Echo's op Hyves

01-03-2010 16:36 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op kinderen en mijn vriend en ik zijn op dit moment op zoek naar een groter huis omdat we graag een kindje willen.

Maar waar ik me zo aan erger: ik zit elke dag wel op Hyves en ik kan niet naar mijn WWW kijken (voor de niet Hyvers: waar je typt wat je op dat moment aan het doen bent) en iemand heeft als profielfoto of gewoon foto haar echo van de baby geplaatst...

Waarom zet je je echo op Hyves?

Je kan toch ook gewoon een berichtje sturen met de mededeling dat je zwanger bent?

Ik zou zelf nooit een echo op mijn profiel zetten, dat is iets voor mijn familie en mijzelf... Een foto waarop je ziet dat je een dikke buik hebt vind ik dan nog wel kunnen.
..
Ik erger me niet aan echofoto's maar wel aan aanstaande moekes die met hun blote pens, in een behaatje, op hyves staan. Alsof het ineens gepermitteerd is om in je beha op hyves te staan, alleen omdat je zwanger bent. Prima als je dat soort kiekjes maakt maar val mij er niet mee lastig.
Val mij er niet mee lastig? Jij kiest er toch voor om op die hyves te kijken? En er zijn mensen die het wel leuk vinden om te zien... Echt, wat mensen op hun eigen hyves gooien, mogen ze toch helemaal zelf weten? Ik hou er werkelijk nooit rekening mee of iets dat ik plaats wel bij iedereen in de smaak gaat vallen. Als het niet bevalt, kijk dan niet...

Die buik met bh-foto's vind ik meestal ook helemaal niet smaakvol, beetje triest zelfs en ik zou het zelf nooit plaatsen. Maar er zijn ook vriendinnen die prachtigge professionele foto's hebben laten maken tijdens hun zwangerschap, of die er zelf heel bedreven in zijn om stijlvolle foto's te maken Daar kijk ik dan weer graag naar, want ik vind zwangere vrouwen prachtig om te zien. Een mooie zwangerfoto scoort bij mij beter dan een toch wat saaie echofoto.
...
Godsamme zeg, hoe moeilijk kan je doen.
Vlammetje, de foto's waar ik op doel waren niet bepaald stijlvol te noemen. Ik hou er zelf overigens wel rekening mee met wat ik op hyves zet. Zet bijvoorbeeld geen foto's van mezelf in bikini erop. Dat vind ik privé. Bovendien heb ik wel eens berichten gehad van vieze mannetjes. Bah.
quote:mylenevalerie schreef op 01 maart 2010 @ 17:16:

[...]

Nee hoor, hier een kat met een rood mutsje. Niet op F5 drukken dus .

we hadden het toch over Hyves?

daar is mijn profielfoto Poessekind (met een groen mutsje overigens...net als op facebook trouwens..)

Hier blijft het poes met rood mutsje..
Ik heb de MRI van mijn kind zijn hoofd erop gezet, dát is pas hip!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach, als je zo blij bent met je zwangerschap dat je het aan de hele wereld wil laten zien, dan kan ik me voorstellen dat je echo-foto op hyves leuk is.

Heb er ook echt geen moeite mee.

Begin momenteel wel een beetje erge lachkriebels te krijgen door een kennis die elke dag op haar www vertelt dat ze nu al X dagen zwanger is van 'beebje', blablabla.

Maar daar kan ik in het echies ook niet tegen, alleen maar babypraat. Zeker niet als het kind in kwestie aangeduid wordt met 'beebje'.

(en ja, zelf zwanger, geen echofoto op hyves)
quote:Maleficent schreef op 01 maart 2010 @ 18:44:

Ik heb de MRI van mijn kind zijn hoofd erop gezet, dát is pas hip!Hoe krijg je die plaatjes van het schijfje af? Ik heb hier de 3D CTscan en meerdere echoplaatjes en röntgenbeelden op het cdtje staan, maar die krijg ik er niet af.
MILF in the making ;-)
Ik merk wel dat de tijden echt enorm veranderd zijn en dat privacy nu niet meer zo belangrijk is voor de meeste mensen, vandaar ook dat je ongeveer alles van ladderzatte tieners tot complete bevallingen en alles wat daar tussen zit op Hyves en in Blogs mag aanschouwen.

Zelf ben ik daar totaal niet in geïnteresseerd en ik zal dergelijke dingen dan ook niet zo snel op het internet zetten, maar wat een ander doet mag die helemaal zelf weten. Ik erger me er niet aan, ik verwonder me hooguit soms .
quote:DarkRosePrincess schreef op 01 maart 2010 @ 19:22:

[...]

Hoe krijg je die plaatjes van het schijfje af? Ik heb hier de 3D CTscan en meerdere echoplaatjes en röntgenbeelden op het cdtje staan, maar die krijg ik er niet af.Screendump maken? maar het was een geintje hoor, ik heb wel de MRI's gezien maar niet zelf in bezit
[quote]Francisca21 schreef op 01 maart 2010 @ 16:36:

Maar waar ik me zo aan erger: ik zit elke dag wel op Hyves en ik kan niet naar mijn WWW kijken (voor de niet Hyvers: waar je typt wat je op dat moment aan het doen bent) en iemand heeft als profielfoto of gewoon foto haar echo van de baby geplaatst...

Het zal wel aan mij liggen, maar dit snap ik even niet?

Je kan niet naar je www kijken en iemand heeft als profielfoto of gewoon foto haar echo van de baby geplaatst??? Wat heeft dat met elkaar te maken???
Haha, het zou wel geinig zijn Male, weer eens iets anders .
quote:Maleficent schreef op 01 maart 2010 @ 19:50:

[...]

Screendump maken? maar het was een geintje hoor, ik heb wel de MRI's gezien maar niet zelf in bezit Niet? Ik krijg ze braaf iedere keer op een schijfje mee. We hebben al een heuse verzameling ondertussen. Alleen wil ik een aantal beelden doormailen naar een arts en ik krijg ze dus niet van het schijfje af.
MILF in the making ;-)
quote:DarkRosePrincess schreef op 01 maart 2010 @ 20:21:

[...]

Niet? Ik krijg ze braaf iedere keer op een schijfje mee. We hebben al een heuse verzameling ondertussen. Alleen wil ik een aantal beelden doormailen naar een arts en ik krijg ze dus niet van het schijfje af.O, wat goed dat jullie dat meekrijgen. Ik heb ze wel gezien maar er is gewoon weinig bijzonders te zien aan de MRI. Alleen ergens 2 kleine vlekjes waarvoor je heeeeel lang gestudeerd moet hebben om te snappen dat die daar niet horen
Bij Max zie je heel veel aan de scans etc. Hij heeft natuurlijk ook een zichtbare afwijking. Het zijn wel unieke beelden die we hebben. Niet iedereen heeft een 3d model van de schedel van hun kindje op schijf staan. (Al zou ik er alles voor geven om die beelden niet te hebben en een kindje die al dat soort beelden niet nodig heeft...)
MILF in the making ;-)
quote:Waxine schreef op 01 maart 2010 @ 18:29:

Vlammetje, de foto's waar ik op doel waren niet bepaald stijlvol te noemen. Ik hou er zelf overigens wel rekening mee met wat ik op hyves zet. Zet bijvoorbeeld geen foto's van mezelf in bikini erop. Dat vind ik privé. Bovendien heb ik wel eens berichten gehad van vieze mannetjes. Bah.

Ik ben het echt helemaal met je eens: ik zou dat ook niet doen, sommige dingen hou ik liever prive. Zo zal je bij mij ook nooit in mijn www lezen dat ik intens verdrietig op de bank zit te huilen of een enorm kutleven heb. Ja echt, ik zie ze langskomen...@-(

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: het is aan degene van wie het profiel is. En als die vreselijk smakeloze en intieme zaken op hyves wil gooien, heb ik daar niets mee te maken. Stoort het me echt heel erg, verwijder ik degene als vriend of kijk er gewoon niet. Maar ik zal er niet wakker van liggen wat ik tegenkom. Zeker op mijn eigen homepage, daar zijn al die profielfotootjes zo klein afgebeeld!
...
quote:kuifje77 schreef op 01 maart 2010 @ 17:18:

ik snap je probleem niet. Een profiel van hyves is zo persoonlijk en die mensen zijn gewoon supertrots en willen dat delen. Als ze nou een foto van de bevruchting erop zetten....;-)Ik heb zo'n foto als profielfoto. Tsja, met Hyves ga je toch al met de billen bloot. Dan maar meteen goed.
Ik heb ook een foto van mijn dikke zwangerige pens op mijn Hyves. En geloof me, ik ben geen 'moeke'. Vind het gewoon leuk.

(inmiddels al jaren niet zwanger meer, overigens)

Echo foto's van anderen storen me totaal niet, het blijft iets bijzonders.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Zoomix schreef op 01 maart 2010 @ 16:49:

Ik zie het verschil trouwens ook niet met foto's of www's van andere 'dingen' waar mensen trots op zijn en op hyves worden gezet. Ik denk aan zelfgemaakte kleding, kids, baby konijntjes en weet ik wat nog meer.zelfgemaakte babykonijntjes? Da's best knap, dat zou ik dan ook op mijn hyves zetten
Whatever, I do what I want
Ik snap best dat je dingen waarover je enthousiast bent op hyves zet, maar sommigen zetten ook hun complete leven op hyves bij de www of bij de blogs. Ik ken mensen waarbij je de woorden echt uit hun mond moet trekken, anders zeggen ze niets, die zich compleet leegstorten op hyves e.d.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven