eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
ha meiden!

plien, wat naar voor jullie ! wat is die K toch een ontzettend oneerlijke ziekte he! heel veel sterkte. De peettante van mijn lief heeft het ook, nu al voor de 3e keer, na 2e genezen te zijn verklaard en nu is het niet meer te genezen, het zit overalm en na 6 chemo's om het evt te verkleinen nog steeds.. nare tijd dus en herkenbaar hoe verdrietig en moeilijk het is! liefs!!

dok, fijn dat de postbode het heeft gebracht bij je en je blij heeft gemaakt! we misten je zondag dus vandaar ons teken van denken aan je!

jules, wat fijn dat je mannetje het zo goed doet, wat heerlijk he na al die zware dagen en weken. geniet er maar fijn van met manlief er bij.TOP!

soep, fijn dat meisje soep het goed heeft gedaan gisteren op het KDV, toch een kwestie van wat wentijd van beide kanten hopelijk. hoe was jou 2e werkdag?

heerlijk dat lekkere weer he, ik ben er al 2 keer voor een lange wandeling met hond en meisje in de babybjorn op uit geweest. zalig na al die regen.

zit nu met een slapende dame ind e babybjorn nog achter de pc.. ga haar maar s wakker maken want dit is toch wat warm zo

tot later allemaal. liefs.
Plieno, wat vreselijk, wat erg. Maar 51 jaar, veel en veel te jong... Heel veel sterkte voor jullie. Een dikke knuffel!

Dokkie, jij zwanger mutsje, hihi!! Leuk, he? Omdat je het verdient natuurlijk!!

Okee, Implanon dus geen positief verhaal en Cerazette ook niet. En ik houd al niet van die hormonentroep, vandaar dat ik al 7 jaar geen pil of wat dan ook met hormonen slik. Vriendin was echter zo enthousiast.. Weet ook nog niet of ik wel weer aan het klooien ga. Vriend en ik zijn zo gewend aan condooms dat het absoluut geen probleem is voor ons. En ik had tijdens de zwangerschap dus -10,0 zin in sex en dat schijnt door de invloed van progesteron te komen. Wel voelde ik me heel evenwichtig en stabiel enzo enzo. Gelukkig is mijn zin weer helemaal terug, dus laat ik dat dan maar zo houden. Ben nu eenmaal zeer hormoongevoelig.

Yasmine, graag gedaan voor de kolf. Blij dat je zo enthousiast bent!

Nogmaals een knuffel voor jou Plieno. Ga donderdag aan jullie denken.
Hier kom ik nog op terug
O en Dokkie, gefeliciteerd met je neefje!!

Wat lekker Mimmie, 2 keer lange wandeling. We moeten het er maar van nemen van deze dagen, he, wij winterverlofmeiden. Voel me ook gelijk een stuk vrolijker. Mimmie, heb jij weleens op gmail gezet waar je woont. Je hebt het altijd over strand enzo, ben heul nieuwsgierig...!!
Hier kom ik nog op terug
ja t staat wel op g mail. heb t toen niet kunnen toevoegen aan het adressen bestand want dat kreeg ik niet voor elkaar maar later heb ik het er nog 2 keer op gezet. t ligt dicht bij soeps' woonplaats en strak aan de kust, echt heerlijk is dat. als het morgen nog zo mooi is maar eens even weer echt het strand op met hond en meisje, ideaal met de babybjorn.!

wat lastig dat je zo hormoongevoelig bent KQ, balen maar gelukkig ben je dan al wel echt lang al aan condooms gewend dus hoef je ook niet perse wat te vinden met hormonen nu.

succes met wat je ook gaat kiezen nu.

ga even meisje voeden! dagdag
Lily, gisteren was het dip-dag! Dus ik denk dat jouw temp zich daar aan heeft aangepast. Heel goed dus dat hij vandaag weer omhoog is gegaan. You go girl!!!!!!!! (even een grote knuffel voor jou! Ik kan me voorstellen dat zo’n dag met al die forummeiden en kindjes je veel doet. Jij wordt in 2008 gewoon nog moeder hoor!)

En wat heerlijk dat jouw vriend uit zichzelf lekker schoonmaakt. Ik denk niet dat zoiets hier ooit zou gebeuren…

Klaver, even nog tegen je zeggen: ik vind dat je er super mooi zwanger uit ziet! Weer een beetje opgedroogd? Hier was het gisteren ook echt zo slecht, maar vandaag schijnt al de hele dag de zon!

Bri, hoe was het bij de gyn?

Hihi Dok, je bent lekker aan het doordenken: de zwangere filosoof!

KQ, misschien dat het gisteren ook voor de schoonmakers dip-dag was! Is trouwens heel erg 2008 hè; schoonmaken met de franse slag! (ik vraag me trouwens wel af welke slag het is als je heel goed schoonmaakt?)

En die bonbons? In prullenbak of in mond?

Dok, gefeliciteerd met je neefje! Zou wel grappig zijn als ze in dezelfde week komen! Handig met verjaardagen en helemaal in januari: is zo’n saaie maand na zo’n feestmaand als december! (wij hebben naast al de feestdagen ook nog zo’n 12 verjaardagen…)

Jij hebt dus de mirena gebruikt: hoe lang heb jij hem in gehad? Ik hoor namelijk verhalen dat je hem minimaal 5 jaar in hebt en niet na 2 jaar al weer eruit moet halen… Of heb ik het nu over de koperspiraal…???

Plieno, wat verschrikkelijk! Het is zo afschuwelijk als je iemand ziet vechten tegen een ziekte en de ziekte wint het. Heel veel sterkte, ook voor jouw familie. 51 jaar, het zou niet mogen.

Oh Dok, graag gedaan! We hebben jou, Wolf en Jessel echt gemist!

Mimmie, goed idee van die babybjorn! Als het morgen weer zo’n mooi weer is, ga ik ook zeker even een stukkie wandelen!

Wat trek jij je kleintje aan als je gaat wandelen met de babybjorn?

Soep en Mimmie, morgenavond ben ik bij jullie in de buurt! Ga een hapje eten met studievrienden! Misschien kom ik jullie nog tegen!

Hier is het goed gegaan vandaag! De osteopaat was zeer positief. Hij had nog een lichte blokkade, maar niet veel meer. Hij denkt dat het nu wel weg is. Over drie weken gaan we nog terug ter controle en dan is het volgens hem helemaal goed!

Hij is ook weer een engel vandaag. Ik ben zo gelukkig, mijn adem slaat soms over van geluk (dan wil ik drie keer tegelijk ademen ofzo). Hij lacht zelfs in z’n slaap! Dan ben ik naar hem aan het kijken en dan begint hij te lachen.

En poepen dat meneertje doet! Eerst was het één poepbroek per twee dagen, nu minimaal twee op een dag!

Plieno, nog even een dikke knuffel voor jou!

En ik ga weer lekker zitten op de tribune! Ik hoop dat iedereen met goed nieuws komt!

Liefs Jules
Nou de werkdag is weer voorbij gevlogen! Ik ben alweer helemaal in een weekend modus. Na dinsdag is het opt werk een eitje met vooral op donderdag en vrijdag twee korte dagen van maar 4 uur (en thuis werken, maar dat is aan de keukentafel dus dat telt niet). Vrijdag zelfs alleen maar sollicitatie gesprekken voeren dus dat is lekker.

Net ook alle boodschappen gedaan dus ik hoef me niet meer tussen de bejaarden met hun rollators te storten in de AH. Ik zit trouwens te denken om mijn boodschappen via Albert.nl te doen, zijn er hier dames die dat al doen?

Jules wat heerlijk dat je mannetje het zo goed doet! Ik kan me voorstellen dat dat dikke, vette opluchting is. Zet dat dóóór!

Bri: ik ben benieuwd, ik ben benieuwd! Ik hoop dat de gyn naar jullie heeft gekeken en zei 'ik garandeer jullie deze maand een positieve zwangerschap!' Pfff, als dát zou kunnen!

Plieno; wat een klote nieuws! Ik hoop dat jullie donderdag een mooi afscheid hebben, hoe oneerlijk het ook is. Sterkte voor jou en de familie.

Jusa; hoe staat het met de eieren? Ik straal positiviteit naar die eitjes; groei! groei! groei!.

Ik ben een beetje hyper. Als ik morgen ongesteld ga worden dan is dat een grote verrassing. Mijn temp was vandaag nog hoog en ik voel niets! ik heb altijd giga last van de aanloop naar mijn ongi en nu niets, noppes, nada. Als morgen mijn temp nog steeds hoog is dan ga ik alvast een klein dansje doen. ik heb namelijk weer goed gekeken en morgen nou het toch echt moeten gebeuren. Ik, muts die ik ben zat al even te kijken naar een eventuele uitgerekende datum (ja ja je moet toch wat) en dat zou dan 2 oktober worden. Ik moest al helemaal lachen want alle nieuwe babies in de familie, vriend, pete kindje én 2 vriendinnen zijn die dag jarig. Stel je voor dat de "baby" van ons ook op die dag zou komen!

Goed ik draaf voor, ik ga kaasfondue maken. De kaasboer heeft zich een hernia geraspt dus hij moet goed zijn.

Jullie zijn lief, echt zó lief. Ik kan me niet voorstellen dat er nog andere clubs hier zijn die net zo leuk zijn! Ik was trouwens wel echt opgelucht dat jullie geen 'mutsen' bleken maar allemaal mooie, zelfbewuste, humoristische vrouwen zijn. Ik was echt even héél blij dat ik hier ooit ben gaan schrijven!
Plieno, gecondoleerd met het vreselijk verlies van je oom. Wat is het toch altijd verdrietig als mensen niet kunnen winnen van een ziekte. Heel veel sterkte gewenst.

Dok, nu krijg ik weer tranen in mijn ogen omdat jij die had, haha. Komt geloof ik een beetje van de moeheid... Gefeli met je neefje (raar om twee zulke verschillende dingen te schrijven in een posting). Ik hoop dat alles goed met ze is. En nou jij, ben heel benieuwd, of het nog januari wordt. Ik vind de 31ste wel een mooie datum, vraag me niet waarom. En weet je wat zo stom was: ik was even vergeten dat je een meisje krijgt en ik dacht opeens: Dok krijgt vast een jongen. Waar dat nou vandaan kwam....

Jules: lekkere vent heb jij zo! Heerlijk toch, als hij zo ontspannen is. Geniet er maar van, je hebt het verdiend. Als je nog eens in de buurt bent, en je hebt tijd, kom dan vooral even binnenwaaien!

Lily: ik duimduimduim me suf, hoop echt dat het nu wel raak is!

Bri: ik ben heel benieuwd hoe het bij jou was.

Mimmie: ben nu wel jaloers op je, dat je lekker kunt wandelen met die kleine nog. Ik moet nu maar hopen dat het vrijdag een beetje weer is. Vriendlief is er vandaag wel op uit gegaan met die uk.

Herah: ik zag je regelmatig naar boven sluipen, leuk om te zien hoor! Gaat vanzelf over, dan vertrouw je er op dat het goed is. Ik ga al een stuk minder vaak kijken. Fijn voor je dat alles goed is gegaan met die kleine meid!

Klaver: ik zal een mailtje starten voor begin mei!

KQ: ik heb ook de nuvaring gebruikt, lief heeft er met vrijen niets van gevoeld. Hij ging bij mij alleen weer irriteren. Het is dat de pil wel goed bevalt, anders was dat zeker voor mij ook een optie.

Kleine meid is onze nachtrust aan het verstoren en dat heeft nogal invloed op ons humeur. Ze heeft wat vaker behoefte aan een speentje nu, gek is dat. Ze is nu al 2 nachten achter elkaar weer wakker geworden en echt honger heeft ze dan niet. Ik denk dat ze haar ritme weer even moet vinden. Vanochtend moest ik naar de fysio, dus ik heb wat langer kunnen slapen. Ging vriendlief met een huilende baby in de kamer naast me zitten, grrrrr. Maar goed, ik hoop dat het vannacht weer beter gaat. Vanmiddag na het werk hebben we heerlijk gespeeld met z'n drieen. Kleine Soep gaat dingen pakken en naar haar mond brengen, echt zo super om te zien. Spelen is echt een hobby van haar.

Werken gaat best okee, ik vrees alleen dat je me vrijdag echt kunt opvegen. Ik neem binnenkort misschien wel even een dagje vrij als soepie naar de creche is, dan ga ik lekker slapen! Vriend moet dat ook maar doen, voor je het weer slaan we elkaar de hersens in. Nee, zo erg is het niet, maar vannacht en vanochtend was niet echt gezellig.

Zo, nog even naar gmail!

Liefs,

Soep (en huppa, daar stond bijna mijn echte naam...)
Hallo!

Heb net een stukje op gmail getypt.

Plieno, sterkte de komende tijd. Altijd verdrietig om iemand zo te verliezen.. Denk aan je!

Ook hier wat minder prettig nieuws maar dat heb ik op gmail al getypt dus dat lezen jullie dan vanzelf!

DANK JULLIE WEL VOOR DE ONTZETTEND LIEVE KAART!!!

Het was het "zonnetje" van vandaag (als we Luuk buiten beschouwing laten)

xxx (hele dikke) Jessel
Hoi meiden,

Nee, nog geen baby. Ik geloof dat neefje en nichtje toch niet dezelfde geboortedatum krijgen.

Jules; wat klink je blij! Ik hoop zo dat dit zich voortzet voor jullie.

Wat betreft spiraaltjes: ze kunnen jarenlang blijven zitten, maar niets let je om ze er eerder uit te laten halen, hoor! Als ik van tevoren had geweten hoe slecht sommige andere vbmiddelen bevielen dan had ik er meteen weer een laten plaatsen al was het voor 1 jaar.

Lily: duimduimduim!

Jessel, ik zie niks op gmail??
Plieno en Jesseltje sterkte met het verlies. Dat zijn altijd moeilijke dingen als het zo jong en of zo plotseling gebeurd.

Beetje tegenstrijdig misschien maar lily goed nieuws meid!! kzie toch dat die thermometer gister niet goed gewerkt had

jusa, hoest bij jouw afgelopen vandaag? of moest jij nou morgen je eitjes laten sjekkuh?

Mijn ovu-test was net positief dus ik ga vandaag vroeg onder de wol

nog ff lekker knuffelen met mijn lief, strax is hij 3dagen weg dus is precies op tijd !!

tot morgen meiden

liefs bri1976
Nou, Bri,knuffel ze! Schiet raak bri-man!

Lily & Jusa:X!

Dokkie: nog niks lees ik net.. ik kan mijn bericht ook niet meer terugvinden op g-mail, raar!?

Ik kom morgen wel weer terug om fatsoenlijk te reageren..mijn hoofd staat er niet echt naar!

xx jessel
Lily, ik hoop zooooo voor je dat je morgen en overmorgen en de komende 9 à 16 maanden niet ongesteld gaat worden! Ik zit op de tribune te duimenderduimen!

Boodschappen via Albert.nl, nog nooit gedaan. Wel ervaring met een andere supermarkt voor bewoners waarmee ik gewerkt heb. Dat was wel heel fijn. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Anders probeer je toch gewoon een keertje?

Soep, heb je vanacht weer wat beter kunnen slapen! Heel goed om allebei een keer een dagje vrij te nemen als kleine soep naar het KDV is! Het is vreselijk als de vermoeidheid je zo gaat prikkelen, dat je elkaar “de hersens gaat inslaan”. Ik snap dat het niet letterlijk is, maar nog nooit had je zovaak woorden. En nog nooit was je zolang zo vermoeid, dus da’s wel logisch. Sterkte meid, samen, maar dat gaat jullie zeker lukken!

En als ik weer een keer alleen richting jouw kant kom, dan kom ik zeker langs. Zat gister nog foto’s te kijken van toen we bij jou in de woonplaats woonden! Leuk om te doen, die tijd herbeleven!

Jessel, heb op je gereageerd op gmail, maar toch nog even een knuffel! Sterkte donderdag en ik hoop dat de avond het weer wat kan verzachten!

En tof dat je de kaart zo leuk vond! Was ook leuk om al die kaarten te schrijven, waren jullie er toch een beetje bij!

Dok, dank je wel, het gaat super goed nu! Hij kan ineens ook best veel: geluiden maken, reageren met geluid, niezen met een extra toontje, zijn eigen handen observeren. Misschien dat hij daar wel last van heeft gehad: eerst zoveel groeien en dan ineens al die dingen leren. (in denk iig dat hij nu ineens veel meer kan, misschien loopt ie juist wel giga achter, maar als moeder vind je je kind toch echt altijd wel heel erg goed, hihi).

En bij jou vanacht ook alles rustig gebleven? Weer eens een nachtje kunnen slapen. Ik had daar op het laatst ook echt veel last van. Sliep halve nachten, had last van krampen en maagzuur. Ik hoop dat ze niet zo heel lang meer blijft zitten. Net als wat soep zegt: 31 jan is een mooie datum! Lekker tegelijk met de koningin! Hangen er altijd vlaggen uit op haar verjaardag ;-)!

Bri, heb je goed kunnen knuffelen? Heeft Bri-man goed gemikt? Dit wordt jouw maand, ikvoel het!

Hier weer een goede nacht gehad. Die kleine heeft van kwart over elf tot half zeven geslapen. Niet zo lang als andere dagen, maar toch weer meer dan zeven uur. Hoe blij ik ook ben, toch speelt in mijn achterhoofd: hij gaat nu toch niet weer hetzelfde doen als eerst; steeds minder slapen en steeds meer huilen…???? Stom eigenlijk, dat je jezelf niet die positieve gedachten gunt! Hardop ga ik er van uit dat hij gewoon zo door gaat als de afgelopen dagen, maar diep van binnen voel ik toch wel wat angst dat het weer wordt zoals eerst.

Zo, nu ga ik eerst even naar gmail en dan lekker een bakkie doen!

Liefs Jules

PS. Jusa, hoe is het bij jou gegaan?
Helaas mega pot met pindakaas! Vanmorgen weer een dikke temp. dip en 'troep' en dus weet ik dat het feest later deze middag weer bij mij aankomt. Wel heel netjes 30 dagen dus ik zal vandaag eens mijn NOD aangeven.

Ik had zó graag een oktober kindje gewild!

Bri en Jusa: over dik twee weken EIS ik 2 positieve testen van jullie!

Ik heb zin om heel rock&roll met een fles whiskey in bed te blijven liggen, maar ik ben helemaal niet rock&roll En dus gaat het met een kopje thee opt werk zijn, nee koffie! Ha!

Goed, ik verwacht dat jullie duimen deze maand flink werk voor mij/ons gaan verrichten.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!
Even een dikke HUG voor Lily... Getver, meid! Hoop dat je een beetje opberut van je kop koffie (?) Die duimen draaien voor je hoor!

En Bri: hoop dat het knuffelen goed is gelukt, eh, lekker was...;-) We horen het over twee weken wel... Spannend!

Jusa, bij jou al nieuws, of blijft het afwachten...??

Dok: zit nog steeds voor je op de tribune hoor, we wachten af! Hoop voor jullie dat je gauw met de kleine kunt kennismaken...

Hier weinig nieuws, kleine slaapt goed door (jippie! Geen nachtvoedingen meer de afgelopen nachten!) en ik moet vandaag naar de gyn. Ben benieuwd of er nieuws is m.b.t. de groeiachterstand van onze kleine. Ze hebben nl de placenta voor onderzoek ingestuurd na de bevalling.

Fijne dag allemaal!
Lil! En ik heb nog wel zo hard geduimd! 30 dagen is wel weer netjes, maar toch liever niet...

Sorry, mijn gezeur ligt op een ander vlak. Ik denk dat je liever in mijn schoenen stond.. Het spijt me.

Vannacht dacht ik alweer dat de bevalling begonnen was met een paar pittige (voor)weeen. Maar er zat geen regelmaat in en ze werden ook niet sterker. Na weer eens 3 uur wakker liggen was het over en ben ik in slaap gevallen. Als dat suffe kind er nou gewoon eens uitkwam! Wordt vast een eigenwijsje...
Herah, jij ook succes bij de Gyn en ik hoop dat er alleen maar positieve dingen uit het onderzoek komen! Ze slaapt iig al goed door, dat is echt wel al heel positief! Voor jullie, maar zeker ook voor die kleine meid.

Dok, oh wat vervelend. Ik hoop echt voor je dat deze voorweeen iig alvast voor wat ontsluiting zorgen. Probeer goed te slapen hè, dat was ik vergeten en dat heeft me toch wel parten gespeeld. Lullig hoe de natuur je zo voor de gek kan houden. Mijn gevoel zegt wel dat het niet heel lang meer gaat duren!

Liefs Jules
& K*T Lily!
zwaar kl@@@te voor je lily! die fles wiskey klinkt dan wel goed he, als het zo onwiijs tegen zit.. maar goed, wel beter dat je toch aan de koffie gaat!! november kindjes zijn trouwens ook erg leuk dus misschien moet dat het gewoon zijn voor je, ik begin alvast maar gewoon met duimen en laat meisje mim wel mee duimen. dikke knuffel!

Bri en juus; gaan jullie de maand goedmaken met goed nieuws? hoop t echt! bri, goed vroeg onder de wil gedoken dus? en zonder de benen in je nek is het misschien nu gewoon wel raak!! moet gewoon!!

herah , succes in het zieken huis bij de gyn, spannend wat daaruit gaat komen.

plien en jessel; liefs en sterkte voor jullie.

dok; jou meisje heeft het nog wel reuze prettig daar binnen denk. elke keer mama laten schrikken en een beetje pesten maar er uit komen.. ho maar! ach, ze gunt haar zus waarschijnlijk gewoon nog wat meer quality time met papa en mama

succes met wachten meid!

jules, probeer er voor te zorgen dat die donkere gedachten ook uit je hoofd gaan, Het gaat nu heel goed en daar moet je van genieten en het hoeft echt niet meer terug te gaan naar af!!! denk positief en straal dat op je mannetje uit, dat doet vast ook veel goeds! van een blije mama en papa wordt je mannetje vast ook een dolblije baby!! zondag was ie ook zo het zonnetje tussen al onze blije hoofden succes meid!

Ik doe trouwens in de babybjorn meisje haar jasje aan , een mustje op en een wikkelfleece kleedje om ( dat heb ik gekregen en is er handig, er zitten 2 vakjes in voor de beentje en de rest wikkel je met klitteband om haar lijfje heen,) zo heeft ze geen koude beentjes. ze vindt het altijd heerlijk in de draagzak!

het weer zit alleen weer wat tegen hier, na de zon van gisteren is het hier nu weer heel donker, heb zelf de lampen aan in huis.. niet leuk!!

net bijgepraat door mijn leidinggevende over alle clienten zodat ik over 3 weken weer helemaal up to date ben. begin er toch wel weer zin in te krijgen. gelukkig eerst maar 22 uur per week nog dus dat valt goed te doen.

ik ga even wat eten.

dagdag x
Mimmie, jij dus ook al weer bijna aan het werk! Ik heb er ook wel weer zin in. Het weer is hier ook niet heel erg geweldig, maar de lampen hoeven gelukkig nog niet aan.

Ik verban die gedachten ook zodra ze komen opzetten. Het gaat NU goed en daar genieten we NU van. Wat komt, dat komt. Ik zal aan je woorden denken als ik weer even ga twijfelen: think positive!

Onze kleine brabbelt en brabbelt maar. Echt zo gaaf. Als ik oh oooh (zoals de teletubbies) zeg, dan probeert hij dat na te doen. Echt grappig om te zien! Verder is ie volledig gefascineerd door zijn eigen vuistjes. Uren aan een stuk kan ie er naar kijken.

Zo, de kleine is in bad geweest en nu gaat mama haar pyama maar eens uittrekken en in bad!

Tot later, liefs Jules
Was ik weer, even korte update: ze hebben en aantal kleine infarctjes gevonden in de placenta, wat betekent dat ze de laatste weken te weinig voedingsstoffen binnen heeft gekregen om te kunnen groeien. De echo´s klopten waarschijnlijk wel, maar de laatste weken is er gewoon weinig bijgekomen. Of het van de medicijnen komt zal altijd wel een raadsel blijven... En het blijkt dat ik bij de bevalling toch HELLP heb gehad. Toen ik op dinsdag na mijn bevalling hoorde dat naast mijn leverwaarden ook mijn gehalte bloedplaatjes niet goed was op zondag, vermoedde ik al zoiets (maar durfde het eigenlijk niet te vragen). Blijkt dus toch zo te zijn. Gelukkig maar kort en het is goed afgelopen. Gyn heeft aangegeven dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap in elk geval meteen weer in de tweede lijn terecht kom, is handig om te weten in elk geval. Omdat ik me verder goed voel, hoefde hij niet zo nodig een inwendig onderzoek te doen. Was ik wel blij om eerlijk gezegd (hoewel er nu wel genoeg is gekeken daar, dus waar doe ik toch moeilijk over...).

En warempel: meisje is altijd zooo lief en rustig als we ergens anders zijn, nou, nu hefet ze echt de hele wachtkamer en spreekkamer bij elkaar geschreeuwd! Gezellig hoor! En die domme muts die ik ben dacht ik nog, meer dan een uur voor de volgende voeding en elke keer een rustig meisje: speen hoef ik ook niet mee te nemen. DUS NIET! Dat overkomt me geen tweede keer

Ow en Jules: wat ontzettend lief dat hij al zo brabbelt! Nou moet je haast nog gaan oppassen met wat je zelf zegt ook Heerlijk joh, geniet ervan! Weet niet of jullie een videocamera hebben, maar dat zijn wel erg lieve momenten om vast te leggen! Ik was er nooit zo van, maar nu we er een hebben (mijn ouders vonden dat dat toch echt wel erg leuk zou zijn dus die hebben er een gegeven, ik hoefde niet zo nodig eigenlijk...) is het zooo leuk! Vergeet die mooie momenten niet, misschien helpt het je ook in de positieve gedachten vasthouden...

En Mimmie: fijn te horen dat je alweer zin hebt om te gaan werken. En 22 uur is inderdaad lekker om te beginnen! En ik voel helemaal met je mee met het weer, hier zijn de lampen ook aan! Zullen we er hier op het forum dan maar een gezellige boel van maken (we moeten toch wat )?!
Hallo allemaal!

Hier ook somber weer... wel toepasselijk met zo'n overlijden. Vanavond de wake in de kerk, mannetje heb ik net alvast naar oma gebracht, dus daar heb ik even geen omkijken naar. Nu even tijd voor mezelf. Moet eerst nog lunchen en dan een keuze maken uit slapen, huishouden (strijken) of iets voor mezelf (tijdschrift lezen?). Ik ben er nog niet uit, eerst maar even hier schrijven terwijl mijn boterhammen ontdooien.

Mannetje was vandaag heel veel aan het huilen, dus eerlijk gezegd ben ik blij dat hij even bij oma is. Het overstrekken blijf ik zielig vinden en moeilijk om te zien.

Daarom ben ik maandag met hem naar de osteopaat gegaan. Ik heb er wel een goed gevoel over, maar tot op heden zijn de klachten alleen maar meer geworden, terwijl die behandeling met 2-3 dagen al effect moet hebben (minder spanning in zijn lijfje, minder overstrekken, beter slapen overdag).

Jules, werd het bij jou ook soms eerst erger nadat je bij de osteopaat was geweest? Wat heerlijk dat het nu zo goed gaat, denk je dat de osteopaat daar een bijdrage aan heeft geleverd?

Wat deed de osteopaat bij jou kleintje precies en waar zat volgens hem het probleem. Hij vond mijn mannetje erg gespannen, vooral zijn rug en bij zijn maag/darmen (spijsvertering). Hij denkt dat in drie behandelingen te kunnen verhelpen, ik ben benieuwd.

Herah, goed dat alles zo grondig is onderzocht. Ik weet niet precies wat Hellp is, maar volgens mij is dat vrij ernstig? En is de kans dan groot dat dat bij een tweede weer gebeurd?

Speen vergeten is me ook een keer overkomen en prompt was het brullen, ik denk niet dat ik hem snel nog eens ga vergeten.

Jessel, sterkte donderdag.

Dok, wat naar dat het zo onrustig is bij je. Ben je tussen de voorweeen door zelf nog een beetje relaxed? En voelt Lisa ook aan dat het nu spannend wordt, of heeft zij daar geen last van?

Mimmie, goed dat je het al weer ziet zitten om te gaan werken. Hier wisselt het, soms heb ik er zin in en soms zie ik er tegen op. Vannacht heb ik wel over mijn werkt gedroomd, dus onbewust ben ik er wel degelijk mee bezig.

Ik ga eens even lunchen, kwart over drie is wel een beetje laat... Ik had rond lunchtijd visite en een overstuur kindje dus dan vergeet je dat gewoon te doen.

Het is wel raar om zo thuis te zitten zonder kind...

Fijne dag allemaal en tot snel!
Herah, die kleine infarcjes hebben geen consequenties nu? Alleen toen? Als dat zo is, dan is dat toch wel goed nieuws. En je hebt het dus toch goed aangevoeld: HELLP syndroom. Ik weet nog dat je erover schreef. Je bent toch vaak de beste raadgever van jezelf.

Wij hebben trouwens een camera! Gisteren wilde ik het gebrabbel gaan filmen, is de camera leeg... hoezo muts! Nu is ie weer lekker vol, dus filmen maar!

Plieno, lekker iets voor jezelf gaan doen of lekker gaan pitten! Huishouden loopt niet weg! (jammer genoeg )

Balen dat je kleintje zoveel huilt! Misschien is een huildagboek ook iets voor jullie? Ik vind het iig heel prettig om het te kunnen waarnemen en vergelijken. Ik merk nu dat die kleine van ons vooral na zijn voeding van zeven uur wil huilen om niets!

En goed dat je al zo snel terecht kon bij de Osteopaat! Vaak kost het zo'n klein mannetje heel veel energie, de osteopaat. Ik merk dat hij veel jengeliger was de eerste keer dat hij is geweest. Dit keer viel het wel mee, maar de blokkade was dan ook veel kleiner dan de eerste keer. En de O. vond de blokkade zowiezo niet heel erg groot bij mijn mannetje. De O. voelde voornamelijk aan zijn hoofd, en dan vooral achter/onder. Daar zat iets niet goed waardoor hij naar rechts trok. Tja, en wat doet hij precies... ikke nie weten. Hadden wij het gisteren nog over met de O. Hij zei ook al, je ziet eigenlijk niet goed wat ik doe, je moet er maar gewoon vertrouwen in hebben en dat is soms wel jammer. Hij zou willen dat je zijn werk kon meten! De O. merkte de eerste keer op dat die kleine ook last had van zijn darmpjes en dat klopte toen. Dit keer voelde hij alleen nog maar de blokkade achter bij zijn hoofdje.

Je zou eens kunnen noteren hoevaak hij overstrekt, gespannen is en hoeveel uur hij achter elkaar slaapt. Dan kun je dat de volgende keer vergelijken.

Veel sterkte ook de komende dagen!
Lily, mooi klote voor je. Ik ga weer heel hard duimen.

Dok, ook voor jou balen, hopelijk komt ze nu wel gauw.

Jules, fijn dat het zo goed gaat!

Plieno, balen dat hij zo overstuur was, veel sterkte he?

Mimmie: hoe vond je het om weer over werk te praten?

Meiden, ik ben een beetje kortaf, ben zo moe. Ben benieuwd hoe het morgen gaat, na mijn laatste werkdag.... Op het werk gaat het nog wel, maar thuis stort ik helemaal in. Zorg voor een lege agenda als je weer gaat werken na je verlof....
*breekt even in*

Hoi Es1979 heb net je berichtje gelezen op nov topic. Zou helemaal fijn zijn om in ieder geval het tel nummer te krijgen, echt heel aardig van je. Dan kan ik het altijd proberen natuurlijk. Ik ben morgen ook in het BV cafe, dus wellicht tot dan. (alleen hoe herken ik je dan haha?) Gewoon aan iedereen vragen of jij het bent dan maar :-)

*sluipt weer weg*
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven