eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Wordt al echt een ventje, Jules! Niks babyvetjes meer, wat een lekker kereltje! Goed idee, van die borrel. Hoop dat die voor mij ook alcoholvrij is!
Alle reacties Link kopieren
quote:blond009 schreef op 01 maart 2009 @ 14:43:

Plieno: Succes met de opruiming, ja wat kan een mens toch veel rommel hebben he. Ik ben zo slecht in weggooien, overal zit wel een herinnering aan, of ik denk dat iets misschien nog wel van pas kan komen in 2025, dus toch nog maar even bewaren.

Ja! Helemaal mee eens. Wij hebben vandaag flink opgeruimd voor er bezichtigingen van ons huis komen. Maar het doet haast pijn als vriendlief allerlei spullen naar vuilnisbak of kringloopwinkel verwijst! Ik lijk wel een hamster.. Maar het is toch ook vaak leuk voor later? Wat zouden we tegenwoordig aan bijzondere documenten en antieke spulletjes hebben als iedereen altijd alles opgeruimd en weggegooid had? Nou dan!

Dank voor de felicitaties Hebben we ergens een lijstje op gmail eigenlijk? Ik vergeet toch altijd alle verjaardagen...

Oh Yas, heel hartelijk gefeliciteerd met een kleine broer voor Daniel! Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, ik dacht toen we hoorden dat we weer een dochter kregen ook even: Geen zoon, weer een echt meidengezin net als vroeger thuis, toch een beetje jammer om nooit mee te maken (tenzij er nog eens een 3e komt, en dat niet weer een meid wordt) Maar voor Daniel juist wel leuk, een broertje denk ik.

Over een groot bed gesproken; we hadden een paar spijlen uit Lisa's ledikant gehaald zodat ze eruit kon (heb ik verteld, toch?) maar toen ging ze er dus steeds uit en 's ochtends zelf door het huis lopen en op de bank liggen slapen! Maar wij hebben een gelijkvloers appartement en geen trappen. Toen hebben we de spijlen er maar weer ingezet maar nu klimt ze over de rand. Best onhandig, maar ja moet toch een keer wennen. Nu gaat het alweer wat beter.

Ik heb trouwens Maartje ook veel in de draagdoek gehad en dan Lisa in de buggy. Toen dat wat te zwaar werd ging Maartje in de kinderwagen en Lisa zat er voorop (kan bij een Quinny). Toen Maartje kon zitten zaten ze ook wel samen rechtop in de wagenbak, zag er erg schattig uit. Vervolgens de buggyzit in de Quinny en bij haast beide dames erin, Maartje op schoot bij Lisa (doen we nog weleens, maar meestal loopt Lisa nu zelf of fietst ernaast) Een enkele keer Maartje in de wagen en Lisa op mijn nek (geen aanrader met 17 kilo!) Maartje in de draagdoek of babybjorn doe ik niet meer, krijg teveel last van mijn schouder.

Soep wat sneu toch die vieze oortjes bij je arme grietje, en spannend voor je man!

Parel, voelde je je nou ontaard omdat ze zonder eten naar bed was of omdat je haar ontbijtkoek zat te voeren of omdat dat midden in de nacht was? Ik vind het geen van alle erg schokkend Ik heb ook weleens om 3.00u met een bordje pap in de keuken gezeten.
Dokkie, wat ben je toch altijd laat! gefeliciteerd nog! Ik vergeet ook alle verjaardagen, altijd.

Ik hou van spullen weggooien! Man is ook zo'n hamster

Ik zit hier tranen met tuiten te janken bij 'grenzeloos verliefd' zó mooi verliefde mensen die elkaar eindelijk weer zien. Ik voel de liefde. En dat moet ik janken want ik hou zoveel van Lola en zoveel van man *zucht*

Nu is die Gaucho bij grenzeloos verliefd een beetje een lul 'ze zit de hele tijd thuis maar is te moe om op te ruimen'.

Ik gok dat dit geen stand gaat houden!

Parel je bent niet ontaard hoor, je bent letterlijk en figuurlijk en pracht moeder!

Jules wat een ontzettend mooi mannetje! En wat lijk hij op jou! En ook op je man trouwens (wat een leukerd ook ;) ) Het zou voor voor de wereld helemáál niet erg zijn om nóg zo'n mooierd te produceren!

Wazig bericht trouwens hierboven, haha.
Jee, ik zit nog steeds te grienen. Happy tears! Oh oh oh die hormonen. Hadden jullie dat ook zo?!

Tussen de tranen door nog even een ander berichtje; jumpsuits van goodmoodkids. Wat zijn die gaaf! Hierrr Ze staan Lola zo gaaf! Maar jullie moeders kennen dat vast al ;)

Jusa, ik kan je stevig aanraden om zo'n leuke jumpsuit met de naam van uk te laten maken als haar eerste pakje!

Helaas heb ik ze te laat ontdekt!
Lil, er liggen nog wat naaiprojecten te wachten, maar wanneer wil je de tas hebben? Ik durf nog niet te zeggen of ik er aan toe kom.

Bedankt trouwens voor je link bij het andere onderwerp. Ook voor je uitleg over stoffen. En die hormonen, heel normaal! Bij mij was het goed en wel over en hoppa, daar was het weer. Ik jank ook echt bij alles. Ook bij Olifant Annabel die in de gracht stort en die ze vervolgens moeten laten inslapen.

Vonk... inderdaad heel erg belangrijk bij een ontsteking en best lastig om op klei te maken (hahaha). Jij kunt wel in dat onderzoeksteam "graag willen wij nu aan het woord laten meester, doctor Lily: .......... ". Klinkt goed, toch?

Jessel, echt zo leuk dat we je gaan zien de 9e! En ook nog allemaal gratis consulten! Joepie!

Dok, Maartje en Lisa schelen twee jaar, toch? En zette jij Lisa dan op het voetenstuk van de Quiny? Ik zat daar ook al aan te denken om bij de mutsy te doen.
Die olifant deed het hem hier ook (wéér) sjonge jonge!

Die tas hoef je niet te naaien hoor, ik lees overal dat het een lastige klus is dus misschien koop ik hem tzt wel. Die stress hoef er niet bij te hebben ;D

Jessel, ja ja jij bent inmiddels een hele mythe! Bestaat ze eigenlijk wel?! ;P
Reageer even snel.....

Yas: Super zeg een jongetje cq broertje in je buik! Stoer!

Hier ook tandenellende (ja ja daar waren de eerste tandjes dan; ze laat ze bijna niet zien want ze zitten onder en als ze haar mondje opendoet dan doet ze haar tong ervoor), dus als gengigel hèt wondermiddel is, dan moet ik straks even naar de apotheek (of heb je het ook bij de etos?).

Jessel: Werd je ook zo irri van al die reclames in de Devil wears prada?

Ik moet bij al die bakkunsten van iedereen hier denken aan dat liedje 'Oh oh oh oh oh oh oh oh oh, Why's my life so boring' en dan vooral die zinnen in de tekst: 'Show my cookin' skills off cause I'm in love with my oven glove' en 'But still my mind can fly and bake you perfect apple pie!'

Verder ben ik gewoon tè MOE. GAAAAAAP.
Grappig dat jullie allemaal zo emo worden bij de meest onbenullige dingen. Ik heb er helemaal geen last van. Net zoals ik nog voorkeur heb voor raar eten. Tja, er moeten ook uitzonderingen zijn op de regel...... Merk trouwens wel dat ik meer last ga krijgen van vergeetachtigheid. Best vervelend....hiha, toch een zwangerschapskwaaltje.

Lil, die jumpsuit staat genoteerd bij mijn favo's. Heb trouwens een tijdje geleden een slaapzakje gekocht, ben benieuwd hoe dat bevalt. Verder afgelopen weekend op ebay een tas gescoord voor een leuke prijs. Verder heb ik op de 9mnd beurs een doek gekocht van bebaby. Die uitzending van grenzeloos verliefd heb ik net ook liggen kijken. Was een herhaling en er is over dit stel ook al een vervolgaflevering geweest. Wil je meer weten?

Weet je trouwens wat hier een opgave gaat worden...... de kruikenzak..... manlief vind alles lelijk dus ik ben bang dat ik een (hema) knoop ga doorhakken. Wat een geneuzel.

Jules, ik ga kijken of ik een (werkende) naaimachine van mijn moeder kan lenen. Alle tijd nu ik verlof heb :-). Zaterdag naar de markt om een lapje te scoren en dan hoop ik dat ik wat in elkaar gefrutselt krijg. Het zal niet de allerbeste stof zijn die ze me daar verkopen maar voor een probeersel goed te doen denk ik. Als de doek dan tzt bevalt wil ik een echte kopen. De foto's van je kereltje zijn trouwens erg leuk. Wat is ie groot geworen (zo'n dooddoener maar ook zo waar).

Dok, je was weer laat op het forum Nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik vergeet altijd verjaardagen. Vind je het niet eng dat Lisa uit haar bed klimt? Ach, een kind op de bank terugvinden is misschien ook wel eng. Zoals je schreef zal ze het inderdaad wel leren.

Soep, zag op hyves het slaapfilmpje. Geweldig! Doet ze dat vaker?

Jessel, je klinkt relaxed. Goedzo! Durf het bijna niet te vragen maar hoe is het met je verbouwperikelen?

Ik vind het grappig om te zien hoe iedereen zijn beroepsproffesionaliteit heeft. Blond maakt de vergelijking van het vliegtuigongeluk met een groot auto ongeluk. Zoals het er staat klinkt dat eigenlijk heel erg met de beide benen op de grond. Jessel maakt zich vooral geen zorgen over de placenta van Yasmine en kan dat duidelijk uitleggen. Dok heeft haar kijk op bepaalde dingen vanuit de dierenhoek. Ik maak me geen zorgen over straling en op de gmail lees ik vaak allerlei goede werkgerelateerde adviezen waarvan ik denk dat ik die zelf niet zo had kunnen opschrijven.

Dan nog een klein persoonlijk mamaconsult graag: heb onzettende zeurende (menstuatie)pijn aan de onderkant van mijn buik. Is dat indalingspijn? Bandenpijn? Voel je weeenpijn eigenlijk over je hele buik? Verder weer veel harde buiken vandaag terwijl ik nog niks uitgevoerd heb.....
Juus, die pijn die ken ik niet (meer). Maar ik schat in dat het inderdaad iets met indalen te maken heeft. Even wachten op Jessel! Haha.

Mocht je nog naaitips nodig hebben, dan roept u maar!

Klaver, bij dat liedje moet ik altijd meteen aan de Bold denken. Ik hoef maar een klein stukje te horen... Echt, en ik vind de bold zo verschrikkelijk. Het gaat zo laaaaaaannnnnngggggggzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaammmmmm
Oeh Jusa vertel! Ik gok dat ze Europa nooit hebben gehaald (oooh wat ben ik toch cynisch).

Dat of ze wonen nu in Nederland en leven hetzelfde leven maar dan omgekeerd waar hij alleen maar thuis zit ofzo.

En Juus ik denk aan indalingspijn, dat was vet irri maar niet echt pijnlijk ofzo. Ze komt erááááá!
Oh en Jules, hoe baker je armpjes in met een hydrofiel? Ik heb vanacht twee uur lang Lola's armpjes vastgehouden omdat ze een zwemwedstrijd had ofzo en daardoor zichzelf steeds wakker maakte. De kraamzorg heeft het wel laten zien maar ben het vergeten.

Een driehoek van de hydrofiel maken en dan gewoon om haar armen heen wikkelen?! en hoe zet je het dan vast?

Edit: en Klaver, ik heb ook echt geen leven hoor. Maar boring is het nog niet, lang leven fora!

Gister trouwens ciabatta gebakken voor bij de paddo risotto, nice!
Thanx lieve Jessel !

Ga zo rest bijlezen, eerst even een paar taarten bakken (not ...)
haha. die lil en andere emo meiden, ik ben een tweede jusa, ik heb dat ook niet zo maar ben buiten het zwangere leven dan ook erg stabiel en had ook nooit last van PMS en zo. Lijkt me best lastig, dat emo geslinger steeds. van de olifant vond ik trouwens wel heeeeel zielig!! waarom kan het dan gebeuren dat ze in zo'n greppel kan lopen als dit het resultaat is? dan moet die greppel toch weg? of zie ik dat te kort door de bocht???

inbakeren doen wij op mijn werk ook wel s bij ons onrustige babymeisje, gewoon een hydrofiel on haar armen heen vouwen en dicht plakken met een stukje leukoplast ( zo doen wij het )

helemaal officieel is het natuurlijk niet die manier maar wel effectief!

en klinkt weer zalig je baksels.. mmmmmm. ben zo weinig crea wat dat betreft.. grrrr. jaloers haha..

juus, dat zal dan denk indalingspijn zijn, Ik heb er geen verstand van want mijn meisje is nooit ingedaald..:) dat deed ze pas tijdens de bevalling en toen ook nog niet echt lekker vlot en zo.. succes en vooral rustig aan blijven doen.

Al nieuws van de kijkers of waren ze nog niet geweest? ben t even kwijt.

Dok, jij ook kijkers, wat fijn! gun t jullie zo, een vlotte verkoop, zo veek stress release..:)

onze trap wordt op dit moment bekleed. eindelijk!! we hadden tapijt bij de kwantum gekocht en die lui ( het daaraan gekoppelde bedrijf ) zou het ook leggen maar die weigerden steeds omdat er nog lijmresten zaten die echt niet weg te krijgen waren en dus hadden we wel tapijt maar het nogniet op de trap. Nu via familie van lief wat kunnen regelen, zij lijmen niet maar nieten! dus na vandaag is het huis echt af fijn!!!!

straks mimmetje weer halen bij de oppas, heb daar altijd echt zin in, lekker weer knuffelen en spelen en haar ondeugende bekkie zien als ze weer van alles bedenkt wat niet mag of grappig is.:)

klaver, zo moe? erg is dat he, ik heb t ook nog echt heel erg, vermoeidheid en ben er echt wle klaar mee. je voelt je echt zo'n dweil terwijl je naar eigen maatstaven niets hebt gedaan. kan ik nooit zo goed tegen als bezige bij zijnde,. Jij volgens mij ook niet:) wel uitrusten he, het wordt heftig zat straks met 2 ukkies.

juus, ben je er een beetje klaar voor, voor de komst van jullie meisje? en hoe zat het nu ook alweer met jullie nieuwe huis? wanneer gaan jullie daar in? wanneer is het af?

En die vergeetachtigheid is zooooo herkenbaar! en bij mij is het ook niet meer helemaal over gegaan. zo scherp als ik was voortijd ben ik echt helaas niet meer.. geeltjes overal en de agenda functie van de telefoon draait overuren..

soep, hoe is het met je meisje? weer wat beter? zo zielig die kapotte oren. bah!

Ik ben vrijdagochtend vrij, mimmetje moet om 12 uur bij de oppas zijn en daarna moet ik werken. Daarvoor wat afspreken? wat? bij mooi weer lekker buiten? doen het verder wel even per mail.

dokkie, gefeliciteerd nog!! verjaardagen, volgens mij is bijna iedereen hier daar slecht in.. leuke dag gehad en door de meiden en je lief nog een beetje verwend?

blond, mooie realistische kijk op de crash heb je. Is ook wel belangrijk dat je dat soort zaken vooral in je werkbrache wel kunt relativeren, anders is het niet werkbaar! ieders proffesionaliteit inderdaad, zoals jij dat noemde jusa! leuk is dat he!

ik ga even stoppen.

excuus aan de meiden die ik niet genoemd heb!! denk wel aan jullie allemaal hoor.

knuffel nog even voor britje!! liefs voor jullie in het bijzonder!

x
Zo ben er weer. Had even nieuwe visjes gehaald (laatste had ik nl zondag uitgezwaaid op het toilet) en even langs de supermarkt. Waar een mens al wel niet druk mee kan zijn.

Lil, het is aflevering 12 van deze link . Ze gaan uiteindelijk naar Nederland, daar is hij natuurlijk niet happy. Dan maken ze plannen om naar Spanje te gaan en uiteindelijk vertellen ze volgens mij dat Gonzalo werk heeft met paarden in Italie.

Mim, inmiddels 10 kijkers gehad, nog geen kopers helaas. En geen tapijt bij de kwantum dus. Hoorde laatst trouwens dat je de lijm het beste goed nat kan maken, schraap je het er zo af. Helemaal geen chemische middeltjes of bikken en schuren. Voor jou nu natuurlijk een beetje mosterd...... als het goed is heb je nu een mooie trap. Huis wordt pas 4e kwartaal 2009 opgeleverd. Duurt nog heeeeeeeeel lang.

Iemand interesse in een hartige taart, heb hem al wel gebakken (zaterdag) maar nog niet geproefd. Inmiddels ligt de helft al in de diepvries. Zonde eigenlijk.
Hoi!

Goh Mim, soms reageerde ik bewust maar niet, omdat ik mij ook helemaal niet herken in emotionele dingen. Ook tijdens de zwangerschap heeft mijn omgeving echt niks raars gemerkt aan mijn gedrag (niet raarder dus dan normaal ). Ik voel me soms zo nuchter vergeleken met andere meiden. Of stabiel, hoe je het wilt noemen. Fijn om te lezen dat ik toch niet de enige ben! En dit is géén kritiek op anderen hoor! Laat dat duidelijk zijn!

En Yas, van harte gefeliciteerd met een gezond ventje in je buik! Ik snap ook zeker dat na de opluchting toch een heel licht zweempje teleurstelling kwam, maar je verwoordt het mooi en Daniel zal hartstikke blij zijn met een broertje.

Enne .. voor de meiden die geen draagdoek (willen) gebruiken, is er dan 9 mei nog een andere workshop . Draagdoeken, babybjörn enzo is echt helemaal niets voor ons. Maar... vrienden van ons met een onrustig kindje wisten niet hoe snel ze toch zo'n ding moesten aanschaffen. Dus ook ik zeg nooit nooit.

Dok: gefeliciteerd met je verjaardag!

Jules: wat een lekker ventje wordt-ie al. Zag de foto's op de gmail.

Enne, zal ik eens wat verklappen... Op het moment dat Mim en Jules weeën hebben of aan het bevallen zijn... gaat hier de pil weer de deur uit. Hadden jullie vast nog niet gedacht hè. Dus een pilloze zomervakantie... !

Even kort, er komt iemand op de werkplek naast mij zitten....bah....

x
Thanx Jusa, zal even kijken!

Lumiere: woohoooo! Wat spannend en vooral leuk!
...... kan het niet laten om weer even te kijken.......

Oeh Luum, spannend!

........ besef dat ik toch wel een beetje forumverslaafd begin te worden......
haha die juus., verslaafd, hoort bij je verlof en vrije periode

en luum, wat leuk zeg, Had er wel een beetje aan gedacht want je hebt ooit gezegd dat je zo'n 3 jaar tussen de kids wel leuk zou vinden en ook voor jullie zelf. dus dan is in aug er weer voor gaan een mooi streven! super hoor,

en haha, wat mooi, niet reageren want niet emotioneel

gekkerd! de een heeft dat denk veel meer dan de ander. Lief zegt hier ook wel vaak, jij bent wel makkelijk zwanger als je soms de verhalen van anderen mag geloven, je moppert niet veel, huilt niet zomaar en verwacht s nachts geen gek eten ( uberhaupt niet) " nou ja, daar ben ik dan natuurlijk wel blij mee:) je kunt er denk niets aan doen dat het wel of niet zo aanslaat qua horrormonen maar t lijkt me echt heel naar. ZOasl bij jou yas, het is gewoon heel zwaar dan, je kunt er niets aan houden maar het maakt het wel heel moeilijk soms.

dus luumpje , nooit meer gewoon je mond houden hoor

x liefs
Luum: wauwie.. hihi.. had ik niet verwacht nee, maar wel ontzettend leuk!

Juus: indalings - e/o voorweeën.

Zolang ze niet regelmatig komen, je ze niet weg hoeft te zuchten omdat ze zo zeer doen en je buik niet hard wordt dan valt het allemaal nog mee. Hoe lang nog tot 37 weken? Want dan mag het!

De verbouwing hier gaat goed en snel maar nog steeds te langzaam naar mijn zin. Drie dagen per week iemand heel de dag in huis, ook al is het je schoonvader, belemmert mij toch in de normale, dagelijkse gang van zaken...

Om over het stof en de rommel nog maar te zwijgen..

Maar er zit goed schot in de zaak en we denken over een week of 3 toch wel klaar te zijn. Dan is het nog heel snel gegaan vind ik!

En dan genieten van voorjaar en zomer.

Deze week nog een druk schema voor de boeg en vanaf volgende week hopen dat de rode duivels in hun hok blijven.

Precieze NOD weet ik niet omdat mijn cyclus een beetje vreemd doet de laatste tijd.

Maar ik hou jullie op de hoogte hoor!

Lily: over een jaar of 18 wint ze misschien wel goud bij de 100 m. vrije slag, ze is in ieder geval goed aan het oefenen met de zwembewegingen ! Succes ermee hoor!

Hier geen in bakertips want ik heb nooit gebakerd, ik had en heb een lui kind, als tie ligt dan slaapt ie (meestal)

Kom later terug!

XX Jessel
Luum: ik sluit bij jou aan bij de andere workshop goed? Ik ben ook niet van de draagdoeken. (Zeg nooit, nooit...) Hier wordt dus weer volop gekeken naar de duowagens, haha. Spannend trouwens om vanaf de zomer weer pilloos door het leven te gaan!

Juus; Dat duurt inderdaad nog lang zeg voordat jullie je huis in kunnen! Ik vond jullie huidige huis er op Funda heel leuk uitzien! En ja, forumverslaving hoort bij verlof!

Yas; gefeliciteerd met je tweede mannetje! Fijn dat alles goed lijkt te zijn. Hele geruststelling, of niet? Het maakt me eigenlijk niet uit wat het wordt maar twee mannetjes lijken me toch wel errug leuk. Heb hier trouwens sterk het gevoel dat het een meisje gaat worden. Ook leuk, nieuwe gebruiksaanwijzing te ontdekken!

Blond; nuchtere kijk op neerstortende vliegtuigen heb jij! Moet ook wel denk ik, anders stap je nooit meer een vliegtuig in, ook niet voor je werk. Wat een leuke foto op gmail trouwens van je zus die Kalissa in bad doet! De lol straalt er bij beiden vanaf! Balen dat ze zo lastig eet. Hoop dat het een fase is.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben moe, misselijk en heb (.)(.) als LoloFerrari dus met de zwangerschap gaat het goed. Ben echt stukken misselijker dan bij kleine man en bij m'n miskraam. Ben dikke vrienden met de porseleinen potten hier in huis.... Kan inmiddels weer een aantal bh's niet meer aan en ben dus weer geswitcht naar een maatje (voorzover je een f cup nog een maatJE kunt noemen....) groter. God zegene Marlies Dekkers....

Ik ga even een uurtje tukken op de bank. Fijn als manlief ook vrij is op mijn mamadag, haha! Dikke kus voor iedereen die ik vergeten ben! (ook hier is de dementie weer in volle hevigheid toegeslagen)

Tot later,

Liefs Es
Juus en Lil: Die aflevering heb ik ook gezien. Heb in mijn directe omgeving een gevalletje 'grenzeloos verliefd' gehad, maar dat ging uiteindelijk helemaal niet goed. Zij had een relatie van 10 jaar en ging toen afstuderen in Brazilië, daar kwam ze een Braziliaan (niet eens een knappe; hij leek op Maradonna) tegen en daar heeft ze alles in Nederland voor opgegeven. Zij is daar een tijd geweest, maar moest voor haar studie nog dingen afronden in Nederland (ondertussen wel weer teruggeweest naar haar liefde). Toen ze definitief naar Brazil zou gaan, zou hij haar hier komen ophalen (zodat ie ook kon zien waar zij vandaan kwam), maar hij kwam niet...........

Echt een sneu verhaal! Zij had alles hier al 'afgesloten' voor haar grote stap.

Lil: Water loopt me in mn mond bij al die lekkere dingen die je bereid.... Waarom woon je niet hier om de hoek????

Ik zit hier trouwens schandalig aan een twix.

Mim: Klinkt zo gek nog niet jullie opvoedactie. Onze dame wil -waarschijnlijk door de tandjes- ook het liefst alleen maar over je schouder hangen en als je ze in dr uppie op het speelkleed of in de box zet, is het gillen.

Luum: Nog even en de kogel kan door de kerk! Leuk vooruitzicht hoor! Gaan jullie dan ook op vakantie?

Hier zijn de hormonen ook weer vrolijk. Dus geen waterlanders om niks en ook manlief krijgt het niet meer voor zijn kiezen....

Het enige verschijnsel dat ik momenteel heb is die vermoeiende vermoeidheid. Wanneer je 'normaal' moe bent, dan kun je jezelf nog even oppeppen, maar met deze vermoeidheid wil dat echt niet. Ga het morgen aan mijn directe collega's vertellen. Leuk!

We vertellen het ècht aan iedereen (nu weten alleen de mensen het die heel dicht bij ons staan) na de volgende echo.

Op een of andere manier vind ik het gewoon nog heel leuk om met een geheimpje rond te lopen....

Juus: Hoe gaat je nieuwe visje heten? Klavertje vindt visjes ook helemaal leuk (in het tuincentrum), maar ik heb ergens in een blad een hele leuke design vissenkom gezien, maar die kan ik nergens meer vinden.

Een omschrijving: Het is een uitvergrote kop en schotel van glas (de kop is dus formaat vissenkom).

Blond: Raar idee dat door die stralingsonderzoeken richtlijnen binnen een jaar zo kunnen veranderen. Uiteraard gaat veiligheid voorop!

Parel: Als dit een uitzondering is, dan ben je echt geen slechte mama hoor!

Dok: Ouwe nachtbraker; nog gefeliciteerd? Leuke cadeautjes gehad?

En daar is er weer iemand wakker........

nog snel even gmail begluren!

groetjes Klaver
Lil, ik zal vanavond even een foto sessie maken en dan op gmail zetten. Uitleggen via woorden gaat best lastig.

Mim, wat knap, nu al je huis af. Wij zijn in 2002 begonnen het is nog steeds niet af... Hoe doen jullie dat zo snel? Wat stom overigens van die lui dat ze niet wilden leggen.

Luum, wat leuk dat jullie er toch al zo snel weer voor gaan! Ik zal aan je denken, tijdens de weeen

Es, hebben jullie al een idee voor een duo wagen? (ik weet al wel welke het waarschijnlijk niet gaat worden )

En je bent dus echt behoorlijk zwanger. Volgens sommige voorspellers wordt het dan een meisje. Ben benieuwd!
YES YES YES Grey's anatomy komt zo weer op de tv (voor het eerst sinds tijden) !!!! Ga er plat voor en daarna mijn bedje in.
Lil, foto gaat vanavond niet meer lukken. Kleine lag al te slapen, voordat ik besefte dat de spullen daar ook liggen.

Maar ik zal het proberen uit te leggen.

Leg een doek (bv hydrofiel) onder Lola en laat de doek iets boven haar schouders uit komen. Bijv tot de helft van haar nekje. Eén armpje leg je haaks naast het lichaam (alsof ze opzij wijst) en één arm leg je tegen haar zij aan. Zorg dat de meeste stof aan de kant waar haar armpje "wijst" zit, dit ivm onderstoppen (wordt zo hopelijk duidelijker).

Pak de punt van de bovenkant van de hydrofiel doek aan de kant waar haar armpje naast haar lichaam ligt. Deze punt stop je onder haar andere oksel door naar haar rug. De hydrofiel ligt nu ook een beetje over de schouder van de arm waar je overheen bent gegaan.

Leg nu de andere arm tegen haar zij en pak weer de punt van de bovenkant van de hydrofiel. Stop deze op dezelfde wijze onder haar ruggetje.

Het lijkt nu op een cocon met kleine lola erin. Beentjes zijn gewoon nog los, alleen de armpjes liggen vast. Als de hydrofiel lang genoeg is om hem ook nog helemaal onder haar door te halen en naar boven te halen, dan kun je dit vastmaken met leukoplast tape. (vandaar dat dit stuk wat langer moet zijn).

Snappie vous een bietje? Ik vind het erg moeilijk om uit te leggen. Morgen ga ik meteen een reportage maken en op gmail zetten!

Succes vannacht!

Liefs Jules
Man snapt het dus we gaan ervoor! Je hoort het morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven