Diego spulletjes!!

17-03-2009 11:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn zoon krijgt een Diego kamer binnekort. Het punt is dat ik echt geen spulletjes zie van Diego behalve op internet!!! Is er iemand hier die toevallig wel weet of er een winkel is die wel deze dingetjes verkoopt??? Dora spulletjes zie ik genoeg maar ik heb geen dochtertje.....hihih. Googlen heeft niks opgeleverd...

Alvast bedankt..
Waarom koop je dan niet gewoon op internet?
Dat wilde ik ook net vragen!

Bij de nickshop punt nl hebben ze hartstikke veel dingen voor een Diego-kamer!
ja, weet ik niet, heb daar geen ervaring mee maar ik zal er aan moeten geloven... Thanks alvast.
hoe oud is je zoon? die van mij was gek op dora en diego, maar toen hij naar school ging bleken die opeens heel 'stom' te zijn, voor baby's, etc. etc. Het zou zonde zijn als hij nu 3 is en het over een jaar al niet meer kan waarderen... hoewel hij misschien tot diep in zijn puberteit gek blijft van Diego, kan ook!
eh hij wordt in mei 3!!

Tja, ik kan niet in de toekomst kijken, zou wel zonde zijn natuurlijk als hij het stom gaat vinden over ruim een jaar.......Kunnen we weer de boel gaan verbouwen.
Misschien dan de muren en vaste objecten wat neutraler houden en gewoon veel posters, dekbedden etc. van diego doen, die niet zo duur zijn en makkelijk te vervangen?
dat is een goed idee!! Thanks!
Eens met MissMara. Dekbed, tasje, stickers, dat soort dingen doen maar echt geen vaste dingen. Geheit dat je moet verbouwen over twee jaar.
Mijn nu nog middelste zoon was verleden jaar ook helemaal gek van Diego. Nu wil hij alleen nog maar af en toe naar de dvd's kijken. Ben blij dat ik toen alleen maar wat losse spulletjes voor hem heb gekocht. Hij wordt in mei 5.
Bij Leenbakker hebben ze in ieder geval een Diego-dekbedovertrek, ook redelijk geprijsd ik heb er geloof ik 20 euro voor betaald.
Van Leenbakker wist ik niet, ga van de week even kijken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven