Een mooie zomerdag deel X

woensdag 10 augustus 2011 om 20:28
Deel X! Deel 10! Een jubileum!
Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!
Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.
Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!
Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer
Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!
Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!
Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.
Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!
Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:28
Ja: een fronsrimpel kan zo diep worden dat ie er voorgoed in blijft staan... Niet leuk hoor...
Bij de volgende meet zal ik m demonstreren, goed?
Oei, moet ik ook nog doen Earth: op mijn todo lijstje van volgende week!
Wij gaan Paul de leeuw kijken... En lag net echt dubbel om Wendy v dijk bij Max! Hihi
Bij de volgende meet zal ik m demonstreren, goed?
Oei, moet ik ook nog doen Earth: op mijn todo lijstje van volgende week!
Wij gaan Paul de leeuw kijken... En lag net echt dubbel om Wendy v dijk bij Max! Hihi
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:31
quote:Earthshrine schreef op 22 oktober 2011 @ 20:19:
[...]
haha, lig dubbel hier over deze opmerking!
Ehm, verder ben ik net met de administratie in de weer geweest. De kinderbijslag en toeslag is nu eindelijk aangevraagd
Echt ik haat Digid mijn oude inlog verlopen, vriends inlog onvindbaar, vervolgens nieuwe aangevraagd maar het blaadje kwijtgeraakt waar ik onze wachtwoorden en inlognamen op had geschreven, dus de activeringscode weer laten verlopen, hele riedel opnieuw aangemeld, ditmaal wachtwoorden en inlognamen ergens opgeschreven wat ik niet weg zou gooien, en nu eindelijk de boel binnen, geactivieerd en aangevraagd
DigiD sucks! Hier hetzelfde verhaal, maar dan een aantal weken geleden.
Ik dacht dat flower misschien kuiltje bedoelde ipv kutje?!
Of ben ik dan een heilig boontje haha...
Ik kijk ook aag naar Louis theroux, alleen volgens mij heb ik die van vanavond al gezien.
[...]
haha, lig dubbel hier over deze opmerking!
Ehm, verder ben ik net met de administratie in de weer geweest. De kinderbijslag en toeslag is nu eindelijk aangevraagd
Echt ik haat Digid mijn oude inlog verlopen, vriends inlog onvindbaar, vervolgens nieuwe aangevraagd maar het blaadje kwijtgeraakt waar ik onze wachtwoorden en inlognamen op had geschreven, dus de activeringscode weer laten verlopen, hele riedel opnieuw aangemeld, ditmaal wachtwoorden en inlognamen ergens opgeschreven wat ik niet weg zou gooien, en nu eindelijk de boel binnen, geactivieerd en aangevraagd
DigiD sucks! Hier hetzelfde verhaal, maar dan een aantal weken geleden.
Ik dacht dat flower misschien kuiltje bedoelde ipv kutje?!

Of ben ik dan een heilig boontje haha...
Ik kijk ook aag naar Louis theroux, alleen volgens mij heb ik die van vanavond al gezien.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:45
Juun, ik heb de beelden bewust niet gezien. Heel kinderachtig maar ik heb die dag geen journaal of wat dan ook gekeken. Hetzelfde als de crisis met Griekenland. Ik krijg steeds maar flarden mee en wat ik er van meekrijg is niet positief. Ben dus nog steeds aan het struisvogelen wat betreft slecht nieuws.
Hier ook bijna alle afleveringen van Louis gezien. Tijdens mijn zwangerschap was het op woensdagavond op de bbc. Gingen vriend en ik lekker op 22:00 naar bed met een kop thee en gingen dan vaak vol verbazing kijken.
Hier ook bijna alle afleveringen van Louis gezien. Tijdens mijn zwangerschap was het op woensdagavond op de bbc. Gingen vriend en ik lekker op 22:00 naar bed met een kop thee en gingen dan vaak vol verbazing kijken.
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:45

zaterdag 22 oktober 2011 om 21:40
Ja, die beelden uit China, vreselijk. Ook vreselijk dat die schrijfster Lulu Wang (serieus ik vind haar zo dom, irritant en weet ik wat) die bij Paul en Witeman zegt dat een van de redenen dat dit gebeurde was dat de welvaart in China opeens goed gaat, en boeren die normaal in een lemenhutje wonen nu opeens zomaar een rijbewijs kregen zonder goede opleiding. NEE STOMME MUTS, het gaat niet om die aanrijding an sich, het gaat om de #%%-mentaliteit van die mensen die NIETS doen! (Dat is overigens te danken aan de wet daar: als je iemand helpt na een ongeluk gaan ze er min of meer van uit dat jij ook de veroorzaker bent, en krijgt je fikse boete of gevangenisstraf). En wie weet speelt het 1-kind beleid nog mee? Meisjes zijn minder waard..... HUIL
Wij kijken Pau!l ook. Straks naar sbs met wedden dat ik het kan. Met Jeroen van der Boom. Ik vind het niks, maar man wil graag kijken. Jaja, het intellect zit bij mij (zoo jammer dat mijn genen niet doorgegeven worden )
Ach, om te compenseren ga ik maar verder mijn LINDA. lezen
Oh en die beelden van Kadaffi, Ghadafi, Kadhafi, Gadaffi, vind ik ook vreselijk en onnodig.
Oh ja DigiD. Als het goed is weet mijn man de inlog.....
Grappig, ik doe bij ons ALLE administratie, behalve de belastingaangifte, dat doet man
Jun: hoe je die soep maakt moet je aan mijn man vragen....... Ik kook niet
Maar er zit prei, tauge, ananas, sambal in.
Paul zingt nu ons liedje
Wij kijken Pau!l ook. Straks naar sbs met wedden dat ik het kan. Met Jeroen van der Boom. Ik vind het niks, maar man wil graag kijken. Jaja, het intellect zit bij mij (zoo jammer dat mijn genen niet doorgegeven worden )
Ach, om te compenseren ga ik maar verder mijn LINDA. lezen

Oh en die beelden van Kadaffi, Ghadafi, Kadhafi, Gadaffi, vind ik ook vreselijk en onnodig.
Oh ja DigiD. Als het goed is weet mijn man de inlog.....
Grappig, ik doe bij ons ALLE administratie, behalve de belastingaangifte, dat doet man

Jun: hoe je die soep maakt moet je aan mijn man vragen....... Ik kook niet
Maar er zit prei, tauge, ananas, sambal in.
Paul zingt nu ons liedje

zaterdag 22 oktober 2011 om 21:54
Ja vreselijk! Maar draai, bedoel jij niet; Als je een gewonde helpt, en je maakt t (per ongeluk) erger, dan kunnen ze je aanklagen? Ik dacht dat t zo was namelijk. Vooral die 1 kind wet, en dat dit dan de reden is dat niemand helpt, VRESELIJK!
Ik vroeg me ook telkens af, toen ik het filmpje zag waar de ouders van t kind waren..
Haha, je zelfspot over t doorgeven van je genen
Ik vroeg me ook telkens af, toen ik het filmpje zag waar de ouders van t kind waren..
Haha, je zelfspot over t doorgeven van je genen

zaterdag 22 oktober 2011 om 21:58
Oh ja, die Chinese peuter. Ik heb het niet gezien, Juno heeft het mij verboden. Echt verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren, kan er echt niet bij. Ik stop zelfs als ik een konijn zou aanrijden.
Heb dat van Paul en Witteman niet gezien draai, maar wat ik zo van jou lees heeft die lulu wang ook het licht niet uitgevonden met haar domme praat.
Ik vond Paul weer ouderwetsch leuk. Vooral dat gedeelte met Joep van deudekom, Henk bij de televisier en voetentijd.
Hmm, niet my cup of tea draai dat programma op SBS.
Ik ga n. Zo nog een laatste voeding geven en daarna gaan we Overspel kijken op uitzending gemist. Echt een hele spannende serie!
Ik doe trouwens ook alle admin. op de belastingdienst na haha..
Goeie tip flower van de Chinese tomatensoep. GA ik even opslaan!
Heb dat van Paul en Witteman niet gezien draai, maar wat ik zo van jou lees heeft die lulu wang ook het licht niet uitgevonden met haar domme praat.
Ik vond Paul weer ouderwetsch leuk. Vooral dat gedeelte met Joep van deudekom, Henk bij de televisier en voetentijd.
Hmm, niet my cup of tea draai dat programma op SBS.
Ik ga n. Zo nog een laatste voeding geven en daarna gaan we Overspel kijken op uitzending gemist. Echt een hele spannende serie!
Ik doe trouwens ook alle admin. op de belastingdienst na haha..
Goeie tip flower van de Chinese tomatensoep. GA ik even opslaan!

zaterdag 22 oktober 2011 om 21:58
Fede, nee, ik heb echt begrepen dat het daar mogelijk is om degene die je helpt aan te klagen. Maar misschien zit ik er naast.....
De moeder van het kind komt op een gegeven moment wel, om haar kind uit de handen van de vuilnisvrouw te halen. Ze was gewoon in de buurt, maar waar? Bah, maar niet te veel aan denken.
De moeder van het kind komt op een gegeven moment wel, om haar kind uit de handen van de vuilnisvrouw te halen. Ze was gewoon in de buurt, maar waar? Bah, maar niet te veel aan denken.

zaterdag 22 oktober 2011 om 22:16
Oehhhh, lulu is echt geen licht. Als je hoort hoe haar eerste boek tot stand gekomen is denk je ook OMG. *insert smilie met openvallende mond*.
Ook het filmpje met met se peuter heb ik niet gezien. Vriend en ik hadden het er toevallig vandaag nog over. Denk dat die wet ervoor gezorgd heeft dat dit soort toestanden ervoor zorgen. Jammer dat sha op vakantie is. Zij had hier mooi wat toelichting op kunnen geven.
Net de aflevering gekeken over de Israëliërs versus de Palastijnen. Ik vond het erg interessant, met name het rechtse gedachtegoed dat er in gestampt is bij de Israëliërs. Zij hebben recht op het land. Een vriend van ons is Israëliër en ook met hem kan je geen discussie erover voeren. Zij hebben nu eenmaal het recht op het land.
Ook het filmpje met met se peuter heb ik niet gezien. Vriend en ik hadden het er toevallig vandaag nog over. Denk dat die wet ervoor gezorgd heeft dat dit soort toestanden ervoor zorgen. Jammer dat sha op vakantie is. Zij had hier mooi wat toelichting op kunnen geven.
Net de aflevering gekeken over de Israëliërs versus de Palastijnen. Ik vond het erg interessant, met name het rechtse gedachtegoed dat er in gestampt is bij de Israëliërs. Zij hebben recht op het land. Een vriend van ons is Israëliër en ook met hem kan je geen discussie erover voeren. Zij hebben nu eenmaal het recht op het land.
zaterdag 22 oktober 2011 om 22:17
Earth r heeft ook steeds vaker al maatje 62 aan!
Vooral noppies valt klein?
Uhm flower wát heb jij tussen je wenkbrauwen over een paar jaar?? Haha
Jun sterkte met jantje... Hopelijk slaapt hij straks lekker!
Ik ben alleen thuis met r en dan leg ik hem in de reiswieg bij me in de kamer.
Hij slaapt dan toch slecht en wilde om 20 en 21 uur drinken. Nu slaapt hij weer en dan moet ik hem vast wakker maken om 23:30.
Dan zien we wel weer wat de nacht brengt!
Vast beter dan gister!
Ik kreeg mijn gemaakte album al van r's eerste maand! Snel en leuk!!
Vooral noppies valt klein?
Uhm flower wát heb jij tussen je wenkbrauwen over een paar jaar?? Haha
Jun sterkte met jantje... Hopelijk slaapt hij straks lekker!
Ik ben alleen thuis met r en dan leg ik hem in de reiswieg bij me in de kamer.
Hij slaapt dan toch slecht en wilde om 20 en 21 uur drinken. Nu slaapt hij weer en dan moet ik hem vast wakker maken om 23:30.
Dan zien we wel weer wat de nacht brengt!
Vast beter dan gister!
Ik kreeg mijn gemaakte album al van r's eerste maand! Snel en leuk!!
zaterdag 22 oktober 2011 om 22:37
Draai, ik heb ook begrepen dat je diegene inderdaad aan kunt klagen. Zo is het begonnen volgens mij. Een man viel op straat en brak een been. Iemand hielp hem en als dank klaagde die man hem aan
Zo is er laatst naast de peuter ook een man gestorven die gewoon op straat in elkaar zakte. Iedereen stapte gewoon over hem heen. Echt te bizar gewoon.
Ik vind dat Nederland al steeds individualistischer en egoïstischer wordt, maar zo ver zijn we gelukkig nog niet.
Earth, enlighten me over het boek van lulu!
Die aflevering heb ik inderdaad gezien van theroux. Is dat dezelfde dat hij naar die extreem orthodoxe joden gaat? In Hebron geloof ik. Ook echt niet normaal hoe het daar gaat.
Als ik dat zie heb ik altijd ineens weer een stuk minder respect voor religie. Als het op die manier moet, dan maar niet. Maar ja, da 's een eeuwenoude discussie natuurlijk.
Elisa, ik hoop voor jou ook op een goede nacht.
N. Was ineens vanavond nog extreem lief en blij. Gezellig. Net de slapend de laatste fles gegeven en nu ligt hij in bedje.
Zo is er laatst naast de peuter ook een man gestorven die gewoon op straat in elkaar zakte. Iedereen stapte gewoon over hem heen. Echt te bizar gewoon.
Ik vind dat Nederland al steeds individualistischer en egoïstischer wordt, maar zo ver zijn we gelukkig nog niet.
Earth, enlighten me over het boek van lulu!
Die aflevering heb ik inderdaad gezien van theroux. Is dat dezelfde dat hij naar die extreem orthodoxe joden gaat? In Hebron geloof ik. Ook echt niet normaal hoe het daar gaat.
Als ik dat zie heb ik altijd ineens weer een stuk minder respect voor religie. Als het op die manier moet, dan maar niet. Maar ja, da 's een eeuwenoude discussie natuurlijk.
Elisa, ik hoop voor jou ook op een goede nacht.
N. Was ineens vanavond nog extreem lief en blij. Gezellig. Net de slapend de laatste fles gegeven en nu ligt hij in bedje.

zaterdag 22 oktober 2011 om 23:20
Kan Wish er mooi ff een foto voor h van maken nu het weer netjes is
Ironisch de Chinese tomatensoep!!
Die aflevering over die joden heb ik ook gezien: word ik boos van...
Heb al die beelden wel gezien, kan er wel tegen...
Hebben jullie dat nieuwe programma gezien over jonge artsen in opleiding??? Dat vond ik ook schrokkend, alleen wel van een andere orde... Voor wie het niet gezien heeft, morgen uitleg hierover; lig inmiddels lekker in mijn bedje...
Truste!!!
Ironisch de Chinese tomatensoep!!
Die aflevering over die joden heb ik ook gezien: word ik boos van...
Heb al die beelden wel gezien, kan er wel tegen...
Hebben jullie dat nieuwe programma gezien over jonge artsen in opleiding??? Dat vond ik ook schrokkend, alleen wel van een andere orde... Voor wie het niet gezien heeft, morgen uitleg hierover; lig inmiddels lekker in mijn bedje...
Truste!!!