Draagjas voor de winter

25-01-2018 14:37 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Advies gevraagd van baby-dragende moeders en vaders!

Ik heb een dochtertje van 11 weken en ik vind het fijn om met haar te wandelen terwijl zij in de draagdoek zit. Nu groeit ze in rap tempo en hoewel mijn jas vrij ruim is, wordt het allemaal steeds krapper. Bovendien is mijn winterjas ook niet echt een goede winterjas, dus ik red mezelf nu een beetje met een omslagdoek erbij.
Over een paar weken ga ik mee op wintersport en wil ik graag met dochter samen een beetje rondwandelen. In mijn huidige jas gaat dat 'em niet worden, dus ik ben op zoek naar een échte draagjas, waarbij ik baby zowel op mijn buik als op mijn rug kan dragen. Ik heb al wat rondgestruind op internet, maar kwam vooral hele lelijke hobbezakken of hele dure jassen tegen.
Wie heeft de gouden tip voor me?
Alle reacties Link kopieren
Nee werkt niet, maar het zou kunnen dat dat aan mijn internet ligt
Alle reacties Link kopieren
Het heet dus een Kumja en de website ervan is www punt mamamotion punt de
Alle reacties Link kopieren
Nu werkt het dus wel.... iig bedankt. Ik heb me voorgenomen met die handleiding een draagjas na te maken. Ik heb al een softshell draagjas dus die neem ik als voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Pffff 2 uur met de draagjas bezig geweest maar ik vind het zelf maken toch echt niets voor mij :-(
Alle reacties Link kopieren
Toch nog een happy end 😁 de jas wordt nu door de hond gebruikt, die vind het geweldig door het gat te kruipen hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je dan een hele dure draagjas? Ik heb er 125 voor betaald en dat is een prima draagjas voor de winter, alhoewel ik nog niet weer hoe de jas bevalt als het echt koud is.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je dan een hele dure draagjas? Ik heb er 125 voor betaald en dat is een prima draagjas voor de winter, alhoewel ik nog niet weer hoe de jas bevalt als het echt koud is.
anoniem_327859 wijzigde dit bericht op 19-10-2018 21:55
Reden: Onderwerp gequote per ongeluk
71.68% gewijzigd
Steldatikje schreef:
18-10-2018 09:10
Sorry had je niet gequote.
.
Tipje: haal de quote maar weer weg, je mag nl de OP niet quoten.
Alle reacties Link kopieren
Uuuh wat is de OP? Sorry zal wel als een muts klinken
OP = het eerste bericht. Dat van Staartmees dus (dat jij quootte).
Alle reacties Link kopieren
ah ok :-)
En haal je hem nog weg? (Zou ik aanraden voor de mod het voor je gaat doen)
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 06:31
4.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja heb hem aangepast.
Alle reacties Link kopieren
En nu toch gelukt met hulp van de buurvrouw😁 hie zet ik een foto er bij van de draagjas?
Alle reacties Link kopieren
Lukt nog steeds niet. Hoe kan ik een foto uploaden?
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels al ander topic gestart, dus hier kan een slotje op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven