Duowagen Prenatal

30-04-2010 07:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand dit?

Ik wil de duowagen van t eigen merk van Prenatal aanschaffen. Ik was gisteren bij de Prenatal, daar vroeg ik ernaar en kreeg daar t antwoord dat Topmark hun eigen merk is. Nu heb ik de duowagen van Prenatal bij een vriendin gezien; is echt een andere wagen en bovendien staat er Prenatal op

Ik kwam er niet echt uit met die verkoopster; ze kon zowiezo niet zoveel info geven.

Heeft iemand de duowagen van t eigen merk en zou t kunnen liggen aan de grootte van t filiaal of ze die daar wel of niet hebben? Op de webshop van de Prenatal kan ik m overigens niet vinden, maar daar kan ik zowiezo geen duowagens vinden.
Zelf geen ervaring mee, maar mijn schoonzus heeft er laatst toevallig ook naar gevraagd. HIer in het filiaal zeiden ze dat ze geen duowagens hadden van hun eigen merk...

Is het misschien een oudere wagen?
Ik denk ook dat je een wagen zoekt die ze niet meer in het assortiment hebben.
Volgens mij hadden ze die laatst in de aanbieding?! Is er dan zo eentje waar 2 kindjes achter elkaar zitten, toch? Hebben ze wel alleen bij de warenhuizen en ik heb hem hier eigenlijk na die aanbieding niet meer zien staan. Maar vraag het eens na bij een warenhuis van de P.
Ik had een blauwe duowagen van hun eigen merk. Was niet echt een aanrader, duwde heel zwaar..
Als er 1 nog in de maxicosi zit dan kan ik een phil 'n teds aanraden! Die is echt super!
Dat Topmark hun eigen merk is, geloof ik niet, want het wordt ook elders verkocht.

Dat ze er graag een wilde verkopen, geloof ik dan weer wel.

Marco heeft ook goede duowagens (duobuggy's)
Ik zal als ik jou was een duowagen van een duur merk tweedehands op marktplaats kopen. Wij hadden een nieuwe duowagen van een onbekend merk en wat een rotwagen was dat zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven