December 2011 - deel 2

11-04-2012 18:31 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze mooie oase droogte uit..

...wat bleef was een woestijn.

Gelukkig hebben we buren, en die buren leven in een prettige oase. We mogen hier aanschuiven en onze dorst lessen met de mooie verhalen
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Toch fijn...

Brananas en ik zitten op de bank. Muppet kruipt naar ons toe, trekt zich omhoog aan de broekspijp van haar vader, kijkt hem stralend aan, lacht en verzucht liefdevol "páápáá" .

Dan stapt ze over naar mijn knie, kijkt ook mij stralend aan, lacht en verzucht liefdevol... "aap"!

Oké, ik ken mijn plek, zucht...

Wat wilde ik nou toch typen?
Hahahahaaha! Ik vind Muppet zo'n legendarisch leuk kind! Jullie hebben de verjaardag gisteren dus overleefd?

Hier is alles mama... Jammer voor mij dus. Straks wel weer babyzwemmen! Leuk! Het is alleen maar goed dat ik net even na kijk hoe laat... Anders was ik dus te laat geweest.
hahahaah muppet toch!!!

sorry ik moest even lachen vooral nu ik alles heb terug gelezen en muppet maakt me wel aan het lachen zeg hihihi.

sorry voor mijn afwezigheid maar ik ben er weer.

Ik ben sinds deze week vervroegd 2 weken eerder met verlof, bij de 30 weken groei echo kwamen ze er achter dat haar buikje met de groei 2 weken achter liep en ik dus 2 keer in de week een ctg en en om de 2 weken een echo krijg om het de gaten te houden.

Afgelopen maandag echo gehad en buikje loopt nu 3 weken achter en ik moet tot het einde 2 keer in de week ctg en werd me verteld dat er in de gaten wordt gehouden of er op een gegeven moment moet worden ingegrepen voor het einde of niet maar dat wordt met mijn vaste gyn besproken als ik haar weer zie over 2 weken ze heeft scholing en vakantie dus heb nu andere.

Het is best vermoeind 2 keer per week een stuk rijden omdat ik in het ziekenhuis waar ik voorheen gewoond heb de controles heb vanwege bollie en ze daar al bekend waren met mijn medische verleden wat bollie betreft.

Ik merk dat ik echt heel moe ben en mijn lichaam een inhaalslag aan het doen is dus kapot als hell.

bollie doet het heel goed ze kan al zitten jeeej dat is al heel wat voor onze luie baby want staan vind ze leuk hoor en jumpen maar alleen als wij haar vast houden. heb haar nu betrapt op door het bed schravelen en op de buik slapen met 1 arm onder haar lichaampje ja want dat ene armpje lukt haar nog niet blijkbaar om eronder uit te trekken hihihi

ze vind de papfles en melk fles echt niet meer zo leuk met moeite krijgen we die er nog in de laatste dagen maar ze eet wel al 2 sneeen brood tussen de middag daar ben ik dan wel heel trots op!!

ze houd alleen niet zo van iets grotere stukjes eten in der mond dan gaat ze kokhalzen en spuugt ze zo een heel potje uit en ben ik weer terug bij af :( vanavond weer eigen gemaakt eten aardappelen met spercie bonen en een heeeel klein stukje kalkoen filet ben eens benieuwd ga het prakken maar niet te fijn wil toch dat ze het leert eten.

tanden ja ik voel 2 bulten onder in maar zie nog niks wits maar merken wel aan haar luiers dat het onderweg is...

als ik jullie verhalen lees denk ik echt wat een lui kind heb ik zeg met klauterende en staande kindjes en woordjes hihi

bollie zegt alleen maar de hele dag jajajajaa en dadadadaadadadadada en gillen en lachen wat zeer op prijs wordt gesteld op het kdv die vinden haar maar een super vrolijk kind hihihi dat dan weer wel!!

we gaan haar eens wat meer stimuleren heb al wat tips gelezen op internet want kruipen.....kruipen..wat is dat?

rouge super om te lezen hoe het met roufillis zijn pepti mengen gaat!! jeeeeeeej

hier krijgt bollie meer last van der exceem :( binnen kort maar toch terug naar huisarts ze heeft het op haar wangetjes en rechter armpje en krabt nu echt bewust eraan vind het zo zielig :(

lelie aan de klus las ik van een nieuw kamertje hihi heerlijk als je nieuwe ideeen hebt gewoon doen!!

aan de rest ik zal snel op iedereen reageren...ben de helft alweer kwijt wat ik gelezen had :s aheum kort termijn geheugen maar he heb nu tijd zat nu ik thuis zit en niet lig te slapen en bollie naar de creche is dan zal ik regelmatig weer jullie komen vervelen met mijn niet al te sociale leven als iedereen aan het werk is hihhihihi
Ah een regenbui in de stoffige Western. Weer wat leven in de brouwerij

Bollie, jee..... Dus toch een groeiachterstand? Goed dat je zo veel onder controle gehouden wordt. Ook al is het zwaar! Pak wel goed je rust hoor meis! Die kan je wel gebruiken voor als het zover is. Spannend!!!!

Lelie, kolven gaat maar zo-zo. Heb eigenlijk maar tijd voor 1x kolven en ondanks dat we idd na douchen direct weer naar huis gaan, ben ik dus zo'n beetje 12-13 uur van huis weg. En dan is 1x toch nog wel erg weinig. Ach... Leuk is het wel en natuurlijk toch een enorme eer! Ondanks het enorm hoge infantiliteits-gehalte van de rest van de show

Is het trouwens al helemaal opgelost rond het nietig-verklaren van huwelijk Lelieman? Kan me goed voorstellen dat je daar wel mee zit.

Qua spelen is hier trouwens alles interessant wat vooral geen babyspeelgoed is! En doeken, alles van draagdoek tot hydrofiel. Schaap trekt dat het liefst over zijn hoofd heen
*Komt onder die stofwolk in de hoek vandaan...*

Hoooi!

Het circus is weer begonnen, en het is meteen super druk... Nog een half dagje en dan weekend!

Jammer genoeg is Rougefils een beetje van slag... Hij was maandag bij zijn oma, dinsdag, woensdag en vandaag op het kdv. Ik heb hem in totaal 3 uur gezien deze week denk ik..

Die 4 dagen is een beetje te veel van het goede. Wat ben ik blij dat vriend en ik 4 dagen werken.. Ik kijk nu zo uit naar maandag, hebben Rougefils en ik een gezellig dagje samen!

En zaterdag is ie alweer 9 maanden... Wat gaat het snel he?

Maar wat is het af en toe zwaar!

Bol, goed om van je te horen! Maar wat naar van de groei van Babybolliegirl... Oh en maak je geen zorgen joh.. Opeens doet ze het (net zoals hier: opeens zat Rougefils).. Mijn kapster heeft een kleintje van bijna 1. Toen Rougefils begon met tijgeren, kon haar dochter (ruim 2 maanden ouder) nog helemaal niets en nu heeft ze Rougefils weer ingehaald. Komt goed dus! Kijk naar waar Bollie interesse in heeft.. En dat is op dit moment niet bewegen...

Mims.... Ik ben hier Mmmaaammmmaaaa, vriend is tadaaaa... En de kat is da.

Oh en op het privéforum staan de FB-pagina van zowel mij als Luaska, dus als jullie lid willen worden van de groep op FB, jullie zijn welkom!
Aaaaaargh, mijn post weg! Mopperdemopper, straks nog eens typen!
Hier nog n cowboy in de woestijn zal ns ff n duit in de fata morgana stoppen.

Bol, wel schrikken maar goed dat je eerder met verlof bent en rustig aan kan doen. En je wordt goed in de gaten gehouden. Spannend hoor.. Sneu ook van exeempjes Bollie. Wat goed dat ze twee boterhammen op kan, dat doen sommige volwassenen haar niet eens na! Wel gek, eet ze het brood wel maar avondeten met stukjes lastig? Brood geeft toch juist zo ongeveer de grootste stukjes? Een tip die n collega van mij kreeg bij kotsende baby door stukjes is de stukjes in het wangzakje stoppen, dat schijnt te kunnen helpen. Maar hoe dat nou precies werkt weet ik niet, sorry. Rust in elk geval maar lekker uit, dat is goed voor de groei! Baby's in buik nemen vaak nog een groeispurt als de mama met verlof is, dat heeft met die rust te maken.

Rouge de kop is eraf! Wel weer leuk ondanks de uitdagingen en drukte?

Stoer schaap, optreden :-) ik heb geen tijd gehad te kijken en je te zoeken (lees: ik slaap altijd s avonds op de bank haha) maar klinkt leuk!

Nogmaals: Ben echt fan van muppet, hilarisch. Hoezo je moeder te vriend houden haha

Lelie, snap de onzekerheid & irritantheid van het geen (eigen) inkomsten hebben, hier ook weer spannend of er contractverlenging komt. Geld geeft toch vrijheid on dingen te kunnen doen en het niet hebben is vervelend, ondanks dat je niet bang hoeft te zijn geen eten of onderdak meer te hebben. Impact heeft het zeker.

Hier ligt nu een klein meisje in bed te spelen na haar avondfles, klinkt superschattig die geluidjes door de babyfoon. Ze vertelt hele verhalen aan haar knuffel <3 soms, op momenten als deze barst m'n hart bijna uit elkaar van liefde. Dat biedt n mooi tegenwicht tegen het claustrofobische gevoel wat me van de week overviel toen ik besefte dat het nooit meer spontaan iets kunnen doen nog wel een aantal jaren gaat voortduren.

Gister CB, alles prima, al bracht ik de verpleegkundige wel in shock met mn mededeling dat minimuk nog 5! Flessen krijgt naast alles wat ze verder wegbikt. Nu dus niet meer Ze krijgt vanaf gister voor het slapen (na avondeten) warme rooibosthee ipv melk en vindt het heerlijk!

Met ruim 8,5 maanden nu 8500/ 72 cm. Gewicht overigens prima gemiddeld en lengte iets bovengemiddeld. Volgende week nog wel ziekenhuis voor heupjes. Maar dat is meer voor de zekerheid omdat ze zo lenig is.

Fijn weekend allemaal!
Okay, ik ga proberen om op iedereen te reageren... Maar leliebabybol is natuurlijk nog maar 8 maanden, dus ik ben nog aan het ontzwangeren

Als eerst: fijn! De western lijkt wel weer levendig te worden! Dat geeft tenminste voer om te reageren

Hani, waarom was het verkeerd dat je nog 5 flesjes gaf? Dat is toch raar? Tenzij je der echt 5 flessen van 220cc of zo geeft, dan snap ik dat ze dat te veel vinden... Maar over bv gaan ze toch ook niet klagen dat 5x te veel is?

Het zal wel een logica zijn die ik niet zo snap..

Maar wat is het een lange griet! En wat doetje het goed, zo te lezen!

En nu ben ik de rest dus al vergeten. Sorry...

O wacht, babybuikbollie haar buikje! Dat is niet fijn, bol! Probeer inderdaad toch maar je rust te pakken. En hopelijk wordt ze dan net zo'n Billie als je luie Bollie die straks gewoon bij trekt hoor. Ze blijft echt niet tot haar 18e op haar gat zitten hoor! Dus geen zorgen

en nu weet ik dat er meer stond.. Maar wat?
O ja, die nietigingsverklaring... Nee nog niet. Als lelieman besluit door te zetten zijn we nog wel een jaar zoet. Maar voor nu twijfelt ie of ie het wel echt wilt. Hij vindt het moeilijk dat ze dan net doen alsof het huwelijk niet bestaan heeft.... Ondanks dat het stuk liep heeft hij natuurlijk ook veel mooie en fijne herinneringen. Ik snap dat heel goed... Maar het is allemaal behoorlijk dubbel...
Het huwelijk heeft natuurlijk bestaan, er zijn twee prachtige bewijsstukken van, toch... Daar kan niemand iets op afdwingen. Ik kan mij voorstellen dat hier heftige emoties bij komen kijken, maar ik geloof dat ik zelf nogal te "bezitterig" zou zijn. Mijn Lief hoort bij mij en bij niemand anders, ook niet slechts op papier. Klinkt misschien jaloerzig, en dat ben ik niet echt ( dat is wat anders dan echt niet, ), maar toch... Omdat het zo dubbel is.

Bolletje, pas je goed op jezelf? Op Buikbollie wordt ook goed gepast, dus regel jijdan jezelf, voor zover mogelijk met zo'n heerlijke Babybol erbij? Fijn dat ze het zo goed doet. En twee boterhammen, wauw. Muppetkomt nog niet aan een enkele volledig, hoewel ze goede pogingen doet, :-).

Oh, en even betuttelen, wacht je niet te lang met nasr de huisarts gaan met dat eczeem? Dat deed ik wel, en zorgde voor onnodige last bij Muppet en iets langere hersteltijd...

Volgens mijmag je geen vijf flesjes geven omdat er echt een vrij strikte maximale hoeveelheid aan kunstvoeding zit, iets met belastbaarheid van de niertjes ofzo (klok-klepel zou zomaar kunnen). BV is veel meer vraaggestuurd en belast de nieren daardoor veel minder.

Oh wat klinkt Minimuk schattig!

Ik neem dat soort fragmenten ( ook een zingende Mops of een door zijn speelgoedtelefoon discussierende Nasje ) vaak op met mijn gsm. Speel ik het af als ik ze even minder gezellig vind, vaak helpt dat wel. En soms ook niet, grijns...

Hier vandaag de verjaardag van Nasje gevierd, inclusief Cars-taart, 8 blije kindjes in een zwembadje, kletsende gasten, en veel gezelligheid. En nu ben ik gebróken, :-)

Muppet moest even de kat uit de boom kijken, vond al die mensen in háár huis maar niets, maar na een uurtje kreeg ze de lol te pakken. Al die aandacht!!! Ze heeft wat afgekletst, gezwaaid en gelachen. Haar oma had voor haar ookeen cadeautje mee; een bakje druiven. Het meest populairecadeau van de hele dag, alle kinderen kwamen druiven bietsen (en Muppet maar nee schudden, ).
Oh, en Muppet heeft een geliefde.

Ze zoenen wat af en slapen innig verstrengeld. Een knuffelmuis. Ze is er helemaal dol op, en ligt nu te slapen met haar neusje tegen zijn oor en het staartje stevig in haar knuistje. Ik vermoed dat dit een langdurige, stabiele relatie zal zijn!

Ik ben nu dan ook driftig op zoek naar reserve-exemplaren, om Muppet te beschermen tegen mijn chaos en vergeetachtigheid, en omdat een Muis ook af en toe gewassen moet worden, ook al lijken kinderen hun knuffels des te ranziger des te liever te vinden.

Hoe dan ook, mochten jullie deze Muis in 20 cm variant thuis hebben liggen en er niets mee doen; ik hou me aanbevolen,

[img]http://www.surprisedesign.nl/productsrc ... -30-cm.jpg[/img]

Arghhhh, geen plaatjes plakken... Mopperdemopper....

Dit is de link:

muis

Alleen deze webshop, en een paar anderen waarbij ik besteld had, blijkt ze niet meer te leveren. Zo handig, als je als webshop jouw voorraad niet bijwerkt...
Komt even langs gelopen om Mimsey te feliciteren met Nasje! En ook nog even een vermelding van mijn grote glimlach om de verhalen van je kleine Muppet

En loopt weer verder...
Sorry mims, hier geen lillebi-muis. Google hielp inderdaad ook niet veel... Ik zal mijn ogen open houden (marktplaats heeft ze alleen van 31cm..). Dat herinnert mij er aan dat ik ook een de olifant van leliebabybol moet bijbestellen...

...moeilijke momenten. Mims, sinds kort sleep jij me daar doorheen. Jij hebt ook eerlijk toegegeven dat de "stiefmoederrol" de moeilijkste is, en dat kan ik alleen maar beamen. Maar dat maakt het in ene wel allemaal een stuk makkelijker - zo nu en dan.

Kleine Nas had prachtig weer op zijn feestje! Hopelijk is het volgend weekend ook prachtig weer, want dan vieren lelieman en ik onze verjaardagen. En ik heb altijd graag iedereen buiten (vooral met ons fijne tuinhuis!)

Ik ben ook niet echt jaloers hoor. Ik zit natuurlijk al een hele poos in deze situatie. Maar ik wil wel, dat als lelieman en ik gaan trouwen, dat ie alleen met mij getrouwd is. En niet op papier een begin heeft gemaakt aan een harem...

Net hebben we cadeaudochter uitgezwaaid voor kamp (net wakker, leliebabybol sliep een keertje uit! Haast, haast, haast. Lelieman en ik alweer bang dat we te laat waren, maar nee... Keurig op tijd. Komt cadeaudochter te laat! Kind in de stress natuurlijk fiets geparkeerd en naar de klas, maar iedereen was al buiten. Grote tranen van verdriet. Zo'n belangrijk moment uit een kinderleven en dan je dochter niet even eerder uit bed halen, even eerder op de fiets zetten... Zodat alles net wat soepeler verloopt. Het was gewoon hartverscheurend om te zien.

(cadeauzoon was helemaal vreselijk te laat!! Lelieman en ik zijn van die: liever te vroeg dan te laat-ers. Maar je er over opwinden heeft geen zin, je verandert er niets aan....)
Zo we zijn weer terug van ons avontuur op het cb.

Rougefils heeft de arts van het cb compleet ingepakt. Kroop in zijn luier charmant naar haar toe en vond haar ketting geweldig. Dat hij zo ongeveer haar borst tevoorschijn toverde zal ik heel snel vergeten... Want toen ik nee Rougefils zei, begon hij keihard te huilen!

Hij kreeg een paar blokjes van de arts, maar ja.. hij zag die ketting he.. Hij gooide die blokjes uit het bakje en kroop dus over tafel in alleen zijn luier naar de arts.. Wat een grapjas!

Rougefils was 71.1 cm (vorige keer 69.7 cm) en 8120 gram (vorige keer 7580 gram).

Mims, hoera voor Kleine Nas! Gefeliciteerd. Wat fijn dat Muppet het ook zo goed gedaan heeft!

Hani, fijn dat je die controle hebt in het ziekenhuis. Wij waren zo klaar. Je bent er echt maar heel kort. En schattig he? Dat geklets in bed?!

Lelie, kan me voorstellen dat je wilt dat het huwelijk nietig verklaard wordt. Hoop dat het goed komt!

Hier de 1e week gehad. Was weer fijn om aan het werk te zijn. Ben wel blij dat ik nu de maandag weer vrij heb. Gezellig met Rougefils.

Gisteren verjaardag gehad. Rougefils blijven slapen, later op de fiets terug en nog een flesje gedaan. Hij heeft van 23.30 tot 8.30 geslapen, wel erg lekker!

Nu even wat huishouden doen!
Ja die 5 flessen... Horen gewoon niet meer als je al bijna 9 maanden bent

Nee, inderdaad mogen ze niet meer dan n liter kv, maar dat haalt minimuk nooit. Krijgt nog deel bv & laat (liet) van die 5 flessen vaak bij 3/5 een deel staan. Op zich prima vind ik dat ze zelf stopt doordat ze voelt dat ze vol zit. En ze is niet te zwaar. Maar we zijn toch begonnen met afbouwen, eet ze maar n broodje extra! Rooibosthee vindt ze erg lekker trouwens.

Lelie lijkt me lastig, ze zijn toch bewust gescheiden?! Dan dat papiertje ook ontbinden lijkt me.. Het gaat mij natuurlijk niks aan & ken de situatie natuurlijk niet maar zou hetzelfde hebben als mimsey. Moest wel lachen om je harem opmerking!

Gefeliciteerd nog met kleine Nas. Klinkt alsof het leuk & gezellig was en dat nee-schudden ziet er echt heel schattig uit zag ik op het filmpje al.

Zo rougefils lekkere charmeur, dat zie ik dus helemaal voor me al heb ik dat níet op een filmpje gezien, je omschrijft het goed :-) Fijn te weten dat jullie zo weer buiten stonden met de controle in het ziekenhuis. Haniman gaat met mukje, ik moet gewoon werken. Heb getwijfeld of ik ook vrij zou nemen maar niet gedaan. Voelt beetje als slechte moeder maar ze heeft n fantastische vader.. Die net wat makkelijker vrij kan krijgen.

Vandaag gehoord dat minimukje een nieuwe hobby heeft: op de crèche over andere kindjes heen kruipen .. Oeps! Ze moet dus als het druk is in de box omdat niet alle kindjes dat leuk vinden.

Verder begint ze echt humor te krijgen, ze kan echt lachen als ik wat geks op m'n hoofd zet, of een apart geluid maak ofzo. Snapt blijkbaar al dat dat raar is!
Hani, dat doet Rougefils ook! Maar hij knuffelt de anderen ook de hele dag door.. Dus Rougefils hoeft de box niet in op het kdv...

Oh maar Hani.. Hier ook de verplichte bezoekjes door 1 van ons 2.. Zo zonde als je er vrij voor moet vragen. Behalve bij de 2e controle in het ziekenhuis voor het eczeem van Rougefils, toen ging vriend wel mee. Maar dat vind ik heel wat anders...

He bah, nu ben ik zelf ook nog eens verkouden geworden! Net zoals Rougefils, die was ook opeens verkouden...

Morgen weer werken, dus ik duik mijn bedje in!
Oh ja.. leuk he dat ze om je lachen.

Favoriet is hier: Takata roepen, echt schaterlachnen.. Of poep, dan ligt ie ook helemaal vlak van het lachen...
Hani, ik vind je geen ontaarde moeder hoor, dat je niet mee gaat. Je zegt toch zelf: haniman kan net wat makkelijker vrij krijgen... Is haniman een ontaarde vader als hij een keer niet mee kan? Nee toch?

Hmm... Begint de poep-fase nu al? Hihi... Hier ook schaterlachen om grappige dingen. En dan het allerliefst om haar broer! Ze is verliefd op haar grote broer! Zo mooi om te zien!

Rouge, mag ik eerlijk zijn en wel zeggen dat ik blij ben dat jij ook verkouden bent geworden? Dan is het waarschijnlijk dat en (toch) geen reactie op de slijmvliezen van de standaard. Ja... Je leest.. We leven hier met je mee hoor. We hebben de beste plekken uitekozen op de tribune, popcorn erbij en fingers crossed!
Jippie heupjes ok!! Inderdaad stond Haniman met 10 min weer buiten rouge

En lelie jullie hebben gelijk t slaat ook nergens op want als jullie het zouden schrijven (gevoel ontaarde moeder) zou ik het ook onzin vinden! Maar voor mezelf voelt t dan toch beetje apart dat ik er niet bij ben, bij ziekenhuisbezoekje.

T was een goednieuwsdag want ook gehoord dat mijn project op werk ws doorloopt tot in elk geval halverwege 2013, das fijn!

En als klap op de vuurpijl hebben we ook nog oppas morgen dus gaan we lekker uit eten & biosje doen, wat een rotleven
Ohhh lekker hani! Fijn dat het nieuws goed was en geniet morgen lekker van je vrije avond!
Oh dames, ik heb gisteren zo intens genoten. ik was in de Efteling met mijn meiden. Mopsey had namelijk een studiedag (tweede schoolweek, het kwam wat onverwachts) en een paar schoolpleinmoeders besloten van de nood een deugd te maken.

Dat was een goed plan!!!

Muppet en Mops hebben gestraald, wat een blije meisjes. MUppet keek vanuit haar kinderwagen haar ogen uit, en Mops huppelde het hele park door.

OP een gegeven moment gingen we met de hele club in Carnaval Festival. Voor de meeste achtjarigen toch wat te kinderachtig, maar dit groepje wilde Muppet een plezier doen. Dus terwijl 6 moeders en 7 achtjarigen vanuit de karretjes alleen maar naar mijn meisje zaten te kijken, ging Muppet echt vol-le-dig uit haar dak. Zwaaien, klappen, dansen, hupsen, ze ging helemaal los en straalde van oor tot oor. En dus moesten we nog een keer in Carnaval Festival, en nog een keer, en nog een keer.... Ik krijg dat stomme "Tata tatata tadataaaadaa" nooit meer uit mijn hoofd, maar het voordeel is dat als ik dat liedje zing Muppet gelijk weer begint te klappen,

Ook in Droomvlucht keek ze haar ogen uit, echt een en al verwondering op haar snoetje. Heerlijkheid.

Geslapen heeft ze nauwelijks, al die indrukken. Maar nu slaapt ze de laatste week sowieso zeldzaam slecht (sprongetje? ze is ook echt weer een corsage op het moment) dus dat lag in de lijn der verwachting. En vannacht heeft ze dus eindelijk weer eens doorgeslapen, dus ik ben blij (beetje jammer dat ik dan enige tijd plaatsvervangend wakker lag, blijkbaar is mijn ritme ook naar de knoppen, zucht).

En nu jaagt ze haar grote broer de hele kamer door. Hij eet een appeltje en zij wil dat afpakken. Ze tiraniseert hem nu al, grijns....
O Mims, dat klinkt echt als een superdag! En dat liedje van carnaval festival is gelukkig heeeeeel vrolijk
Gnuif...

Vandaag naar het CB geweest. Muppet is nu 75 cm en 8845 gram. Conclusie van de cb-arts; ze wordt te mager en moet meer eten. Meer??? Ze eet nu;

Ontbijt: halve boterham met margarine/smeerkaas/fruit en bv

Tussendoor: minimaal 1 stuk fruit en ongeveer 100 cc sap/thee

Lunch: boterham met margarine/smeerkaas/kwark/fruit en sap

Tussendoor: koekje/soepstengel/cracker/fruit, 100 cc thee/sap en evt bv

Diner: minimaal 3 opscheplepels "met de pot mee" of soms een groot potje Olvarit, wat appelmoes en/of een klein cupje kwark

Afsluiter: bv

Meer krijg ik er echt niet in, en mij lijkt het toch niet slecht.

Tja, de oplossing van de cb-arts?

's Morgens en 's middags geen bv meer geven, dan ging ze vast meer boterhammen eten.

Dat dit volgens mij funest is voor mijn voeding en bovendien voor haar vochtinname... Daar ging ze niet op in.

En hoewel ik als ik naar mijn meisje kijk een enorm vrolijke, blije, kwieke, fitte baby zie... word ik hier toch zo verdomde onzeker van.

Moet ik die bv dan toch loslaten? En hoe dan? Pfff... Stom CB.

(shoot the messenger, grijns).
Huh wat apart Mims!

Rougefils was vorige week 71cm en 8120 gram. Die verhouding is wat minder goed dan bij Muppet lijkt me? Wat een gezeur zeg! En ze eet super veel, dat krijg ik er bij Rougefils niet in hoor.

Wat een onzin zeg!

En dat klinkt inderdaad als een super dag in de Efteling.. Heerlijk!

Hani, goed van de heupjes! Lekker!

En Lelie, dat mag je best zijn.. blij dat ik ook verkouden ben.. Ik ben er bijna van af.. Rougefils nog niet. We zijn nu weer over op 100% Pepsi.. Kijken of het minder wordt. Ik moet zeggen dat de verkoudheid van Rougefils ook minder wordt. Dus dat kan de Pepsi nog niet zijn..

Bol, heb mijn link van fb op privé gezet..

Ik dacht dat ik hier vorige week nog gepost had.. Niet dus.. Wat een rust.

Ik heb me donderdag en vrijdag ziek gemeld, ik had geen stem meer en was super verkouden.

Het lijkt alsof we hier weer begonnen zijn aan sprong nummer zoveel.. Ik heb vannacht met een wakkere Rougefils beneden gezeten.. Hij kon niet slapen, heeft een half uur wat gespeeld ( na troosten, het drinken van een flesje, troosten en nog eens troosten) en daarna zijn we weer naar bed gegaan. Het heeft van 23.00 tot 2.45 geduurd.

Overdag zijn de slaapjes ook prut, we zijn weer terug op 3 hele korte slaapjes.. Ik weet even niet hoe ik dit kan verbeteren? Ik kan helemaal niets op deze manier. Iemand tips?

Oh ja.. waarom zou je de bv stoppen? Rougefils heeft nog 3 flessen op een dag en dat stel ik dan even gelijk aan de tiet.. Gaat om hetzelfde..

Bedenk me nog iets.. Hoe ziet Muppet's curve er uit? Als het gewoon goed loopt, is er niets aan de hand toch?
Mims, je hebt Hollands welvare baby's (die van mij), je hebt actieve baby's (die van Rouge) en je hebt klimgeiten (die van jou). Als de kleine meid het goed doet, dan zou ik zeker niet je bv laten zitten. Anders krijg je tijdens het volgende bezoek te horen dat je meisje nog wel melk nodig heeft, hoofdvoeding en al...

...soms werken er best prutsers bij het cb, zonder dat ze het zelf door hebben!

Maar vraagje: met de pot mee eten, is dat in alles? Vanavond eten wij soep en ik heb zelf soep gemaakt voor leliebabybol. Met liefde, uiteraard... Maar ons bakkie soep zou misschien nog makkelijker zijn (denk er wel over na om de boel een beetje te mixen, een soort 1:4 verhouding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven