Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Haha, wat een mens wel niet in zijn dromen beleven kan...gelukkig klopt het allemaal niet, hoewel zo'n spiegel wel eeeeenorm handig zou zijn Pebbs!

Tja, Thijmen ook alweer een peuterbed...hij heeft er vannacht prima in geslapen, is er niet uit gevallen en ook niet wakker geweest. Het enige dat we wel hoorden (hij slaapt tegen de muur van onze slaapkamer aan zeg maar) was een paar keer een bonk van zijn hoofd tegen de muur. Ja, dat is hij niet gewend...dus even een kussen aan de zijkant gelegd zodat hij niet meer botste.

Ik heb onze afspraak met een vraagteken in de agenda gezet Pebbs. Ik hoor het dan nog wel. Zou het wel heel leuk vinden! Zou die leuke winkel bij jou in het dorp dan al wat nieuwe collectie hebben? Vast wel! Kan ik mooi inslaan voor de herfst/winter...
Pebbs; vrijdag was bij het uur van de wolf een documentaire over de Doors en gisterenavond de film met Val Kilmer (die heb ik opgenomen, begon pas om 11 uur ofzo...). Ik vind de mystiek die er om "zulke figuren" hangt zo bijzonder. Ben op mijn 18e met 2 anderen in Parijs naar Pere Lachaise geweest om daar Morrissons graf te bezoeken... indrukwekkende ervaring (klein graf verder tov al die praalgraven... )

Nog maar een week werken en dan alweer verlof? Hebben jullie al een naam? Soms betrap ik mezelf erop dat ik voor jullie een naam aan het verzinnen ben die naar mijn idee goed bij Floor en Eva past (nou ja... je kunt maar ergens mee bezig zijn he?!

Mmmoi; wij horen Gijs ook wel eens bonken tegen de muur, volgens mij doet hij het met zijn benen of armen. Hij heeft nml zo'n stootrand aan zijn bed (zodat het later ook nog een hoogslaper kan worden). Thijmen zag er grappig uit in dat grote bed en dan ook helemaal bovenin (doet Gijs ook).

Ella had vannacht in bed geplast, ze was gaan huilen en toen ging Man ernaartoe. Zij naar beneden omdat ze nog meer moest plassen. En toen werd ik pas wakker... ze riep namelijk naar boven "papa...... ik denk dat ik in mijn bed geplast heb" ... ze was gewoon helemaal in slaap nog en had het zich op het toilet pas gerealiseerd.... Mupke..

We hebben vandaag foto's gemaakt met onze gezinnen voor mijn ouders. Die zijn in september 40 jaar getrouwd (vieren dat over 2 weken). Was leuk en de foto's zijn mooi geworden. We laten mijn ouders wat foto's kiezen, dan willen we er één op canvas laten afdrukken en van de anderen maken we een collage of een fotoboek ofzo. Als ze gekozen hebben, zet ik er wat op hyves.

Zal ik het licht uitdoen? Ook al is het zondag
goedemorgen!

Hier een relaxed, maar wel een druk weekend gehad. Bij het meer waar we eerder van het jaar zijn wezen kamperen was afgelopen weekend een festival waar we met de meiden naar toe zijn geweest....zo leuk en veel gezien en gehoord. Gisteravond waren we om 20.00 pas thuis en moesten nog eten. gelukkig hadden we als lunch lasagna gehad, dus een bord soep met en broodje was voldoende.....en vanochtend was Jongste pas om 7.30 wakker en oudste tegen 8.30!!!

Nu nog even luieren...(en jongste een schone luier doen) en dan gaan we zo maar weer wat doen.
Goedemorgen!!!!!

Jahoehhhh, vakantie! Heerlijk. Afgelopen dagen naar mijn ouders geweest, mijn zus en der gezin paar keer bezocht en natuurlijk naar mijn oma. Het gaat weer redelijk goed, al blijft ze broos. Zal mooi zijn als ze in er in januari nog is, dan heeft ze nog de geboorte van onze uk en die van mijn neef meegemaakt. We zullen zien, we zullen zien...

Mmmoi, Thijmen ook al in een groot bed. Jeetje, grote kinderen zijn het al; die tweede leg, hahaha.

Pebbs, oeh, lekker verlof! Ik wist eigenlijk neit dat je nog werkzaam was na al die obstakels tijdens je zwangerschap.

Ris, stoere rockchick, hahaha!!! Ik heb niet zo heel veel met de Doors-muziek, maar man, wat een lekkere vent was dat...

Afgelopen week heerlijk nieuws gekregen van lieve vrienden; na jaren is het dan zover, ze krijgen er een zoon of dochter bij. Ben zo blij voor ze!!!! Het is nu een echte babyboom; mijn neef, 2 vrienden en broer van lief krijgen allemaal een kleintje, zal haast vergeten dat we er zelf net zo goed aan meedoen.

Vanmiddag allemaal dingen kopen voor de badkamer, over 2 weken komt de aannemer!!!
Hmmm ik vind Val Kilmer als Jim Morrisson vele malen prettiger om naar te kijken dan de "echte"Jim Morrisson

Gisteravond op MTV een tribute to Amy Winehouse gekeken. Blijf het zo zonde vinden dat ze nu in dat illustere rijtje staat. Ook van Kurt Cobain blijft het eeuwig zonde......(was toendertijd echt mega alto/ hippie aan het zijn)

Vandaag alweer de tweede week zomervakantie. Lief hoeft gelukkig nog maar 1 week te werken en dan heeft hij ook vakantie.

Jongste slaapt hier trouwens al vanaf 1 januari van dit jaar in een 1 persoonsbed......(kwam toevallig gratis en voor niks op onze weg) moest nog 2 worden. Ik vind peuterbedden persoonlijk een beetje zonde van het geld, aangezien je na een poos weer een bed moet halen.

Ach en verder gaat alles z'n gangetje.....
Het is rustig hier. Wij hadden net een date (ik en Aimee) met RIS en Ella. Was gezellig. Aimee zei thuis dat ze daar eigenlijk wilde logeren. Aimee voelt zich snel thuis bij mensen. Dat heeft RIS vast wel gemerkt. Ella is echt nog een klein popje, haha wel wijs. Aimee is een halve kop groter. Leuk om kinderen van dezelfde leeftijd te zien en ze speelde leuk samen. Wisten het elkaar wel te vertellen.

Papa en Zach een mannendagje. Slaapt hij al heel de dag. Nu nog en mijn borsten zitten nu wel behoorlijk vol.

We zouden eigenlijk spontaan gaan barbeque met broer en vriendin. Nu kunnen ze er pas om 7 uur komen (komt door broer grrr). Heb nu afgebeld, heb geen zin in hap en snap en dan wordt het voor Aimee wel heel laat.

Ik ga nog even van de rust genieten.
Het was gezellig he Babba! Ella heeft het nog over Aimee gehad tegen Gijs (zeg dan na: AIMEE) maar dat lukte niet...

Het duurde even voordat Ella los kwam, maar toen hadden de dames het heel gezellig. Het liefst zou ze deze vakantie nog een keer bij jullie op bezoek gaan

En Zach nog wakker geworden?

Ringel; Val Kilmer is wat gelikter dan Jim, maar Jim... man o man.... (heb ooit bedacht mijn kids Jim, John en Janis te noemen.... nou ja!!!!)

Morgen kindloosdagje; kids gaan met opa en oma naar Utrecht (weer met de trein) naar het museum van speelklok tot pierement. En wij gaan naar het centrum voor Jeugd en Gezin.
Wat een lekker weer was het gisteren. Ik ben de hele dag in het zwembad geweest met de kinderen en mijn vriendin en haar kinderen. Erg gezellig en lekker warm. 's Avonds hadden we een bbq met de buren en daarna ben ik met de buuf naar Harry Potter in de bios geweest. Goede film zeg. Jammer dat het het laatste deel was!

Vandaag weinig plannen. Het is hier bewolkt en fris en kennelijk heeft het vannacht geregend, waar ik niets van heb gemerkt. Ik ga zo even een boodschapje doen en verder weinig. We hebben tot zonet nog in ons pyjama rond gekeuteld en tv gekeken. Heerlijk, echt vakantie!

@Ris en Babba: Leuk dat jullie gemeet hebben! De meiden klikten dus wel leuk samen? Jullie wonen wel heel dicht bij elkaar zeg, heb ik van de zomer gemerkt!

@Pebbles: Wat ons betreft staat volgende week zaterdag vast...jullie ook?

@Peuterbed: In Thijmens kamer past geen groot bed. Als Jasmijn oud genoeg is mag ze naar zolder en kan Thijm naar haar kamer, en dan een groot bed krijgen. Ik denk aan een hoogslaper oid. Nu moet hij het dus met een peuterbedje doen. Ik liep tegen een aanbiedinkje aan, 100 euro, dus dat valt alles mee. Kan daarna weer op MP dus per saldo weinig kwijt.
Gisteren ook een prima dag gehad en s'avonds, schoonpa, zwager en schoonzusje uitgenodigd voor de bbq. Oudste lag pas tegen 21.30 in bed. Nou ja het is vakantie.

ik wil vandaag beginnen met schilderen in de woonkamer. ben onrustig in de kont.......

verder geen plannen voor vandaag. eten hebben we al in huis, dus ook kuiertje naar de super.....
Grappig Mmmoi; onze Gijs heeft juist alvast een groot bed omdat hij daar in kan doorgroeien (in de hoogte omdat zijn kamer zo klein is). Jullie doen het net anders.... Gijs zijn bed staat met het voeteneind tegen de kast aan (er staat nog net een wasmandje tussen). Bed kan niet dwars ivm buizenwerk. Dus nu alvast een doorgroei bed er neer gezet. Jammer dat we nog moeten wachten tot hij 6 of zo is, voordat het een halfhoogslaper kan worden.

Ella heeft wel een peuterbed, maar die moest er ook al in toen ze nog maar 1,5 was. Dat bed staat nu op de middelste stand en daar kan ze nog wel even in vooruit.

Ik heb een heerlijke kindloze dag. Vanmorgen naar CJG geweest; veel bekende dingen gehoord, maar fijn om het weer eens te horen. Weten we weer wat beter hoe en wat en we zijn ook wel bevestigd; we doen het helemaal niet slecht als het om opvoeden gaat. Ella en Gijs zijn hun grenzen aan het verkennen en wij moeten (rustig) aangeven waar die grenzen zitten... haha!

Daarna heb ik taartjes besteld voor morgen. Mijn moeder wordt dan 60. Elke verjaardag is een feestje (ivm borstkanker 9 jaar geleden), maar 60 helemaal! Dus bijzondere taartjes uitgekozen. Toen even naar de appie; eten voor vanavond gehaald (zalmtaart met spinazie) en toen naar huis gewandeld. Pittig stukje, maar goed voor me.

En om 12 uur kwam de gootsteenontstopper (leuk woord!). Wat een kletsmajoor was dat zeg! Gelukkig is he tnu weer allemaal doorgespoten en schoon, hopelijk duurt het nu nog een paar jaar voor het weer moet (dit was de 2e keer in een jaar tijd ofzo!)

We moeten de gootsteen en badkuip eens per 2 weken laten "weken" met heet water en soda. Dus dat gaan we dan maar doen!

Wat een lekkere prietpraat.. het gaat echt nergens over!

Ik ga verder in mijn boek van Herman Koch (zomerhuis met zwembad).

Doei!
@Ris: Op Gijs' kamer past dus nog wel een eenpersoonsbed. Op die van Thijmen niet. Hij heeft een heel kleine kledingkast (babykast Hemnes van Ikea, misschien ken je hem?) en een Hemnes dressoir op zijn kamer dat wij als commode gebruiken. En dan is het dus echt vol. De 'commode' wil ik ook echt nog niet kwijt, dus dan is het schipperen met de ruimte. Hoeveel slaapkamers hebben jullie? Ik begrijp uit je verhaal dat Gijs op zijn huidige kamertje moet blijven en dan een hoogslaper krijgt als hij ouder is? Wij willen de kids dus door laten schuiven over enkele jaren en dan wordt Thijmens kamer rommelkamertje denk ik.

Jasmijn is lekker op haar eigen kamer aan het spelen. Ik was haar een beetje zat. Ik heb haar naar boven gestuurd maar ze vindt het heerlijk, zo te horen door de babyfoon. Thijmen heeft een little people dorp opgebouwd. Ik doe weinig vandaag en het bevalt me best Ben net alleen even voor een boodschapje weg geweest. Vanavond gaan we wafels bakken in het ijzer dat ik 3 jaar geleden ofzo in mijn kerstpakket had en dat mijn man terug vond met het opruimen van de schuur van de week. Hij wilde het naar de kringloop brengen maar dat vond ik toch wel jammer, het was nieuw in doos. Nu gaan we het dus eindelijk zelf gebruiken!
Hier de woonkamer van een nieuw kleurtje voorzien. Jongste heeft vanmiddag lekker liggen tukken (dus kon even doorwerken) en Oudste heeft zich prima vermaakt met zelf een boterham met hagelslag maken (veeeeel hagelslag, want de funnies wilden niet mee komen) heeft op het raam geverfd 9van de schuurdeur) en buiten spelen.

Oudste heeft nu een halfhoogslaper met glijbaan en is helemaal tha bomb daarmee op school (ik heb lekker een glijbahaan) Jongste heeft een bedbank (zo'n prinsessen geval waar je met heel veel kussens ook een bank van kan maken) Dan heeft ze nog 2 kleine expedit kastjes(met elk 4 vakken voor speelgoed en boeken) en nog een kledingkast op d'r kamer staan en dan nog ruimte genoeg om te spelen. het fijne van haar kamer is dat er een nis is, waar de kledingkast in kan, dus dat is geen rare sta in de weg.

Oudste heeft gewoon een huge kamer......met die halfhoogslaper dus en twee kasten en een verkleedkist. Onder die hoogslaper heeft ze dan nog een kastje met haar radio en cd's en nog en kistje met alle barbies ( O en sinds kort staat die draaistoel van de ikea daar ook)
Wij zijn weer terug, zijn gisteren naar het huis van oma geweest, die is op vakantie naar Noorwegen, naar de familie en wij hebben met zus en haar vriend en zijn broer met gezin heerlijk gebarbecued in de tuin, de jongens hebben heerlijk in een badje gezwommen en wij hebben genoten van het weer.

Hier slapen de jongens nog altijd met veel succes op dezelfde kamer. het gaat echt heel goed, beter dan verwacht. De kamer is niet groot, maar ze kunnen er wel lekker rommelen. We moeten nog altijd bedenken hoe we de babykamer willen, Mats had oranje en gekleurde strepen, Sverre rood en blauw. ook deze keer moet het voor zowel een jongen als een meisje kunnen....iemand een goed idee????

Leuk babba en Ris van jullie date!
Jeeee, Annie is weer terug! Nu Krokus nog en het wordt weer wat drukker hier, was echt superstil.

@Annie: Ik vind zilver en grijs op het moment mooi voor een babykamer, maar is inmiddels wel behoorlijk afgezaagd...maar blijf het mooi vinden. En roze voor een meisje, en turqoise, kan voor allebei, maar vind ik vooral voor jongens een mooie kleur. Of een Holland kamer! Dat kan ook nog.
Hier had Jongste een bruinige met creme kamertje. wat ik later heb aangevuld met roze dingetjes(want toen wisten we pas dat een meisje was)

Ook zijn er genoeg spulletjes te krijgen in die kleur. Of je maakt een regenboog kamer!

Waarom willen mijn kinderen nooit uitslapen? Jongste stond om 7.15 alweer naast m'n bed vanochtend *zucht*

Gisteren is de nieuwe fiets van Oudste gearriveerd. een beachcruiser ding met mandje voorop (waar ik meten bloemetjes op heb gefröbeld) ze vind hem wel mooi, maar vooral om naast te lopen.
Mmmoi; wij hebben maar 2 kamers op de eerste verdieping (voor ons en voor Gijs) en Ella ligt op zolder. Mochten ze ooit willen wisselen van kamer dan kan dat. De kamers zijn allebei neutraal (witte muren met paarse kozijnen/deuren). En ook de kasten op Ella's kamer zijn neutraal (Hemnes van Ikea haha!). Gijs heeft een white-wash bed en kast, de deuren zijn zilvergrijs e dat kan voor zowel jongen als meisje.

Wij gaan komende week een midweekje weg, dus dan is er toch weer wat rust hier

Tante van lief is vandaag overleden. Volgende week pas crematie. Zal er mee te maken hebben dat zij op de 8e jarig is en haar man de 10e, dan wil je natuurlijk niet je overleden vrouw cremeren. Manlief gaat vanuit vakantieland terug naar NL voor de uitvaart. Is te doen, dus geen probleem.

Ga nu ff met Ella op de bank liggen. XXX
Jee, ik word door al die verhalen steeds nieuwsgieriger hoe jullie huizen er van binnen uitzien. Ik weet nog wel dat we helemaal aan het begin een soort msn groep ofzo hadden, waar we foto's van ons interieur op zetten. Ons huis is inmiddels alweer erg veranderd.

Wij vertrekken morgen vroeg voor een nachtje naar Zeeland, waar mijn ouders op vakantie zijn in een 6 pers. huisje. We kunnen dus zo aansluiten, dat is makkelijk. Omdat het weer niet echt denderend wordt heb ik vandaag geshopt voor regenlaarsjes voor beide kids. Leuk geslaagd en ook gelijk een winterjas voor Thijmen gekocht. Ik liep er tegenaan en ik vond hem zó leuk dat ik hem maar heb mee genomen...mocht je nieuwsgierig zijn, op hyves staat een foto.

En nu ligt Thijm te slapen en Jasmijn zit met Barbies te spelen op haar kamertje. Lekker rustig hier, ik ga even lezen. Heb vannacht twee uur wakker gelegen met buikpijn, ik weet niet wat het was. Is nog wel gevoelig maar een heel stuk beter al.
Halloooo! Ben er weer. Het was een superleuke week. We hebben het allemaal erg naar ons zin gehad. Weinig regen eigenlijk. 1x een hele nacht en verder af en toe een buitje. Slapen (waar ik het meest benauwd voor was) ging goed, dus dat was wel fijn. We zijn wel 2 dagen eerder thuis gekomen omdat de voorspellingen voor vandaag minder waren en we wilden de tent graag droog mee terug hebben. Kinderen waren ook erg moe.

Roan speelt eigenlijk maar heel zelden op zijn kamer. 1 muur hebben we in een mooie blauwe kleur geverfd. Hij heeft een kledingkast, een bed die nu laag is, maar die evt uitgebouwd kanworden naar een hoogslaper en zo'n kast van de Ikea met van die vakken erin. Daarin staan bakken met speelgoed. Vooral wisselspeelgoed, want hij speelt dus bijna altijd beneden.

Jesper heeft een commode over de breedte van zijn kamer. Ons huis heeft op de eerste verdieping al een schuin dak. Zorgt voor veel ruimteverlies. We hebben er 2 bureaubladen tegenaan gezet met daaronder 2 ladenkastjes, en dat precies op commodehoogte. Evt kan dat later een bureau worden. Verder natuurlijk zijn ledikantje en nog een klein kastje. 1 muur is felgroen.

@ris, ik zal komende week echt proberen om die dvd op te sturen. Kun je je adres even achterlaten in een priveberichtje op hyves? Wanneer anderen die dvd willen, stuur me dan ook even een berichtje met je adres. Tuurlijk deed je alles goed, ik had niet anders verwacht, maar soms is het leuk om het even te horen.

Hier gaat het supergoed. Jesper is ineens heel erg aan het kletsen. Wel op een hele andere manier dan Roan deed. Die praatte voor zijn 2e al in 4-woordzinnetjes en Jesper die brabbelt vooral en heeft hele grappige variaties. Buik = kuik, pakken = kakken, Snoepje = poepje, hahahaha. Roan is een lekkere boef, maar is supergoed te corrigeren. Dat is erg fijn. Wanneer hij iets boefigs uithaalt, ontploft hij niet wanneer hij gecorrigeerd wordt. Wat ik op vakantie wel merkte, is dat hij moeite heeft met sociale regeltjes wanneer hij met meer kinderen speelt. Hij reageert nog heel primair. Gebeurt er iets wat hij niet leuk vindt? Boos worden en een duw geven, dat principe. Vroeger deed hij dat thuis ook (lees 3 maanden geleden), maar thuis gaat dat eigenlijk heel goed nu. Daarnaast speelt hij gewoon een stuk drukker dan andere kinderen. Je moet wel alert zijn dat hij niet over de grenzen van een ander kind gaat. Maar ik ben supertrots op hem, als ik zie wat hij geleerd heeft de afgelopen maanden.
Heerlijk Krook, je klinkt super positief, echt uitgerust na je vakantie! Wat fijn dat het zo goed gaat met Roan, geniet ervan!

Mijn man is een avondje stappen dus heb ik het rijk alleen. Ik heb net gestreken, zit Holland's got talent te kijken en daarna ga ik er maar in denk ik, morgen weer vroeg op.

Elke keer als ik wat eet gaat mijn buik weer zeer doen; er zit toch iets dwars in de spijsvertering denk ik...hopelijk gaat het morgen beter!
Het gaat ook allemaal heel positief. Heel fijn is dat.

Heeft iemand trouwens nog weleens wat vernomen van Blindje aka Fluffy aka alle andere nicks? Ik was wel benieuwd of er inmiddels wat rust in haar leven is. Benieuwd hoe het met haar kinderen gaat.
Goedemorgen!

@Krook, fijn dat je er weer bent...en goed om te lezen dat jullie vakantie leuk, gezellig en fijn was!

@mmmoi, we hebben nog steeds de hyves waar van alles gepost kan worden, zonder dat anderen het kunnen zien......

Wij gaan komende maandag en huis bezichtigen....in Stadskanaal of all places, maar het lijkt me wel een geweldig huis.

http://www.funda.nl/koop/ ... 64-sportterreinstraat-2/. op de site van de makelaar zelf staan meer foto's. Maar deze is ook geschikt voor dubbele bewoning (voor mochten we er gaan wonen en 1 van de ouders zou hulpbehoevend worden is er een mogelijkheid) en heeft DRIE badkamers. Belachelijk toch.......(maar wel über luxe natuurlijk)

En voor wat betreft Fluffy.....ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze wel terug is op het forum, maar wederom onder een andere nick....(heb een tijd geleden een nick gezien die wel erg op die nick lijkt, maar ik weet het niet zeker)
He meiden,

ik ben er ook weer. Gisteren teruggekomen van vakantie. We hebben nu ook de sleutel van ons nieuwe huis, yes. Foto's op Hyves. Ik heb wel bijgelezen maar even geen puf om te reageren, dat komt nog.

Doeiii iedereen.
Hallo meiden, ben ik ook weer na een kort weekendje Renesse. Was wel leuk en we hebben zelfs nog aardig weer gehad!

@Mirjam: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Ik heb de foto's op Hyves bekeken. Er moet volgens mij nog een hoop gebeuren voordat het naar jullie smaak is, of niet? Als het af is kom ik graag een keertje spieken.

@Ringel: Ik heb de site van de makelaar bekeken. Wat een gaaf huis zeg, en zóooooo goedkoop!!! Moet ook wel een hoop aan gebeuren maar dan heb je wel een groot en vrijstaand huis.

@Krokus: Fijn dat het zo goed gaat met je en natuurlijk met Roan. Ik weet helemaal niets van Blindje/Fluffy/oid. Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met haar en haar kindjes is!

Wij zijn vandaag in een binnenspeeltuin geweest omdat het niet echt lekker weer is. En zaterdag was het wel mooier, toen zijn we zelfs nog een poosje op het strand geweest. Nu gaat mijn laatste vrije weekje in en dan begint het gewone leventje weer. Is wel allemaal snel gegaan hoor, bah.
Ringel, ik kon maar weinig foto's zien op de site van de makelaar? Of kijk ik verkeerd? En wat Mmmoi zegt, wat een prijs zeg..te gek. Ik blijf het apart vinden, dat er zulke enorme huizenprijsverschillen bestaan tussen de verschillende regio's in Nederland.

En inderdaad Mmmoi, er gaat veel gebeuren aan het huis. Ze zijn vanochtend begonnen. Ik was er voor 7.00 uur al en toen was er al veel bedrijvigheid. Vanochtend is er geheid voor de fundering van de aanbouw. En we hebben de definitieve plek bepaald voor de badkamer die zoon krijgt op zolder. Morgen wordt de bestaande badkamer gesloopt. Ik zal af en toe nieuwe foto's plaatsen.
er moet echt veel aan gebeuren....Het dak moet opnieuw worden gedekt, de voegen opnieuw gevoegd, de elektriciteit moet opnieuw worden gedaan, er zit hete lucht verwarming in uit 1960!!! moet dus opnieuw, de garage gesloopt. Eigenlijk moet ie van binnen helemaal gestript en dan kun je er een waanzinnig mooi huis van maken, maar helaas gaat dat onze pet een beetje te boven......

ach we zijn ons ook nog maar aan het oriënteren en we hebben geen haast.....maar ik wil dan eigenlijk wel in een mooi groot huis wonen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven