Echt lang.
dinsdag 13 juli 2010 om 09:32
hallo mensen.
zit eigenlijk even met een vraag.
ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil dus ben al 8 maanden bezig om zwanger te raken.
heb op 5 juli mijn eisprong gehad en heb nu erg last van opgezette tepelhoven en heel gevoelige tepels. mijn buik lijkt ook of hij op ontploffen staat. ben alle maanden wel op tijd en netjes ongesteld.
hebben meer mensen hier enig ervaring mee of hebben mensen tips?
liefs
zit eigenlijk even met een vraag.
ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil dus ben al 8 maanden bezig om zwanger te raken.
heb op 5 juli mijn eisprong gehad en heb nu erg last van opgezette tepelhoven en heel gevoelige tepels. mijn buik lijkt ook of hij op ontploffen staat. ben alle maanden wel op tijd en netjes ongesteld.
hebben meer mensen hier enig ervaring mee of hebben mensen tips?
liefs
dinsdag 13 juli 2010 om 09:40
dinsdag 13 juli 2010 om 09:42
das waar en daar heb je zeker gelijk in.
genieten doe ik zeker. in het begin waren we er heeeeeel erg mee bezig. mijn llieve moeder zei ook je moet er niet te veel bij nadenken en de afgelopen maanden was sex echt leuk en niet omdat het moet.. dus daar zal het niet aan liggen. zal zeker rustig gaan afwachten en we zien verder wel
genieten doe ik zeker. in het begin waren we er heeeeeel erg mee bezig. mijn llieve moeder zei ook je moet er niet te veel bij nadenken en de afgelopen maanden was sex echt leuk en niet omdat het moet.. dus daar zal het niet aan liggen. zal zeker rustig gaan afwachten en we zien verder wel
dinsdag 13 juli 2010 om 10:00
Laten we het zo zeggen dat als je iets graag wilt eigenlijk elke dag al te lang is toch.
Zelf heb ik 4 jaar moeten wachten op onze dochter.
Na haar zouden we zeker op de natuurlijk manier geen kinderen meer krijgen volgens de gyn.
Maar na 5 en een half jaar ben ik in maart bevallen van ons tweede kindje.
Een mooie gezonde zoon.
Zelf heb ik 4 jaar moeten wachten op onze dochter.
Na haar zouden we zeker op de natuurlijk manier geen kinderen meer krijgen volgens de gyn.
Maar na 5 en een half jaar ben ik in maart bevallen van ons tweede kindje.
Een mooie gezonde zoon.
dinsdag 13 juli 2010 om 10:01
Of je volgens 'de norm' nou lang of kort bezig bent....voor jouw gevoel duurt het natuurlijk hartstikke lang. En 8 maanden betekent ook dus 7/8 x teleurstelling als je weer ongesteld wordt die maand. Ik hoop voor je dat het deze keer raak is en dat je zwanger bent.....
Tips heb ik niet echt.....probeer zoals anderen zeggen te genieten van het leven...als je er superveel mee bezig bent voel je misschien ook dingen in je lijf die niks te betekenen hoeven te hebben.
Succes in ieder geval!
Tips heb ik niet echt.....probeer zoals anderen zeggen te genieten van het leven...als je er superveel mee bezig bent voel je misschien ook dingen in je lijf die niks te betekenen hoeven te hebben.
Succes in ieder geval!
dinsdag 13 juli 2010 om 10:15
Ach ja, 8 maanden voelt ook als een eeuwigheid als je graag zwanger wilt worden. Als je langer bezig bent lijkt 8 maanden ineens kort, maar als je er middenin zit en je wilt graag een kind...
Er is niets te zeggen over wel of niet zwanger, je lichaam kan je ook goed voor de gek houden. Nog een weekje geduld, dan weet je meer.
Er is niets te zeggen over wel of niet zwanger, je lichaam kan je ook goed voor de gek houden. Nog een weekje geduld, dan weet je meer.
dinsdag 13 juli 2010 om 12:37
daarbij moet ik toch nog even wat kwijt. mijn vriend en ik liepen zondag tegen uur of vijf in de middag naar huis van een gezellig dagje zwemmen bij vrienden. owww ik voelde me in een keer zoo ontzetten misselijk worden. niet eens veel gegeten en gedaan dus daar kan t niet aan liggen. heb daarbij niet overgegeven.
nou had ik het gister weer midden op de dag en zijn mijn tepelhoven gezwollen en mijn tepeltjes doen pijn.
mijn borsten gaan nu ook elke keer een beetje jeuken. moet met 7 dagen ongesteld worden. verder merk ik niets vreemds.. dr komt steeds meer bij wat ik nooit maandelijks heb voor mijn menstr. nou ja ik hoor wel of er reacties komen.. moest iig ff mijn verhaaltje kwijt.
heb ook al op int dingetjes hierover opgezocht zoals gezwollen tepelhoven alleen staat er niet veel byzonders op.
gr!
nou had ik het gister weer midden op de dag en zijn mijn tepelhoven gezwollen en mijn tepeltjes doen pijn.
mijn borsten gaan nu ook elke keer een beetje jeuken. moet met 7 dagen ongesteld worden. verder merk ik niets vreemds.. dr komt steeds meer bij wat ik nooit maandelijks heb voor mijn menstr. nou ja ik hoor wel of er reacties komen.. moest iig ff mijn verhaaltje kwijt.
heb ook al op int dingetjes hierover opgezocht zoals gezwollen tepelhoven alleen staat er niet veel byzonders op.
gr!
dinsdag 13 juli 2010 om 12:53
Ik ben nu ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te worden...Na de laatste miskraam nu een jaar geleden denk ik ook elke cyclus van alles te voelen wat er op kan duiden dat ik zwanger ben...
Ik wil je de moed niet in de schoenen praten, maar wees niet te gefocust op wat je voelt, want als je iets wilt voelen dan kan je lichaam je ook voor de gek houden...
Natuurlijk hoop ik voor je dat het raak is en dat je over negen maanden een mooi kindje in je armen kan houden, maar uit ervaring kan ik zeggen dat de teleurstelling wanneer het dan niet raak is deze maand alleen maar groter wordt....
Ik wil je de moed niet in de schoenen praten, maar wees niet te gefocust op wat je voelt, want als je iets wilt voelen dan kan je lichaam je ook voor de gek houden...
Natuurlijk hoop ik voor je dat het raak is en dat je over negen maanden een mooi kindje in je armen kan houden, maar uit ervaring kan ik zeggen dat de teleurstelling wanneer het dan niet raak is deze maand alleen maar groter wordt....
dinsdag 13 juli 2010 om 12:57
dat is ook zo.. alleen zoals ik eerder zei heb ik de laatste paar maanden meer zo van;
mwah we zien wel en ik ben er eigenlijk helemaal niet meer zo druk mee bezig. dus jah.. en die misselijkheid vond ik vreemd,, normaal heb ik dat niet snap je? alleen wel een goeie tip! thnx!!
we w88 gewoon weer af en gaan anders toch een paar maandjes verder Klussen
mwah we zien wel en ik ben er eigenlijk helemaal niet meer zo druk mee bezig. dus jah.. en die misselijkheid vond ik vreemd,, normaal heb ik dat niet snap je? alleen wel een goeie tip! thnx!!
we w88 gewoon weer af en gaan anders toch een paar maandjes verder Klussen