eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Hoera, lief mag tot het einde van het jaar blijven. Nog steeds uitzend, maar voorlopig zekerheid. Toch ook maar eens kijken of we een hypotheek los kunnen pulken.

Verder gaaaaap en morgen vroeg weer op. Ik heb leuke drukke dagen op werk voor de boeg, zal wel helemaal gaar zijn vrijdag.

Kan Klaver geen reisworkshop geven, of iemand een taartenbakworkshop, haha.

Juus: ik heb nooit over mijn hele buik weeen gevoeld, alleen in onderbuik en beetje in benen. En ze is er toch zelf uitgefloept en ik die weeen die ik had waren ook pittig genoeg.

Nu weer op de bank met lief. Dat opkrikken van je sexleven is echt leuk!
O en Luum: jeeeeeeeej!
Alle reacties Link kopieren

Ziet er leuk uit Klaver! Wel voor kleine visjes, want die grote vinden het niet echt fijn zo klein. Is hier te koop incl. schotel (maar dit plaatje was mooier)

Hier te koop

Lisa is idd precies 2 jaar ouder en zat op het voetensteuntje van de wagen als ik het naar boven klapte (horizontaal ipv naar beneden) Kan nu niet meer in de buggyzit, dan zit ze op Maartjes voeten

En we krijgen nog geen kijkers, maar voor die tijd moet het wel een beetje leger zijn, het is nu zo volgestouwd met spullen dat je niet meer ziet dat het een ruim appartement is...

Oh oh ik ging vroeg naar bed, snel het kan nog!

Nog even Soep en man felicteren! En Luum met de beslissing om een 2e op stapel te zetten!!
anoniem_54162 wijzigde dit bericht op 02-03-2009 22:09
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Hihi, lief jullie reacties! Ja Klaver, we gaan ook precies 1/8 met vakantie, naar Italië. Een mooi moment, nietwaar. Zon, zee en strand is altijd goed voor de 'lust'.

Soep: hoera, in ieder geval heel het jaar zekerheid met het werk van Soepman! Een mooi vooruitzicht!

Ja Jules, het is jullie schuld allemaal... Al het enthousiasme over een tweede is aanstekelijk. En Luumpje is natuurlijk gewoon ook errug leuk.

Maar... ik doe het alleen als iedereen boven de streep al zwanger is hoor

En Britje: jij dus ook! Ben benieuwd of je nog bij de gyn bent geweest. Een dikke knuffel voor jou!

Es, we verzinnen wel wat leuks voor in mei. Breien is tegenwoordig ook weer hip

Zo ik ga even in slaap vallen met Bert.. van het Familiediner

Tot gauw!
Jules, heb je hydrofielcursus ook even opgeslagen. Kan vast van pas komen in de toekomst.

Luum, zouden ze allemaal aan het diner komen? Ik blijf ook nog even zitten om het af te kijken. Kan jij breien? Schrijf ik je in voor jouw workshop :-)

Klaver, grey's heb ik opgenomen. Ben ook zo'n fan maar kon vanwege de zwangerschapsgym het begin niet zien. Heb ik wat om me morgen op te verheugen.

Dok, Klaver, die vissenkom is echt grappig. Ik heb gewoon een hele grote ronde cylinderbak. Heb vooral vissen voor de poezen, ze vinden het water zo lekker. Soms staat de ene poes met 4 poten op de rand balancerend te drinken. Echt grappig. Visjes krijgen geen naam, al een aantal jaar geleden is mijn inspiratie verdwenen bij vis zoveel.

Jessel, heb dus wel harde buiken bij die 'pijntjes'. Zal me niet verbazen als ze volgende week ingedaald ligt. Verder moet ze nog even binnen blijven. Manlief is weer op reis (de eikel!) en komt pas donderdag terug.

Es, die misselijkheid klinkt als een meisje. Leuk! Mijn borsten zijn gewoon echt niet gegroeid. Misschien komt dat nog..... (dacht ze hoopvol)

Truste!

Klaver, deze is ook grappig. Minder effectief als drinkbak voor de katten.
Gelukt Jules! Maar ze werd echt woest toen bleek dat ze haar armpjes niet kon bewegen. Gillen! Maar voor maar 2 minuten en toen werd ze relaxed. We hebben toen ze eenmaal diep in slaap was de doek los gedaan en toen gingen de armpjes weer rustig naast haar hoofd liggen en was everybody happy!

Bedankt!
he lil, wat fijn dat het inbakeren werkte! top advies van onze jules!!

haha en die juus, met je niet gegroeide borsten.. bij mij valt het dit keer ook wel mee, ben alleen mijn taille een soort van kwijt, vind ik dan weer minder leuk :( straks met bolle buik is dat niet zo erg meer maar nu is het wel een beetje een lomp gezicht vind ik zelf. Weer een meisjes buik dus, geen puntje..

afwachten wat er komt in augustus maar we denken zelf sterk aan een meisje.

greys is zooooo leuk ik zie het alleen bijna nooit meer. Maandag is niet de goede avond voor mij. dinsdag was veel beter. strak sin mijn verlof gewoon de series weer huren of kopen en dan lekker lui kijken nu al zin in:)

dok, klinkt wel slim, dat van je buggy/wagen combi om lisa op de voetensteun te zetten, wij hebben een quinny.. zal s kijken of dat lukt hier tegen die tijd.

oh nog steeds die irritante bijholte ontsteking in mijn kop.. blehg linkerkant klopt echt uit elkaar zonder paracetamol.. bah.

fijne dag allemaal! x
Luum, een breicursus kan ik jullie wel geven (wordt wel een eenvoudige )

Lil, wat goed om te lezen dat het heeft gewerkt! Het is zo bizar om te zien hoe goed bakeren kan werken. Wil je nog een fotosessie?

Juus, wat heerlijk: Grey's opnemen en dan lekker gaan kijken de dag erna... Ben jaloers op je verlof! Hoe gaat het nu met de pijn?

Dok en Juus, wat een mooie vissen kommen! Zo kan het dus ook (even refererend aan die ene uitzending van Zembla). Hier zou een vis niet lang overleven. Kat is dol op spelen met diertjes waar katten dol op zijn. We hebben al eens een veldmuisje gered. Wisten jullie dat veldmuisjes niet van 30+ kaas houden?!

Mijn borsten zijn trouwens echt al gróót! Er staat ook al zoveel spanning op. Maar over het algemeen ben ik er heel blij mee. Jammer dat het niet zo gaat blijven.

Mim, wat irritant die bijholte ontsteking. Ik heb het idee dat hij bij mij nu bijna weg is. Ik kreeg er een irritante geur van in mijn neus. Echt raar. Ik smeerde soms gewoon labello onder mijn neus om even een andere geur te ruiken. Sterkte ermee!
Sowee moe.... En donderdag weer zo'n dag!

Mim, afspreken vrijdag is goed. Wil jij mij een mailtje sturen met een ideetje? Waar maakt mij niet zo uit.

Meisje heeft een kuurtje gekregen, dan knapt ze wat sneller op. Hopelijk is ze dan ook minder moe. Slapen gaat gelukkig beter.

Ik ga toetje eten en knuffelen met lief, de NOD is tenslotte nog ver weg

Lieverds, tot snel weer!
Goh, soepie hopelijk dat het goed gaat helpen dat kuurtje. Hoest verder op je werk? Gefeliciteerd ook even via hier met het goede werknieuws van vriendlief!
Op gmail een foto sessie over inbakeren.
Jules super bedankt! Werd Ernie er ook zo relaxed van?!
Ja Dok dat is em! Ze verkopen hem helaas niet in de webshop zie ik!
He Klaver: hoe was het vertellen?
Ja Klaver; vertel, vertel! Leuke reacties gehad?

Jules: duidelijke inbaker serie hoor! Ik kan ook wel een deel van de (eenvoudige) brei-workshop verzorgen, haha. Ben eigenlijk meer voor de gezellige thee-en-baksels-van-Lily workshop trouwens. Hier ook geen vissen in huis vanwege dezelfde reden. Toen poekie zijn bandje met belletje kwijt was hebben we hem twee keer in de tuin gevonden met een gevangen koolmeesje.... Denk niet dat visjes hier in huis een lang leven beschoren zijn.

Soep: hoop dat Soepie snel weer opknapt met die kuur. Wel vervelend voor haar (en voor jullie) dat ze er zo'n last van blijft houden.

Mim en Juus: mazzel dat jullie borsten nog in normale shape zijn. Hier zijn ze echt van standje theezak naar "huge Pamela formaat gegaan. Vorige zwangerschap had ik nog de hoop dat het erna goed zou komen, maar die hoop heb ik nu opgegeven.

Vandaag weer naar Amsterdam geweest voor studie. Heb het weer gered in de trein om niemand onder te kotsen. Prestatie op zich... Thuis wel weer twee keer overgegeven. Misselijkheid is irritant. Gisteren nog bij de tandarts geweest om een gaatje te laten vullen en een oude vulling te laten vervangen en op de één of andere manier heb ik dan altijd de dag erna het gevoel dat het niet goed zit.

Kleine man is acuut de peuterpuberteit in geschoten volgens mij. Hij is 's nachts een paar keer (niet negeerbaar) wakker en heeft ineens geen zin meer in eten. Nou ja, we proberen er maar geen issue van te maken en hopen dat het snel weer over is.In ieder geval het slapen, ik was alweer vergeten wat gebroken nachten ook alweer waren.

Ga zo lekker vanuit bed "mijn tent is top" kijken en dan lekker slapen.

Weltrusten voor iedereen!

Kus Es
Ernie vindt het heerlijk, dat inbakeren. En er zit gelukkig ook een uitknop op (het is de dokters variant, erg grappig).

Es, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Een vriendin van mij liep standaard met een kotszak en een theedoek in haar tasje “just in case”.

Hoe was het vannacht? Is de kleine peuter puber nog wakker geworden? Het lijkt wel of ze het voelen: kunnen papa en mama weer even oefenen…

Ik ga trouwens ook voor de baksels en dan vooral de cursus “hoe stop ik alles in mijn mond en geniet ik er het meest van”.

Het is echt rustig op mijn werk. Collega waar ik veel voor doe is met vakantie. Heerlijk, lekker alles op m’n gemakje doen. Lekker vaak kijken op het forum.

Onze kleine heeft trouwens laatst een kindje op het KDV geslagen… Niet zo fraai dus. Ik merk dat als hij moe is hij niet meer zo goed kan communiceren, hij gaat slaan. Niet hard, maar het is de beweging natuurlijk. Het schijnt volgens het KDV heel normaal te zijn dat kinderen dit doen ivm grenzen opzoeken enzo. Maar ik baal er wel mooi van.

Liefs Jules

PS. Vriendlief moest wel lachen toen hij mij Ernie zag inbakeren
Klaver, ik ben ook echt nieuwsgierig! Heb je ook het ouderschapsverlof al op tafel gegooid?
Hallo!

Alles goed met jullie?

Ik zie de eerste zwangerschapkwalen en kotsverhalen alweer voorbij komen.. haha!

Wist niet dat ik die zo kon missen (andersmans leed.... vermakelijk tot je er zelf weer aan toe bent )

Ernie lag er lekker ingebakerd bij Jules, dat heb je vast vaker gedaan!

Och, arm soepmeisje, steeds weer die oortjes.

Ik hoop dat ze snel beter is, hopelijk helpt deze kuur goed genoeg om ze de winter door te helpen.

Jules: ik merk bij Luuk ook steeds meer puberteit-trekjes.

Niet willen eten en dan vanaf het eerste moment dat de pannen uit de kast komen als aan mijn been hangen en daarbij keihard MAMA bléren, nice

En dan vervolgens weer ergens op de grond gaan liggen.

Van de week was ik het zo kots en kotsbeu dat ik heb gezegd: "jij wil niet eten?" NEEEEEE was het antwoord.

"ok, dan hoef je ook niet bij ons aan tafel te zitten" en vervolgens heb ik zijn stoel omgedraaid en een eindje van de tafel gezet ... ik schaam me er nog voor als ik het zo lees want veel effect had het niet. Hij draaide zich om en begon nog harder te bleren.

Toen maar in de "hoek" wat nog meer frustratie opleverde bij meneer.

En bij ons natuurlijk..

Getroost, op tijd naar bed en de volgende dag had ik weer een in huis maar pffffff... opvoeden is wel lastig.

Ik had het echt he-le-maal geschoten met dat kind.

Verder gaat het goed hoor en heb ik niks te klagen maar ik denk dat het is omdat ik niks gewend bent, hij luistert altijd goed en huilt eigenlijk nooit en nu huilt ie om zijn zin te krijgen.. irriteert me. Slecht he?

Klaver; hoe heb je het verteld en hoe waren de reacties?

Juus: nog last van je buik of ben je inmiddels gewend aan je verlof en komt je buik nu tot rust?

xx en tot later hoor!

Jes

p.s. jules, ik mis nog wel een buikfoto hoor, maar de foto's van je mannetje zijn echt té schattig!
Ik zit meer op gmail te kleppen dan hier, haha.

Hier ook janken, hoor en op de grond liggen. En dan niet ik of lief.... En hoofdbonken deed ze ook, maar dat is over. Ze is nu gefrustreerd dat ze nog niet alles kan zeggen en als ze wijst, dan snappen we haar niet altijd.

De kuur slaat wel aan, ze is meteen vrolijker en blijer, fijn om te zien!

Jessel: ik ben blij dat meer mensen hun kind liefst onder het laminaat stoppen. En maar in je achterhoofd houden dat het geweldig is om een kind te hebben. Dat verdwijnt soms echt bij het opvoedingsgevecht. Maar je doet het allemaal voor later....

Jules: balen, maar ze doen het allemaal. Zeker bij grote kindjes. Soepje mept ook kindjes uit haar buurt als ze op een loopauto zit. Of ze duwt ze als ze een kusje willen geven.

Es: balen, zo misselijk. Zakkie mee is een goed idee! Negeren is bij ons het devies en wij parkeren die kleine ook weg van tafel, net als Jessel. Werkte vanavond weer prima bij die kleine heks

Mim, ik zat te denken, zal ik gewoon even naar je toe komen in de ochtend? Of kom je naar mij?

Lief is ziek, gelukkig niet supererg, maar grieperig. Hopen dat het niet doorzet.

Morgen nog een pittige dag met veel buiten zijn op het werk en dan lekker weekend!
Heee,

Manlief eet nu bij Es in town, maar niet bij Es' man want dat heb ik natuurlijk wel even gecheckt. Mijn ouders waren zo lief om hier met mij en Klavertje te eten omdat ik gisteren vreselijk moe thuiskwam en tot niets meer in staat was (21.00 uur lag ik al te maffen). Gezien die toestand heb ik mijn ouders gevraagd of ze me even wilden bijstaan vandaag (ma past toch al op op woensdag) en dat wilden ze natuurlijk wel. Viel het gelukkig vandaag weer heel erg mee, dus was gewoon gezellig.

Heb het aan mijn collegabaas verteld. Had eerst gevraagd of ie stevig op zn stoel zat en heb het toen verteld. Hij was erg blij voor mij (mede door de medische geschiedenis bij Klavertje), voor het werk was het wat minder handig, maar dat moest de pret zeker niet drukken. Hij stond zeker niet afwijzend tegenover het ouderschapsverlof, maar hij is uiteindelijk niet degene die daarover gaat (maar kan wel sturen). Morgen ga ik het aan mijn andere collegaatje vertellen, die liep ik namelijk steeds mis (ik in vergadering, zij in kantoor, zij extern, ik in kantoor).

Es: Ik heb sindskort ook standaard een plastic tasje in mijn jaszak; voelt goed! Vooral met de rijstijl van mijn collegabaas en de vage hondengeur in zijn auto, is dat geen overbodige luxe (voor het geval dat).

Klinkt soms (als je het leest) best grappig al die 'vervelende', trappelende, blèrende, hoofdbonkende kindjes, maar natuurlijk is het af en toe als ouder zijnde een hele crime.

Ons eigenwijsje duwt de triptrap nu steeds met dr beentjes van de tafel; ook erg grappig (vindt ze zelf). Geef je een hap, hap bijna in dr mond en dan afduwen.....tssss....
Soep: Beterschap voor je vent én nog gefeliciteerd met zn contractverlenging!!!!
FIJN! Ik ben niet de enige met een kleine terrorist in huis! En ik ben ook niet de enige die daar achter-het-behang-plak-neigingen van krijgt. Altijd fijn om een beetje gerustgesteld te worden.

Moet zeggen dat ik me niet zo'n zorgen maak over het niet eten. Wil je niet, dan niet. Dan ook niet huilen als je honger krijgt 's nachts. Tot nu toe gaat het goed. Hij eet nog steeds beroerd 's avonds (de rest gaat prima) maar ik ga ervan uit dat hij wel genoeg binnen krijgt. Ik ga er ook geen strijd van maken. Heb het idee dat ik die toch ga verliezen. Probeer veel aan te bieden ook qua smaken en dan zien we wel. Vannacht iig lekker door kunnen slapen. Dat was wel weer fijn.

Heb vandaag aan mij leidinggevende verteld dat ik zwanger ben en ze was helemaal blij voor me. Fijn! Morgen functioneringsgesprek en ik wilde het graag hebben over volgend jaar en mijn wensen daarin, maar ik vond het niet eerlijk haar dan te verrassen met mijn zwangerschap. Nu hebben we in ieder geval allebei dezelfde informatie.

Zakkie gaat inderdaad in de tas. Goeie tip! Heb vandaag alles nog binnen weten te houden. Jeej!

Ga nog even wat nakijken.

Misschien tot later.

Kus Es
Ik lul mee op de mail!
Achter het beang Es? Nou, ik heb hem met stuc en al achter de muur geplakt vandaag, ha ha. Heel herkenbaar (pffff wat een opluchting) die buien. Hier ook op de grond liggen, huilen en hard met hoofd achterover gooien, oooh onmogelijk is hij dan ! Dikke buik is dan bijzonder onhandig! En dan is hij daarna weer zo lief dat ik hem met huid en haar wil opvreten, komt hij gewoon uit zichzelf een kusje geven om daarna weer met zijn pannetjes verder te gaan koken ! nou, smelt .....

Sterkte met de misselijkheid, wat vervelend ....

Wattissur op Gmail ? Ga zo even kijken. Ben van alles tegelijk aan het doen, Hyves, mijn eigen blog van Daantje met filmpjes vol aan het gooien, aan het mailen, hoog cybergehalte hier vanavond. Bliepppp, ik heb vierkante ogen inmiddels.

Wat fijn voor manlief Soep van zijn werk, echt even wat ruimte om adem te halen. Goed zo! En ook fijn dat het met meisje Soep weer wat beter gaat! Dan aanwijzen doet Daantje hier ook, soms snap ik hem maar ook niet altijd, hij zegt dan 'aah' of 'eeh' ! Wat bedoelt u ??

Pas nu ook opvoedtactiek van Mim toe, als ik aan het koken ben en hij wil opgetild worden dan zet ik hem in de box, is hij het helemaal niet mee eens, hard huilen maar toen besefte hij dat het zo was en ging hij ineens met zijn blokjes spelen, hij schikte zich in zijn lot zeg maar. Hm, niet slecht toch?

Vandaag met zijn winnie de poeh trapauto naar buiten geweest, vindt hij helemaal het einde (hoewel buiten lopen met zijn nieuwe schoenen het daar nog net van wint) maar toen wilde hij steeds de straat op, wat natuurlijk niet mocht / ging. Drama joh, hij huilen, ik zag al helemaal die scenario's voor me van zo'n krijsende peuter in de supermarkt, aarggh..... En dan waren we net 50 meter weer verder, keert hij met een enorm eigenwijs hoofd om - hoplakee - rechtstreeks weer richting straat met een noodvaart. Echt zo lief maar ja, toen voelde ik me wel even een beetje errug moe worden ....

Hier ook doktersvariant Ernie ! hi hi, hoeiiii, de dokter zei ik ben gezond kijk naar mijn hart, neus en mond, tra la la....

Ik ga Ernie misbruiken voor mijn draagdoek straks

Dikke weltrustekus allemaal van een nog steeds blije jongetjesmamma!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven