Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
he er wordt weer lekker gekletst.

Kersensaus is bijzonder goed gelukt! ben alleen iets uitgeschoten met de suikerpot......

En trampolines...YEAH! ik ben zo blij met de ballorig hier in de wijk. Zit dus zelf ook vaak in de ballenbak en in het klim gebeuren (met als excuus dat ik achter Jongste aan moet hahahahaha)

Oudste heeft gisteren een ongelukje op school gehad. Ze struikelde over d'r eigen voeten en kwma met een knal tegen een houten speelhuisje aan (heb ik van horen zeggen, want was er zelf niet bij) twee tanden door d'r lip...heel veel bloed en mijn meisje die er gewoon bijstaat als een bikkel. Lekker veel ijsjes gegeten om te koelen (ook het tandvlees bij d'r voortandjes bloedde) en ze heeft nu echt een enorme onderlip......

Jongste is nu lekker de film van ome willem aan het kijken en ondertussen aan het puzzelen geslagen......
Goeiemorgen,

Ik lig weer een beetje achter met reageren. Ben ook heel vaak te moe om mijn computer nog te pakken.

@conceptie (babba was het volgens mij): ik heb er totaal geen moeite mee om daar eerlijk over te zijn. Ik geef wel alleen antwoord op de vragen die Floor stelt en ga nog niet verder vertellen. Toen Floor vroeg hoe de baby in mijn buik kwam heb ik verteld dat papa een zaadje in mijn buik heeft gestopt, net als bij een plantje, en dat daar in mijn buik een baby uit groeit.

Ze heeft niet gevraagd hoe papa dat zaadje in mijn buik heeft gestopt dus daar heb ik ook niks over gezegd.

@mmmoi: Ik weet niet of het ons nog lukt om in die laatste paar weken een weekend weg te gaan. Het lijkt me wel heel gezellig om weer met z'n allen af te spreken.

@ris: hoe kom je ineens bij dat schminken? Wil je iets mee gaan doen of is het alleen hobby? Vakantieweek heb ik zelf nog trauma's van dus ik weet niet of ik Floor daar snel naar toe zou sturen. Maar ze doen het hier ook niet dus dat maakt het gemakkelijk.

@mirjam: haha, ik zie je al springen. Bij ons komt er in de nieuwe tuin ook een trampoline. Volgens mij hebben ze daar heel lang plezier van.

@ringel: Je oudste heeft dus weer een lekker kodak gezicht op het moment? Wel stoer dat ze zo'n bikkel is.

@annie: heeft Mats nog school? Floor zit al in haar derde vakantieweek en zover wonen we niet van elkaar af. Scheelt dus net een regio.

Goedemorgen,

Ik ben enorm werkontwijkend gedrag aan het vertonen. Moet nog een aantal rapportages maken en dan heb ik vakantie. Zit nu thuis te, ahum, werken. Kinderen naar school en creche en ik heb even van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te slapen.....

Roan is erg moe. Wilde vandaag eigenlijk ook niet naar school. Ben dus benieuwd hoe het gegaan is. Jesper was al om 6 uur wakker (grmbl).

@ringel, whehe, die kinderen van jou hebben altijd butsen en bulten. Moet zeggen dat Roan niet vaak wat heeft. Is van nature heel voorzichtig, zelfs wat bangig aangelegd. Zou je niet zeggen wanneer je hem soms door het huis ziet razen.

@mmoi, Jesper is al 12.4 kilo! Beertje is hij ook hoor. Hij is nu 86 cm en is 20 maanden. Hij heeft ook een hele stevige bouw.
Even snel wat mijn eters zijn net binnen gewandeld.

@Mmmoi; idd wat Annie zegt. Ik denk dat Ella het wél leuk vindt, maar omdat ze zo onzeker is en zich op een bepaalde manier gedraagt (en daar ook reactie op krijgt), staat ze zichzelf niet toe er open voor te staan. Zeker zo'n eerste dag is heel lastig voor d'r. Gisteren ging het stukken beter. Ze zijn naar de kinderboerderij geweest en voor vanmiddag stond de speeltuin op het programma. Naast dat er veel geknutseld en gespeeld wordt, zijn er dus ook andere activiteiten.

Als ze naar school gaat zegt ze trouwens ook altijd "moet ik weer naar school?" dan zeg ik ook altijd : ja, je mag weer naar school

Helaas is ze vanmorgen geprikt door een wesp en heb ik haar voortijdig opgehaald omdat ze klaagde over buikpijn. Thuis is er niks meer aan de hand, maar nu vind ik dat wat anders. Ze heeft ook wel een beetje last van haar hand, maar ze kan er ook vanalles mee doen.

Er zit een verbandje om zodat dat steeds nat (en koud) gemaakt kan worden en dat vindt ze wel stoer. Ze laat het vol trots zien aan iedereen.

Krook; waneer start de vakantie bij jullie? Pff..... lang he... (wij waren wel vroeg dit jaar).
@Ris: Oké, dan had ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat Ella het echt niet leuk vond en nog steeds huilde enzo. Ik kan me zo voorstellen dat je de eerste dag dan nog denkt; ze moet wennen, maar als het aan blijft houden zou ik haar thuis gehouden hebben. Maar het gaat al veel beter dus. Wel sneu dat ze geprikt is door een wesp, ik vind dat zulke enge beesten! En het kan ook behoorlijk pijn doen, zo'n prik, ik heb het een keer gehad en toen had ik echt de hele dag nog last van een 'verdoofd' gevoel.

@Pebbles: Is prima hoor, ik hoef niet per sé een nachtje weg, maar we hebben het er wel eens over gehad. Zullen we dan weer eens afspreken om een dagje langs te komen? Of wil je liever hierheen komen. Wat is handiger met je buik?

@Krokus: Lekker even rustig aan en bijna vakantie. Heerlijk zeg. Jesper is ook al een flinkerd dus. Thijmen ook. Die is nu 27 maanden en echt een lekker ding. Hij heeft een heel lief en makkelijk karakter, heel anders dan zijn zus. Hoe is dat met Jesper?

@Ringel: Haha, ik zie het al voor me, jij in de ballenbak...ik doe het ook altijd wel hoor met mijn kinderen als we er zijn, maar niet echt omdat ik het zelf nou zo leuk vind...hihi. Enneh, maak je een foto van je oudste met die lip? Later kun je er om lachen, of je erom verbazen hoe erg het was.

@Annie: Leuk, allerlei feesten voor Mats. Is dit zijn laatste schoolweek? Zo'n gek idee dat wij er al de helft op hebben zitten en jullie nog moeten beginnen. Jij hebt het lekker nog tegoed!

Wij zijn vandaag met het gezin een dagje naar Sprookjeswonderland geweest. Lekker weer en helemaal niet druk, we hebben het prima getroffen. De kids hebben genoten maar zijn nu erg moe. Ze mochten hun patatjes voor een filmpje opeten maar ik ga de kleinste nu maar eens naar boven brengen...die heeft alleen maar 2x een halfuurtje in de auto geslapen. Jasmijn mag het filmpje af kijken en dan gaat ze er ook lekker in. Ik ben benieuwd hoe ik die 2 over drie weken weer op een normaal schema krijg; ze liggen nu automatisch later in bed en gaan er ook later uit, dat is dan wel weer lekker!
@mmmoi: lijkt me nog steeds heel gezellig hoor, om samen een weekendje weg te gaan. Ik zie het alleen nu niet meer gebeuren voordat de baby er is. Lijkt me hartstikke gezellig als jullie langskomen. Hebben jullie de leaseauto al bijna?

Vandaag met de kinderen en de buurjongen op de bouw geweest en ze hebben heerlijk op bergen zand gespeeld en torens gebouwd van bakstenen.

Volgens mij hebben ze dit veel liever dan een aangelegde tuin met speeltoestellen er in.

@Pebbs: Als het goed is krijgen we de lease auto op 18 augustus maar tot die tijd hebben we ook een huurauto waarmee we gratis kunnen rijden, dus we kunnen nu helemaal gratis langs komen! Hihi. We moeten het eigenlijk nog wel een keer plannen voordat de baby er is want ik heb die tas met spullen nog staan. Ik heb nog drie weken vakantie, dus heb aaaaaaaaaalle tijd, haha. Maar als je wilt dat manlief ook mee komt moet het in het weekend (oja en de huurauto ook).
Kinderen zijn snel tevreden, als ze maar wat te doen hebben.

Vanochtend met de meiden naar de HA geweest. Het is ws een vorm van exceem. heb een hormoonzalf voor beiden mee gekregen en het moet binnen een paar dagen beter worden. ben benieuwd.

verder heb ik eigenlijk weinig te vertellen. vandaag totaal geen zin in iets gehad....laat helaas zijn sporen na in het huishouden. Nou ja, morgen weer een dag.
karakterverschil is er zeker, hoewel Jesper ook een pittige is. Maar wel pittig op een hele andere manier. Jesper praat heel weinig. Zegt nu nog maar een paar woordjes, waar Roan al in hele zinnen praatte. Roan liep wel een jaar voor in taalontwikkeling rond zijn 2e, Jesper loopt iets achter nu hij 20 maanden is. Hij laat absoluut niet de kaas van het brood eten, dat is wel grappig om te zien.

Idd wel heerlijk dat het bijna vakantie is. Ik merk ook aan ROan dat hij er aan toe is. Hij is moe, heeft een kort lontje, wil dolgraag spelen met alles en iedereen, maar na vieren lukt dat echt niet meer. Dan is er continu ruzie.

Het weer ziet er gelukkig ook beter uit de komende week. LIjkt me toch vervelend kamperen wanneer het de hele tijd regent.

@pebbs, leuk zeg, dat ze kunnen spelen waar ze later zullen wonen. Lijkt me wel heel apart.
Mmmoi; als je op mijn hyves kijkt, zie je een leidster van Ella's groepje staan (bij de krabbels). Zij heeft ook foto's van de afgelopen dagen op haar hyves gezet en ik zie Ella toch best vaak lachen. Ze lijkt wat dat betreft gewoon erg op mijn man, die was ook zo verlegen en heeft het (nog steeds) niet zo op nieuwe situaties met nieuwe mensen. Dat wat wij doen (meeten met "wildvreemden") zou hij echt nooooooit doen. Ik zie het Ella mss ooit wel doen, maar nu niet

Ik ben trouwens ook ooit één keer geprikt door een wesp, in mijn knie. Bah! Maar weet er niet veel meer van. Met Ella's beet gaat het goed nu hoor, het is helemaal niet dik meer en je ziet alleen een klein puntje. Wist eigenlijik niet dat je moest koelen bij een wespensteek. Tuurlijk eerst die angel eruit en dan koelen, koelen, koelen.

Sprookjeswonderland klinkt trouwens erg leuk; het is alleen zover weg voor ons!

Schminken; ik heb op de pabo ooit een cursus gedaan en in een ver verleden schminkte ik samen met mijn zus als we een muziekactiviteit hadden met de fanfare. Daarna ook voor een café baas (die had zijn café in een park en vroeg ons dan bij festiviteiten om te komen). Maar dat is allemaal verwaterd. Maar schminken vind ik zo ontzettend leuk! Toen we juffenfeest hadden met de kleuters heb ik het ook weer gedaan; samen met 3 ouders. Echt superleuk! En toen heb ik dus (van die ouders) wat nieuwe dingen geleerd en heb ik helemaal zin om weer veel te schminken.

Vandaar... hihi.
Goedemorgen allemaal!

Ik ben weer fris en fruitig, mijn man is met Jasmijn naar mijn ouders gegaan om daar te helpen klussen en Thijmen en ik zijn gedouched en nu zit hij lekker te spelen. Ik heb een hele lading foto's van de vakantie en sprookjeswonderland op Hyves gezet dus als jullie zin hebben...

Vandaag lekker weinig plannen, beetje aanrommelen in huis. Ik heb ons bed al afgehaald en dat hangt uit het raam te wapperen, en ik heb de kast van mijn man eens goed opgeruimd en uitgemest. Hij had maandag een lading nieuwe kleding gekocht dus dat hangt er nu weer in. Heerlijk, die uitverkoop.

Hebben jullie nog leuke plannen? Wie gaat er allemaal nog op vakantie eigenlijk?
Hoi.

Ik ga overmorgen met de kinderen 2 weken naar het vakantieparkje van de kerk, omgeving Utrecht/Driebergen. Dan kom ik tussendoor dus even terug voor de overdracht van ons nieuwe huis. Mirjamman vindt het wel lekker rustig, om die eerste week als we de sleutel hebben, in zijn eentje te klussen. En ik vind het ook een prima oplossing. Het is sowieso het walhalla voor (onze) kinderen, dat parkje, dus dat zijn vier vliegen in een klap haha. Gisteren hebben man en zoon een trampoline gekocht; een hele grote ronde (3m65 in doorsnede). De aannemer graaft de kuil trouwens (dat zijn nogal wat kruiwagens grond).

Ik ga zo alvast kleding inpakken voor onze vakantie. Morgen nog een dagje werken en dan drie weken niet meer, lekker. Het is behoorlijk druk op het werk, maar dat komt ook doordat ik de enige van mijn collega's ben die nog werkt. Maandag neemt een collega het stokje over.
Wij hebben eigenlijk geen vakantie plannen, maar manlief is toch aan het kijken of we in de week van 8-8 nog weg kunnen. Anders is 6 weken thuis wel heel lang.... Eerst wilden we helemaal niet gaan, zijn tante ligt op sterven. Dat kan elk moment afgelopen zijn, maar als we niet te ver weg gaan, kunnen we ook als het nodig mocht zijn, terug naar huis komen voor de uitvaart.

Bizar verhaal trouwens, een andere tante is in april overleden (zijn 2 zussen van mijn schoonmoeder). Ze hebben vorig jaar vlak na elkaar de diagnose kanker gekregen en ze zijn straks allebei dood. Echt bizar en naar.

Deze tante is echt afscheid aan het nemen van iedereen....

Ga nu ff lekker een broodje eten met Gijs. Die is nu aan het spelen met de stiften (hij stopt ze in zijn broekzakken en haalt ze er weer uit, zichzelf ondertussen complimenten gevend....)

Hij gaat zo slapen bij mijn ouders, dan kan ik naar de Italiaanse markt bij de vakantieweek van Ella. Ze hadden vandaag speurtocht en vanmiddag die markt.
Veel plezier morgen Mirjam!

Ris, wat heftig zo van die tantes.

Wij hebben op dit moment ook geen concrete vakantieplannen, De jongens en lief zijn over een uur 3 weken vrij, Mats natuurlijk 6. Ik werk nog een week en dan heb ik ook 2 weken. De laatste week gaat de badkamer verbouwd worden en die week daarvoor weten we nog niet.

Vanavond is lief weg, bbq met wat jongens, dus zal wel heul laat worden, hahahaha
hm, voel me ietwat onrustig. Roan is met mijn vader en zijn vrouw mee. Ze gaan met de zoon van mijn stiefbroer en schoonzus naar het circus. Dat jongetje is een week jonger. Vorige keer dat Roan bij mijn vader was, heeft hij een hele confrontatie gehad met mijn vader. Schijnt heel vervelend geweest te zijn. Nu wil Roan daar dus niet meer slapen. Ben benieuwd of het vanavond gaat lukken. Hij zei net al met tranen in zijn ogen dat hij na de patatjes naar huis wilde. Ik hoop dat het ze lukt om hem rustig te houden dat hij daar wel slaapt.

Verder druk met vanalles inpakken. Jesper is niet in zijn hum. Zit de hele ochtend al te piepen dus die lag al voor 12en weer op bed.
Lekker rustigjes hier. Nou, hier thuis ook. Thijmen ligt nu in bed en Jasmijn kijkt naar een filmpje van Shrek. Ik ben onze gordijnen aan het wassen. Achter heb ik al gedaan en ze zijn nu zo'n vijf cm te kort...ik hoop dat dat nog wat uithangt... De gordijnen van de voorkant gaan er nu één voor één in. Ik heb ook alle ramen van de beneden- en eerste verdieping aan beide kanten gezeemd, dus ik vind het wel weer genoeg voor vandaag. Intussen de kids bezig gehouden, want mmman bracht oude rommel naar de kraak. Jasmijn was met vriendinnetje en haar zus aan het spelen, die liepen af en aan, hier binnen, daar binnen en buiten te spelen. Gezellig. Maar nu even rustuurtje voor ons allemaal.

@Ris: Heftig van die tantes. En zo snel achter elkaar, vreselijk.

@Mirjam: Alles ingepakt? Lekker hoor, geniet er van!

@Annie: Gek idee dat Mats nu pas vrij is. Lekker hoor, nog zes weken voor de boeg. Weinig plannen hebben is ook heerlijk hoor, de tijd is zó weer gevuld!

@Krokus: Lekker dat Roan met zijn opa mee mag. Hopelijk gaat het dit keer wel goed en heeft hij een hele leuke dag. En jullie natuurlijk ook, relaxen eventjes!
Nou, zo zie je maar weer dat je altijd je moedergevoel moet volgen. Roan is weer thuis. Hij heeft de hele weg zitten huilen. Is daar nog een half uurtje geweest en toen heeft mijn vader hem terug gebracht.... Het kereltje is nu gewoon aandoenlijk. Hangt continu aan mij, knuffelt en is zo blij dat hij thuis slaapt.
Mmm, balen Krook. Hij is dus ook niet in het circus geweest? En dat is juist zo'n belevenis voor kinderen. Gelukkig is hij nu weer lekker bij zijn mama!

Wij zijn vanavond uit eten geweest in een restaurant met kinderspeelhoek, waren we nog nooit geweest. Het was wel leuk en ook lekker, maar wel erg prijzig vond ik. Maar goed, we hebben er van genoten.
Krook; dat doet Ella ook... met dat verschil dat ze aangeeft wel te willen logeren (er is ook niet iets ergs gebeurd) maar de laatste 3 keer dat ze ging logeren, is ze vroegtijdig weer thuis beland. Ik weet niet waar het aan ligt, als ze het zelf aangeeft, mag ze van mij weg (bij mijn ouders), maar toch is ze dan voor het slapen weer hier. Ze lijkt op mijn man....

In mijn familie (aan mijn vaders kant) zijn ook twee zieken. De jongste broer van mijn vader heeft pas gehoord dat de (darm)kanker terug is en een zus heeft een paar weken te horen gekregen dat ook zij darmkanker heeft, zij heeft al uitzaaiingen in de lever dus daar is niks meer aan te doen.

Ze krijgen beiden chemo, mijn oom heeft al een operatie gehad (vorig jaar), maar gaat nu dus weer aan de chemo. Mijn tante wordt in september oma van haar 3e kleinkind en dat wil ze nog graag meemaken.

De andere broers/zussen zijn nu allemaal opgeroepen voor een maag/darm onderzoek, mijn vader moet op 16 augustus. Hij heeft verder geen klachten, maar zo is het bij mijn tante wel begonnen.... Vreselijke rotziekte is het... Bah....
Alleen even kort, zijn fiml aan het kijken. Ris ik kan maandag 1 of di 2 augustus. Dus wat handigste is voor jullie. Ik kom dan met Aimee. Papa mag keer wat tijd met zoonlief doorbrengen
Ris, bah, wat een rotziekte is het ook. Mijn opa is op 60 jarige leeftijd aan darmkanker overleden. Het komt bij ons in de familie ook veel voor. Mijn moeder en tante zijn vaak bang dat zij het ook hebben....60 jaar, belachelijk jong eigenlijk.

Krook, wat sneu voor Roan. Wel fijn dat er dan de mogelijkheid is om snel thuis te zijn. Hier gaat het altijd goed met logeren. Zowel bij opa en oma, oma of bij vrienden. Nooit over nagedacht dat het ook anders kan zijn.

Vandaag aan het werk. Morgen gaat lief met Sverre zwemmen en ik ga met Mats naar de bios. We gaan echt samen uit, dus lekkere bak popcorn erbij. Heb er zin in! Sverre is echt een zwemfanaat. Hij kan gewoon ook echt drijven en wil dan gewoon op eigen houtje liggen dobberen.

Erg wat er in Noorwegen is gebeurd. Laat me maar moeilijk los. Gelukkig woont de familie ver genoeg naar het noorden. Mirjam, jouw broer woont aan de kust toch?
Goedemorgen allemaal,

Wij hebben hier een heeeeel relaxte ochtend, mmman is al vroeg vertrokken voor zijn gvb examen (golf, doet hij met klanten van de zaak- heeeeel decadent, haha) en wij hebben uitgeslapen. De kids kwamen pas om half negen hun bed uit en hebben toen nog een tijdje tv liggen kijken bij mijn in bed. Ik douchen, Thijmen badderen, en nu zit Jasmijn nog steeds in bad. Die is heerlijk aan het spelen. De babyfoon staat aan zodat ik haar kan horen en ze vroeg net of ze nog wat warm water erbij mocht doen Thijmen is lekker aan het kleuren dus ik heb even tijd voor mezelf.

Mijn schoonmoeder is vandaag jarig dus we hebben vanavond een bbq...beetje koud, maar goed, wel een partytent geloof ik. Ik ga zo even het dorp in voor een cadeautje voor haar en een lunch met vrienden bij de Hema. Daarna nog wat boodschapjes doen en dan is de dag weer volgepland! Heerlijk, vakantie...

@Logeren: Onze kids willen alleen bij mijn ouders logeren en dat is vanwege de hernia van mijn moeder ook al heeeeel lang geleden. Tenminste, Thijmen; Jasmijn is nog wel eens geweest, omdat zij niet getild hoeft te worden, verschoond e.d. Bij mijn schoonouders willen ze helaas niet logeren, hoewel we het met Thijmen nog nooit geprobeerd hebben. Jasmijn wel en die zegt dat ze het niet leuk vond. Mijn schoonouders hebben ook niet echt veel aantrekkelijke spullen/speelgoed enzo dus ik begrijp het wel een beetje. Maar jammer is het wel. Ik heb nog nooit doorgezet maar Jasmijn zégt dat ze nergens anders wil logeren, en dan laten we het zo maar. Het is ook nog niet echt nodig geweest, dus...

@Noorwegen: Wat een ellende daar, hopelijk is de fam. van Mirjam niet in de buurt...
verhaal van noorwegen laat mij ook niet los. Net journaal gekeken, vreselijk wat 1 man kan aanrichten. Bijna 90 doden..

Roan heeft eigenlijk alleen nog maar bij mijn vader, moeder en schoonouders geslapen. Bij schoonouders is het altijd goed gegaan. Bij mijn vader heeft hij altijd minder leuk gevonden, maar vorige keer is het gewoon misgelopen doordat mijn vader flink boos is geworden. Dan gaat hij zijn stem verheffen, en dat kan hij goed. Denk dat hij zich er niet meer veilig voelt. Sneu voor hem en voor mijn vader. Die voelt zich wel een beetje rot eronder. Ook sneu voor mij trouwens, want mijn vader paste in de vakanties 2 dagen op Roan. Moet ik nu wat anders voor regelen.

Kar en auto staat gepakt. Morgen alleen thuis ontbijten en dan kunnen we gaan. We willen om een uur of negen rijden. Heb er zin in, maar vind het ook wel een beetje spannend, vooral de nachten. Duimen jullie een beetje voor droog weer in zeeland vanaf een uur of twee? Ik spreek jullie over 2 weken weer!
Krook; have a nice time in Zeeland! Lekker met de tent/caravan (heb ik even niet opgeslagen )

Babba; ik kan ook de 2e. Dan is Gijs op het kdv en kunnen de meiden lekker samen spelen.

We zijn vandaag met de trein naar Utrecht geweest en daarna naar het Dick Bruna huis. Was echt heel leuk! De trein is al een attractie op zich en in het DB-huis was een heleboel te zien, te doen en te horen. Boekjes die voorgelezen werden (konden de kids met een koptelefoon naar luisteren), een tv'tje dat filmpjes uitzond, konden ze zelf aanzetten door op een grote rode knop te drukken. Het huis van Nijntje (zo nagemaakt uit de boekjes; fantastisch!) waar ze in konden spelen, blokken, puzzels (allemaal groot!!) echt superleuk. Er was ook een "atelier", daar konden ze kleuren en plakken. En natuurlijk een museumwinkel vol met nijntje-bruna spullen. Heb niks gekocht, want ik vind het achterlijk duur, maar het viel niet mee!

Noorwegen; echt afschuwelijk. Wij zaten om kw. voor 9 voor de tv (journaal 24) om te kijken naar de berichten over Amy Winehouse en toen kwam er een heel stuk over Noorwegen; ik had niet eens gehoord dat er ipv 9 doden, bijna 90 doden waren... Vreselijk... dik kippenvel hier ... bah, bah, bah. Zieke man, hoop dat hij flink gestraft wordt.
@Krokus: Fijne vakantie! Ik hoop voor jullie dat het weer wat opknapt, maar het schijnt steeds beter te gaan worden. Geniet ervan!

@Ris: Klinkt leuk, dat Db huis! Misschien nog een tip om eens heen te gaan. Vond Ella het nog wel leuk? Want ik kan me voorstellen dat het voor die leeftijd een beetje kinderachtig wordt, Jasmijn heeft tenminste niet echt interesse meer in de boekjes van Nijntje, maar dat is natuurlijk wel wat anders...

Vanavond een bbq gehad, gelukkig overdekt, want het regent hier al de hele avond pijpenstelen. Verder weinig nieuws vanaf deze kant, ik ga lekker lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven