Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
He mmmoi, is ook wat zeg....

Is er in je onderbewustzijn niet iets waar je tegenop ziet? of waar je, je druk om zou kunnen maken. verborgen ergernissen?

Ik weet dat je hier niet zo van bent, maar het ozu toch een mogelijkehid kunnen zijn omte onderzoeken.

Voordeel is wel dat je vaatwasser al uitgeruimd is natuurlijk :-)

Zelf zie ik enorm op tegne de inenting van komende woensdag. Hoe moet ik dat in godsnaam hebben met 2 kindjes die allebei aan mama hangen, zie moet ik als eerste laten prikken? Lief kan geen vrij nemen. Ik zit er over te denken om m'n moeder te vragen om mee te gaan.

ga ff douchen en daarna Mayte wassen en aankleden. D9ie wil tegenwoordig alleen nog maar rokjes aan, omdat ze alleen met een rokje aan K3 kan dansen. ( en ik mag dus niet dansen, want heb geen rok aan!)
Ringel, hahahaha, die Mayte met haar rokjes. Had ik niet van der verwacht, maar ze is dus ook best een meisje-meisje, heerlijk! Ik draag heel vaak rokjes, dus ik mag wel vaak dansen!

Krook, Wat heerlijk dat Jesper het zo goed doet. En niet schuldig voelen over Roan. De situatie was zoals die was en lag buiten je macht. Wees juist trots dat je geknokt hebt om de situatie aan te pakken. En dat Roan nu zo doet? Tsja, vanuit zijn kant bekeken is het ook best lastig. Hij is bijna 3 jaar jullie enige kind geweest. Jij hoeft jouw liefde niet te delen, er komt gewoon een portie bij. Maar Roan moet nu wel zijn papa en mama delen. Komt vanzelf goed!

Mmmoi,. hoe is het nu? ben je thuis? Nog geslapen?

Wij hebben nog steeds geen echte pieten en Sint gezien. De intocht is hier op 5 december geweest. Ik weet zeker dat Mats een beetje huiverig is, maar dat zijn nieuwsgierigheid wint. Hij heeft al andere dingen waar hij erg bang voor is; honden. Echt vreselijk hoe panisch hij daar voor is.....

Ik vier aankomende vrijdag met 3 collega's Sinterklaas. Op 5 december vanaf een aftand naar de Sint kijken. Op de kade is het veel te druk, dus we kijken vanaf de spoorbrug. 's Avonds naar mijn ouders om samen met ouders, zus en zwager en mijn lieve neefje, lekker eten en daarna uitpakken!

Oja, mijn zusje is weer zwanger!!!!! Was even spannend, ze wilde het voor hun zelf houden, wij wisten het wel. Afgelopen week eindelijk een echo en 's middag is ze vreselijk gaan bloeden en dachten ze aan een miskraam. Maar geen krampen en stolsels. Op de echo was echter nog steeds een gezond levend kind te zien....ze is nog dagen blijven vloeien maar nu is alles goed en gaan we eindelijk hardop genieten! Mijn neefjes is 10 weken ouder dan Sverre en volgend jaar mei komt uk2
he ladies,

Het is inderdaad heerlijk hoe Jepsertje (zo noemt Roan hem) het doet. Zit dus gewoon structureel op 6 voedingen. Heel apart. Hahaha. @annie, je hebt helemaal gelijk hoor. Gisteren had ik weer even een emomomentje. Herinnerde me ineens weer een voorvalletje met Roan toen hij een maand of 10 was. Ik op het toppunt van ppd / overspannen en tegen hem schreeuwen omdat hij iets deed wat mij niet zinde. Kan ik zo hard om huilen als ik dat nu typ. Maar man zei ook tegen mij, doe dat nou niet. Daar heeft Roan helemaal niets aan, daar heb jij niets aan en daar heeft Jesper niets aan. Geniet van hoehet nu gaat. We hebben er inderdaad met z'n allen hard voor geknokt om uit die situatie te komen en datis toch maar mooi gelukt.

@annie, wat fijn dat ej zusje weer zwanger is. Altijd leuk als iemand van dichtbij zoiets bijzonders meemaakt. Roan vond het ook reuze spannend, het hele sinterklaasgebeuren. Wij hebben het ook op de kade gezien. Ben niet de stad in gegaan, dat was me veel te druk.

@ringel, mocht je moeder nou niet kunnen dan kun je altijd donderdag met ons meegaan. Ik ga met lief en Roan om 11.15 naar die schaats-/sporthal vlak naast ons. Je mag ook rustig van locatie wisselen heb ik gelezen.

Pfff, Jesper slaapt nog steeds. Hahaha, ga ik me daar toch bijna zorgen om maken!! HEb ik trouwens wel verteld dat de gehoortest niet goed was? Zijn linkeroortje reageert niet. Ze zijn nu 2x geweest. Hoeft nog niets te betkenen, en maak me eigenlijk niet enorm veel zorgen want heb hetidee dat hij wel met links reageert op geluid. Ze komen nu deze week nog een keer langs.

@pebbs, hoe is je bekken nu?

@mmoi, ik heb tijdens de laatste periode van mijn zwangerschap veel baat gehad bij "rescue remedy night". Iets homeopathisch waar je wat makkelijker van in slaap valt. Misschien is het iets voor je.
@Krook, thanx, maar m'n mams kan gelukkig (zo fijn nu die gewoon een uur dichterbij rijden woont!)

En met Jespers oortje......ach, mocht het nu niet goed reageren, dan houden ze het extra in de gaten. ALs er echt iets mee is, weten ze dat redelijk snel dan lijkt me. Niet te druk om maken idd.

dat rescue gebeuren, is dat van de Bach bloesemtherapie gebeuren? Ik he bwel ens zo'n flesje rescue spray gehad....en het werkt echt heel geod.

Heb m'n wijffies op bed liggen. Mayte zo snotterig als maar kan en Fenna lag nog geen uur en begon alweer te mekkeren. Heb haar er even uit gehad en even laten spelen, daarna weer op bed gelegd, waar ze het niet mee eens was, maar alles is nu stil. hier tenmisnte bij de buren is het best lawaaierig.

@Annie, gefliciteerd met je zusje! wel spannend seg, en wat fijn dat het toch allemaal goed is! Pfffft rete eng zeg.

ga ff surfen of er nog wat leuks te spoten is hier en daar.

toedels!
Heb grofweg gelezen maar zal even posten...

Ik ben uiteindelijk een klein uurtje in slaap gevallen. Ik heb het vijf uur zien worden. Het is nog nooit zo extreem geweest. En om half zeven ging ik er weer uit om de kids weg te brengen en te werken. Vanavond ook nog tienerclub en daarna kun je me opvegen denk ik. Ik leef op paracetamol nu en ga er vanavond direct na club in.

Onderbewust ben ik misschien toch een beetje druk met van alles. Vorige week heb ik vier dagen gewerkt en ook deze week is weer druk met 2 rapportavonden. Verder ben ik een gesprekkencyclus aan gegaan met mijn klas omdat de sfeer slecht was. Dat haalt wel wat uit dus ik ben blij dat ik er aan begonnen ben maar het kost ook veel energie. Misschien dat ik daar allemaal toch mee bezig ben. En dan woensdag nog die prikken halen (mijn moeder gaat ook mee, bood ze zelf aan!) en de Sintvieringen enzo...ik maak me er bewust niet echt zorgen om maar misschien onbewust dus toch wel?!?

Ik ga club draaien, later meer.
Hey dames!

Onze kids zijn vandaag ingeënt. We hebben het dus toch maar gedaan (hoewel ik blijf vinden dat er een hoop bangmakerij en geld in omgaat, maar ja...)

Mmmoi; denk je ook even aan jezelf! Ik zou het niet gekund hebben, vandaag nog vrolijk opstaan en gaan werken en dan ook nog de hele avond doorstomen! Niemand heeft er iets aan als jij morgen helemaal uitgeteld en uitgeblust bent.

Ik ga nu mijn pyjama aantrekken en dan lekker op de bank Grey's Anatomy kijken,

Ik heb net al gekookt voor morgenavond, de tafel gedekt voor morgenvroeg en de lunch voor mezelf morgenmiddag is ook al klaar! Lekker....
Hihi Ris, lekker al alles van tevoren klaar. Houd ik ook altijd zo van!

Vanavond is nog best goed gegaan. Ik doe de club met mijn collega en die zei dat haar moeder wel iets homeopatisch in huis had tegen slapeloosheid. Ze heeft het even voor me opgehaald en bij me langs gebracht net. Ben benieuwd, ga het zo proberen. Het is een of andere stof uit tomaten ofzo!?!? Ach, al is het maar voor het placebo effect, haha.

@Ris: Hoe pikte Ella het inenten? Ik zie er wel tegenop hoor, met Jasmijn. Volgens mij is het best pijnlijk.

@Krokus: Wat vreemd dat Jespers oortje niet reageert op de test. Hier moet je naar het CB om de test te laten uitvoeren, dus ik was wel blij dat het binnen drie minuten gepiept en goed was, altijd zo'n gedoe, alles in de auto richting CB.

@Ringel: Hoe gaat het met Mayte, is ze nog in van die recalcitrante buien? Jasmijn is ook zo van de rokjes en het dansen, heb je de nieuwe K3 cd al, hij is heel leuk.

Vanavond toen we hadden gegeten en de kids gingen omkleden en naar bed brengen had Jasmijn sinds tijden ook weer eens een mega peuterpuber bui. Ze was met alles aan het gillen en haar grenzen aan het uittesten, vreselijk vermoeiend. Ze was gewoon doodop, en hoe moeier ze wordt, hoe drukker en op een gegeven moment ook vervelender. Ze had wel heerlijk bij de go gespeeld, nu met Playmobil, zo leuk, iedere week staat er iets anders voor haar klaargezet. Morgen gaan ze ook weer en dan heb ik weer een volle dag met rapportavond dus ik ga douchen en proberen te slapen. Welterusten meiden en duimen jullie voor me dat ik nu wel een oog dichtdoe?!
@mmmoi: weltrusten, hopelijk slaap je goed vannacht. Ik heb het ook met periodes. Toen Eva een paar maanden oud was en ik net weer aan het werk was heb ik het ook een week gehad. Nachten achter elkaar sliep ik niet of nauwelijks. Ik ben toen ook een keer 's middags naar huis gegaan omdat ik alle cijfertjes over het scherm zag dansen.

Zo frustrerend als je graag wilt slapen maar het lukt niet.

@krook: Eva is ook de eerste 2 keer niet geslaagd voor de oortest. Toen ze thuiskwamen lukte het in eerste instantie weer niet maar na 3 keer proberen lukte het alsnog.

@ris: jij bent goed voorbereid op morgen zeg!

@annie: gefeliciteerd met je nieuwe nichtje of neefje in wording.

Hier ook een brakke nacht gehad. Eva kreeg lichte koorts en was erg snotterig. Rond een uur of 1 werd ze elke 10 minuten wakker. Uiteindelijk hebben we haar een zetpil gegeven zodat we allemaal nog wat konden slapen.

Ik ga zo dus ook maar lekker onder de wol.
Pfffft Mmmmoi respect hoor, hoop dat de afgelopen nacht beter is gegaan. Val al half dood neer als ik lees wat jij allemaal doet op en dag.

(o en sorry voor al die kromme spelfouten in mijn berichtjes)

Mayte heeft bij vlagen nog van die enorme peuterbuien en is enorm grenzen aan het verkennen. Als k met haar alleen ben gaat het wel goed, maar in het weekend (als Lief dus thuis is) en de maandag is een horror, moet alles weer voor d'r vastleggen en dat gaat met nogal wat gegil en gedoe gepaard. Net alsof ik weer (nog steeds???) aan het werk ben op de groep. Wat dat betreft is er weinig vernaderd, behalve dan dat het m'n eigen kind is en het is er maar 1tje.

Mayte speelt nu al een paar dagen achterelkaar "winkeltje" heeft ze een hoekje in de woonkamer omgetoverd tot winkel met "doealsofgeld" en " doealsof" klopklapjes (boodschappen) zo leuk, komt ook helemaalgoed uit met een sintcadeautje wat we hebben gekocht...een kassa!

sprookjesboomfeest is bijna afgelopen dus ga met wichie naar boven om te douchen.
Goedemorgen!

Hier weer een goeie nacht. Gisteren 22 uur voeding en vannacht iets voor 3en kwam hij weer. Hij ligt nu voor het eerst in z'n eigen kamertje. Raar is dat.

@ringel, Roan heeft dus ook van die peuterbuien. Hij luistert op het moment heel slecht. Naja, zal er wel bij horen. Denk dat het tijd wordt dat ik weer een dagje alleen met hem ben, dan is het altijd een engeltje.

@pebbs, dus Eva had dat ook? Ik maak me ook niet enorme zorgen, maar hetis toch prettiger als het in 1x goed is.

ZOmeteen komt kraamzorg nog even. Ze was de weegschaal vergeten. Heb Jesper er net nog even opgelegd en hij is sinds vrijdag 200 gram aangekomen. Dat is best veel dus. Moet wel zeggen dat hij meteen na de fles (die ik na het wegen gaf) een poepsessie had van 5 minuten. Zo sneu, zie je zo'n kleintje heel hard persen.

@ris, wat een organisatie! Hahaha.

Niniaan en mirjam. Hoe is het met jullie?
Zo, net weer thuis, jongens op bed gelegd en nu even rust.

Krook, wij lieten de jongens ook gewoon in hun eigen bedje slapen. Ze sliepen allebei de eerste maanden in een wiegje op onze kamer op de bovenverdieping. Alleen als het zo uitkwam met visite of weggaan sliepen ze op een andere plek. Na 2 maanden sliepen ze overdag op hun eigen kamers, 's avonds nog bij ons en na 4 maanden helemaal op hun eigen kamertjes.

Wij zitten nog steeds in dubio tav de prikken. Donderdag is onze mogelijkheid. Volgens mij neemt hier iedereen de prik, of niet?
Ik ga morgen wel prikken. Maar asl ik op tv die naalden zie....brrrrrr. Neem ik het liever zelf. Mayte begon al gisteravond, datze geen prik wilde.....

@Krook, meisjes hebben eigenlijk ook altijd in eigen bedje boven gelegen. Mayte wilde nog wel eens in de box tukken, en Fenna beneden in de wagen, maar er is altijd wel lawaai beneden dus heb ik al snel bedacht dat het handiger was om ze boven te laten slapen. Beiden hebben ook de eerste twee maanden in de wieg bij ons op de kamer geslapen en daarna in de wieg op hun eigen kamertjes. En met een half jaar in het ledikant.
Ik moet morgen ook prikken...zie er wel tegenop, wordt natuurlijk drama met Jasmijn. Gelukkig gaat oma mee en we hebben ook al een cadeautje in huis

@Krokus: Thijmen lag meestal gewoon lekker boven in de wieg te slapen, alleen als ik weg moest of het toevallig zo uitkwam lag hij in de wagen. Gewoon voor de rust. Hij sliep ook een maand of 2 bij ons op de kamer en met een maand of vier ging hij in zijn ledikant. Ik weet het niet precies meer.

Vannacht heb ik gelukkig wel geslapen. Ik voelde me vandaag een stuk beter! Weer een drukke werkdag gehad en alles opgeruimd en klaar gezet voor vanavond, dan hebben we rapportavond. Donderdag ook weer, dus volle week. De man is nu patatjes halen met Jasmijn, lekker makkelijk. Ik moet alweer om half zeven weg dus dan heeft hij het al druk genoeg met opruimen, kids op bed leggen enz. Dus niet koken vanavond!

Thijmen zit in de box en hij wordt zo leuk!!! Hij zoekt nu echt contact door kusgeluidjes te maken en als je dan kijkt lacht hij hardop. Hij doet allerlei mond- en keelklanken na die je voordoet en zit gezellig bij ons aan tafel met eten. Hij lust alles en bij alles wat je hem voorzet gaat dat bekkie wagenwijd open. Ook begint hij nu eindelijk een beetje te brabbelen en hij kan al heel goed zitten. Kruipen gaat hij nu een beetje proberen maar dat kan hij nog niet hoor. Het is een heerlijk makkelijk kind, altijd vrolijk en gezellig. Oja en hij kan ook zwaaien!

Einde opschepmodus. Ik ga nu wat anders opscheppen. Patat en mayo, haha!

groetjes, fijne avond allemaal en ik kom morgen na de prikken wel berichten!!! Jij ook sterkte Ringel morgen!
Hier wordt ook geprikt morgen. We zijn er nog steeds niet 100% zeker van maar ik denk dat we toch morgen die prikjes gaan halen.

Ik wilde wat lekkers voor ze meenemen voor na het prikken maar valt dat dan niet onder troostvoer?

Het prikken zelf maak ik me geen zorgen om, alleen de mogelijke (lange termijn) gevolgen.

Tja, ik geef Jasmijn liever geen snoep als 'beloning' omdat ik zelf een emotie eter ben en ook gewichtsproblemen heb. Maar een keertje wat lekkers omdat het 'speciaal' is, kan vast geen kwaad natuurlijk!

Het prikken zelf maak ik me ook wel wat zorgen om, het is natuurlijk niet leuk en pijnlijk, maar ja, het moet nou gewoon eventjes gebeuren. Lange termijn gebeuren zie ik niet heel erg tegenop; de 'gewone' griepprik wordt ook al jaaaaren gegeven en naar mijn mening is deze niet heel veel anders.
He meiden,

hier alles goed. Wel druk; we waren een weekend weg en vandaag heb ik extra gewerkt omdat het druk is op het werk. Maar verder is alles ok. Ik weet nog steeds niet of ik Hanna wil laten prikken..ben er gewoon nog niet uit. Ik ben zelf niet zo bang voor de MG, heb het idee dat het een enorme hype is. Maar ja, als ze het toch krijgt en het gaat wel fout... Maar goed, ik ben dus nog aan het dubben en ik neig nu naar niet prikken.

Krook, alles goed daar? Begint Roan al een beetje te wennen aan zijn broertje?

Baai en zwaai weer.
De samenstelling van de prik schijnt wel erg nieuw te zijn en niet een variant op de gewone griepprik. Daarom kunnen ze zo moeilijk de lange termijn effecten voorspellen.
Pff, we zijn er denk ik wel uit. We geven de jongens wel hun inentingen. Ze gaan naar het KDV waar ook veel jonge kindjes zijn, dus als we op deze manier de verspreiding kunnen tegen gaan, dan is dat mooi. Bovendien hebben we met Mats 2 keer meegemaakt dat hij een infectie op zijn luchtwegen had. Dan heb je dus geen kind meer maar een soort zeehondje; niet leuk. Sverre hoest momenteel zo veel, ook niet lekker.

Ik blijf een beetje bang voor de effecten op de lange termijn. Maar tegen die tijd hebben ze vast wel weer meer kennis...hoop ik! Toch blijf ik het heel moeilijk en lastig vinden. Ik vind het erg vervelend dat we een keus moeten maken waarvan we niet 100% weten dat het de juiste is.

Mmmoi, heerlijk he, dat Thijmen zich zo lekker ontwikkeld.
he dames,

@mir, het gaat super hier. Ben wel weer de stereotype onzekere moeder in de trant van "ow, moet ik hem nou even laten huilen, zal ik hem bij ons laten slapen of in zijn eigen kamertje, zijn dit nou krampjes, kan ik hem in de box laten slapen, enz enz". Hij is gisteren vanaf half 3 's middags wat aan het rommelen geweest. Zo tot een uur of acht 's avonds. Beetje mopperig, niet willen liggen. Dus geprobeerd hem op zijn kamertje te leggen, want Roan was thuis en die is Ontzettend Druk op het moment. Heeft erg veel kabaal om zich heen, en dat zal ook niet slaapbevorderend werken voor Jesper. Ach, we vinden onze weg er wel in.

Ik ga dus wel prikken. Vooral om Jesper. Dat kereltje heeft nog totaal geen weerstand. We gaan met z'n 3en want lief en ik worden ook geprikt ivm Jesper.

Zometeen komen mijn vader en zijn vrouw. Zijn vrouw was nog niet geweest omdat ze wat grieperig was.

Komende nacht gaan we waarschijnlijk toch kijken of we Jesper op zijn eigen kamertje kunnen leggen. Hij heeft de afgelopen nacht de hele nacht lopen knorren als die ene van beavis en butthead. Pfff. Hij kwam keurig pas om 3 uur, maar bleef maar knorren.

Alle prikdames, suces vandaag!
Hier is het rpikken best geod gegaan. Fenna gaf even een mega brul, Mayte as stoer en begon pas te huilen toen de prik was gezet. Dikke tranen. En wat was ik blijdat m'n moeder mee was! Ik had anders echt niet geweten hoe ik ze allebei had kunnen troosten. Zonder de een of de ander tekort te doen.

Gelukkig ging het allemaal heel snel we mesten nog wel even buiten in de rij aansluiten, maar we zijn hooguit 15 minuten binnen geweest.

Net Fenna wel even piepen toen ze op bed lag en MAyte zei dat ze ook wel wat last had van de plek op haar arm waar was geprikt, maar tot zover nog geen bijwerkingen.

En....ik moet weer aan het werk. We rooien het niet zonder mijn inkomen, dus ben op zoek naar andere arbeit.....Ben wel blijd at ik niet meer bij oude werkgever werk, had echt een schop onder m'n kont nodig om daar een keer weg te geraken. Maar nu ziet opeens alles er heel anders uit. Alles ligt open en we moeten maar zien waar deze "yellow brickroad" me heen brengt.....
Ringel, ik vind het eigenlijk wel goed voor je. Had het gevoel dat je erg verandert was door het thuisblijven. Niet de spring-in-het-veld Ringel die ik ken. Dat bedoel ik absoluut niet lullig maar juist als een compliment!!!!!

Ga gewoon uitzendbureaus bij langs! weet je al wat je wilt doen??? En hoeveel en zo???

Ik moet morgen dus wel alleen met de jongens de prikken halen, we zien wel. Ik neem autootjes mee en drinken en iets lekkers, dan maar troostvoer! Hihihi!
Prikken zijn hier prima gegaan. Geen wachtrijen, kon zo doorlopen. Allebei moesten ze heel even huilen maar het was ook zo weer over. Ook geen blauwe plekken of zwellingen.

Met 2 kinderen was geen probleem. Eva zat even op de grond toen ik met Floor ging zitten voor de pril en Floor stond naast ons haar koekje te eten toen Eva haar prik kreeg. We stonden echt met 2 minuten weer buiten.

Ze hebben de hele middag al lekker gespeeld en Eva ligt nu op bed.

Het zijn echt jut en jul samen. Elkaar nadoen en achter elkaar aangaan, en lol dat ze hebben.
gelukkig dat het allemaal meeviel met de prikken.

@ringel, heb eigenlijk dezelfde mening als annie. Denk dat het voor jou als mens ook goed is dat je dingen hebt naast je moeder zijn.
Hier viel het prikken ook mee! Jasmijn moest wel even behoorlijk huilen maar was zo getroost met een lolly (HA! slecht! hihi). Thijmen ging gelijk daarna, bij oma op schoot. Hij moest ook even huilen maar dat was over toen hij zijn speen kreeg. Ik heb heel veel bekenden gezien, maar wij konden ook zó doorlopen. De kids zijn geprikt door onze vaste wijkverpleegkundige van het CB, dat vond ik wel prettig.

@Ringel: Hoe denk je er zelf over dat je weer aan het werk zult moeten? Ik ben ook van mening dat het iedere vrouw goed doet om werk voor 'zichzelf' te hebben, om ook eens wat anders te zijn dan moeder. Maar jij zei steeds wel heel blij te zijn dat je nu thuis was en de rust in de tent was, dus ik vraag me af hoe je er zelf tegenover staat. Nu moet je ook weer op zoek naar opvang enzo...zucht...

Verder weet ik het ff niet meer. Ik ga zo lekker badderen en vroeg naar bed. Morgen wordt ook weer een 'late' avond want dan heb ik weer rapportavond.

Vandaag is trouwens een truitje voor Thijm binnengekomen die ik bij H&M besteld had. Leukleuk! Weet iedereen trouwens dat op olliewood punt en el vanaf vrijdag alles voor de helft gaat? Ik weet niet of jullie nog kleding voor de kids nodig hebben, maar dat is altijd wel leuk.
Grappig dat ik op een scherm redelijk voerkom zoals ik ben...hahahaha en dat jullie dat ook oppikken.

Ik heb gisterne een sollicitatie de deur uitgedaan om bij gastouders langs te gaan om te kijken of ze voor een ervarings certificaat in aanmerking komen. is voor 32 tot 40 uur in de week en kan grotendeels vanuit huis. Zou dan voor 2/3 dagen opvang nodig zijn maar overal valt een mouw aan te passen. Dit is nu echt zo'n vacature waarvan ik iets heb...dat is van mij! maar hier in Noordenhebben ze al iemadn voor (die vandaag op gesprek gaat) dus mijn sollicitaite komt vooralsnog in de portefeuille, maar niet eschoten is altijd mis. Lijkt me wel ontzettend leuk.

ga meisjes even aankleden en doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven