Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Leuk RIS 2de staat.

Ja ben ook steeds het nieuws aan het volgen omtrent Noorwegen. De hongersnood in Afrika vind ik ook moeilijk. Vooral omdat wij hier alles hebben in overvloed hebben en daar hebben ze niet eens fatsoenlijk water. Die uitgemergelde kinderen en moeders die tevergeefs de borst aanbieden (geen voeding meer hebben). En dan hier een gezonde blakende baby.

Krokus: jammer dat het tussen jouw vader en Roan niet lekker is gegaan. En als het contact nu weer in kleine stappen wordt opgebouwd. Eerst bij jou thuis, dan uurtje weg en uiteindelijk weer logeren. Was je misschien al van plan. Lijkt me voor jullie wel belangrijk en fijn dat er snel weer een positief contact komt.

En geniet van jullie vakantie!!!!

RIS: klinkt leuk dat Bruna huis. Weer een idee voor hier

Annie op zaterdag werken? Is het zeker dat je contract niet verlengd wordt. Je vind het daar wel leuk toch, balen. Ga je na je verlof soliciteren of moet dat nu al?

Mmmoi: geen regen gehad met bbq. Hier al weer hele avond regen bleghhhhh
Babba; hoe laat wil je afspreken de 2e? 's morgens of 's middags? Koffietijd? Lunchtijd? Je roept maar! Ik ga in elk geval aan Ella vertellen dat Aimee komt, ik weet niet of ze nog weet dat ze ooit samen in de auto gezeten hebben... (was ook wel heeeeel lang geleden )

Mmmoi; Ella vindt Nijntje nog steeds leuk. Niet dat we nou zoveel boekjes hebben, maar omdat ze op rijm zijn, kan ze ze wel redelijk snel en makkelijk onthouden (lenen ze vaak uit de bieb) en dan gaat ze Gijs voorlezen. Ik hou vooral van de simpele tekeningen.
nou, bepakt en bezakt. Daar gaan we. Tot over 2 weken!
Nijntje is hier ook nog steeds geliefd al lees ik de boekjes aan Eva voor en zit Floor dan alleen mee te luisteren.

Dick Bruna huis willen we ook al een tijdje heen. Klinkt wel heel erg leuk dus dat moeten we dan maar eens gaan doen.

@krook: fijne vakantie! Ik duim voor beter weer.

Drama in Noorwegen laat mij ook niet los. Ik heb er nauwelijks van kunnen slapen vannacht en ik werd ook weer mee wakker.

En zoals Babba al zegt, ook die hongersnood in Afrika vind ik verschrikkelijk. Je wilt zo graag wat doen maar je kunt zo weinig.

Als ik zeker weet dat het geld aankomt dan zou ik een boel storten maar ik heb altijd het idee dat het op de verkeerde plekken terecht komt.

@mmmoi: Het lijkt mij gezellig om een keer met z'n allen in het weekend af te spreken maar als dat lastig is ben ik op woensdag en vrijdag ook altijd met de kinderen thuis en ben je van harte welkom.

Komende weekenden hebben we in ieder geval nog weinig gepland staan.

Wij gaan vandaag bbq-en. Zal wat worden met dit weer.
Fijne vakantie krook...(weer wordt beter!)

Eindelijk vakantie! en meteen in vakantie modus geslagen. Was gisteren zo moe dat ik 's middags ook nog in bed gaan liggen. Net alsof mijn lijf ook in de vakantie modus is gegaan en meteen alle spanning eruit heeft willen slapen.

Nu straks de meiden even aankleden, en even door het huis heen broez'n.....
Veel plezier Krook, komt vast wel goed.

leuk idee, Dick Bruna huis. Boekjes zijn inderdaad beetje simpel voor de oudsten, al vind Mats het wel leuk om mee te rijmen.

Gisteren met Mats naar Cars2 geweest, was superleuk! Heerlijk om hem zo te zien genieten. Moeten we echt vaker doen, quality time met 1 van de kinderen.
Goedemorgen allemaal, wat een flutweer. Bah. Zit op mijbn werk, lief is met de jongens naar familie. Nog 3 dagen werken en dan vakantie!!!!
goedemiddag!

Ben zo verschrikkelijk dizzy in m'n hoofd.......heb het idee dat m'n ogen alle kanten op schieten.

Misschien toch maar eens wat eerder naar bed gaan s'avonds.

Verder weinig te melden. Onze vakantieplannen zijn over, Lief heeft gisteren een andere auto moeten kopen, omdat degene die hij had niet meer door de keuring zou komen en het 900 euro zou gaan kosten om het weer goed te krijgen. Voor minder, heeft hij nu een ander autootje.
Hier lekker rustig aan, heerlijk genieten van de vakantie, ook al is het niet echt mooi weer... wij hebben weer even rustuurtje, Jasmijn speelt met poppen en Thijm slaapt. Vanmorgen zijn we bij een kennis op de koffie geweest en hebben ze heerlijk gespeeld. Vanmiddag komt mijn broer langs met mijn twee nichtjes, die heeft papadag vandaag. Lekker een speeldagje binnen dus, wel genieten zo.

@Krokus: Ik duim voor je dat het weer in Zeeland een beetje mooi is. Kamperen in de regen is dus niks voor mij.

@Ringel: Hoe kan het dat je zo dizzy bent? Toch niet zwanger hè, hahaha.

@Annie: Lekker bijna vakantie. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Geniet er lekker van!!

@Pebbles: Komende zaterdag moeten wij al weg, we moeten dan een peuterbed voor Thijmen ophalen in Den Haag. De week daarop gaan we als het mooi weer is een weekendje naar mijn ouders die dan in Zeeland zijn. De week daarop kunnen we nog wel, dat is zaterdag 13 aug. De laatste zaterdag van de vakantie. Kunnen jullie dan ook?

@Ris: Jasmijn vindt Nijntje echt kinderachtig, tenminste, de boekjes. Ik denk dat ze dat museum wel heel leuk vindt, het klinkt interessant. Ik ga het wel onthouden!

@Babba: Jouw vriend is ook Afrikaans toch, kan me voorstellen dat de honger je dan nog meer aangrijpt. Komt hij uit een arme familie, of valt dat mee?

Ik ga nog even verder surfen. Doei meiden!
Goeiemorgen deze morgen!

Ikke zwanger! Nee hoor....lief heeft geen actieve zwemmers meer, dus de kans dat ik zwanger ben is nihil!

Geen idee waardoor die duizeligheid kwam...misschien te ontspannen?

Ik heb verder eigenlijk bar weinig te vertellen....het is vakantie en we doen alles tranquilo.......
Nou rustigjes hier. Ik heb ook weinig te vertellen. Bij mijn vriendin geweest en Jasmijn is daar gebleven. Die kwam 's middags weer terug toen mijn ouders hier net even zaten en toen zijn beide kids met mijn ouders mee gegaan, hebben daar gegeten en een ijsje gegeten op het strand. Ze liggen nu net in bed. Mmman en ik hebben lekker samen een hapje gegeten, was ook gezellig. Nu lekker op de bank met een boek of voor de tv. Jullie nog leuke dingen gedaan?
Gisteren met de meiden in de achtertuin een schilderij gemaakt. Had een rol behang gekocht en daar mochten ze met hun hele zelf lekker met verf op kliederen (als kunstenaars het kunnen dan kunnen mijn kinderen het ook) lekker rollebollen door de verf......

verder nog niet leuke dingen in de planning, heb gewoon geen planning, we zien wel wat de dag ons brengt.

Moet wel steeds aan Krook denken hoor.....Hier in het Noorden is het eigenlijk de hele afgelopen week prachtig weer.....(met hier en daar een buitje, maar dat mag geen naam hebben) en als ik dan de weersverwachtingen voor de rest van het land zie, veel regen.....denk ik dat de kampeer ervaring niet is, wat ze er van had verwacht......
o en m'n koffie is koud geworden......
Hoi hoi, had vanmorgen heel bericht getypt maar klikte op de verkeerde knop en poef, weg reactie, hahaha

Ringel, wat een leuk idee van dat behang!!!! Ga ik ook doen!

Morgen nog werken, 's avonds lekker eten bij vrienden en dan vakantie!!!!! Heerlijk.

Nu slapen Oja, alles was weer goed bij de Verloskundige. Zit mooi op schema qua groei. Gaat lekker dus.
Gelukkig heeft krook d'r telefoon mee en geschreven op hyves dat het nog steeds leuk is om te kamperen.

@Annie, wanneer ben je ook alweer uitgerekend van Dalton nr 3? Duurt ook niet heel lang meer toch?

Gisteren Lief van zijn werk meegenomen naar een zwemmeertje hier in de buurt voor een picknick lunch.....erg leuk, maar een beetje kort. Ben dan zo blij dat ik zelf karretje heb waarmee ik de hort op kan met de meiden. Anders ben je zo afhankelijk. En ik kan dus nu ook zelf tanken!!! (kon het wel, maar durfde nooit)
Klinkt goed, schilderen op behang, ik ben nooit zo creatief.

Ik hoop dat Krook het nog steeds zo naar d'r zin heeft, het schijnt aankomende week weer lekkerder weer te worden, maar wanneer zou ze terug komen?

Wij zijn ook aan het kijken voor een vouwwagen voor volgend jaar, gewoon omdat huisjes zo duur worden, maar eigenlijk ben ik ook geen kampeerder, net als Krook. Vrienden van ons gaan altijd naar Zuid-Frankrijk en die willen graag dat we mee gaan maar ik weet het nog niet hoor...zo'n eind rijden ook.

Vandaag nog weinig plannen, mmman is vanmiddag vrij, misschien nog wat leuks doen. Het is ook zo bewolkt en dreigend, heb niet zoveel zin om ergens heen te gaan.
Wij zijn ook aan het kijken voor een vouwwagen. Mijn ouders hadden vroeger een 10 persoons wagen en we hebben geweldige vakanties met dat ding gehad. Ook vriendjes en vriendinnetjes konden mee als we wilden. (en dat wilden we vaak wel heel graag)

Daarvoor gingen we altijd met de boot. Mijn ouders sliepen dan (met hond) in het bootje en mijn broertjes en ik hadden elk een tentje aan de wal. (1 van die tentjes is later de hondentent geworden toen we 1maal met de vouwwagen weg gingen) Geweldige vakanties.

vandaag een beetje inspiratieloos wat betreft leuke dingen doen. Oudste wil straks een tent bouwen. Jongste ligt nu net even te tukken. Ik heb nog een heleboel te doen, maar de weekboodschappen zijn lekker al in huis...altijd fijn dat die klus dan weer gedaan is.

En voor de meiden alvast laarzen voor de winter gehaald. Oudste heeft nu zilverkleurige celtics (het plaatjes plakken doet het niet meer)en jongste heeft zwarte veterlaarzen. had nog een mazzeltje...de laarze voor Oudste zouden 40 euro kosten, maar bij het afrekenen bleken ze maar 15 te zijn! Hoezee.....!!
Ringel, 15 november is het due-day!! Dus misschien wel 11-11-11 of 14-11-11 (onze trouwdag), maar misschien dus ook wel pas 25-11-11...we zullen zien, hahaha

Heb je al iets leuks bedacht? Appelflappen maken? Weet je wat leuk speelgoed is? B Blocks of Kapla. Je kan er zoveel meedoen; torens bouwen of allemaal hokjes maken voor boerderij dieren enz. Heel simpel, maar zo leuk.

Mmmoi, wij gingen ook altijd met de vouwwagen vroeger, zo leuk! Is toch wel iets wat volgens mij wat meer terugkomt.

Nog maar een paar uur werken en dan vakantie!!!!
Oudste heeft een tent gebouwd....en vanochtend hebben we mini negerzoenen gekocht en die zonet op zitten smikkelen in de tent (niet allemaal hoor, ze moeten vanavond nog wel wat eten). Oudste is dan zo'n poppie...jongste heeft d;r eigen kamertje en ze zorgt ervoor dat al het favoriete speelgoed van Jongste in de tent ligt.....

Ook de barbies beginnen steeds meer in trek te komen. Oudste heeft een kist vol op d'r kamer staan waar ze tot voor kort nog niks of weinig van moest hebben. Sinds deze week moet ik elke dag de hele kist weer vol gooien om dat al het kleine spul door de hele slaapkamer verspreid ligt.
Ik zit lekker in de vakantiemodus. Heerlijk!

Vanmorgen naar een verjaardag, toen even luiers gekocht, toen snel wat gegeten en daarna kwamen de kindjes van vriendin-van-zus. De jongsten moest slapen (lekker rustig) en de oudsten hebben geknutseld, gekleid en spelletjes gespeeld. Lekker!

Zit nu voor de tv... documentaire over the Doors... Morrisson's verhaal lijkt wel op dat van Amy Winehouse (dronken/stoned op het podium, te laat komen, knock out gaan en je publiek teleurstellen.... ) Naar hoor...

Zo zappen naar de tv show; interview met Bon Jovi (dat vind ik toch zo'n ongelooflijk lekkere vent!!!) Wauw.... En daarna komt Tina Turner, ik hoef nog maar een uur wakker te blijven......
Oh en creatief; textielstiften kopen en zakdoeken beschilderen (en dan als cadeautje geven aan opa/oma/tantes etc). En ik heb van de week porcelein stiften gekocht en daar hebben de kids mokken mee geverfd. Ook weer voor opa en oma en dat ziet er superleuk uit (wel een beetje een zooi die stiften....)
Goedemorgen!

Gisteren op kraamvisite geweest bij een collega, lekker hoor, zo'n klein ventje. Vijf weken was hij nu, echt zo'n bolletje baby.

Daarna met mijn duo (die ook hoogzwanger is) naar een barretje geweest en nog samen wat gedronken, erg gezellig.

Zo dadelijk gaan we naar het zwembad. Mijn man is een ochtend weg en die van mijn vriendin ook, dus we gaan samen met de kinders. Alles staat al ingepakt, nu moet nog even Jasmijn d'r ontbijt op eten en dan kunnen we gaan.

Vanmiddag gaat mijn man een peuterbed voor Thijmen ophalen. Ik weet nog niet of we hem gelijk op zetten, want hij ligt nog heerlijk in zijn ledikant. Maar het is een mooie aanbieding, dus vandaar.

Vanavond komen mijn schoonouders pannenkoeken eten. Gezellige dag dus al met al. Heerlijk hoor, vakantie...
Nou, Thijmen ligt prinsheerlijk te slapen in zijn nieuwe peuterbed, toen hij hem zag wilde hij er direct in. Ik moet zeggen, het ziet er ook wel heel erg leuk uit! Mijn kleine jongetje wordt groot...

Jasmijns peuterbed hebben we nu ook uitgetrokken tot een groot bed. Mooi PIP dekbed erop, hartstikke leuk. De kamers hebben we allemaal mooi opgeruimd, speelgoed uitgezocht, enz.

Jasmijn en papa zijn menukaarten aan het maken voor de pannenkoeken van straks Even rust, ik ben gewoon moe van het zwemmen en rommelen in huis.
Zal ik hier dan ook maar het licht uitdoen?

*knip*
Doe ik het licht weer aan (tikkie laat maar het is zondag).

Ik heb vannacht gedroomd dat mmmoi een spiegel had waardoor de kinderen van haar huis naar ons huis konden gaan. Kinderen vonden het heel normaal en liepen vrolijk heen en weer.

En ze hadden nog een oudere zoon met een verstandelijke handicap.

Geen idee waar ik dat nou weer allemaal vandaan haal.

Hier weinig bijzonders. Deze week de laatste werkweek voor mijn verlof en verder gaat alles heel rustig aan. 's Middags probeer ik altijd wel even te gaan liggen en dan nog ben ik 's avonds vroeg moe.

@mmmoi: ik zal even aan manlief vragen of hij nog iets voor dat weekend heeft gepland maar volgens mij hebben wij niks. Lijkt me heel gezellig als jullie komen.

Thijmen dus ook al in een peuterbed? Ik heb Eva ook sinds een maand of 2 in een peuterbed maar ze komt er nog wel heel erg vaak uit terwijl ze eigenlijk zou moeten slapen. Dan gaat ze boekjes uitzoeken op de kamer van Floor of hoor ik haar ineens op onze kamer lopen.

@ris: is dat die film van de Doors waar Val Kilmer de rol van Jim Morisson heeft? Ik vind dat een mooie film en vind de muziek ook heel goed. Zonde dat sommige artiesten zo de weg kwijtraken dat ze maar zo'n kort leven hebben.

Vanaf morgen weer beter weer toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven