Een mooie zomerdag deel X

10-08-2011 20:28 3077 berichten
Deel X! Deel 10! Een jubileum!

Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!

Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.

Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!

Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer :-) Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik was daar dus om 16:20 uur, was alles op! (ik ging voor een mascara met 80% korting, aanbieding van 80 minuten, het ging om 16 uur in)

Nou alles dus op.. stomme aanbieding!

Nu 3 pakken pampers meegenomen je moet toch wat hahaha.. Kreeg er nog een dvd van Bert
Balen Wish! Had je daar dus gewoon om drie uur al moeten staan, mascara uitzoeken en nog een uur in de etos moeten rondhangen om vervolgens stipt vier uur de boel af te rekenen.

Maar hè, die dvd heb je iig wel maar mooi weer!
Even korte reacte (een hele korte :-))

Wb en earth: Welkom thuis!!!! En Kristin goed dat je de stap genomen hebt. Ben benieuwd of de vlos nog met andere dingen komt.

Zwaai naar de rest!!!!
Nee Fede, niet gek! Lekker toch, even een schoon en net huis!

Voordat ik M. net ging halen nog gauw de vaatwasser leeggehaald, luiers opgeruimd en katten eten gegeven. Die 15 min. extra op het Kdv maakt ook niet uit. Ik mag haar trouwens tot 18 uur halen, dus das relaxt.

Dit had ik al om 17:30 getikt, zal het ff posten...
Kristin, wat goed dat je nog op de fiets stapt! Je bent nu 36 weken toch?!

Ik vond fietsen op het laatst wel zwaar hoor! Als ik dan op de fiets stapte, moest ik of gelijk plassen of ik kreeg een harde buik. Ik heb toen met 36 of 37 weken maar gezegd dat ik even niet meer ging fietsen.

Earth, yes!! WB weer thuis! Fijn zeg!

Merk je aan hem (afgezien van de pijn) dat hij iets hefigs heeft meegemaakt?

Sha, zwaai!! Ik ben benieuwd naar je reisavonturen!
Ik moet ook zeggen dat het niet heel comfortabel meer was, maar nog wel te doen. Wel wat zwaar gevoel in de benen. Ik ben nu 36,5 week.

Miekie: succes morgen bij de Vlos!

Earth: hoe is het vandaag gegaan?
Ik zat nog tot 41 weken op de fiets, wel kleine stukjes... Voelde beetje week onderin.. Haha

Miekie: succes bij de vlos! Ben je zenuwachtig?

Wish: balen van de etos. Ik heb dezelfde dvd thuis liggen... Haha

Ik ga slapen! Truste...
Truste Flower!

En de rest ook!
Gm! De eerste voeding is weer gedaan!

Wel knap van r, want de laatste was om 10u.

Nu ligt hij te spartelen en te babbelen in zijn bed! Ik blijf ook nog even liggen..

Mieke succes vandaag!

Ik weet nog goed toen ik daar binnen stapte, een hele nieuwe wereld gaat er dan voor je open!

En leuk om jou te volgen in dit traject:)

Zo jammer dat we niks van onze andere zwangere horen, gerbera.

Hopelijk gaat het goed.

Kristin wat goed, op de fiets!

Ik fietste nog toen ik 38 weken was en die dag beviel ik zelfs!

Ik vond het fijner dan lopen
Earth, hoe gaat het?

Heeft wb rustig geslapen?? En jullie ook?
Miekie veel succes en vooral plezier vandaag!

Do, jij ook succes of had ik dat al gezegd?

Straks heb ik weer meer tijd voor jullie meisjes, nu nog een uurtje uitslapen
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
De nacht is supergoed gegaan! We hebben WB om 20:00 uur op bed gelegd, wakker gemaakt om 23:00 voor d fles en om 6:15 uur werd hij uit zich zelf wakker.

Wel is hij onwijs verkouden geworden. Dat helpt ook niet echt bij zijn herstel. Maar goed het is even niet anders.

Wish, WB heeft wel wat meegekregen van het hele gebeuren. Hij is nu bang om alleen gelaten te worden. Als hij in de box ligt en je wilt naar de keuken dan volgt hij je. Zodra je uit zicht bent begint hij te huilen.
Wat fijn zo'n goede nacht Earth! Fijn voor jullie!!

Ik geloof dat ik even gemist heb wat draai vandaag gaat doen, heb wel vermoeden. Iig succes dan!

Ja, jammer dat gerbera niets meer laat horen. Mijn interesse in haar zwangerschap verwaterd hierdoor ook een beetje. Ze zal haar reden wel hebben...

Juun: lekkere nacht gehad? Fijn...

Hier ook weer een heerlijke lange nacht gehad 23-6 en daarna tot 10 nog samen geslapen. Voor mij dus zo'n 10 uur slaap: heerlijk!!!
Fijn Earth een goede nacht. Wel balen dat WB nou do verkouden is. Toch van je vriend gekregen?

Flower jij hebt ook lekker geslapen zo te horen! Ik ben het wat Gerbera betreft wel met je eens.

Elisa: heb je nog lekker gelegen?

Draai: succes vandaag! Al heb ik ook even gemist waarmee. Dus hopelijk horen we dat snel.

Ik heb ook heerlijk geslapen vannacht. Niet 1 keer er uit geweest om te plassen en vanmorgen ook nog lekker kunnen slapen. Straks naar de gyn. Vind het wel een beetje spannend!
Fijn is nachtrust he? Nooit zo bij stil gestaan voor mijn zwangerschap...

Succes zo bij de vlos!!
Earth en Kristin, fijn dat jullie lekker geslapen hebben. Dat doet goed!

Gek genoeg heeft N. sinds een paar dagen ook dat hij mij moet zien en anders gaat huilen. Wie weet ligt het gewoon aan de leeftijd Earth.

Kristin, succes bij de gyn straks! Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen.

Hier ook lekker geslapen. Gisteren zelf griepprik moeten halen en was er gisteravond zelf koortsig van. Dat in combinatie met weinig slaap en nieuws waar ik nogal overstuur van ben (zet ik straks als ik meer tijd heb op h.) maakte dat Juno mij om 22.00 naar bed gestuurd heeft. N. werd pas om 7.00 wakker, joepie!! en daarna hebben we nog tot half 10 geslapen. Bijna klokje rond dus. Fijn want voel me niet zo lekke vandaag. Gammel, weet niet of het door die prik komt, zou kunnen.

Als het goed is moest Draai vandaag zelf voor een echo. Maar misschien ben ik helemaal abuis. Draai, gaat het goed? Zwaai!!

Verder zie ik even niks om op te reageren, sorry. Beetje druk en veel aan mijn hoofd. Over fietsen kan ik niet meepraten, want daar moest ik door mij bekken na 25 weken al mee stoppen. Gelukkig gaat het nu weer redelijk, nog niet te lang.

Nou, ga vlug boodschappen doen etc. en zal straks ff wat op H. posten, want moet het gewoon even kwijt.

Doeii!
Juni, klinkt niet goed Zal H. in de gaten houden.

Ik wist niet dat je je zo naar kon voelen na de griepprik! Heb 'm nooit gehad.

Ik hoop dat je snel opknapt! Iets met veel vitamine C er tegenaan gooien?

Kiwi's? Sinaasappelsap?

Gerbera, ik vind het ook jammer je niet meer te zien! Lees je nog wel mee?

Of ben je helemaal in baby-zwijmelland? Ik hoop dat alles goed met je gaat!

Draai, veel succes vandaag! Moet je ook gewoon werken?

Nog even over dat slangetje van die kolf (want jullie hadden allemaal heel lief gereageerd): heb het boekje nog even gelezen en als dat gebeurd kun je het apparaat zonder kolffles aanzetten met alleen het slangetje en 1-2 min doen. Dan pompt het eruit ofzo.
Hee meiden,

Ik steek ff lekker m'n kop in het zand hoor. Bleeeh.

Wilde nog wel ff reageren op de medicatie, liever niet voor mezelf maar voor Lunetje altijd als dat nodig is!

Earth, gelukkig zit de operatie er weer op. Bah, heftig. Arm klein babytje. Hoe gaat het nu?

Ik ben zooo niet fit. En moet de griepprik nog halen. Dat wordt wat.

Wish, bedankt voor de tip! Hier zit er ook vocht in, ga 'm zo ff doorspuiten.

Hier nog gefietst met 41 weken, vond het fijn. Ging er tenminste iets een beetje snel.

Denken jullie eigenlijk al eens stiemen aan een tweede? (of derde)
Hoi! Ik ga later op H. vertellen wat er is hoor!

Laat ik het nu kort houden: het was weer verrassend......

Earth: zielig voor WB dat ie zo verkouden is! Maar ik begrijp dat het verder ok gaat? En poepen? Dat hij niet wil dat je weggaat kan er mee te maken hebben, maar hoeft niet. Jullie hebben lekker de hele week nog vrij toch? Geniet er van!!

Miekie: hoe was het vandaag? Is het nu helemaal doorgedrongen?

Jun: ben benieuwd waar je over piekerde....

Kristin: ben even kwijt hoe het nu precies zat, maar de vlos heeft je doorgestuurd naar de gyn? En de vlos neemt je dus wel serieus, maar er is geen reden om je accuut aan het ifuus te leggen dus? Ik hoop voor je dat je snel op natuurlijke wijze bevalt..... En: als je het echt niet trekt moet je je niet groot houdb
Luna, fijn om te lezen dat je het voor jezelf bedoelde qua medicijnen. Dat is natuurlijk je eigen keuze.

Heb je al wel een afspraak gemaakt voor je dochter met de HA? Mocht ze echt reflux hebben dan krijg je zuurremmers en hopelijk wordt ze dan een stuk rustiger.

Ik hoop voor je dat je een paar rustige dagen achter de rug hebt.

Juun, ik ga zo even lezen op H. Hopelijk heeft het niets te maken met je post op H. over waarom je een paar dagen geleden lag te piekeren.

Draai, ben benieuwd welke wending je bedoelt!

Kristin, volgens mij heb ik het niet helemaal meegekregen wat de uitkomst van je gesprek met de gyn was. Is er wel een neiuwe afspraak gemaakt?

Hier wel een goede dag eigenlijk. WB zit als een stickertje aan ons geplakt maar slaapt eigenlijk de hele tijd. Het huilen is echt zoveel minder geworden. Zelf met die rottige verkoudheid.

Vriend en ik hebben nu al het idee dat we een andere baby hebben gekregen. Hij lacht veel meer en is echt rustiger aan het worden.

Ik weet niet of ik dit al had geschreven maar de anestesist zei tegen mij dat WB inmiddels al had leren leven met pijn. Echt dat raakte me onwijs.
quote:Earthshrine schreef op 20 oktober 2011 @ 15:36:

Luna, fijn om te lezen dat je het voor jezelf bedoelde qua medicijnen. Dat is natuurlijk je eigen keuze.

Heb je al wel een afspraak gemaakt voor je dochter met de HA? Mocht ze echt reflux hebben dan krijg je zuurremmers en hopelijk wordt ze dan een stuk rustiger.

Ik hoop voor je dat je een paar rustige dagen achter de rug hebt.

Juun, ik ga zo even lezen op H. Hopelijk heeft het niets te maken met je post op H. over waarom je een paar dagen geleden lag te piekeren.

Draai, ben benieuwd welke wending je bedoelt!

Kristin, volgens mij heb ik het niet helemaal meegekregen wat de uitkomst van je gesprek met de gyn was. Is er wel een neiuwe afspraak gemaakt?

Hier wel een goede dag eigenlijk. WB zit als een stickertje aan ons geplakt maar slaapt eigenlijk de hele tijd. Het huilen is echt zoveel minder geworden. Zelf met die rottige verkoudheid.

Vriend en ik hebben nu al het idee dat we een andere baby hebben gekregen. Hij lacht veel meer en is echt rustiger aan het worden.

Ik weet niet of ik dit al had geschreven maar de anestesist zei tegen mij dat WB inmiddels al had leren leven met pijn. Echt dat raakte me onwijs.

Zou hierom echt een potje hebben gejankt. Kan me voorstellen dat het je raakte..

En wat fijn dat het nu al lijkt dat het WB heel goed heeft gedaan, die operatie.

Het indikken helpt! Hoor haar bijna niet meer slikken en ze hikt ook minder. Slaapt wel nog steeds slecht. Is sowieso wakker van 15.00-23.00 uur. Das echt wel lang voor een klein babytje.. Maar ik weet niet meer wat ik eraan kan doen.

Draai!
Earth, ik moet ook huilen van die zin!!!

Ben heel blij dat je echt een verschil merkt!!

Ik heb niet echt een wending hoor. Zal het even op H. zetten!
Luna, vind je zelf dat het beter is? Heb je genoeg leuke momenten om het vol te houden??
Luna, heb je wel eens geprobeerd haar op haar buikje te laten slapen? Dat in combinatie met johannesbroodpitmeel zorgde hier voor een omslag. CB. raadt het buikliggen natuurlijk af, maar ze verzinnen elk jaar wel weer nieuwe regels. De eerste paar keer goed zelf in de gaten houden of ze niet met haar gezichtje in het matras gaat liggen, maar dat was hier niet het geval.

N. Slaapt zalig op zijn buikje! En heeft nu al hele sterke nekspieren gekregen.

Earth, wat fijn dat jullie nu al verschil merken. En die opmerking van de anesthesist... Dat doet je moederhartje natuurlijk wel pijn. Gelukkig hebben jullie op tijd aan de bel getrokken en zal WB snel al niet meer weten hoe het is om constant pijn te hebben.

Draai, je maskt me nieuwsgierig. Ik ben heel benieuwd. Wel goed verrassend?

Nou, ga eindelijk Ff op H. Posten.
Oh ja jun over op de buik leggen..

R is daar nog niet zo goed in...

Hij ligt dan met zijn gezicht in het kleed en kreunt er op los!

Meer oefenen dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven