Dreumes topic
zondag 4 februari 2018 om 14:35
Je kind is 1 jaar oud geworden en sinds enige tijd gebeuren er allemaal zaken waarvan je van de ene verbazing in de andere valt. Brabbelen, kruipen, slopen..
Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:
- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes
Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkeld. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen
Dus als jou kleine nog niet loopt maak je dan niet druk
Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:
- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes
Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkeld. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen
woensdag 2 mei 2018 om 21:28
woensdag 2 mei 2018 om 21:47
woensdag 2 mei 2018 om 22:02
Wij wonen in het midden-oosten van het land waar ook heel veel kapers op de kust zijn voor leuke en betaalbare wonigen. Uiteindelijk na twee jaar zoeken en 5x overboden te zijn een leuke tussenwoning met kleine tuin in een goede wijk gevonden waar we nu sinds een paar mnd wonen.
anoniem_65740 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 20:01
Reden: Woonplaats verwijderd
Reden: Woonplaats verwijderd
5.62% gewijzigd
woensdag 2 mei 2018 om 22:18
Oooohhh ja, wat een rotgevoel. Dat heeft ze hier ook een tijdje geprobeerd maar dat sta ik ook niet toe, gekmakend.
woensdag 2 mei 2018 om 22:21
Hier de eerste twee tanden met 6.5 maand. Daarna was het ruim 6 maanden rustig. Ze is nu bijna 22 maanden en heeft nu 8 tanden en 1 kies (die is eind maart doorgekomen). Dus het gaat hier in een langzaam tempo.
Dreumes heeft slechts 3 weken bv gehad. Ze heeft alleen een fascinatie voor mijn borsten wanneer ze bloot zijn. Dan roept ze enthousiast mama borst en wil het liefst aan mijn tepels friemelen. Dit laat ik niet toe. De steeds dikkere wordende buik met haar broertje erin vindt ze gelukkig een stuk interessanter
die mag ze aaien zo vaak als ze maar wil.
Dreumes heeft slechts 3 weken bv gehad. Ze heeft alleen een fascinatie voor mijn borsten wanneer ze bloot zijn. Dan roept ze enthousiast mama borst en wil het liefst aan mijn tepels friemelen. Dit laat ik niet toe. De steeds dikkere wordende buik met haar broertje erin vindt ze gelukkig een stuk interessanter
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
donderdag 3 mei 2018 om 08:20
Hoe doen jullie eigenlijk douchen als jullie thuis zijn? Toen dreumes nog 2 slaapjes had ging ik douchen bij zijn ochtendslaapje om 08.00. Maar nu slaapt dreumes van 12.00-15.00 en we gaan meestal in de ochtend al eens de deur uit. Manlief kan om 06.00 al op kantoor terecht en ik heb eigenlijk geen zin om op mijn thuisdag al om 05.30 onder de douche te staan. Misschien zijn jullie routines wel handiger
donderdag 3 mei 2018 om 08:45
Borsten heeft ze hier totaal geen interesse in. Misschien omdat ze nooit uit de borst gedronken heeft. Misschien om hele andere redenen
Boeken en telefoons zit haar fascinatie vooral in.
Douchen doe ik tegenwoordig altijd in de avond. Als dreumes lekker rustig ligt te slapen. En ik ga weleens samen douchen, hoewel dat niet echt ontspannend is.
Wij wonen in het westen van het land, tussen Den Haag en Rotterdam in.
Douchen doe ik tegenwoordig altijd in de avond. Als dreumes lekker rustig ligt te slapen. En ik ga weleens samen douchen, hoewel dat niet echt ontspannend is.
Wij wonen in het westen van het land, tussen Den Haag en Rotterdam in.
Hier word ik niet vrolijk van!
donderdag 3 mei 2018 om 08:56
Ik word vaak wakker als zoontje wakker wordt, en dan spring ik gauw onder de douche. Of ik neem hem mee, maar kan ik toch nooit scheren/haar soppen dus bij voorkeur ook alleen om de dag.
Vriend gaat hier ook om half 6 uit bed (vies werk dus doucht bij thuiskomst) maar dan ga ik er echt nog niet uit om te douchen haha.
Ik woon onder den haag/rotterdam ongeveer.
Borsten zijn alleen intressant als ik naakt ben en dan eigenlijk alleen mn tepel. Wil hij dan aan zitten maar dat vind ik ook niet fijn dus zeg ik nee doe maar niet, en leid hem af met verdee afdrogen/speeltje onder de douche.
(Borstvoeding tot 3/4 maanden gegeven, denk niet dat dat er iets mee te maken heeft bij hem)
Gisteren zat hij aan zn piemeltje onder de douche en moest hard lachen, echt heel schattig was dat!
Vriend gaat hier ook om half 6 uit bed (vies werk dus doucht bij thuiskomst) maar dan ga ik er echt nog niet uit om te douchen haha.
Ik woon onder den haag/rotterdam ongeveer.
Borsten zijn alleen intressant als ik naakt ben en dan eigenlijk alleen mn tepel. Wil hij dan aan zitten maar dat vind ik ook niet fijn dus zeg ik nee doe maar niet, en leid hem af met verdee afdrogen/speeltje onder de douche.
(Borstvoeding tot 3/4 maanden gegeven, denk niet dat dat er iets mee te maken heeft bij hem)
Gisteren zat hij aan zn piemeltje onder de douche en moest hard lachen, echt heel schattig was dat!
donderdag 3 mei 2018 om 09:39
Dat is bij mij!RobinaGeus schreef: ↑03-05-2018 08:45Wij wonen in het westen van het land, tussen Den Haag en Rotterdam in.
donderdag 3 mei 2018 om 10:17
Das dan ook ongeveer in de buurt
@douchen: dat doe ik in de avond, als manlief thuis is en de kinderen op bed. Soms kan ik dan zelfs in bad
Manlief neemt Puk soms wel mee onder de douche, vooral in het weekend als die eigenlijk nog geen zin heeft om op te staan. Ik denk dat ze allebei staan, lijkt me anders wel erg krap. Onze douche hangt boven het bad, dus als ze klaar zijn gaat de stop erin, blijft Puk zitten spelen en gaat manlief zich afdrogen.
donderdag 3 mei 2018 om 10:25