Discofeestje jongen 9 jaar.

26-10-2011 15:10 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog tips ? Er komen alleen jongetjes, meisjes zijn :puke:

Vrijstaand huis, dus de buren hebben weinig te lijden.

Ongeveer van 19:00 tot 21:00 uur.

Eerst cadeautjes uitpakken en een taartje o.i.d., daarna de lichten uit.

Discolamp die reageert op geluid hebben we, cd's is de bibliotheek geschikt voor, kerstlampjes / gekleurde lampjes om een deel van het huis wat te verlichten. (Griezel)-lampions ??

Emmer popcorn, zakken chips, bak M&M's. Cola, ranja.

Zie ik nog iets finaal over het hoofd ?

Tips en goede raad zijn welkom, met name voor dansbare muziek die "grote jongens" leuk vinden.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:helene31 schreef op 10 november 2011 @ 12:05:

Gewoon een oogje in het plafond jassen. Dat zou ik doen tenminste.Dat plafond is dus zes meter hoog.
Ai. Dat wordt lastig dan. Gaan jullie nog een net of parachute spannen door de kamer? Dan kun je hem daaraan bevestigen.
We leven nog, en het huis ook.

Topavond gehad. Mijn vooroordeel over de hedendaagse muziek is bevestigd. Het enige dat de heren blieften te horen was Michael Jackson. Enige heren kwamen in vol ornaat opdraven, en deden een leuke show.

De glowsticks waren een schot in de roos, waren ze niet aan het dansen, dan waren ze daarmee aan het fröbelen, om zich er vervolgens letterlijk mee te behangen.

Ik had een loungekussen gefabriceerd van een oude dekbedhoes gevuld met ballonnen. De eerste keer *PANG* was een leuke verrassing.

Bij de derde keer Thriller besloot ik om even weg te sluipen, en terug te komen à la "Scream". Het gegil kwam boven de muziek uit.

Twee rustmomenten met drinken ingevoerd, en verder gewoon chips en spekkies neergezet.

Voor herhaling vatbaar.
Klinkt echt fantastisch!
Oh ja, de meisjes zijn absoluut niet gemist.

Gewoon lekker dansen, springen en stoeien.

En na anderhalf uur hadden Snoezeman en ik het ook wel gehad, twee uur was écht lang genoeg.
Snoezekind is morgen the man op school.

Klinkt helemaal goed hoor!
Wauw klinkt als een gaaf feestje! Superorigineel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven