eFFFe

19-03-2009 20:13 1161 berichten

Ons oude topic
Alle reacties Link kopieren
Soep: dubbel gefeliciteerd vandaag dus !!!!!!! Hieperdepieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa

De tribune mag zich weer vullen als jullie wakker worden. Nog steeds geen enkele verandering. Ben vandaag hele dag naar cursus, na 3uur pas weer terug op kantoor (na verwacht) dus dan weer een nieuwe update. Ik hou de spanning erin
Soepie, van harte gefeliciteerd met alles: je verjaardag, je zwangerschap! Maak er een fijne dag van. Ben benieuwd wat je collega's in petto hebben.

Parel, ik had helemaal over jouw echo heen gelezen (sorrie). Wat fijn dat je je kleintje weer gezien hebt. Heb je al een u/d van ze gehad? Geniet er lekker van hè!

Bri, ik zit weer klaar! Kom maar door met die plussen, strepen, etc

Liefs Jules

PS. Yas, volgens mij heb ik jouw Mutsy gespot! Gaat het goed met de verkoop?
Dat is een leuke klus, je eigen tabel aanpassen, ha ha. Soepie !!!!! Joepie !!!!!!!!!! En dubbel van harte, ook met je verjaardag.

Jules jij bent verwend meid ! Lief hier was het ook vergeten. Maar die zou zijn eigen verjaardag nog vergeten

Idd denk ik wel onze mutsy die je hebt gespot. Kreeg gisteren een fanatieke mail van iemand die zeer geïnteresseerd was, maar ja, je weet hoe dat gaat op MP, met hetzelfde gemak hoor je er nooit meer iets van. Afwachten maar, we hebben geen haast. En we hebben ook al een nieuwe wagen, een Phil & Teds (hoe kan het ook anders). Er staat een foto van op Gmail in mijn album als je hem wilt zien. Appeltjesgroen is 'ie.

Hij rijdt zo geweldig dat ik wou dat ik deze al meteen had gekocht, bij de geboorte van mannetje dus. Verder is het hoogste bod op de Mutsy nu 160 euro maar daar doe ik hem niet voor weg.

Even een wave-je ! ...

Laters !
Soep (dubbel) gefeliciteerd! Jij moet wel een mooie dag hebben vandaag.

Hier ook geen echte moederdag verwennerij... Man is van het type: als je wat wilt hebben kan je het toch altijd kopen... En mannetje is nog niet van de knutsel. Ach, heb ik het even makkelijk met vaderdag! Man had wel alles in huis voor een lekker ontbijt (dat dan weer wel), maar dat is uiteindelijk een lunch geworden (was niet handig om broodjes te gaan afbakken als mannetje gewoon wil ontbijten), ook niet verkeerd.

Yas, succes met de verkoop! Ik wil wel een bod doen hoor (om de prijs op te drijven...) Nee, dat is echt heel slecht, dus doe ik maar niet.

BRI, WAT IS HET SPANNEND!!! IK BLIJF HET VOLGEN!!!
Soep, gefeliciteerd (2x)!

Mijn moederdag zat vooral vol met kraambezoek van de schoonfamilie. Zucht! Van Jusaatje heb ik "oei ik groei" gekregen. Manlief had leuke ideeen (iets van de juwelier) voor de geboorte van de kleine meid en mijn eerste moederdag maar was niet geslaagd, dat cadeau hou ik tegoed. Verder ben ik gek op croissantjes met aardbeien. Die heeft manlief dus op mijn verzoek gekocht en terwijl mijn schoonouders aan de koffie zaten aten wij dus ons ontbijt/brunch/lunch.

Afgelopen nacht heb ik voor het eerst zelf moeten redden. Manlief zat in Helsinki. Gisteren haar alleen in bad gedaan. Was van korte duur want na een dikke scheet dreef het hele bad vol met kleine gele flubbertjes. Verder heeft meisje bedacht dat ze bij elke verschoonbeurt wel even het kussen mag volplassen. Ze heeft ook luieruitslag dus het kan best zijn dat ze wacht tot ze weer 'schoon' is omdat het dan niet zo bijt. Mama was alleen wat minder blij.

Bedankt voor jullie krampjestips!

Lil en Dok, de doek is succesvol in de kommahouding zoals Dok hem deed. Als ik haar buik/buik in de doek leg probeert ze eruit te klimmen en zwaait haar hoofdje alle kanten op. Nieuwsgierig aapje.

Yas, mutsy kwijt?

Nog een wave voor bri!
Soep: geweldig fantastisch dat je lekker zwanger je 30e kan vieren! Van harte!!!

Bri: krijgt een harde kont van die tribune maar blijf wel zitten want wil van dit hoogtepunt niks missen!

Mijn duimen draaien op zijn hardst voor jou!

Juus: succes samen! Lukt je wel hoor!

Voor mij nog 1 dagje werken en dan een hele week vakantie met z'n drie-en! Lekker aantutten en maandag controle bij de gyn dus ben benieuwd (wel spannend!)

Ik verheug me op de vakantie... efteling.. here we come!

X Jessel
wave voor Bri, tot later vanmiddag!

Dank voor alle felicitaties!

Hier is het heel leuk, mijn collega's hebben echt uitgepakt!

Lil: zou jij kunnen laten zien waar je die niet-rekbare doeken kan kopen?

Morgen meer van mij!
ha soepie, ook hier nog even de felicitatie! jou dag klinkt helemaal goed! leuk!!

juus goed man een nacht alleen! moet je wel aan wennen ook met die afwezige man van jou en lekker he dat plassen als net de luier af is.. haha. dat kan mijn dame bij tijd en wijle ook nog wel s doen.

en die flubbers in bad.. haha.. bah!

hoe staat het ervoor met de krampen?

Plien, jou verlof gestart? lekker joh, Nou ja, eerst nog je scriptie toch? succes meid!

yas, groot gelijk, wat laag bod die 160. even wachten dus nog. Hoe is het met de duizeligheid enzo?

je baas al gesproken vandaag?

Wij gaan morgen naar CP met mijn familie voor een lang weekend, huisje voor 12 man met 8 volwassenen en 4 kids. wordt dus wel gezellig denk ik. Heb een beetje een moeilijk zusje dus hoop dat zij zich enigzins zal gedragen.. maar goed, mijn modus gaat op non-irritatie en dan lukt t vast.

Lekker zwemmen met mimmetje en lekker hangen, echt zin in!

ga nu even liggen want vanavond theater en moet daar niet in slaap vallen natuurlijk. kus
Plien, dat wilde ik ook voorstellen. Zijn wij echt zo slecht?

Yas, ik hoop voor je dat je hem goed kwijt raakt. En ik ga meteen even naar gmail voor een foto van de P&T. Heb je hem nieuw aangeschaft? Tof zeg!

Hoe is het nu met je? Nu je weet dat er bijna rust aan zit te komen?

Even een wave tussendoor voor Bri!

Lil/Dok/Juus, is er ergens een goeie site waar je voorbeelden van knopen hebt? Ik ben het nu al weer vergeten....

Jes, kom je nog een bakkie doen als jullie naar de Efteling gaan?

Mim, wij zitten vanaf morgen een weekend in Landall met vrienden. Het wordt dus parken-weekend . Veel plezier en hopelijk gedraagt je zusje zich. Waar ga je vanavond naar toe?

Liefs Jules
Wow Yas, wat een gave hebben jullie! Hebben jullie er ook al een duoseat bij? En hoe bevalt dat met lopen?
Welke commode hebben jullie gekocht Yas? Die foto's maken mij nieuwsgierig (haha)
ben d'r weer ff om te zeggen dat jullie nog steeds kunnen blijven zitten........en sneak weer weg.....tot vanavond laat
Even checken of er al bri-nieuws is! Wij eten vanavond op de tribune
Is er een magnetron op de tribune, dan neem ik mijn magnetronmaaltijd wel op schoot.

Jules, voor jou op gmail alvast wat knoopvoorbeelden. Lil, wil jij de youtube filmpjes posten want daar kan ik door de bomen het bos even niet zien.
Is er een magnetron op de tribune, dan neem ik mijn magnetronmaaltijd wel op schoot.

Jules, voor jou op gmail alvast wat knoopvoorbeelden. Lil, wil jij de youtube filmpjes posten want daar kan ik door de bomen het bos even niet zien.
Bri! Aaaaaaaaaaah! Té spannend deze maand!

Draagdoeklinkjes:

Jusa de knoop die ik je liet zien was de FWCC deze mevrouw heeft veel draagfilmpjes dus even zoeken. Ik had de banden niet uitgespreid maar dat kun je vast nog wel terug halen, fijner voor in de zomer want maar één laag stof ipv 3.

Ze laat in andere filmpje bijvoorbeeld ook zien hoe je bijvoorbeeld kan voeden in de doek.

Doeken kopen kan op veel verschillende plekken:

Slingomama

draagkrachtig Voedingskleding

baby bij

De kast van maxe

Vertel mij wat je wil (kleurtjes, streepjes, prijsklasse) dan vin dik het voor je! Ik raad eigenlijk aan om een gebruikte doek te kopen, die zijn gelijk al zacht en knuffelbaar terwijl nieuwe doeken soms nog wat stugger zijn dus die moet je zelf inwerken

En weer *out*
Miep miep zoefff, dat was een flitsbezoekje Lil

Zit iedereen hier aan de magnetronmaaltijd? hi hi, kan er ook chips langskomen? Met cola ! (burb.....), ik kom vanavond later nog een x terug !

Jules, de P&T is idd nieuw, het is een showmodel uit de Prenatalwinkel. Ik was al aan het 'bestellen' in de kleur rood toen de verkoopster zei dat ze nog één showmodel hadden in de kleur appeltjesgroen, mét de duo-inzet gratis, en toen hadden we ook nog de 25% korting (mamma-mazzeldagen). Supergoeie deal dus! Dat showmodel moest weg omdat ze om de zoveel tijd een nieuw / ander model krijgen van de leverancier, denk dat dit keer de Vibe aan de beurt was. Ik heb ook zo zitten twijfelen over de wagen, wat voor soort, en of het nu wel echt nodig was, en of ik het niet met een draagdoek af kon. Ik zag toen toevallig iemand op de creche met een P&T en zij was zo enthousiast dat ik dacht, die wil ik ook, maar ook ingegeven door het feit dat ik dan Daniël kan 'vastzetten' als we langs een drukke straat lopen, ik zag mezelf al met draagdoek en al achter hem aan rennen terwijl hij de straat op vliegt. De duowagen van Urban Hill heb ik ook getest maar die is altijd alleen maar als duowagen te gebruiken, terwijl ik ook drie dagen per week alleen met babytje ben, dus dan zou ik die Mutsy er bij moeten houden, wat niet past in onze gang. Dus vandaar deze oplossing. Beetje lang verhaal geworden. Afijn, je moet gewoon echt naar jouw omstandigheden en wensen kijken. Mijn hemel, als ik al die verschillende draagdoeken en technieken zie raak ik het spoor al bijster ! Ik heb daar wel bewondering voor !

Goh, die Ads door Google onderaan zijn ook wel slim he, staat er nu eentje met darmkrampjes. Arme Juusje, niet al te veel last van de luieruitslag hoop ik? Vind ze het fijn om in bad te gaan?

Vandaag baas niet live gesproken maar alleen elkaars voicemail ingesproken, morgen nieuwe poging. Hij is er wel relaxed in geloof ik, hij had wel door dat hij de laatste vijf dagen dat ik nog zou werken tot aan officiële verlof niet veel meer waard ben. Het gaat echt zo slecht met lopen, morgen cesar, nou verwacht ik er geen wonderen van maar zo doorgaan gaat toch ook niet.

Zaterdag hangen we het nieuwe behang op in de kamer van mannetje, we, eh... mijn vader, erg he, maar ja, hij kan het vast beter dan wij. Verder hebben we hele leuke accesoires die bij het thema 'onderwater en zee' passen, van die geinige wiebeldieren aan springveren. Op Gmail heb ik een plaatje neergezet van het behang maar ik zal komende week wel foto's plaatsen van zijn nieuwe kamer, het wordt echt leuk!

Soep, hoe bedoel je, uitgepakt ? Vertel es?

Hm.... er ging iets niet goed met plaatsen ... ik krijg de laatste dagen steeds een gekke melding. Anders sorry!
Yas, ons "thema" is ook onderwater en zee, dus vertel eens hoe je er aan komt en wat het precies is. Ik wil eigenlijk ook een lamp in het thema.... En liefst een dekbedovertrek voor zijn peuterbed, maar kan die nergens vinden, misschien binnenkort eens internet afstruinen.
Oh leuk zeg kinderkamers bouwen! Alleen daarom zou ik wel 100 kinderen willen

Bri-tje kom je melden dat er nog geen nieuws is!
ben er weer met de mededeling: GEEN NIEUWS !!!!!

lig lekker op bed te laptoppen en te wachten tot de toppers voorbij komen op ned1

over onderwater en zee gesproken hahahah heb ik jullie op dat idee gebracht of had ik dat nog nooit verteld? je wil niet weten hoeveel beestjes en attributen wij al hebben (waaronder deze: http://www.funtoseestickers.nl/product_info.php?id=8 ) ligt al ff te verstoffen nu maar hij blijft leuk!!
Bri, goed nieuws = geen nieuws (eigenlijk andersom)!

En die stickers moeten snel uit het stof! Erg leuk, maar op ons behang staan al zo veel visjes dat er geen stickers meer bij passen. Nog andere leuke ideetjes voor me?

Lil, weet je hoe je er uit ziet na 100 kinderen??? Sowieso oud...

Gisteren was mijn bloedwaarde trouwens veel te hoog (14 en norm is 1-7), nu dat weer. Dus nu weer minderen met medicijnen. Ik voel me wel goed en er is niet echt paniek, maar het is geen normale waarde. En er is weinig of niets bekend over de combi met zwangerschap, dus niet grappig. Maar ik lig er niet wakker van, sta onder goede controle en meer kan ik er toch niet aan doen...
Bri: geen nieuws, goed nieuws. Wanneer ga ja testen? Succes meid! Hier trouwens ook Ned. 1 aan, wat een droefnis vanavond... Als ze nu nog niet doorgaan weet ik het ook niet meer.

Yas: Had je wagen al gespot op MP. Wil best even bieden om de prijs wat op te drijven hoor, haha! Balen van je bekken maar fijn dat je al met verlof kunt. Schiet ook niet op zo. Hoop dat ceasar wat aan je rug kan doen. Leuk behang trouwens! Ben benieuwd naar jullie resultaat!

MIm&Jules; fijn weekend! Hoop dat jullie lekker weer hebben en lekker kunnen genieten!

Jules: ik hoor het wel als je ouders een keer wat hebben. Manlief vindt het altijd wel leuk om op locatie te werken en ik heb daar ook altijd wel lol in. Jullie woonplaats is ook wel te doen hoor, is voor ons een kwestie van oppas regelen. Het is niet het einde van de wereld

Soep: Gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Kan me voorstellen dat je het van het weekend graag wil vertellen aan je ouders. Heb ik ook altijd, haha!

Hier alles prima. Van de week even een dip ivm studie en werk combo. Ik wist ff echt niet meer hoe ik het moest organiseren. Gelukkig is het nu weer een beetje op de rit. Ik moet nog steeds veel doen, maar heb het nu gepland. Als ik me daaraan hou dan komt het goed!

Heb een hele leuke moederdag gehad trouwens. Heb van kleine man zelf geknutseld tijdschrift gehad met tekeningen van hem, echt te lief! Van manlief geurtje J'adore van Dior gekregen omdat hij me zo'n lieve mama vindt. (ik heb echt de liefste man! )

Maandag op het CB geweest en het was allemaal prima. Kleine man weegt 12.3 kilo bij een lengte van 84 cm. Precies volgens het gemiddelde. Qua ontwikkeling gaat hij goed, alleen taalontwikkeling ligt hij ruim voor, maar gezien zijn onophoudelijke geklets verbaast ons dat niet. Dit keer geen gemiep over de laatste fles (die hij nog steeds krijgt, haha!) of andere zaken, maar gewoon een aardig gesprek. Was een aangename verrassing na dat antroposofische ge-eikel van de vorige twee keer.

Nog één dagje werken en dan weekend! Fijn!

Kus Es
anoniem_5795 wijzigde dit bericht op 14-05-2009 22:46
Reden: Sorry Jules!
% gewijzigd
plieno een jaar of wat geleden had de ikea als thema voor de pluchebeesten het onderwaterleven dus toen daar de utiverkoop van kwam heb ik ff ingeslagen. Af en toe hebben ze bij xenos ook wel wat dingen, vorig jaar daar ook kleine (10-15cm grootte) opblaasbare visjes enz. verder kan je natuurlijk op zoek gaan naar spulletjes uit de film finding nemo of de kleine zeemeermin en wat te denken van:

http://www.wehkamp.nl/Win ... =R2G&ArtikelNummer=381450

of

http://www.wehkamp.nl/Win ... =R2G&ArtikelNummer=381450
Ik zeg het niet graag maar dat nummer van de Toppers is het enige fatsoenlijke dat voorbij is gekomen vanavond!
oeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwww het geluid is slechtttttttttttttt ennuh waar zijn die lampjes nou op die handen? zie je nog maar amper !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven