij allemaal he!

Woah, Knorretje, wat een lap tekst weer, super! Wat zielig dat Joeri zo'n last van zijn tandjes heeft joh. Leah had alleen maar last van haar eerste tandje. Tot nu toe heeft ze viereneenhalve tand, nog geen kiezen te bespeuren. Ze kwijlt wel weer als een bezetene, dus wellicht dat er weer meer aan het doorkomen is.

Oh trouwens, voor ik het vergeet, mijn moeder had Bisalvon druppels meegenomen omdat Leah vaak zo hoest. Hadden het vorige week voor het eerst nodig en werkt super was echt binnen twee dagen over, kan het absoluut aanraden als jullie hoestende kindertjes hebben. Het is wel vies, dus ik deed het in een beetje sap.

Nurse, jippie, nog een lopend kind op dit topic, goed man!

Enne, ik zit regelmatig met een kind op schoot op de plee, als je moet dan moet je hoor!! ;o)

Joni, wat grappig dat Boyd weer even moest wennen aan zijn papa! Gelukkig voor Nils dat het niet te lang duurde!

Oh yum, gevulde koek...!

Haha Yora, ga jij maar lekker naar het tuincentrum! Waar zijn die zaadjes voor eigenlijk, afrikaantjes? ;o)

Zo lekker een McDonalds voor Yora! Wij eten best regelmatig friet thuis eigenlijk, ovenfriet en Leah eet daar ook altijd wel wat patatjes van. Maar goed, eigenlijk eet ze alles wel, patat of broccoli, maakt geen verschil voor haar!

Tinus, hahahaha, goh van wie heeft Manuel dat woord nou geleerd.... Ik zeg best vaak f*ck en moet nu echt mijn best doen dat niet te zeggen, voordat Leah dat overneemt.

A1mee, wat klote dat je nu al weer last van je bekken hebt. Heb je oefeningen die je kunt doen om het iets te verzachten?

Gucci, geconcoleerd. Wel fijn dat je de juiste beslissing gemaakt hebt om naar NL terug te verhuizen!

Nou, de meiden slapen, ik ga eens even sociaal doen met Vent voordat er weer iemand gevoed of getroost moet worden!

Ik heb trouwens al in geen tijden op HM gekeken, wie weet zijn er nog wel drie zwanger hier, haha. Zal binnenkort weer eens bijlezen, maar ben nu al blij dat ik hier weer even moeite gedaan hebt!!
Mette

wat geweldig dat ze zo supertevreden waren!!!! Dat komt omdat je trouw elke dag die oefeningen hebt gedaan! Het heeft vruchten afgeworpen!!! Joepie! Nu weet je tenminste waar je het voor hebt gedaan!

Ainne

Heb je het echt zo onderschat een tweede erbij? Oeps....daar ben ik dus ook zo bang voor!

Gelukkig dat het nu allemaal de betere kant opgaat: jouw bloeddruk weer normaal, niet meer zo labiel, Aimee die snapt wat dag en nacht is, gelukkig maar!

Hoe vindt Leah het? Ze is wel met recht grote zus nu, die loopt al een kleine 2 maandjes! Wat een verschil zo!

Wat deed je met Leah toen ze wakker was toen ze nog zo klein was? Heb je (nog) een box? Met een speeltje erboven hangen, en hup ze zijn bezig! Anders even advies vragen aan Nurse! Voor mij is het al weer zo lang geleden (lijkt het wel in ieder geval, hahahaha!)!

Tsja, ik baal er ook wel van hoor dat Joeri er zo op reageert op die tanjes. Billen zijn nu in ieder geval weer aan de helende kant, het was ineens zo plotseling, de laatste luier die hij maandag had was alleen maar zuur. Die heeft zijn billen in een half uurtje tijd echt knalrood gemaakt. Gisteren kwamen er wat blaartjes op, die zijn nu alweer weg gelukkig. Je ziet nu nog wel wat "restjes"zeg maar, maar het ziet er alweer veel minder erg uit.....pfffft...gelukkig!

viereneenhalve tand! Hahaha! Klinkt grappig! Nou, als ze weer gaat kwijlen weet je het wel van de verhalen hier! Alle kindjes zijn of waren weer heel erg aan het kwijlen, dus...binnenkort heeft Leah er wel weer wat bij!

Wij hebben hier de bisolvon ook al een keer gebruikt, toen was Joeri nog een heel stuk kleiner en superverkouden en aan het hoesten, werkte toen ook super!

Vannacht heb ik voordat ik ging slapen Joeri's luier nog verschoond, en om 4 uur was meneer wakker. Wat er aan de hand was, geen idee, ik denk dat hij het een beetje koud had. (raar, ineens nu, maar goed, dat kan) Ik heb zijn luier verschoond en heb de verwarming weer wat hoger gegooid en hij sliep gelukkig weer zo in. Pffft...ik kan niet zo goed meer tegen die gebroken nachten hoor!

Petje af voor degenen die dit al langer hebben gehad!

Eerste bakkie senseo zit er weer in bij mij, Joeri heeft zijn pap op en dendert lekker door de kamer heen met al zijn boekjes en komt zo nu en dan bij mij dat hij een boekje wil lezen. Zo schattig, dan ziet hij de foto's van de dieren en doet ze dan na: paard, koe, ezel, hond, poes, olifant, echt schattig! Zo leuk om te zien dat hij nu steeds meer gaat doen en zeggen en nadoen!

Ainhoa

goedemorgen! Je staat in wiehier!
Moge allemaal,

Ik heb het wel druk maar ik neem gewoon even de tijd voor jullie. Moet kunnen toch?!

Ik wil nog even iets zeggen over dat Manuel KUT zegt. Manuel zegt het niet omdat hij me napraat hoor. Ik merk regelmatig dat hij een soort stopwoordje zegt want hij gewoon zelf heeft 'verzonnen'. Hij oefent nog heel erg met klanken en af en toe heeft ie iets nieuws wat hij dan een paar dagen bljft herhalen. Hij is nu dus heel erg met de K bezig. Vorige week zei hij tegen alles en iedereen KOE en nu is het dus KUT. Maar soms lijkt het ook wel op KAT, hoewel wij de katten altijd POES noemen bij hem in de buurt. En dat zegt hij ook niet na. Het is dus gewoon een ongelukkige klank die hij heeft ontdekt. Maar ik moet er stiekem ook wel om lachen...

Ainne: Wat klote dat A1mee nog zoveel huilt! Kan me voorstellen dat je er een beetje debiel van wordt. Hou even in de gaten of het minder wordt want als ze echt een huilbaby is, is daar vaak wel een reden voor.

Mette: Heeee goed nieuws! Ben benieuwd, vertel!

Knorretje: Ach beter laat dan nooit, haha! Ik vond het in ieder geval hartstike fijn dat je nog de moeite nam om een kaartje te sturen.

Wij hebben ook een periode gehad dat Manuel 's morgens helemaal nat was. Wij zijn toen net als Mainecoon pampers gaan gebruiken voor de nachten en dat werkte uitstekend. Maar jij zei dat je die al gebruikt. Wij geven Manu na zijn badje altijd een schone luier en pyjama aan, dan krijgt hij nog een klein flesje en gaat dan zo in bed. Hij heeft dan dus ook nog gedronken voor het slapen gaan, maar hij is nooit meer nat.

Joni: Wat grappig hoe Boyd op zijn papa reageerde. Even wennen dus weer... Is Boyd verder eenkennig of niet?

Ik merk dat Maneul echt iedereen leuk vindt. Hij laat zich zonder problemen door vreemden optillen enzo. Vind ik soms wel eens jammer, want soms lijkt het net of hij me amper ziet weggaan op het kdv... snik!

Mijn vriendin krijgt vandaag een echo om te zien of haar placenta al op de juiste plaats zit. een paar weken geleden zagen ze dat de placenta voor de ingang zit waardoor ze met een keizersnede zou moeten bevallen. Ook zou ze hele grote kans hebben op bloedverlies en daarmee een veel te vroege bevalling. Nu is ze 25 weken en gaan ze kijken of de placenta nog is verschoven. De kans was klein maar ze was positief gestemd en zei dat ze haar placenta 'opzij had gedacht' dus ben benieuwd!

Ik ga ff aan de slag. Ik lees tussendoor wel weer bij en misschien kan ik even reageren nog.

Doei!!
Hee Ainhoa! Zwaaaaaaaiiii!!

(zwaai ook even naar Knorretje... maar moet nu echt wat gaan doen anders wordt de baas boos, hihi.)
Tinus

niet ineens proberen goed te praten dat Manu KUT zegt hoor! Hahahaha!

Hij praat je gewoon na!

Tsja, ik weet niet wat dat met Joeri en zijn nachtplassen is. Hij plast echt heel veel s'nachts...nou ja, die doet het in ieder geval en poepen doet ie ook goed nog steeds!

Spannend voor je vriendin! Hopelijk heeft het opzijdenken geholpen!

Zo....Joeri heeft duidelijk zijn dag niet. Om alles huilen.... Ik denk dat ik hem maar even lekker in bad doe, dat vind ie heerlijk!

Mette, wat fijn dat ze zo tevreden zijn over haar arm!

