Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Ik zit de herdenkingsdienst te kijken voor Michael Jackson... hoewel zeer Amerikaans (zonnebrillen in een stadion, grote hoeden, glitter en glamour) vind ik het heel heftig. Heb al een paar tranen weggepinkt.... Wat moet die man een vreemd, eenzaam leven gehad hebben.

Zijn kinderen waren net, normaal, zonder maskers oid in beeld. Heel heftig hoor....
Ik zit die herdenkingsdienst ook te kijken.

Maar vooral zijn familie vind ik allemaal heel nep en overdereven. Alsof ze heel hecht waren met Michael en hecht zijn met elkaar. En dan van die krokodillentranen erbij.

Die kinderen vind ik wel heel ontroerend, die kwamen ook heel "normaal" over.

Heb net ook zitten kijken.

Heel Amerikaans...Of familie hecht is...tsja...Hecht genoeg dat Michael de voogdij nalaat aan zijn moeder, dus aan familie?!

Wat een mooie kinderen trouwens.

Zonnebrillen is iets wat we hier in NL niet snel doen. Toen vader van vriend werd begraven, hadden hij en zijn broers en nog veel meer mensen zonnebrillen op. Wel sexy zwart pak en zonnebril whaa///

MJ gekte zal nu beetje overwaaien...

Hier verder geen nieuwtjes. Kwam even hallo zeggen!!!!!!!!
Hoi hoi,

Verjaardag van menneke Sverre zit er op. Het was een druk en gezellig feest. Hij heeft lekker van de taart gesmuld en hij genoot zelf ook zichtbaar.

Herdenking heb ik niet gezien, had vergadering van mijn koor.

We zijn beizg met de vloer in ons huis, hebben vandaag een gedeelte tegels er uit getrild, morgen oude hout weghalen en waarschijnlijk zelfs al beginnen met leggen van nieuwe laminaat. De jongens gaan naar KDV. IUk vind klussen heerlijk, kan er helemaal mijn ei in kwijt/ Lief is erg handig en leert me een hoop dingen. We doen het goed samen!
Dat viel alles mee, zo'n nacht zonder speen. Ze is gisteravond een paar keer wakker geworden maar met een knuffel en een slokje water ging ze gewoon weer slapen.

@annie: leuk dat jullie zo goed samen kunnen klussen. Meestal hoor je juist dat verbouwingen voor frustraties zorgen.

@babba: ook hoi!
Samen klussen is de ultieme relatietest. Lasje die zonder kleerschueren (en een heel huis) doorkomt, is er geen vuiltje aan de lucht. Lief en ik kunnen ook goed smaeen klussen....is ook de reden dat we nu binnen 4 jaar samen 2 kinderen hebben (anders was ik er nooit aan begonnen)
Hmmm, wij klussen nooit samen. Krijgen geheid ruzie, dat weten we, dus doen we het niet haha.

Hier alles oke, ben een beetje moe. Vanavond poestavond op school (wel naar dat ik daar dus 1,5 uur voor moet rijden; heen en terug), maar ja.. hoort erbij.

Nog twee weken en dan vakantie! Vandaag wendag gehad met de nieuwe kleuters; was superleuk!

Morgen naar diabetesvpk; een nieuwe meter uitzoeken. Er zijn er zoveel dat ik niet weet welke ik zal kiezen...
he ladies,

klussen gaat prima tussen mij en lief. Hij roept en ik geef aan. Verhuizen kunnen we niet samen. Dan krijgen we bonje. Hahaha.

@mir, Roan is vooral heel fel en stellig in z;n dingen. Ook heel koppig. Hij is op zich niet "moeilijk" hoor. Ik heb hem behoorlijk door en weet hoe ik hem aan moet pakken. Gelukkig maar, zou niet best zijn als het anders was.

@pebbs, dat ging dan idd redelijk makkelijk. Grappig hoe dingen waar je je eigenlijk een beetje druk om maakt, soms mee lijken te vallen. Mooi zo!

@ris, heerlijk zeg, vakantie. Lekker bijkomen van het afgelopen jaar. Er is behoorlijk veel gebeurd voor je.

@annie, druk aan de klus dus. Succes deze week.

Ik heb vanochtend de auto van de garage gehaald. 330 euro. Katsjinggggg! Maar goed, hij is weer door de apk en kan er weer een jaar tegenaan! Vanmiddag beetje druk gedaan met van alles en nog wat. Heb Roan nu lekker voor de tv geplant zodat ik even kan forummen. Beetje harde buik.
Nou, liggen goed op schema qua klussen, behalve dat de avond beetje te snel gaat en ik eigenlijk al wel 2 uur had willen/ moeten slapen!

Krook; kassa idd, ik vind het altijd zo zonde van het geld qua auto omdat je betaald voor iets wat niet echt zichtbaar is. Maar ja, veiligheid is heul belangrijk natuurlijk.

Pebs, spannend zo zonder speen, ik hoop dat het vanavond weer goed gaat.

Ris, en...meter uit gezocht? Gaat het dan om een andere priktechniek?
ik heb een klote dag achter d erug en ik ga nu slapen.
@Ringel: Wazzup?

@Annie: Ga jij altijd om half tien al naar bed dan!??!

@Pebbs: Hoe is het gegaan met Floor, nog een nacht zonder speen achter de rug?

@Krokus: Beetje rustig aan gedaan? Wel vroeg al hoor, voor harde buiken!

@Ris: Succes met meter uitzoeken!

@Klussen: Mijn man heeft 2 rechterhanden, zijn handen maken wat zijn ogen zien. Ik hoef hem dan ook nooit te helpen met klussen, zou maar in de weg lopen... Wat dat betreft een strikte taakverdeling hier

Jasmijn net naar de psz gebracht en Thijm naar bed. Straks om 11 uur moet ik alweer naar de psz want ze hebben poffertjesfeest omdat het de laatste keer is vandaag. Ik hoop vanmiddag ook nog even op mijn eigen school te kunnen kijken. Daar is altijd een eindfeest met een playbackshow.

Maar eerst maar eens even een uurtje aan de poets!
oppas was gisteren niet thuis (vandaag opgezegd) was bij de dokter en nou ja niet handig. mayte gata steeds met tegenzin heen en is altijd zichtbaar opgelucht als ze niet hen heoft. In allerijl Lief uit Groningen geplukt en die bij de dames geparkeerd, Ik naar werk, (was drama) en ook thuis was het drama met Fenna. Niet eten, niet drinken, niet slapen. Alleen maar huilen en krijsen (maw gezellig hier dus) ze heeft met een beetje moeite ongeveer 50 ml pap gehad en een half fruit hapje. In 11 uur tijd. Was zelf rond 23.30 weer thuis en heb haar toen weer kunnen voeden. Wijffie was doodop natuurlijk en heeft met moeite d'r ogen open kunnen openhouden totze 1 borst leeg had. En vanochtend om 6.30 weer present (en we lagen er pas om 01.00 in)

Kortom, heb zodadelijk gesrpek met leidnggevende dat dit echt niet kan. Ik trek dit niet, Lief trekt dit niet en ik ben op vrije dagen alleen maar bezig om Fenna voldoende vocht te geven om alles weer te compenseren. Een baby van 5 maanden moet toch eigenlijk elke luier nog een natte luier hebben? Nou dat is dus op mijn werkdagen echt niet het geval. duurt minstens een dag voordat het weer op peil is.

Dus ik ben weg en wellicht tot later vanavond.
@ringel: jee zeg, wat een gedoe. Kan me voorstellen dat je dit echt niet trekt.

Eva is ook niet zo'n grote drinker en plasser maar heeft altijd wel een klein plasje in haar luier zitten.

Zo lang niet drinken lijkt me inderdaad niet goed.

@mmmoi: Floor heeft weer prima geslapen. Wel het normale "nog een slokje water, nog een kusje, nog een plasje" maar geen drama's om de speen.

Ik kom ook niet echt geloofwaardig over als ik hem nu weer terug zou geven dus al zit er een drama nacht tussen, dan geef ik hem nog niet.

De oppas is nu geregeld?
Hey Ringel; succes met je gesprek; ik zou er ook knettergek van worden; zeker als je meisje niet wil drinken alleen bij jou.

Sterkte liefke!

Ik heb vanmorgen een nieuwe meter uitgezocht, dus ik ga 'm net bestellen... zegt die mevrouw; mag ik u 1 tip geven.. ik zou deze niet nemen... ARGH!!!! En ik mag neit zonder de dvk beslissen wat ik dan wel neem. Deze meter is nml gloednieuw en er zitten nog wat "foutjes" in; niet bij iedereen, maar hij geeft vaker dan wenselijk is een foutmelding. Tja.. ze adviseerde me om nog een maand of 4 te wachten, dan zouden de kinderziektes eruit zijn. Maar ja.. mijn oude meter is afgekeurd en mijn reservemeter, daar kan ik echt alleen mee meten.

dus ik heb 'm toch maar besteld. Nu heb ik straks een meter die lijkt op een mobiele telefoon (wb model) en hoef ik 50 prikbeurten lang geen strips te vervangen (zit een cassette in ofoziets) en dat ook met prikken zelf (6 naaldjes in 1 boxje) en hij geeft ook nog aan wanneer het bijna op is!

Oh en zaterdag ga ik toch zoiets leuks doen! We hebben teamuitstapje en we gaan wie is de mol spelen!!!!! JEUHJEUHJEU!!!! Ik krijg vandaag of morgen te horen of ik de mol ben.... (ik gok van niet). We werken in tweetallen dus er zijn ook 2 mollen. Het is op locatie (nog onbekend natuurlijk) en we zijn de hele dag op pad. Kei leuk!!!

Zo, nu even koffie drinken. Gijs slaapt bij mijn moeder, Ella zit op de speelzaal; ik heb nog 45 minuten alleen, helemaal voor mij!!!
@ris: ik zit me dus regels lang af te vragen over wat voor meter je het nou hebt maar toen je over prikken begon begreep ik het pas.

Leuk zeg van dat wie is de mol spel, dat lijkt mij nou ook zo leuk.

Eva is ziek, ze wil al 2 avonden niet slapen dus ligt ze steeds bij mij. Ze heeft vandaag wat zure luiers gehad en ze heeft koorts, ik denk dat er tandjes komen (heeft ze nog steeds niet).

He he,

Ringel, wat een gedoe zeg, wat balen allemaal zeg. Ik hoop dat er een oplossing komt waar je je goed bij voelt. Dit is idd geen doen zo, het lijkt ij dat Fenna meerdere malen per dag een natte luier moet hebben, maar dat weet ik niet zeker. Hou ons op de hoogte!

Ris, pff, lekker dan, heb je een keuze gemaakt, wordt die afgeraden, maar eiegnlijk heb je geen keus dus. Ik ken een paar mensen met een kastje, is dat geen optie?

Nou, de vloer ligt en het is mooi! Ben supertrots op ons, we doen het super! En nog gezellig ook! Ik mag zagen, slepen en de ondervloer doen en de catering en lief deed al het denkwerk en de aankloppen en klikken, hihihi

Ondertussen ben ik nog gebeld door mijn leidinggevende; ik krijg een contract bij het bedrijf waar ik werk en dus niet meer via het uitzendbureau; hoera! Zowiezo tot 1 januari 2011 werk, meer salaris en geen gedoe met een stom uitzendbureau meer. Maar dus ook geen dubbele kerstpakketen en zo, das dan wel jammer eigenlijk, hahaha!!!!
Pebs, beterschap met Eva!!!! Sneu als die ukjes ziek zijn!
Eva nog geen tanden? Staat me weliets van bij dat je het had gezegd idd, Zelfs Fenna heeft al 2 tandjes (zonder al te veel pijn, ze verkauwt alleen alles. Beterschap en hope ndat ze gauw doorkomen.

@Annie: GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Ben toch wel benieuws waar fluf is gebleven eigenlijk...zou ze nog terug komen?
Ik zag gisteren op hyves een "wat doe ik nu" van Fluf dat het goed gaat met de katjes.

Eva heeft inderdaad nog geen tanden, maar die kreeg ik ook pas met een jaar.

Vannacht heeft ze van half 2 tot 5 uur af en aan liggen huilen. Ze was soms zelfs in haar slaap aan het huilen, het arme schaap.

Uiteindelijk een paracetamolletje gegeven en toen heeft ze nog tot 8 uur geslapen.

Ze is nu lief aan het spelen maar ik ben benieuwd wat er gebeurd als de pijnstiller is uitgewerkt.

@annie: goed van jullie zeg, dat jullie zo goed samenwerken.
Annie, de meter is om mijn glucosewaarde in mijn bloed te meten, ik heb ook een insulinepomp (kastje wat 24 u/pd insuline afgeeft op een door mij ingegeven programma).

Maar ik heb 'm vandaag binnengekregen! Stoer ding vind ik het (ook wel een beetje belangrijk). En veel minder materiaal wat ik erbij heb gekregen. Eerst had ik 2 doosjes naalden, nu 1 doosje, veel kleiner voor dezeflde hoeveelheid. En zo ook met de stripjes (voor het bloedmonster). Nu heb ik 4 cassettes liggen, voorheen 4 doosjes met ieder 2 potjes; kortom onze hele kast stond altijd vol; nu niet meer!

Klein nadeel, er zit geen etui om de meter, maar wel een tasje erbij. Formaat heel klein handtasje, mijn portomennee past er niet eens in... laat staan alle ander meuk die ik altijd meen te moeten meeslepen....

Ben weer weg; gijs is in de hondemand op zoek naar iets eetbaars......
Ris, ik dacht dat het kastje ook de metingen zou verrichten en insuline zou geven als het nodig is, ben dus nogal een leek, hahahaha. Maar fijn dat je nu een stoere meter hebt, en dat tasje? Verwen je jezelf toch gewoon met een mooi groter expemplaar?
nou, goeiemorgen deze morgen. Kanweernieslapuh! Dat kwaaltje had ik bij vorige zwangerschap ook. Blegh. Dus maar even internetten. Zal morgen even uitgebreider reageren, want heb m'n lenzen niet in, dus lezen gaat niet zo best.
Ah Krokus...nog wat geslapen???

Wij gaan zo naar Ikea, maar wachten op vriend...Mannen zijn sloom...

Ris zat net op jouw site te kijken...Gijs is echt snel in zijn ontwikkeling he? Loopt straks zo weg. En septemberkindje toch en eigenlijk oktober? Knap en zijn gezichtje verandert snel. Mooi mannetje ;)

Straks meer vriend ready hehe
Ah, Krook, ik herken het. Had ik ook altijd last van. Gelukkig; het gaat over, maar op het moment is het super irritant, kan ik me voorstellen...

@Babba: Nog wat leux gekocht bij Ikea? Ik heb nooit wat nodig als ik er heen ga en kom toch altijd met veel spullen thuis

@Ris: Nou, wie is de mol? Hahahaha... wast leuk?

Wij zijn vanochtend naar het zwembad geweest. Jasmijn vond het geweldig. Thijmen was even bij opa en oma. Daarna ook bij hen een broodje gegeten, gezellig. Nu is de man met Jas nog even voor een klein boodschapje naar de Appiehappie en ga ik zo Thijmen klaarmaken voor de nacht. Moeders met een baby: hoe laat krijgen jullie babies de laatste voeding en hoe laat gaan ze dan slapen voor de nacht zeg maar?

Vanavond komen kennissen op de koffie/borrel, dus dat wordt wel weer gezellig. Ik ga dus maar eens opschieten.
@mmmoi: Eva krijgt altijd rond 7 uur - half 8 de laatste voeding en gaat daarna naar bed. Tot een maand of 2 terug kreeg ze dan rond 11 nog een voeding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven