Een mooie zomerdag deel X

10-08-2011 20:28 3077 berichten
Deel X! Deel 10! Een jubileum!

Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!

Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.

Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!

Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer :-) Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Alle reacties Link kopieren
Lig inmiddels lekker op bed, met mijn kleine manneke naast me, grote man zit in de kroeg,

Alleen een gesmak dat er uit die wieg komt! R is allebei zijn handjes aan het opeten...;)

Echt meer geworden de afgelopen dagen.

Wel makkelijk als hij zijn speen kwijt is!

Weltruste!
Gaap.. Waarom nu in het weekend al om 5 uur wakker???

Inderdaad iets met een bal Juun... Ieejl
En ook hier weer vanaf 4:30 aan het spoken. Eerst speen kwijt en daarna een baby met een verstopte neus.

Zo'n uitzuigding werkt dus niet.

Vriend is nu de fles aan het geven zodat ik nog even kan slapen.
Haha ik weet ook wat je gaat zeggen flower, bah!

Hier werkt zon uitzuigding wel earth, je moet m wel 'ver' genoeg erin doen, en hij moet genoeg verkouden zijn. Anders een neusspray? Zoutoplossing?

Zo nu de fles en hopelijk zo nog een paar uurtjes slapen..
Goedemorgen! Wat een gezelligheid hier gisteren. Balen dat er vannacht weer wat meiden wakker zijn. Zijn jullie allemaal weer in slaap gedommeld?

Gisteren was voor mij een betere dag. We hebben lekker omgerommeld in huis, boodschappen gedaan en de box in de kamer gezet. Wat een ruimte neemt dat in beslag zeg! Moet er wel aan wennen, maar het staat ook wel weer gezellig. De kat heeft er gelukkig nog geen interesse voor, die vond het maar een eng ding... Haha. 'S avonds hebben we lekker tv gekeken en Loft gezien. Heerlijk avondje dus!

Flower: ik heb nog wat kleertjes gekocht in maat 50. Prenatal had nog korting en vond dat ik ineens te weinig had... grappig dat je mijn stad zo gezellig vindt, jouw stad is veel groter om te shoppen! Moeten we maar eens koffie drinken dan. :-)

Draai: wat een ontwikkelingen bij jou. Wel fijn dat er nu echt het een en ander in gang gezet is. Ben benieuwd of je nu ongesteld gaat worden. En daardoor kan je best zwaarder worden, vocht enzo. Maar als je je verder goed aan je dieet hebt gehouden, zijn die kilo's straks vast zo weg!

Lieke: logisch dat je wat minder tijd hebt voor ons nu je weer aan het werk bent. Weer even een nieuw ritme vinden. Hoop niet dat het hier straks te rustig wordt, ik heb nog heeeeeel lang verlof!

Fede: mooi huis heb jij! Stijlvol ingericht ook.

Juniper: nog last van je griepprik? Veel plezier straks op je familiedag! Klinkt erg gezellig.

Wish: leuk een nieuwe winterjas! Ik wil ook nieuwe kleren kopen! Zie allemaal leuks in de winkel hangen. Ben benieuwd hoe ik er straks uitzie zonder dikke buik en hoeveel kilo ik nog weeg. Ben voor de zwangerschap iets te veel aangekomen. Hopelijk kan ik straks ook naar de club van 65, maar die van 75 lijkt me eigenlijk eerst realistischer. Ik heb in ieder geval niet meer zo'n bol gezicht.

Zo eerst even posten... En dan ga ik even iets te eten halen en kruip ik er nog even lekker in. Veels te vroeg nog en wie weet is dit voorlopig de laatste zondag dat we uit kunnen slapen!
Vandaag trouwens weer een nieuwe mijlpaal: 37 weken!
Yes Kristin, 37 weken! Kom maar baby!

Ik ben benieuwd naar de kleertjes.. Vast iets roze's of blauw's of toch iets neutraals? Ben je dan niet bang om een bekende tegen te komen daar, dat ze zien wat het wordt?

Haha, Flower, zal eens kijken voor die foto's straks! Heb dat programma van die jonge dokters niet gezien?! Wat is dat dan?

Elisa, is het geen sprongetje? Ik vond dat 19 wkn sprongetje trouwens heel heftig! Maar ze kan echt weer zoveel meer! Gisteren heeft ze een beetje geschaterlachen.. Zo lief! Ik smolt! Het volgende sprongetje is al bijna.. Deze zitten heel dicht op elkaar (14-19 wkn en 22-26 wkn).

Ff gekeken voor je.. Sprongetje vloeiende overgangen, 11 1/2- 12 1/2 wk?

Ff posten voor het weg is!
Oh, die film Loft, das een leuke he?

Vriend zei meteen dat hij niet meer normaal naar de Plus-reclame kon kijken (voor wie 'm niet heeft gezien: dat stevige blonde meisje is naakt in de film..)

Ik ga nog proberen even te slapen..
Net weer wakker geworden, gelukkig nog paar uurtjes kunnen slapen. Maar 8:00 is en blijft best vroeg op zondag hoor...

Kristin: fijn! 37 weken... Enne, ik zit ook nog tot het nieuwe jaar thuis hoor, dan houden wij het hier op het forum maar levendig! Trouwens, die koffie lijkt me leuk: baby'tjes kijken??

Ok, dat programma volgen ze jonge artsen in opleiding. Waaronder een meid op de Eerste hulp. Daar werd een vent binnen gebracht met een bal in zijn kont (te grote van een tennisbal) was iets te gezellig geweest met zijn vriendje... Maar krijg dat er maar eens uit: was een bevalling op zich! Incl vacuüm pomp en hechtinkje Heb je toch rare mensen op deze aardbol!

Hebben jullie die luier-aanbieding app. Al? Handig!

En er is een leuk nieuw digitaal net: 24 kitchen heet het. Leuk, hele dag kookprogramma's.

Wish: voel jij je alweer wat beter? Geen gekke hartkloppingen meer gehad?
Haha, wij hebben precies hetzelfde met de plus reclame! Grappig...
Hahaha... Een tennisbal.. Hoe kom je erbij! Zal vast erg pijnlijk zijn! Als kind (gezien het huis waar we woonden was ik max 8 jr oud) heb ik trouwens wel eens postergum in mn neus gestopt ik raakte helemaal in paniek, kreeg het er niet meer uit! Na hard snuiten in een zakdoek (moest van mn moeder ) kwam het eruit. Hahaha...
Dat was mijn confession, nu jullie
Leuk Flower, dat 24 kitchen. Ik zie jou al om 5:00 uur (na de voeding van Danoon) een ingewikkend 6 gangen diner bereiden!

Geen hartkloppingen meer gelukkig! Zit weer wat beter in mijn vel. Laten we het opstartproblemen noemen..

En tm januari thuis.. Ah! Heerlijk!

3b, hoe gaat 't bij jullie? Is iedereen weer 'n beetje uit de lappenmand?

Earth, ik herken wat je zegt over het nieuws. Ik heb dat alleen al jaren

Ik word zo droevig van al het nieuws in de wereld dat ik er niet vaak naar kijk. Nadeel is wel dat ik dan soms wat mis. Radio luister ik trouwens wel, dus ben niet helemaal wereldvreemd.

Jij gaat komende week weer werken toch?

Draai, wat een nare mensen zijn er toch op de wereld!
Met mijn zusje zaten we toen ze 3 was bina wekelijks op de eerste hulp omdat ze steeds van alles in haar neus stopte. Kralen, steentjes, propjes papier. Dar moest er iedere keer met een tang uitgetrokken worden

Weer eens wat anders dan de orale en anale fase.

Wat lief dat m. schaterlacht!

Hier weer een goede nacht gehad. Fijn hoor.

Ff een vraag. Sinds een aantal dagen drinkt N. zo slecht. Laat bij de meeste flessen echt veel staan, soms wel een derde van zijn fles en krijg het er met geen mogelijkheid in.

Hij plast wel genoeg en is ook gewoon vrolijk enzo.

Herkent iemand dit, heeft het met de leeftijd te maken? Hij is nu 3 maanden.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
En als je het na kwartiertje nogmaals aanbied?
Confessions... Pff... Zoveel! Gelukkig geen ballen in gaten.. Maar was bijvoorbeeld wel een erg ondernemend kind. Zo heb ik (via stoeltje, aanrecht, opstapje) eens met een schaar druppels open gemaakt en opgedronken. Gevolg was dat mijn maag leeg gepompt moest worden als 3 jarig kind. Mag danoon wel in de gaten houden...
Nee, als ik het later aanbied wil hij het ook niet. Trekt een heel vies gezicht en slaat met zijn handjes echt de fles weg. Gek kind.

Wat voor druppels heb je dan opgedronken Flower? En maag leeg pompen... Heftig!

Ik heb nooit echt gekke dingen gedaan. Behalve gras eten in de kleuterklas als we buiten gingen spelen. En na een poppenkastvoorstelling over Klaas Vaak heb ik als een idioot zand in mijn ogen gegooid om te kijken of dat echt werkt. Niet dus....

Zo wij gaan zo naar de kartbaan! Tot later...
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Ha allemaal!

Vandaag rondje gelopen, maar het voelde niet lekker. Ik weet niet wat er met me is. Ik ben slap, misselijk, lusteloos. Ziek ben ik niet, want eetlust heb ik gewoon wel. Nou ja, ik heb weer bewogen, en vandaag lekker gezond aan het eten.

Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, dus geen confessions op dat gebied. Wel ben ik tijdens het blindemannetje spelen eens in een droge sloot gevallen, van een hoogte. In plaats van een blinddoek te pakken had mijn broer besloten dat je ook een emmer op je kop kon zetten. De bedoeling was dat de een de geblinddoekte ergens heen zou leiden en die ander moest dan raden waar ie was. Mijn broer vond het handig mij te leiden naar de rand van de tuin, alwaar we uitkeken op een weiland... Dat dus lager lag. Dus ik sta daar, en probeer te voelen, iets herkenbaars. Steek mijn armen uit, voel niks, buig iets verder voorover, nog wat verder, en omdat ik natuurlijk nog steeds niks tegenkom, duikel ik zo voorover de 'afgrond' af. Met een emmer op mijn kop. Had mijn nek wel kunnen breken...... En mijn broer zeggen: waarom stap je nou naar voren??

Flower: wow, da's wel heftig ja!!!

Kristin: 37 weken woehoe!!!

Meer heb ik niet te melden!!
Oh, wat zijn kinderen toch naïef He? Totaal consequenties niet kunnen overzien!

Ik haalde veel kattenkwaad uit, zo heb ik samen met vriendje toiletpapier over een drukke weg gespannen. Dit resulteerde in bijna ongeluk waarbij de chauffeur zoooo boos was! Was enorm geschrokken en durfde thuis niet te vertellen wat er gebeurt was...

Was het gezellig Juun? En ging het goed met nielsje?

Ik had AD druppels gedronken, goed voor botjes maar teveel kan dus niet. Kan het nog herinneren die gebeurtenis! Was best traumatisch... Daarna heel lang verlatingsangst gehad. Het was toen ook niet gebruikelijk dat ouders bij het maagspoelen aanwezig waren. Was dus alleen en heb zo hard gevochten dat beide artsen helemaal zwart waren van de norrit! Sneu He?

Draai: vreemd dat je je zo voelt! Zou bijna weer vragen of je misschien geen griepje onder de leden hebt?
Oeh, dat was vast eng Draai! zo naar beneden kukelen lijkt me al naar, maar als je niks kunt zien helemaal..

Beterschap! Knap dat je je ook vandaag aan je dieet kunt houden!

Flower, kan me voorstellen dat het traumatisch was!

Ik ga aardappels schillen en wortels schrappen. Vanavond fantasieloze hap met vissticks ook wel eens lekker haha.
Oja, heb iets op H. gezet
Jee wat hebben we wat meegemaakt allemaal!

Draai dat had zeker goed mis kunnen lopen!

En bij flower ook, kun je je nu ook voorstellen nu je zelf moeder bent hoe dat je ouders geschrokken moeten zijn!

Ik ben bijna gestikt in een napoleon snoepje, zo n gele!

Die is er met zo een speciale greep uitgekomen... Zal ik ook nooit vergeten. Mijn pa hield me eerst op mijn kop aan mijn benen!!

En een hond heeft een gat in mijn hoofd veroorzaakt toen ik aan het zwemmen was onder water. Het was een bouvier die over me heen zwom! Bloeien bloeien... Resultaat 6 hechtingen. Mijn moeder viel bijna flauw in het ziekenhuis.

Onze lieve schat is wel erg lief vandaag, zou het sprongetje genomen zijn??

Verder veel bezoek gehad vandaag. Eerst een ploeg mannen voor de voetbal. R heeft voor het eerst zijn Ajaxromper aangehad! Man trots, haha

Daarna kraamvisite.

We kregen boekjes van de Hema en een stoer vest van noppies!

Geslaagd dus!
Nou het was een lange dag maar wel erg gezellig!

Om 20:30 uur toch maar naar huis gegaan want WB wilde niet in slaap vallen. Maar hij heeft erg weinig gehuild . Nu even relaxen en dan spullen klaarleggen voor morgen. Lekker werken!

Ik was vroeger best braaf. Deed wel gekke dingen maar bezeerde me eigenlijk nooit.

Juun, geen idee waarom Niels slechter drinkt. WB heeft er nooit last van gehad. Zelfs na een narcose, high van de pethedineshot wil hij drinken.

Draai, wat rot dat je je niet lekker voelt. Zou het door het dieet kunnen komen? Slik je er wel de vitamines bij?

Kristin, wat een mijlpaal! Heerlijk dat je 37 weken bent!

Wish, wat lief dat M. heeft geschaterlacht!
Moet jij morgen werken earth?

Fijn dan dat je er zin in hebt!

Wb is er ook klaar voor!

Ik heb nog 3 weken!

En flower, jij hebt toch wel erg lab verlof??

Zit vakantie bij zeker?
Yep, ik zou eigenlijk afgelopen vrijdag al moeten gaan werken maar heb daar een vrije dag voor ingezet.

Ik heb geen vakantie achter mijn verlof geplakt. Ik zet mijn vrije dagen in om dit jaar de woe vrij te zijn en dat ik lekker wat vrije dagen mee kan nemen naar volgend jaar.

Ook heb ik nog een week tussen kerst en oud en nieuw vrij.

Maar ik ben er echt aan toe hoor om te gaan werken. Ik vind het alleen jammer dat ik nu niet nog even full time kan genieten van mijn vrolijke ventje. Ik heb mijn verlof echt als zwaar ervaren. Het begin van mijn verlof was ruk vanwege de dreigende zwangerschapsvergiftiging, toen een 5/6 weken kunnen genieten en vervolgens heb ik met een krijsende baby gezeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven