eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soep, rust lekker uit! Niet instorten hoor!
Zo ben er ook weer ff. Ben superdruk geweest de laatste dagen dus niet veeltijd gehad om te reageren. Vandaag heeft kleine man een regel/huildagje dus kom weer niet aan alles toe... Nou ja morgen weer een dag! Heb manlief nog gevraagd naar het recept en het komt eraan. (jawel, jawel) Probeer het morgen wel ff op de gmail te krijgen.

Lily: Dikke kutzooi!!!! Was nog heel hard aan het duimen voor je!

Bri: klinkt als een mooi plan de campagne! Fijn dat je een doortastende (in de goeie, niet gynaecologische zin van het woord ) gyn hebt. Hoop dat er snel iets positiefs (bij voorkeur een zwangerschapstest natuurlijk) uitkomt.

Plieno: gecondoleerd meid. Te jong, te vroeg, te snel. Het blijft een ontzettende kutziekte. Sorry, heb er geen ander woord voor. Het maakt teveel mooie dingen stuk en maakt dat je te vroeg afscheid moet nemen van mensen die je dierbaar zijn. Heel veel sterkte morgen, hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

Jessel: Ook voor jou een hele dikke knuffel en sterkte morgen. Ik zal voor jullie allebei een kaarsje branden!

Soep: Nog één dagje! Hou je taai meid en succes ermee! Het is bijna weekend!

Jules: Blijf je wel positief? Je mannetje doet het super en daar mag je gewoon lekker van genieten hoor! Negatief denken is niet nodig, het is een superventje met een supermama!

KQ: Niet alvast gaan shoppen met je prenatal-bon. Er komt er nog een aan per post. Die was ik zondag vergeten mee te nemen voor je! (Dement, ik weet het)

Herah: Heb je het zelf toch goed aangevoeld! Heeft het voor je kleine meid verder geen nadelige gevolgen nu?

Meiden ik ga ff lekker slapen, Dokkie hoop dat jij ook lekker kan slapen vanacht of dat je gewoon lekker gaat bevallen dat mag ook!

Liefs Es
Even een hele dikke knuffel voor Lil!!!!! Balen dat 't niet raak is, maar hou wel vast dat dit eigenlijk pas jullie 2e echte kans is! Echt lief, 't komt goed!

Jusa; hoe is 't met jou? Al voortekenen?

Ik duik nu lekker onder de wol...

Liefs,

Parel
he sjit lily, weet je het zeker ? kan het nie van innesteling zijn of is het nu echt doorgebroken. we hadden nog wel gezegd dat we deze keer alle3 positief zouden gaan testen!! Dit nieuws had ik echt niet verwacht. hele dikke knuffel

kwam eigenlijk alleen maar ff snel gluren of er al dokkie-nieuws was!?!?!? nog niet dus blijkbaar, althans geen babynieuws.

had me voorgenomen om op tijd te gaan slapen nu lief 3 dagen in hotel zit. maar ach ging vanavond bij een vriendin op visite en we hebben samen de bnn-iq-test gedaan hhhaa was het stiekum toch nog laat. had overigens een score van 127 niet slecht eej voor een mbo-er hihih. Zijn er van jullie ook nog meiden die een poging hebben gewaagd?

voel al hele dag ongi-buikpijnen dus positieve ovu-test van gister was weer precies op tijd hahaha, de sprong was vandaag. nu duimen dat het knuffelen van gister zijn werk heeft gedaan/doet,

kga nu slapen tot morgen

liefs bri1976
He sjit Lily, bah, bah, bah!!! Weet even niet wat ik moet schrijven, maar ik voel echt met je mee. Elke maand weer die hoop die dan de kop in wordt gedrukt. Sjit, echt baaaaaaalen!!!

Heel veel sterkte voor Plieno en Jesseltje vandaag.

Soep. het werken is dus behoorlijk pittig, kan ik me voorstellen. Je doet het toch maar weer. Blond trouwens ook, knap, hoor! Morgen ben je vrij en dan zit er een volle week op!

Ha Mim, ik heb inmiddels gezien waar je woont, heeeeerlijk!!!

Bri, succes met je ei. Nou maar hopen dat "ze" elkaar vinden, dat ene zaadje en jouw eitje!!!!

Herah, je kleine meid groeit nu wel goed, toch? Toch goed om te weten wat er aan de hand is geweest, zeker bij een eventuele volgende zwangerschap!! En tohc HELPP, pfff, echt goed dat dat pas helemaal op het einde was.

Parel, wanneer ga jij met verlof, had je dat al gezegd?

Dokkieieieiei, hoe is deze nacht gegaan? Jij bent echt aan het aftellen, he?

En Wolfje, hoe is het met jou? Heb jij alles al in orde voor de grote komst? Gewassen, gestreken en noem maar op?

Es, haha, nou, ik zal de post afwachten. Ga denk ik een leuke outfit voor Prinsesje kopen voor de volgende meeting, kunnen jullie het allemaal zien, alhoewel het er steeds meer op begint te lijken dat ik er niet bij kan zijn als ik de gmail zo lees...boehoehoe. Het was ook wel uniek dat bijna iedereen kon op drie na. Van de 18 is superveel, vind ik.

Jules, wat leuk dat je mannetje nu ineens zo'n sprong maakt. Het lijkt wel of jouw kleine man alles met heeeeeele grote stappen doet. Eerst superveel groeien (bovengemiddeld veel) en dan ineens heeeeeel veel kunnen, alsof hij wat moest inhalen.

Ik vind onze kleine Prinses een beetje onrustig. Ze moet nu echt de speen hebben als ze in gaat slapen en 's nachts is ineens een dik half uur wakker, waarin wij haar dus tig keer een speentje geven, omdat ze anders begint te huilen. Maar eens even aankijken, volgende week weer naar het CB, dus ook maar eens over 'de speen' hebben. Ik ben altijd bang geweest dat we in een patroon van gewenning belanden en wij dus iedere nacht er ik weet niet hoe vaak uit moeten om de speen te geven. Maar ja, ze is ook nog maar klein en lijkt echt nog een behoorlijke zuigbehoefte te hebben.

Maandagavond ging ze ineens schreeuwen, haha, dat was echt heeel grappig. Dus niet schreeuwen van verdriet ofzo, maar gewoon tsja, omdat ze dat leuk vond. We lagen echt in een deuk. En ze heeft nu een paar keer intensief mijn gezicht bestudeerd. Wang pakken, mijn neus en mond en maar scheel kijken en een heel serieus mondje. Ze pakt al wel een poosje speelgoed vast, maar laat het of heel snel los of ze houdt het heel lang vast, waardoor ze soms begint te huilen: "verlos mij alsjeblieft van dit irritante gerammel". Ze is al heel sterk, vind ik. Staat al heel stevig op de beentjes, wil ook continu vanuit zit gaan staan en doet dat dus ook. En als ze ligt is ze buikspieroefeningen aan het doen, telkens haar hoofd optillen. Als ik haar handjes vasthoudt, trekt ze zich zo op naar zitten en dan vanuit zitten naar staan. En King en ik zijn helemaal niet sportief, dus dat zal ze niet van ons hebben, mocht deze lijn zich voortzetten en ze vrij vroeg gaat staan en lopen enzo.

Zo, bovenstaande is ook even voor mijn eigen archief, het lukt me maar niet om een leuk dagboek bij te houden van wat ze wanneer kan. Ik moet ook wel zeggen dat ik soms denk dat ze iets kan, maar dan doet ze het vervolgens dagenlang niet meer en dan pas doet ze het voortdurend. Herkennen jullie dat?

Het maakt me ook verder niet uit trouwens. Volgens mij ontwikkelt ze zich helemaal prima en het belangrijkste is dat ze lekker in haar vel zit. Zoals nu is ze dan een beetje onrustig en dan merk ik direct dat ik dat het belangrijkste vind, dat ze lekker ontspannen is.

Ik had verwacht dat ze helemaal niet beweeglijk zou zijn, omdat King en ik als babies volgens onze moeder nogal lui waren (lekker negatief woord ook) en laat gingen staan en alleen maar een beetje stil in de box lagen.

Nou, ik heb wel weer genoeg geschreven volgens mij, eerst maar eens posten.
Hier kom ik nog op terug
Wat heerlijk KQ! Leuk om zo een dagboek bij te houden voor je meisje. Volhouden hoor!

Bri: ik had nog geen reactie gegeven op de gmail maar: wat een door pakker! Dat moet goed gaan! Wij hebben gister ook de Iq test gedaan 135 en 137 was een beetje een teleurstelling voor mij want vorig jaar was ik iets hoger dan lief Ik ben helaas niet écht zeer slim want een echte iq test zei 128. Maar leuk om te doen. Patick Lodiers deed het trouwens zeldaam slecht, pfff!

Pareltje: je bent lief! Mijn vriend vond je trouwens een heul mooie vrouw! Ben je natuurlijk ook! Ik was helemaal 'hé! dat mag je alleen vinden van vrouwen die op mij lijken ja!" :D

Soep: doe rustig aan hoor!

Jullie zijn allemaal lief trouwens.

Hier zet het niet door, verdorie! Ik loop dus met tamponies in de aanslag maar het is nog niet nodig. Wel steeds vrolijk gekleurde 'troep' maar verder niets. ik geloof niet echt in innestellingsbloed, maar ook dat is zelfbescherming. Ik hoop wel dat het vandaag dan doorzet want anders komt het niet uit straks als vriend helemaal naar de andere kant van de wereld moet 1,5 week lang. Nu zou dat nét na dag 20 zijn en dat is pima.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn broek loer status. Tempratuur was vandaag weer 36,7 ipv 36,1,2 of 3 wat het normaal gesproken is zo vlakvoor de dijken doorbreken. maarhet is ook weer niet hoog genoeg om toch weer wat hoop te krijgen. Raar lijf.

Goed, aan het werk en dan lekker naar onze hoofdstad, winkelen.

X
Sleept nogal een beetje aan he, Lil? Maar het komt er wel aan denk ik zo.

Meetingopkomst was idd erg hoog. Ik had achteraf natuurlijk wel kunnen komen want nog steeds geen beeb hier. Wel weer tamelijk vervelende voorweeen gehad, maar kort. Als ik straks ga bevallen duurt het nog maar 2 uurtjes na al dit voorwerk! Maar ik had het toch liever zoals de vorige keer: Vliezen breken en paar uur later ons kindje in de armen!

Plien en Jessel extra voor vandaag..

En wel slimme meiden hier, zo te zien! Met 100 als gemiddelde van iedereen. Ik heb niet meegedaan, lag al erg vroeg in mijn bedje.
Es, ik hoop dat de regeldag weer voorbij is! Wat gebeurt er eigenlijk op zo'n regeldag en dan bedoel ik eigenlijk: wat is er daarna vaak anders? Ik weet dat je bij bv vaak een regeldag kunt hebben, maar vraag me soms af of dat ook zo is bij FV. Maar, ik weet eigenlijk niet goed wat het inhoud...

Bri, ik duim me helemaal ongans voor je! Elke minuut dat ik even niets heb: DUIMEN!!!!!!!! Ik hoop het zooooo onwijs voor je! Jullie alledrie, jullie verdienen het gewoon!

KQ, wat klinkt P'sesje toch leuk! Echt super tof dat ze al die dingen al doet, klinkt absoluut niet als lui! Ik vind het lijken alsof ze echt al heel erg ver is! En leuk dat je het bijhoudt. Wij hebben zo'n boekje gekocht van de eerste paar jaar. Daar noteer ik kleine dingetjes in: eerste lachje, eerste brabbel, eerste keer bewust naar vuistjes kijken etc. Niet heel uitgebreid, maar wel leuk voor later. Ik heb er laatst ook wat foto's bijgeplakt en de echo's.

En met die speen; ze is inderdaad nog jong en als ze zuigbehoefte heeft, dan moet ze die toch kwijt! Meestal zeggen ze dat je vanaf 6 maanden eens moet denken aan afbouwen. Je hebt dus nog even. Onze kleine man wil sinds vrijdag geen speen meer, echt raar, zijn zuigbehoefte lijkt wel als sneeuw voor de zon verdwenen!

Lily, wat een vreemde ongi is het deze keer. Je zou bijna gaan denken aan.... Maar ik kan me voorstellen dat je dat uit zelfbescherming niet doet! Ik hoop zo dat die temp gewoon aan zwangerschap aangeeft en dat het inderdaad innestelingsbloedingen zijn. Ik blijf gewoon voor je duimen: is het niet voor nu, dan wel voor de volgende keer!

Even ego:

Wij hebben hier het idee dat die kleine man nu voortaan om de vijf uur wil eten. Vannacht is hij om vier uur weer gekomen (laatste voeding elf uur) en dat na een week doortukken! Misschien ook wel een regeldag/nacht en misschien om aan te geven dat hij nu om de vijf uur wil eten en misschien wel richting de vier voedingen wil. Ik ga het CB eens bellen wat we het beste kunnen doen. Ik wil nu eigenlijk even een dag voeden op verzoek, zodat die kleine heel duidelijk kan aangeven wanneer hij honger heeft. Hij mag van het CB maar maximaal 160 per voeding eten, maar ik merk dat hij soms veel meer wil.Ik bied hem dus gewoon 200 aan en zie wel wat hij opdrinkt. Net heeft hij bv maar 150 gedronken.

Meiden die al vier voedingen geven (KQ en Soep toch?), gaat het op gewicht dat ze van vijf naar vier voedingen gaan? Onze kleine weegt nu 6 kilo.
Jessel en Plieno, sterkte vandaag!
Hee dokkie, je beeb zit er nog! Volgens mij begin jij met volledige ontsluiting, als ik het zo lees ;-)! Ik hoop echt voor je dat het zo gepiept is en dat het niet te lang meer gaat duren!
Jules, volgens ons pak Nutrilon zouden ze vanaf 6 kilo op 4 voedingen mogen (moeten?). Ergens anders las ik weer dat ze vanaf 4 maanden naar 4 voedingen kunnen. Volgens mij is ze al lang 6 kilo, maar we laten het toch maar op 5 voedingen van 200 ml. Deze drinkt ze nooit helemaal op, gemiddeld blijft er zo'n 30 a 40 ml in de fles zitten. Volgende week dus weer naar het CB en dan leg ik dit ook even voor.

Apart dat jouw mannetje geen speentje meer wil, een reuzesprong richting 6 maanden misschien, hihi? Ik wist dat niet, van die 6 maanden. Gevoelsmatig wil ik het speentje ook nog steeds aanbieden en ze 'rukt' het echt uit mijn handen met haar mond (zie je het voor je?) en begint dan als een dolle te zuigen.

Hoe was je etentje gisteren?

Was trouwens de afgelopen dagen niet helemaal lekker. Heel moe en heb zowel gisteren als eergisteren echt geslapen als Prinsesje ook ging slapen. Dat heb ik mijn hele bevallingsverlof niet gedaan!! Ook krijg ik nu ineens de kriebels: nu kan het nog, straks moet ik weer aan het werk. Ik geniet er dus wel van, maar voel me dan ook een beetje een nietsnut (ik weet het, het slaat nergens op). Maar ja, het was gisteren ook weer snertweer dus ach....

Dokkie heeft beeb dus nog in buik.

Heb geen IQ-test gedaan, faalangst... straks eindig ik ver beneden het gemiddelde, terwijl ik altijd maar denk dat ik best beetje slim ben. Grapje, hoor. Heb wel eens meegedaan in het verleden, zat dan ook ergens rond de 137, in ieder geval niet boven de 140!

Wie schreef dat ook weer; bang dat we allemaal mutsen zouden blijken te zijn, was jij dat Lily? Hihi, ik was er niet echt bang voor eigenlijk, maar hield er in mijn achterhoofd wel een beetje rekening mee dat het heel erg kon tegenvallen. Wist wel dat wij gewoon een superleuk clubje hebben en eigenlijk vond ik jullie in het echt allemaal nog mooier en leuker. Of misschien ben ik wel gewoon DE muts van ons allemaal.

Nou, Lil, ja, jouw lijf is nu niet echt lief voor jou, jou een beetje in de war te brengen. Maar ik hooooooop dat het stiekem gewoon heel goed nieuws is!!!

En ja, Parel, is een mooie vrouw! Je doet je naam eer aan! Maar ik vind jullie allemaal mooi, hoor, juist in het echt!

Zo genoeg geslijmd, ik ga maar eens een was draaien. Dacht dat ik met een baby heel veel wasmachines vol zou hebben, maar dat vind ik wel meevallen. 1 a 2 machines extra per week, nou, dat kan er mee door, toch? Heb wel megaveel hydrofielluiers en genoeg rompers voor een hele week, dus hoef dan ook maar echt 1 week.

Wie heeft toch ooit die hydrofielluiers uitgevonden. Ze zijn multifunctioneel, hoor, daar niet van, maar als luier gebruikt niemand ze volgens mij en je moet ze wel in huis hebben volgens 'het lijstje'. Rare dingen, maar wel handig, dat wel.
Hier kom ik nog op terug
KQ, zolang ze de speen echt uit je handen rukt met haar mond (ik ben me het nu aan het voorstellen en ik moet er echt heel hard om lachen! vooral omdat ik die kleine meid nu ook heb gezien. Zie haar in de wieg liggen, kijkend naar waar die hand van mama met speen nou blijft en dan als een zuigbehoeftig kindje aanvallen op die speen!), maar goed zolang ze hem dus echt nog wel nodig heeft, gewoon geven hoor! En jullie geven dus 5 keer 200 ml! Dat mochten wij niet doen van het CB, want we waren dan zijn maag aan het vergroten (nou ja, als hij toch honger heeft!). Maar we zijn dus recalcitrant (schrijf je dat zo? ik doe ook maar niet mee aan een IQ test...) en geven gewoon toch 200. Hij bepaalt zelf wel wat ie daarvan opdrinkt. Ik ben benieuwd wat het CB volgende week tegen jullie zegt!

Geniet trouwens nog maar lekker van je verlof! Wanneer begint het feest voor jou weer?

Hydrofielluiers: echt een uitvinding

- baby afdrogen

- spullen van baby afdrogen

- op het aankleedkussen leggen als hoes (lekker makkelijk als ze hem onderpiesen en poepen)

- ramen zemen

- badkamer poetsen

- afwas afdrogen

Nog meer hydrofiel-ideeen?
Jaaa, heb er veel als zakdoek gebruikt, toen ik laatst holte-ontsteking had en de papieren zakdoekjes niet aan te slepen waren...

Haha, grappig om te lezen dat jij ze ook voor de schoonmaak gebruikt. En voordat Prinsesje geboren werd heb ik ze nog ''steriel' gestreken, het zijn gewoon duizend-dingen-doeken!!
Hier kom ik nog op terug
Ik was ze wel uit op heel veel graden, hoor! Dus dan mag het ook wel, toch?
Hier kom ik nog op terug
* breekt weer even in*

Shit Es, sta ik op het punt om naar het Bv cafe te gaan staat mijn zus onverwachts voor de deur. Heb haar nog meegevraagd maar ze wilde niet. Kon het ook niet over mijn hart verkrijgen om haar weg te sturen nadat ze een uur gereden heeft om hier te zijn (wel stom dat ze het niet even zegt). Kun je mij nu alsnog het tel nummer mailen, want ik wil het echt graag proberen. je kunt mij mailen op chica72@gmail.com. Ik hoop dat het leuk was verder in het cafe?

*sluipt weer weg*
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
quote:jules schreef op 24 januari 2008 @ 10:47:

Hydrofielluiers: echt een uitvinding

- baby afdrogen

- spullen van baby afdrogen

- op het aankleedkussen leggen als hoes (lekker makkelijk als ze hem onderpiesen en poepen)

- ramen zemen

- badkamer poetsen

- afwas afdrogen

Nog meer hydrofiel-ideeen?

- Spuugdoek voor als je erg veel melk maakt en het in de rondte sproeit of langs het kinnetje druipt. Kan je jezelf flink mee bedekken zodat je niet steeds schone kleren aanhoeft of naar zure melk gaat ruiken...

- Wij deppen na het schoonmaken van de billetjes met een lotiondoekje nog altijd even na met een hydrofiel zodat ze droog de luier ingaat.

- Altijd 2 mee onderweg om fietszadel/stoeltje mee af te drogen, evenals schommels en wippen na een regenbuitje. (Of je dochters haren omdat ze geen capuchon op wil..)

- Zonwering in de auto in de zomer (gewoon tussen het raam klemmen)

-

-

-
Goodmorning!

Zo hé, na zondag is er weer heul veul geschreven zeg!

Hier alles gangetje. Meisje Luum heeft vannacht weer lekker doorgeslapen. Beetje jammer dat wij altijd dan net laat naar bed gaan en niet méér profiteren ervan.

Hebben jullie ook nog steeds kraamvisite? Wordt dat wel een beetje zat nu eerlijk gezegd. Allemaal goed bedoeld, maar je moet die kleine dan zo gaan plannen. Bijv. langer ophouden in de box i.p.v. lekker naar bed. Volgende week ook nog in het weekend visite en dan hoop ik dat het wel klaar is. Over drie weken ook alweer werken. Ik heb er heel gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant ben ik er ook wel aan toe, maar aan de andere kant vind ik haar ook nog zo klein om aan 'vreemden' over te geven. Nou ja, na een paar weken went dat wel. En ik ben een echt uitslaper en 's ochtends altijd snel klaar. Dat zal ook wel anders worden als kleintje gevoed, gewassen en aangekleed moet zijn...

Gisteren door de visite de iq-test niet gedaan. Jammer, vind ik altijd wel leuk.

Verder heb ik mij voorgenomen om 1 febr. te beginnen met flesvoeding. Bijna 3 uur kolven op een dag vind ik niet grappig meer. En misschien stom hoor, maar ik zie het ook niet zitten om hele voorraden aan te leggen voor het kdv en de oppas. Ik ga proberen om bv 's ochtends en 's avonds te geven en fv overdag. Toch had ik nooit van mezelf verwacht dat ik er moeite mee zou hebben. Maar dat komt omdat meisje Luum het nu zo lekker doet qua eten en slapen. Ik vind het een hele stap om te veranderen. Rare griet ben ik ook af en toe hoor...

Dok: je houdt ons wel in spanning!

Soep: doe je een beetje rustig aan! Gelukkig vandaag laatste werkdag. Tank even lekker bij in het weekend!

Jessel & Plieno: sterkte vandaag!

Jules: fijn dat het na de meeting hartstikke goed gaat met kleintje!

Herah: Hellp is niet mis, gelukkig dat je het dat op dat moment niet weet (maar wel vermoedde). Dan had je nog meer om je druk over te maken. Ik vind meisje Herah een klein lief meisje. En dat haar! Om op te vreten. Het zal vast geen gevolgen hebben.

Lily: shitterdeshitshitshit. Ik leefde echt al met je mee, maar nu ik je wat meer heb leren kennen als een tof wijf, vind ik het helemaal rot voor je. Houd de moed erin. Het stond je geweldig toen je mijn meisje op schoot had!

Bri: fijn dat er gelijk actie wordt ondernomen door gyn. Daar heb je tenminste wat aan!

KQ: wat leuk dat ze je al lekker aan het onderzoeken is. Als ze nog maar niet begin met haren trekken!

Mim: succes vandaag met de inenting. Ik moest eigenlijk maandag, maar ik heb een week 'uitstel van executie'. Dus nu moet ik maandag. Hopelijk heeft meisje Mim er weinig last van.

Parel: wanneer begint je verlof? Dat duurt toch niet lang meer?

Je zag er prachtig uit inderdaad zondag.

Es: heb je nauwelijks gesproken zondag. Bedankt nog dat ik met je op de bon kon. Achteraf vind ik het jammer dat ik niet meer van de taarten geproefd heb. Hopelijk wil meneer Es volgende keer weer zulke lekkere dingen maken?

Blond: & Yasmine: alles goed?

Tot snel!
hey!

even snel een berichtje voordat meisje mim wil eten. Luum ik heb maandag nog aan je gedacht en had gisteren nog willen vragen hoe het meisje luum was vergaan met de prikken maar je hebt ze dus niet gehad.. kon je zelf niet of werd de afspraak verzet?

ik ben vanochtend geweest. Meisje weegt alweer 5410 gram en dat voor krap 2 maanden, gaat goed dus met ons kleine dikzakje

de prikken vond ze minder fijn, na prik 1 stopte het huilen snel maar na prik 2 was ze heel boos.. heel hard huilen en helemaal rood/paars aangelopen.. gelukkig hielp een troostende schouder goed en na het aankleden was ze zo kapot dat ze direct in slaap viel in de wandelwagen en nu nog slaapt.. ( maar ze begint wat tekenen van leven te vertonen dus ik ga zo de fles maar klaarmaken)

ik ben benieuwd waar en of ze ergens last van krijgt.. we zullen het afwachten en ik houd je op de hoogte luum!

die kraam visite is bij ons ook nog steeds gaande ja, voor je eigen gevoel is het al niet nieuw meer dus is het bezoek niet echt meer gepast ofzo.. ik vind het nog steeds gezellig als vrienden langskomen maar de kennisen van opa's en oma's id etoch ook even willen kijken ; daar ben ik nu wel klaar mee..

plien; ik denk aan je en je familie vandaag! sterkte!

es; wat doe jij voor leuke dingen in het BV cafe? wat houd dat precies in? ben wel nieuwsgierig.. haha. en wat super dat je lief de recepten prijs wil geven.. heeeeeeeerlijk!!!

KQ; wat leuk dat je meisje zo actief is, super als de ontwikkeling gewoon vlot en goed lijkt te verlopen, genietze!!

oh en met dit weer een hang op de bank en bed dag hebben is echt niet slecht hoor, dat hoort bij dit vieze herfts in de winterweer

Dok; hoe veel dagen ga je ons nog in spanning houden denk je? ga je wel voor wolf bevallen of doe je al het voorwerk op tijd maar wacht je nog even met het echte werk? succes!!

jules; lastig al die voorschriften etc van het CB he, ik heb me voorgenomen daar niet teveel neer te leggen aan vragen want alles schrijven ze strikt voor en ik denk ook wel eens dat bepaalde dingen gewoon per kind best kunnen verschillen. o.a. de behoefte aan de hoeveelheid drinken. toch? als je mannetje teveel drinkt spuugt ie het vanzelf wel uit denk ik dan maar.

nou lieverds, ik ga er even van door, tot later weer! x
Hi mim,

Nee ik heb zelf de afspraak verzet. Luum-man had nog erg last van zijn behandeling. En hoera, ze deden geeneens moeilijk! Wat een gewicht alweer. Ben erg benieuwd hoeveel ons kleintje weegt. Ik vond onze kleintjes zo op het eerste gezicht niet veel in gewicht schelen, maar ik heb jouw meisje niet vastgehad. Ik duim voor je dat ze er geen last van zal hebben.

En Jusa, ik stond net onder de douche en dacht 'Jusa vergeten!' Wanneer weet je wat over je eitjes?
even een update voor je luum; meisje mim heeft om half 12 haar prikken gehad en tot half 2 was ze helemaal onder zeil. daarna heeft ze rustig een volle fles gedronken en even gespeeld en nog weer even geslapen. het afgelopen uur heeft ze echter heeeeeeeeeel hard en vooral ook hartverscheurend gehuild, echt pijn! heb haar nu een paracetamol gegeven en dat helpt want ze is nu ( bijna 3 kwartier na de pil) in slaap.

hopelijk voor haar blijft het qua pijn en last hierbij.

ben benieuwd.

hoe deden de andere babys het na de prikken de nacht? anders en onrustiger dan anders of niet?

juus, ik ben ook erg benieuwd naar hoe het bij jou gaat! wanneer gaat de behandeling van je eitjes weer verder? succes meis! x
Plieno: Hoe was het vandaag? Hoop dat jullie een mooi afscheid hebben gehad, het blijft tenslotte vreselijk...

Lily: NEE NEE NEE echt niet leuk gewoon! Wat Luum ook schrijft, nu je jou, Juus en Bri in het eggie kent wil je het nòg grager (raar woord) dat jullie ook mama mogen worden (en snel)!

Dok: Spannend maak jij het hoor! Had toch echt inmiddels wel wat verwacht!

Bri: hopelijk was het hèt lucky shot (al noem jij het knuffelen hahaha). Je zou toch zeggen dat die zaadjes super zouden moeten kunnen zwemmen met jullie achtergrond!

Herah: HELLP yek! Gelukkig voel je jezelf hartstikke goed nu, want van hellp kun je een beste klap krijgen.

EGO ECHO

Hier de 20 weken echo gehad. Wat was dat een mooie ervaring joh! Nooit gedacht dat je alles (neeeee niet alles) zo goed kon zien. Ben er helemaal happy van. Beeb is helemaal goedgekeurd!

groetjes klaver
meiden, het is WEEEEEEKEEEEND!

Sorry hoor.

Ben helemaal heel erg moe, morgen ga ik uitgebreider typen.

Parel, gefeli met je mooie echo, fijn is dat!

Mimmie, wat een gewicht. Lekker gezond hoor. Onze meid heeft amper last gehad van de prikken, ze moest ook wat meer huilen, maar de nacht was niet anders dan anders. Fijn dat de paracetamol helpt.

Jules, wij zitten nog niet op 4 voedingen, toevallig gisteren wel, vandaag niet. Ze heeft gisteren 4 x 200 gedronken, en wij konden vroeg naar bedje! Vandaag zit ze wel weer op 5, maar ze gaat al richting afwisselen. Wij voeden nu bijna weer op verzoek, maar ze komt op redelijk vaste tijden.

Tot morgen!!
Yay! Klaver wat fijn dat de baby door de keuring heen is! En dan is de volgende datum om naar toe te leven de uitgerekende datum, spannend!

Hier EINDELIJK duidelijkheid want het feest is er in alle hevigheid. Ik had al afscheid genomen van het fenomeen 'hoop' dus ik zit nu in 'what ever' modus. Komende maand gaan we gewoon weer 'loos'. Het moet moet moet moet dan raak zijn want ik wilde eigenlijk alleen naar de gyn met het nieuws 'Ik ben zwanger'.

Mijn NOD mag op 23 feb.

Fijne avond!
anoniem_22266 wijzigde dit bericht op 24-01-2008 18:56
Reden: ff NOD bijvoegen
% gewijzigd
fijn klaver, dat alles goed is!! bijzonder he, om je kindje dan al te kunne begluren daar binnen! geniet maar lekker van je blijheid!

lily, wat kun ij toch goed jezelf altijd in de goede modus zetten, doorzetter ben je! Verwen jezelf maar met een lekker taartje ofzo om het een beetje beter te maken voor jezelf. Kun je nu nog wel op tijd " knuffelen" ( op z'n bri's) voordat je lief weg moet voor anderhalve week? hoop t. succes meid!!

meisje slaapt nog steeds op de paracetamol., babykamer stinkt ondertussen onwijs naar poep.. vrees dat die hele luier al mega vol zit.. wordt een fijn klusje straks.. haha:)

soep; rust lekker uit van die eerste volle werkweek vandaag en morgen!

liefs
Dok, goeie aanvulling! Die van die fiets vind ik wel een goede. Loop nu altijd met theedoeken te zeulen en die nemen veel meer ruimte in beslag!

Hoe is het trouwens met ju(llie)?

Luum, hier ook nog steeds kraamvisite! Zelfs nog tot ver in februari. Het voelt eigenlijk helemaal niet meer als kraamvisite, maar meer als gewoon gezellig visite. Ik moet zeggen dat ik wel klaar ben met de verplichte nummers. Nu komen er nog mensen die vanwege omstandigheden niet eerder hebben kunnen komen. Leuke mensen allemaal!

En goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt! Is inderdaad moeilijk, maar kleine luum heeft al voldoende bv gehad om lekker sterk te worden/zijn!

Mim, kleine dus prikken gahd vandaag! Hoe gaat het nu met r? Heb je haar wakker gekregen of zit ze in haar eigen poepcement vast? Die kleine van ons kan soms zoooooo onwijs poepen, dat het zo plakt dat zijn billen zo ongeveer aan de luier vast zitten

Over de reactie op prikken kan ik weinig zeggen. Die van mij huilde al veel en bleef veel huilen. Maar of het aan de prikken heeft gelegen????

Klaver, wat onwijs geweldig die ECHO!!!! Echt te gek hè om je kleintje zo te zien! Ga je ook nog een pretecho doen? In 3-d? Ik haal onze kleine er nu best wel uit. Echt grappig. Maar in iig fijn dat ze helemaal APK goedgekeurd is! Joepie!!!!!!

Ennuh... kon je jezelf bedwingen om niet het geslacht te weten?

Soep, LEKKER!!!!!!!! Ga er maar flink van genieten. Kan me voorstellen dat het aanpoten is als je al zo lang niet meer hebt gewerkt en je voelt je niet helemaal optimaal.

Wij voeden ook een beetje op verzoek nu. Soms drinkt hij nu een voeding in twee keer. Net als net, heeft hij rond zeven uur een beetje gegeten en wilde hij om half negen weer! Hij krijgt het gewoon, want ik ga dat kereltje geen honger laten lijden omdat ze dat op het CB zeggen. Hij geeft zelf heel duidelijk aan of hij genoeg heeft gehad of niet.

Ik hoop trouwens voor jullie dat ze snel naar 4 voedingen gaat! Dat is lekker: van 7 tot 7 slapen! Wat heeft het CB als richtlijn gesteld: moet ze een bepaald gewicht hebben om naar 4 voedingen te gaan of moet ze het zelf aangeven?

Lily, wat onwijs klote!!!!!!!!!!!!! Neem van het weekend maar lekker die wiskey! De volgende maand is het gewoon positief: het is niet voor niks schrikkeljaar! Ik ga weer gigantisch voor je lopen duimen! Ik ben die kleine ook aan het leren duimen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven