Dochter afgestudeerd; kado?
dinsdag 18 juni 2019 om 10:20
dinsdag 18 juni 2019 om 13:08
poldervrouw schreef: ↑18-06-2019 13:02Nee ze draagt zeker armbandje. Horloge vindt ze vaak zweterig etc.
Superleuk dan. Je zou ook nog een simpeler armbandje met een speciaal hangertje kunnen overwegen.
Het hangertje kan ze dan eventueel ook afwisselend aan een kettinkje dragen.
.
dinsdag 18 juni 2019 om 13:14
dinsdag 18 juni 2019 om 13:29
woensdag 19 juni 2019 om 06:44
Ik kan me niet herinneren of ik iets kreeg toen ik afstudeerde (ook ‘slechts’ HBO), maar een sieraad is een goed idee. Misschien wel leuk om het samen uit te kiezen. Ik kreeg ooit eens een duur sieraad van een familielid dat totaal mijn smaak niet was, en dat was zo jammer. Heb het nooit gedragen...
woensdag 19 juni 2019 om 13:48
Ik vond het ook helemaal geen opmerking van jouw hand
Jij hebt toch ook twee studerende kinderen? Je mag daar heel trots op zijn!
Van harte poldervrouw! Ik kreeg een horloge na mijn bachelor!
woensdag 19 juni 2019 om 20:16
Dat is wel slim, die vulpen, masterstudent waarbij ik laatst in de afstudeercommissie zat, moest zijn diploma ondertekenen met een goedkope bic-pen want die was voor handen bij het secretariaat. Maar alvast wel beter dan de knalgele reclamepen die ik in mijn tas had zitten!
dinsdag 25 juni 2019 om 09:09
Ik heb een heel mooi gouden armbandje gekocht. Iets wat ze kan dragen bij haar mooie ketting (die ze alleen draagt bij gelegenheid ). Ik denk dat ze daar heel blij mee is.
Mijn andere geslaagde (havo) krijgt geld. Hij wil een toeters en bellen laptop kopen en daar krijgt hij van ons een bijdrage voor. Hij is geen sieraden type en leeft voor ICT
Mijn andere geslaagde (havo) krijgt geld. Hij wil een toeters en bellen laptop kopen en daar krijgt hij van ons een bijdrage voor. Hij is geen sieraden type en leeft voor ICT
donderdag 11 juli 2019 om 22:00
Leuk! En nogmaals van harte!
vrijdag 12 juli 2019 om 15:28
Ik vind het nu met die bachelor en master een beetje onduidelijk wat je eigenlijk als het moment van afstuderen moet zien. Vroeger haalde je je hbo diploma, duidelijk moment, of je drs als je naar de universiteit ging. Nu is dat gesplitst in 2 momenten, de bachelor en de master. Daarbij doet mijn dochter ook nog eens 2 bachelors, dus misschien binnen een half jaar 2x afstuderen voor bachelor tzt, wat ze daarna met haar master doet weet ik (en zij ook) nog niet. Ik denk dat ik bij al die afstudeermomenten meer iets van een aardigheidje geef maar en dan op het echte afstudeermoment (de echte allerlaatste master) iets groters en blijvenders. Ik vind een sieraad dan wel altijd weer mooi bij een meisje, maar voor een jongen vind ik dat lastig. Een groot feest geven kan op zich ook een mooi cadeau zijn natuurlijk, als ze daarvan houden. Is ook een mooie herinnering.
vrijdag 12 juli 2019 om 16:37
Ik heb altijd een zeer groot geld bedrag gekregen, zelfs voor 'maar' mijn VMBO TL diploma. Toen ik mijn HBO heb gehaald kreeg ik dat bedrag keer 2.
Het ligt er ook maar net aan wat je kan missen TO! Een mooi sieraad lijkt mij een zeer goed idee om te geven. Of als je minder kan missen volstaat ook een etentje!
Het ligt er ook maar net aan wat je kan missen TO! Een mooi sieraad lijkt mij een zeer goed idee om te geven. Of als je minder kan missen volstaat ook een etentje!
donderdag 18 juli 2019 om 19:06
Op hbo ben je klaar na je bachelor. Master doet niet iedereen. In dochters geval over 2 jaar omdat de betreffende master twee jaar werkervaring vraagt.lattemachiato schreef: ↑12-07-2019 15:28Ik vind het nu met die bachelor en master een beetje onduidelijk wat je eigenlijk als het moment van afstuderen moet zien. Vroeger haalde je je hbo diploma, duidelijk moment, of je drs als je naar de universiteit ging. Nu is dat gesplitst in 2 momenten, de bachelor en de master. Daarbij doet mijn dochter ook nog eens 2 bachelors, dus misschien binnen een half jaar 2x afstuderen voor bachelor tzt, wat ze daarna met haar master doet weet ik (en zij ook) nog niet. Ik denk dat ik bij al die afstudeermomenten meer iets van een aardigheidje geef maar en dan op het echte afstudeermoment (de echte allerlaatste master) iets groters en blijvenders. Ik vind een sieraad dan wel altijd weer mooi bij een meisje, maar voor een jongen vind ik dat lastig. Een groot feest geven kan op zich ook een mooi cadeau zijn natuurlijk, als ze daarvan houden. Is ook een mooie herinnering.
donderdag 18 juli 2019 om 19:07
Ik ken haar smaakFunnyFace8 schreef: ↑19-06-2019 06:44Ik kan me niet herinneren of ik iets kreeg toen ik afstudeerde (ook ‘slechts’ HBO), maar een sieraad is een goed idee. Misschien wel leuk om het samen uit te kiezen. Ik kreeg ooit eens een duur sieraad van een familielid dat totaal mijn smaak niet was, en dat was zo jammer. Heb het nooit gedragen...