Eetstoel prima pappa
zaterdag 23 april 2011 om 16:21
Hallo,
Ik heb een kinderstoel van peg perego "prima pappa" deze kun je ook in verschillende standen verstellen.
Weet iemand vanaf welke leeftijd je deze kunt gebruiken? Ik twijfel er over om onze zoon van bijna 3 mnd er tijdens het avond eten even in te zetten. (natuurlijk in de gekantelde stand) Hij wil er graag bij zijn lijkt en eten met hem op schoot is niet even handig.
Thnx
Ik heb een kinderstoel van peg perego "prima pappa" deze kun je ook in verschillende standen verstellen.
Weet iemand vanaf welke leeftijd je deze kunt gebruiken? Ik twijfel er over om onze zoon van bijna 3 mnd er tijdens het avond eten even in te zetten. (natuurlijk in de gekantelde stand) Hij wil er graag bij zijn lijkt en eten met hem op schoot is niet even handig.
Thnx
zaterdag 23 april 2011 om 16:54
zaterdag 23 april 2011 om 17:42
zondag 24 april 2011 om 09:25
Ach, ik zette gewoon het wipstoeltje op tafel. Wordt ook afgeraden, maar ze zat er gewoon rustig in, op midden van tafel, en altijd een van ons erbij. Ik denk altijd dat je met een beetje gezond verstand heus ook zelf kan bekijken tot hoeverre je aan die adviezen houdt. Het zijn ten slotte geen wetten of zo.