Jullie zijn ook zo trouw met oefenen!

Ainne, fijn dat je bloeddruk weer goed is!

Knorretje, gebroken nachten zijn ook niet echt aan mij besteed...

Hier ook een klein mopperkontje vandaag!

Tinus, ja ja goede smoes hihi

spannend voor je vriendin!

Vrienden van ons hebben gisteren een zoontje gekregen!

Hun 1e vind het zo leuk!

Marloes
Leuk Marloes van die vrienden van jullie!

Wij zijn gisteren trouwens gevraagd als getuiges bij het huwelijk van vrienden van ons! Ze was gisteren 12 weken zwanger, ook zo leuk!!!

Ze doen trouwen met alleen ons erbij, zonder familie, dus best wel speciaal!
Hoi meiden,

Hier is alles goed. Ik voel me weer helemaal compleet nu Nils weer thuis is. Ook de moeheid overdag is verdwenen. 3 Weken lang heb ik geen donder uitgevoerd (geen zin/slaap) en nu is hij weer thuis en voel ik me meteen veel energieker.

Ik moet altijd zo lachen als ik Boyd ophaal van het KDV. Hij wil gewoon niet met me mee. Alleen maar rondlopen en meegillen met de oudere kindjes. En begint bijna te jammeren als ik zijn jas aan wil doen. Gekkerd.

Ook 's ochtends is hij mij snel vergeten en banjert dan lekker rond en gooit zichzelf op de kussens die daar liggen. Grote pret heeft hij dan. Dat gezichtje straalt gewoon.

Gisteren was het een jaar geleden dat ik voor de 1e keer ging werken en Boyd alleen achter moest laten. Toen was het huilen bij het wegbrengen en een jaar later is het lachen om hem weg te brengen.

Tinus

Boyd is verder niet eenkennig. Zolang hij maar opgetild wordt door jan en alleman vindt hij het prima. Maar Nils is natuurlijk best wel lang (1m95) dus dat was misschien ook wat intimiderender voor hem.

Door de groei van de baarmoeder kan de placenta nog van zijn plaats verschuiven, heb ik ook gehoord. Bij mij weet ik nog niet waar de placenta ligt. Volgend week nekplooimeting. Dan is de placenta en een volledige baby ook te zien. Leuk en spannend!

Mette

Jullie oefenen heeft resultaat gehad ! Ben je niet ontzettend trots op jou en Nova en Tris? Nou, ikke wel hoor !
Hey Joni

fijn dat je je weer helemaal toppie voelt en weer energie hebt! Fijn!!

Ja, wat een verschil met een jaar geleden he? Toen was het huilen en nu lig je in een deuk met het wegbrengen!

Soannend volgende week nekplooimeting! Gaat bij jou ook alweer snel!

Zo, Joeri ligt in bed, hopelijk is hij straks wat vrolijker, ik kan nooit zo goed tegen dat gemiep van hem als hij sjaggie is....

Nu eens kijken of ik een tortilla kan bakken. Schoonzusje kan het zo lekker, en ik heb de ingredienten in huis, dus ik ga een poging wagen...
Onze acrobaat. Op het plankje probeert hij te klimmen en zijn voeten in de lucht.

We hebben een luchtbevochtiger in huis en daar klimt hij ook altijd op.

De schoenen uit Indonesie. Ze zijn wel van plastic, dus lekkere zweetvoetjes.

In de tuin.

Hmmm...niet genoeg aardappels...dan maar wachten tot Joeri wakker is of een andere keer...

Dan maar een lekker brood bakken!
Leuke foto's Joni!
Jemig Joni, hij ziet er echt veel ouder uit voor zijn leeftijd! Terwijl als ik naar de tabel kijk, hij vrijwel gelijk opgaat met Leah qua lengte en gewicht, hij heeft gewoon zo'n wijs koppie!

Ik zal trouwens ook weer even wat foto's online zetten, nu Miss A ligt te pitten.
quote:knorretje is lief schreef op 20 februari 2008 @ 08:42:

Ainne

Heb je het echt zo onderschat een tweede erbij?

Ja, had het echt onderschat. Leah is zo'n supermakkelijk kind, wij dachten, dat doen we wel even, een tweede erbij. Maar Aimee is dus niet zo makkelijk! En daarnaast vind ik het praktisch gezien af en toe zo lastig. Wie draag je eerst van de trap af? Hoe geef je Leah ontbijt als die andere de longen uit haar lijf krijst? Wanneer kan ik douchen (kom niet aan mijn douche!)?

Oplossing: Baby Bjorn draagzak!! ;o) Oh, en de creche natuurlijk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven