eFFFe

19-03-2009 20:13 1161 berichten

Ons oude topic
Alle reacties Link kopieren
es we zijn tegelijk !!

ja het was inderdaad het beste nummer maar damn ook echt niet goed hoor
* haaaai bri (zwaai-smiley)*

Het enige waar ik me (naast de geluidskwaliteit) ernstig over aan het verbazen was, was die dikke dame ernaast! (Nee, het was niet Gordon ) Heb ook geen lampjes gezien trouwens!
Wij vallen nog even in bij het songfestival! Klinkt beetje beroerd allemaal!
O, wat klinkt dat vals allemaal!
ja die met die disco-tafel voor haar pook??? dat is haar vermomming om het nog iets te laten lijken hahahah
quote:Soep schreef op 14 mei 2009 @ 22:27:

Wij vallen nog even in bij het songfestival! Klinkt beetje beroerd allemaal!Beetje is echt de understatement van de week
uhm dacht dat gordon zei vanavond dat hij de enige gay-performer was nou egnieeeeeeee!!!!!!
Gheghe, ik hoor alleen het commentaar van Soepman, poehee.
Maar denken jullie dat we het gaan halen?
Waveje tussendoor!!!!
jij drukt je wel heel mooi uit soep !! en dat je dit dan nog moet aanhoren op je verjaardag eej. hoop dat soepje en soepman je beter hebben toegezongen
quote:bri1976 schreef op 14 mei 2009 @ 22:28:

ja die met die disco-tafel voor haar pook??? dat is haar vermomming om het nog iets te laten lijken hahahah Ja die! Zelfs in de herhaling is het niks!
hier ook alle commentaar van bri-man

ja denk trouwens wel dat we het halen nu ik alles in de herhaling heb gehoord en ierland ook wel weer denk ik
Jammer van die achtergrondzangeressen bij de Toppers.
leuk he dat live posten hahaha die andere meiden weten niet wat ze meemaken als ze ineens al die nieuwe berichten zien hahahha
Ach, die laatste anderhalf uur van mijn verjaardag trek ik dit nog wel, haha. Ik ben helemaal niet toegezongen vandaag, dus dit is het beste wat ik kan krijgen
Bri, daar dacht ik ook net aan!
wees blij dat die backing-vocals nu witte jurkjes droegen en niet die glimmende zilveren als tijdens nationaal songfesitval dat was pas erg en kleedde helemaal niet af !!
Gordon de enige gay?! Whahahaha! Er zijn er genoeg om een boot op de gaypride mee te vullen
soep deze is speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=m44z-223UYE
Ik denk dat Denemarken ook wel doorgaat.
1 boot????? volgens mij kunnen ze de hele gracht vol leggen en dan is er nog niet genoeg plaats. die van nr 11 met zijn neon-jaren-80-bandje staat voorop
quote:bri1976 schreef op 14 mei 2009 @ 22:34:

soep deze is speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=m44z-223UYE
ja die v denemarken heeft wel wat weg v ronan keating

en nr12 is shakira-achtig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven