December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ik hoor van alle viva-meiden dat hij zo'n wijs gezichtje heeft. Wel leuk om te horen natuurlijk, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal, dus ben ik blanco in mijn mening.

Boyd is nu 9,2 kg en 78,8 cm lang. Absoluut geen babyvet (hooguit ietswat bolle wangetjes). Als je hem in z'n blootje ziet dan is het een slanke den.

Boyd heeft een nieuw spelletje bedacht. De hals van de t-shirt van zijn moeder opendoen en daar speeltjes ingooien. Vanochtend wou hij zelfs zijn hele tuitbeker in mijn decollete doen.

Ainne

Boyd is ook zo'n makkie, maar de 2e kan natuurlijk veel intensiever zijn. Dat weet ik ook pas in september. M'n gedachten gaan natuurlijk ook vaak naar de praktische kant. Maar dat zien we dan wel. En douchen? Dat doe ik altijd 's avonds als iedereen in bed ligt.

Knorretje

Mocht de 2e bewerkelijker zijn, dan hebben we in ieder geval nog een makkie met Boyd.

Ik douche altijd 's avonds, of ik ga met Boyd in bad. Nils droogt hem dan af en dan was ik mijn haar daarna.
Da had ik ook gedaan (samen in bad) omdat ik al een beetje bang was dat hij het eng zou vinden. Hij heeft voor zijn verjaardag zo'n leuk speelding gekregen: een glijbaan waar dmv magneetjes pinguins naar boven skiën en dan naar beneden glijden die je met een zuignap aan de badrand bevestigd. Wij dus dat ding uitproberen en hij vond het helemaal geweldig (vanaf de kant, met zijn kleren aan) totdat hij zelf in bad ging.

Misschien moeten we het maar regelmatig gaan 'oefenen'. In juni gaan we op vakantie naar 2 campings met een zwembad en ik zou het wel heel leuk vinden als hij dan geniet van het zwemmen.
Vind hij de douche ook eng?

Als dat niet zo is dan kun je proberen om m in bad te laten zitten en niet de stop erin en dan de handdouche gebruiken?

Ja zou wel leuk zijn als hij gaat genieten van t zwemmen maar ja als hij t niet leuk vind vind hij t niet leuk. Dan maar lekker in de zandbak
Hij is al maanden niet meer onder de douche geweest, maar misschien moeten we dat gewoon weer eens doen. Als klein babietje vond hij alles prima, het zwembad ook... Ergens hebben we een afslag gemist denk ik.

Ja je hebt gelijk over die zandbak, is ook leuk... maar daar wordt je weer vies van en dan moet je in bad hihi...
He meiden,

Wat een leuke foto's zag ik voorbij komen!!

En wat een gezelligheid hier!

We waren zo blij gister! Er is bicepsfunctie geconstateerd, dus het was geen truuk, maar het is aan het ingroeien!!!

De ontwikkeling is ver boven verwachting, vooral het kruipen op haar platte hand vinden ze fantastisch. En de gewrichten zijn allemaal soepel, dus we kregen grote complimenten over het oefenen met zo'n pittige tante (ze had al eventjes laten zien dat er niet met haar te sollen valt, whaha!)..

En, ze hebben haar arm opgemeten, en er is nog geen verschil!! Er lijkt wel wat verschil in te zijn omdat ze haar schouder optrekt om te spelen, en omdat haar elleboog iets gebogen staat. Maar ze vertelde dat ze nu ook geen grote groeiverschillen meer gaan verwachten, dus mijn horrorbeeld van een grote Noof met een klein dun armpje, kan ook uit m'n hoofd!

Nog even een foto van het jurkje dat ik van het weekend heb gemaakt;

Ik kom later reageren, ga nu even op de bank hangen voordat madame wakker wordt.

xx
ja je moet er constant 'bijblijven' Tinus. Voor je t weet mis je iets en dan doen ze net alsof ze ziek zijn bij t CB of zo.

Probeer de douche eens vanavond wie weet wil hij dr niet meer onder vandaan
oef wijzigde dit bericht op 20-02-2008 14:14
Reden: mega typefout
% gewijzigd
Ow, deed het niet, nog maar eens dan..

heey wat een goed nieuws Mette!

Al jullie inspanningen zijn echt niet voor niets!

Super!
Super Mette!! Hoera hoera hoera hoera!!!!!!!

Heb je dit jurkje helemaal zelf gemaakt???? Wow... wat knap!

ik moet echt weer gaan werken nu...
Joepie Mette, geweldig nieuws!!!!! Kan me voorstellen dat jullie helmaal happy zijn, ik ben ook heel heppiedepeppie voor jullie! Super!!!!!

Enneh, gaaf jurkje weer!

Joeri en ik gaan vriendlief even wakker maken, kunnen we misschien nog wat gaan doen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
He meiden,

even gauw voor Tinus,

had net je badvraag gelezen, maar heb net dus even ANTM gekeken (had ik opgenomen) en toen de aftiteling kwam werd Nova wakker, dus dat was top, haha!

Maar over het badderen. Misschien kun je een 'badstoeltje' proberen. Dat geeft hem net even meer veiligheid, dan alleen in een groot bad. Dan kun je eerst even droog met de pinguins spelen (ben trouwens erg benieuwd naar dit speelding, klinkt nl erg leuk!) en dan een laagje water erin, (bv met een emmer aan de andere van het bad dan waar hij zit) en zo de volgende keren opbouwen tot meer water.

Ik ga even met Noof spelen,

xx
Onze coole buggy! ;o)

Leah zit bovenop en Aimee ligt eronder verstopt. Als Aimee wat groter is gaat ie in twee stoeltjes schuin boven elkaar, soort van dubbeldekker-idee. Ideaal ding moet ik zeggen, omdat ie niet zo groot is als de meeste dubbele buggy's.

Ainne

Inderdaad wel een stoer ding, gave kleur ook!

Mette, wat bedenk je dat weer goed! Hahaha! Vraag het aan Mette! (geef je ook naaicursussen?)
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 20-02-2008 17:47
Reden: was wat vergeten...
% gewijzigd
Speciaal voor Nurse: wat eten we vanaaf?

Hier omelet met brood... (omelet met soepgroenten en spekkies....ik zat ook aan knoflook te denken maar dat wil vriendlief niet....die moet vannacht nog werken!)
~[quote]Tinus1977 schreef op 20 februari 2008 @ 14:11:

Hij is al maanden niet meer onder de douche geweest, maar misschien moeten we dat gewoon weer eens doen.

He bah, Tinus. Dan is Manu wel heel erg vies nu, je kan het wel van hem afschrapen denk ik.
Hahaha! Joni!
He Mette wat een super nieuws!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij voor jullie!!! En wat een super gaaf jurkje zeg! Je hebt er duidelijk talent voor.

Hier laat ik het verder even bij ik begin aardig verkouden te worden en ik moet morgen erg vroeg op werk zijn. Bah bah bah.
*Inbreker*

Ainne,

Ik ben op zoek naar naar die wagen, maar weet niet hoe íe heet. Zou jij mischien de details hiet kunnen vermelden? Dank!
Mette: Ja dat is ook een idee, thanks!! Na operatie 'laat Manuel eten' begint nu operatie 'zet Manuel in het grote bad'... haha!

Dat speeltje is inderdaad erg leuk. Gisteravond meneer weer in het kleine badje gedaan en hij heeft zich zeker wel een kwartier kostelijk vermaakt en wilde eigenlijk niet eens uit bad gehaald worden toen wij vonden dat het bedtijd was... Ik zal anders wel even een foto maken.

Joni:

Ainne: Hee dat is een handige wagen! Zo'n constructie heb ik nog nooit gezien. Kan Aimee nog wel wat zien zo? Al zal ze dat nu nog niet zo belangrijk vinden misschien.

Wat zijn de plannen voor vandaag? Ik heb gisteren afgesproken dat ik volgende week een dag extra ga werken dus ik ga vandaag maar eens extra genieten van mijn kind. Het is alleen wel somber weer, bah!
F5 voor update tabel!

Even praktisch he, voor de kindjes die nog maar 1x slapen.

Douchen wanneer doen jullie dat??

Merijn gaat nu van 2 naar 1 slaapje. Is best prettig, zo kan ik 's ochtends weg en 's middags en tussen door even wat aan het huis, maar wanneer douchen jullie? Ik doe dat altijd 's ochtends, maar ik ga op mijn vrije dag toch echt geen wekker zetten om 7 uur zodat ik, voordat Merijn wakker is onder de douche spring. Maar wanneer dan? Ik laat Merijn niet alleen beneden (in de box) of laat hem boven rondkruipen, dus neem ik hem mee de douche onder, maar dan krijg je probleem 2 daar wordt ie moe van en valt ie dus daarna in slaap. Dat betekent dat ik weer op 2 slaapjes zit.

Op zich geeft het niet dat hij 2x per dag slaapt, maar je merkt gewoon 's avonds dat hij beter in slaapt valt wanneer hij overdag 1x geslapen heeft dan wanneer hij 2x geslapen heeft.

Maar aangezien Merijn dus nu toch slaapt....

@Tinus, plannen voor vandaag, vriendinnetje komt strakjes mee lunchen. Verder moet er een hoop in huis gebeuren, wassen, stofzuigen etc. genoeg te doen dus.

Hier verder geen problemen met bad of douche, dus kan je helaas niet helpen, succes!

@Ainne, kijk dat is nou eens een handig ding. Hier inderdaad nog nooit gezien. En **smelt** wat een mooie meisjes heb je toch.

@Mette, wat een goed nieuws van Noof, super. En jeeeeeeeeeeee wat ben jij crea zeg. Wel errug leuk dat jurkje!

@Joni, wat een lieve foto's van Boyd.

@Knorretje, ook leuke foto's van Joeri zeg, wat heeft hij uiteindelijk getekent voor papa??

Ik ga eens even die handdoek van mn hoofd halen en Merijn uit bed plukken, hij slaapt nog wel, maar anders doe ik hem vanmiddag ook gewoon een uurtje en dan hopen dat ie vanavond nog zin heeft.
Loewyz over dat douchen. Ik zet mn wekker wel vroeg. Brian is meestal om een uur of 7 wakker dus mijn wekker staat op 6.45. Peet is er dan nog dus als Brian wakker wordt tijdens het douchen haalt hij m eruit.

ander optie is Brian in zn bedje laten spelen als ik douche.

Lilia Ik heb die wagen wel s in een catalogus gezien van Babypark(?) of een van die andere 'snelweg' babyzaken.
Môgge dames!

Nou, vannacht was het 05:40 uur... Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is met Joeri, dit zijn we dus duidelijk NIET gewend. Zou hij voelen dat paps niet thuis was maar aan het werk? Uiteindelijk heb ik hem verschoond en nadat duidelijk was dat hij echt niet meer ging slapen in zijn eentje (riep Kaka in bed, voor alle duidelijkheid; kaka staat voor alles wat met eten te maken heeft; fles, brood, koek, avondeten, drinken, noem maar op!) ben ik maar naar hem toe gegaan en heb ik hem in mijn armen genomen en zijn we op de longchair in zijn kamer saampjes in slaap gevallen. Ik had met vriendlief afgesproken dat hij Joeri weg zou brengen naar het kinderdagverblijf en toen hij om 07:20 uur thuis kwam vond hij ons dus al slapende op de stoel...

Toen mocht ik nog eventjes verder slapen in bed....heb er tot 10:15 uur in gelegen, en heb het gevoel bekaf te zijn...

Soms heb ik wel het idee dat ik beter wakker kan blijven als ik s'ochtends eenmaal wakker ben......

Loewyz

wat ik deed als ik wilde douchen als Joeri wakker was is hem in zijn kinderstoel in de badkamer zetten. Tegenwoordig hoeft dat niet meer. (ik kan hem in de box laten, die kan ik zien vanuit de badkamer als ik onder de douche sta en de deur open laat) Misschien is dat een optie?

Tsja, wat Joeri getekend heeft zie je op de foto wel...echt veel meer is het niet geworden!

mainecoon

beterschap met je verkoudheid!

tinus

geniet maar lekker van Manuel dan vandaag!!!

Plannen voor vandaag? Uitgeslapen, en nu ontbijt net op, straks wat in huis doen en dan alweer aan het werk....moet om 13:30 uur beginnen, ik vind dat zo'n rottijd! Maar goed....moet tot 23.00 uur werken...

ainne

tot welke leeftijd kunnen ze in deze buggy? Ik bedoel, als Aimee ouder is, dan wil ze toch ook wel wat willen zien? Hoe gaat dat dan?

Ik heb gezien dat er ook zo'n "aanplakbuggy" bestaat. Ik weet even niet meer welk merk enzo, maar mochten wij een kleine erbij krijgen dan zou ik toch voor zoiets gaan. Die kun je aan je bestaande buggy vastmaken. op de een of andere manier. Het ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan hoe oud Joeri dan is hoor, maar als die nog niet oud genoeg is om zelf hele stukken te lopen is dat wel een optie.
Tinus, wat fijn voor je vriendin!

Ik heb 2 echt waterratten dus kan je helaas niet helpen...zou inderdaad wel leuk zijn al sje van de zomer lekker kunt zwemmen!

Mijn plannen voor vandaag: nog even rommelen, Justin halen, eten Justin naar school brengen, Amber naar de oppas brengen en werken....blegh heb geen zin...moet nog een presentatie geven ook voor nieuwe stagaires....daar heb ik al helemaal geen zin in, niet echt mijn ding zeg maar....

Geniet lekker van je vrije dag!

Knorretje, gezellig zo'n kletsend mannetje door de babyfoon!

Mette, jeetje wat een goede berichten! Lekekr hoor!

jeetje knap man dat jurkje...ik heb maanden naailes gehad en dan lukt het me niet eens....jij schut ze zo uit je mouw!

Ainne, mooie wagen zeg, ik ken het idee wel maar vind deze kleur ook zo stoer!

maincoon, niet ziek geworden?

Loewyz, ik douche meestal 's ochtends met Amber, die wordt er ook niet echt heel moe van dus dat gaat wel goed.

Gister avond even bij de kleine van onze vrienden wezen kijken...wat een droppie!!! Wat zijn onze kids dan al weer mega groot zeg....

Het lopen van Amber zet nog niet echt door, af en toe gaat ze ineens een paar keer achter elkaar stukjes aan de wandel, maar kruipen is toch nog wel erg makkelijk!!!

Marloes
ainne, wat een mooie wagen! handig ook, ik doe het met een draagdoek en een gewone buggy, eerste dochter is ook net wat ouder dan leah en kan redelijk lopen al is ze behoorlijk tegendraads en is een wagen soms wel makkelijk. Ook 2 meisjes dus! leuk zeg, en mooie namen ook. hoe vindt jouw eerste het?

sorry voor inbreken, maar leek me hier handiger dan op het wakkere baby topic...

groetjes, arwen
Hey Oef, goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven