Dikkertje Dap

16-05-2011 09:53 2514 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dikkertje Dap klom op de trap

’s morgens vroeg om kwart over zeven

om de giraf een klontje te geven.

Dag Giraf, zei Dikkertje Dap,

weet je, wat ik heb gekregen?

Rode laarsjes voor de regen!

’t Is toch niet waar, zei de giraf,

Dikkertje, Dikkertje, ik sta paf.

O Giraf, zei Dikkertje Dap,

’k moet je nog veel meer vertellen:

Ik kan al drie letters spellen:

a b c, is dat niet knap?

Ik kan ook al bijna rekenen!

Ik kan mooie poppetjes tekenen!

Lieve deugd, zei de giraf,

kerel, kerel, ik sta paf.

Zeg Giraf, zei Dikkertje Dap,

mag ik niet eens even bij je

stiekem van je nek af glijen?

Zo maar eventjes voor de grap,

denk je dat de grond van Artis

als ik neerkom, heel erg hard is?

Stap maar op, zei de giraf,

stap maar op en glij maar af.

Dikkertje Dap klom van de trap

met een griezelig grote stap.

Op de nek van de giraf

zette Dikkertje Dap zich af,

roetsjj, daar gleed hij met een vaart

tot aan ’t kwastje van de staart.

Boem!

Au!

Dag Giraf, zei Dikkertje Dap.

Morgen kom ik weer hier met de trap.
Zoon liep hier van de week met een roze minnie mouse schortje om en witte pluchen oorwarmers op en blote beentjes. Nog jammer dat ik geen foto heb gemaakt voor-als-ie-later-groot-is...

Jurkjes Miss? Foto!
Nog geen nieuws van Wicki vandaag? After-Valentijn baby misschien?

BMS, fijn dat het goed is gegaan met je broertje. Hoe is het met je schoonvader gegaan? En goed dat je de vergaderingen afgezegd hebt en nu even voor jezelf gekozen hebt.

Miss, misschien dat ik ook nog aanschuif 2 maart als het lukt. Ik probeer het, maar moet even bekijken of het lukt met auto (kapot en onduidelijk welk probleem precies) en financien.

Grappig die jongens die als prinses willen en gek zijn op roze. Ik zou daar, geloof ik ook niet moeilijk over doen. Ik heb voor uk een Dora-jurk op de kop getikt (en nog even verstopt, anders wil ze niets anders meer aan, vrees ik), maar ik weet eigenlijk helemaal niet wanneer ze verkleed naar het kdv gaan.

Ukkie is inderdaad al weer 10 maanden en is precies zoals pansje van LB volgens mij. Echt een heel lieve vrolijke dame. Heerlijk lachebekkie. Zij zit eigenlijk ook pas sinds een paar weken heel stevig. Daarvoor kukelde ze nog regelmatig om. Nu wil ze alleen nog maar zitten. Geweldig vindt ze dat en ze kan zich dan ook prima vermaken. Kruipen gebeurt voorlopig dan ook nog niet, denk ik.
Ja, wicki!!

Leuk cd, als je ook aanschuift! Hoop dat het gaat lukken! En foto's? Dta gaat niet zomaar lukken vrees ik. Eentje is blauwe van kik kid (ja, daar hebben ze ook grote maten van) en andere is steenrode met bloemetjes van who's that girl. ben helemaal blij ermee.

Ook nog leuk kikkid vest voor oudste zoon in de uitverkoop gevonden, was ie ook erg content mee..
Nee hoor geen after valentijnbaby. Al hoewel ik vanmorgen wel even dacht dat het zover was. Behoorlijke krampen etc. maar daar is het bij gebleven. Ik zit een beetje in dubio omdat ik hem maar weinig voel. Dat was altijd al zo maar sinds een paar dagen toch wat minder. Elke keer als ik denk hmm toch even mee heen dan krijg ik een schop dus laat ik het nog maar even. Zie het nog maar aan anders toch morgen contact opnemen voor de zekerheid.

Ga even bijlezen, maar denk ik meld mij even
Hier een meelezer af en toe voor Wicki.

Ik ben het even kwijt, hoever ben je nu Wicki?

( verder even naar iedereen)
Spannend Wicki!

Ik zou er ook geen problemen mee hebben als zoon iets meisjesachtigs wil. Het is niet voorhanden in huis (al staat er nog wel een poppenbuggy, barbie en een schoonheidssetje met een föhn en zo op zolder van toen de nichtjes klein waren en soms speelt hij daar ook mee) dus het zal niet zo snel gebeuren denk ik. Hoewel, de oudste zoon van mijn nichtje heeft een tijd in een mega Mindy pak rondgerend.Vond hij geweldig en hij baalde toen hij er te groot voor werd. Een tijdje terug werd hij op school (hij is 4,5) door een meisje uitgelachen omdat hij een roze trui of polo of zo aan had. Joch in tranen en m'n nichtje woest dat ouders kinderen zo kortzichtig kunnen maken dat ze bij een roze trui al iets roepen over dat het voor meisjes zou zijn. Hele volksstammen volwassen mannen lopen in roze overhemden/polo's/t-shirts maar dat is die mensen blijkbaar ontgaan. Maar goed, hij wil dus geen roze meer aan omdat hij dan wordt uitgelachen.

Ik kreeg donderdag een mailing van Gap dat ze 30% korting gaven op de nieuwe collectie. Heb dus wat kleren voor zoon besteld en tot mijn stomme verbazing stond de koerier vrijdag al op de stoep! Maar ja, toen was ik er niet dus ik heb het maandag op m'n werk laten bezorgen. Zoon is helemaal blij met zijn nieuwe oranje hoodie. :-)
Waarom wacht je tot morgen wicki? Zou je niet gewoon nu even bellen? Anders blijf je me dat ongeruste gevoel zitten denk ik? Bovendien.... Als er wel iets aan de hand is, vergeef je jezelf toch niet als je te lang afwacht? Wil je niet bang maken, maar ken echt genoeg verhalen over mensen waarbij er wel wat aan de hand was. Als je zover bent, moet je wel alles serieus nemen!

Samzoen, hoe is het verder??

Plukkie: geen roze hoodie??
Wicki, ik zou ook nu bellen...
quote:MissBR schreef op 15 februari 2012 @ 16:02:

Plukkie: geen roze hoodie??

Hij komt uit de uitverkoopcollectie en dan moet je nemen wat er is...

Kom je ook de 2e Samzoen? Zou ik leuk vinden!
En Wicki: ik zou ook nu bellen hoor! Doen!
Ja, ik heb ook altijd direct gebeld als ik me zorgen maakte. Doen hoor, al is het alleen maar voor je gemoedsrust.

Plukkie, sneu verhaal van je neefje. Dat mensen nog zo kortzichtig kunnen zijn he? En lekker kleding besteld. Ik zie ook alweer allerlei leuke zomerdingen voorbij komen, maar volgens mij zitten beide meiden in een groeispurt, dus geen idee welke maat ik zou moeten kopen. Dus ik wacht nog wel even....
Ja Samzoen, ik ook! (en sanloes die niet meer durft te schrijven omdat ze te lang is weggeweest: je bent ook mee dan welkom om de 2e aan te schuiven!)
ohoh...dom geweest...gekeken op de gap-site naar die oranje hoodie...nou wil ik hem ook!!!

Betaal je veel verzendkosten Plukkie?
Weet je wie hier ook al lang niet meer is geweest? Sjors! Zag bij toeval dat ze haar berichten hier heeft verwijderd en een andere nick heeft nu... Als je nog leest: hoe is het nu?
Ik heb net even op de bank gelegen en heel bewust liggen voelen. Hij kreeg toen de hik. Het gekke is als ik mijn vriend vraag om te voelen dan krijgt hij bijna altijd een reactie (lekker dan niet naar mama luisteren dus).

Afgelopen maandag ben ik bij de verloskundige geweest en zij gaf aan dat als ik hem meerdere keren per dag voelde dat het goed is. Zodra dat niet meer het geval is direct bellen en dan moet ik naar het ziekenhuis voor een ctg etc.

Ik ken de verhalen ook Miss en dat is ook de reden waarom ik de hele dag (laatste tijd) een beetje aan mijn buik zit te voelen. Het is meer een beetje paniek/zorgen. Ik voel hem dus nu maar als ik niets voel na een tijdje liggen ga ik zeker bellen hoor. Pfff ik vind het zo spannend allemaal. Ik kan me dat niet zo herinneren van toen ik zwanger was van mini.

Ik zou zo zeggen laat hem er maar uitkomen....
Hmm misschien toch nog even een nachtje wachten want vriend vergaat van de kiespijn. Is niet echt een ondersteuning dan Hmm heb wel heel erg met hem te doen is zo'n rotpijn als als je kiespijn hebt.

Hee Samzoen hoe gaat het met je?

Ik ben aanstaande zondag 40 weken dus bijna uitgerekend.

Jij moest toen bij je zoon ook lang wachten of vergis ik mij?

Sanloes hoe is het met jou?

CD ik heb ook nog maar weinig kleding gekocht voor mini, maar wat ik koop is nu maat 98. Gap is altijd leuk maar heb ik nog nooit via internet gekocht.

Rare reactie op het roze van je neefje Plukkie. Ik vind het wel leuk bij jongetjes en ach je hebt altijd mensen die kortzichtig reageren.
Whahaha, Plukkie die oranje hoodie heb ik ook (al een aantal weken in huis) voor zoon. Net als een roze polo trouwens, gelukkig is hij pas 2,5 Bestel wel vaker via Gap en het is er inderdaad altijd snel.

BMS, fijn dat alles goed is gegaan met je broer!

Wicki, succes nog even met de laatste loodjes!
Oh, Blondies ik heb de laatste keer besteld toen je geen verzendkosten betaalde, want dat is best wel wat staat me bij.
En ik maar denken, wat is in godsnaam een hoodie? Maar ik heb net even gekeken en weet het nu :-)

Samzoen, alles goed?

Plukkie, succes vandaag!

Wicki, heel herkenbaar je paniek/angst in de laatste weken. Ik had het alleen erger bij uk, dan bij ukkie. En volgens mij kwam het ook door weinig beweging. Bij ukkie kon ik het bewegen nog een beetje beinvloeden, wat bij uk vaak echt niet ging. Vaak als ik echt bijna in paniek raakte, bewoog ze net even iets.

Uk draagt nu in sommige gevallen al maat 98, dus ik vind het echt nog lastig. Nou ja, ik zie wel. De kleding is vast voorlopig nog allemaal niet op :-)
Plukkie, succes!

En wicki: inmiddels al iets gebeurd?? Ik had dat ook steeds, dat ik dacht dat er 's nachts iets zou gebeuren, maar uiteindelijk is dat alleen bij s zo gegaan en is de rest weliswaar in de avond of nacht geboren, maar begon het toch echt overdag...

Ok, ik ga nu op kraamvisite bij sanloes (jaja, veel te lang mee gewacht, maar beter laat dan nooit!)
Plukkie, succes vandaag!

Wicki, door jouw verhalen over wel/geen beweging voelen ben ik er ineens mee bezig. Voel ik wel genoeg? Wháá, je maakt me gek! Maar als ik rustig op de bank ga zitten dan voel ik meestal wel wat. Al is het minder krachtig dan een aantal weken terug (kind zal wel minder ruimte hebben nu).
De verzendkosten zijn wel hoog bij Gap, nl. 10 pond. Maar aangezien ik bestelde toen er 30% korting was op de nieuwe collectie viel het alles bij elkaar wel mee. Het kwam uit op H&M prijzen en nu heeft zoon kleren waar niet alle andere kinderen bij de opvang in lopen. Dit in tegenstelling tot vorig jaar toen ik veel H&M had...
Oh Blondieszz, schrijf je gewoon in voor de nieuwsbrief van Gap. Dan krijg je sowieso een kortingscode voor 15% en ze hebben dus geregeld acties aangezien Gaudi dus geen verzendkosten hoefde te betalen en ik 30% korting kreeg. Dat was vlak achter elkaar want nav Gaudi's verhaal heb ik me geregistreerd.

Jammer dat Sjors er niet meer is idd. De nieuwe nick was me ontgaan maar hoe ben je daar dan achter gekomen?
toeval, en daarna een beetje opletten en dingen bij elkaar optellen zeg maar...

miss doe haar de groeten!

inschrijven had ik gisteren al gedaan ja, ga straks nog even neuzen...hoe vallen de maten uit? zoon draagt nu 98 maar dan moet het wel smal zijn. Kom ik dan op 3yrs?
Wicki???? Kom je nog even melden?? Of moeten we maar gewoon raden dat je nu een mooi baby'tje gekregen hebt?

Mooi mannetje van sanloes gezien, erg balen dat e ng steeds niet veel kan ivm bi. Ze komt wsl wel de 2e, dus dat is leuk! Ben inmiddels helemaal kwijt wie er allemaal komen, maar zal tzt wel een inventarisatie doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven