Eetstoel prima pappa

23-04-2011 16:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een kinderstoel van peg perego "prima pappa" deze kun je ook in verschillende standen verstellen.

Weet iemand vanaf welke leeftijd je deze kunt gebruiken? Ik twijfel er over om onze zoon van bijna 3 mnd er tijdens het avond eten even in te zetten. (natuurlijk in de gekantelde stand) Hij wil er graag bij zijn lijkt en eten met hem op schoot is niet even handig.

Thnx
Als er een ligstand op die stoel zit, lijkt het me geen probleem.
hij kan niet helemaal plat, maar dan is het net zn houding als de maxicosi heeft lijkt..
Waarom zet je hem met maxicosi en al op tafel?
Je kan het allicht proberen. Als je kind onderuit zakt, is hij er nog niet aan toe.
quote:_jessie_ schreef op 23 april 2011 @ 16:32:

Waarom zet je hem met maxicosi en al op tafel?dit wordt al jaren afgeraden ivm. veiligheid van het kindje.
oke dank je
dubbel
quote:galadriel schreef op 23 april 2011 @ 16:35:

[...]

dit wordt al jaren afgeraden ivm. veiligheid van het kindje.Is dat echt zo? Een vriendin van mij doet dat wel, maar die heeft ook een enorme vierkante tafel en haar kind zet ze in het midden.
quote:galadriel schreef op 23 april 2011 @ 16:35:

[...]

dit wordt al jaren afgeraden ivm. veiligheid van het kindje.Wat is daar nou gevaarlijk aan? Bang dat ze 'm opeten?
Tiza, wij hebben ook die stoel. Mijn dochtertje ging er in met 4 maanden.
quote:mamalief schreef op 23 april 2011 @ 17:12:

[...]

Wat is daar nou gevaarlijk aan? Bang dat ze 'm opeten?

Uiteraard

Maar meer dat ze als ze een beetje wild zijn in de maxicosi,

Ze willen bijv. Iets pakken en leunen te ver naar voren/opzij dat ze van de tafel af kunnen kletteren.
Ach, ik zette gewoon het wipstoeltje op tafel. Wordt ook afgeraden, maar ze zat er gewoon rustig in, op midden van tafel, en altijd een van ons erbij. Ik denk altijd dat je met een beetje gezond verstand heus ook zelf kan bekijken tot hoeverre je aan die adviezen houdt. Het zijn ten slotte geen wetten of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven