Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de tweede foto heeft ze ze inderdaad nog niet. Ze heeft ze sinds gisteren. En ze is inderdaad aan de grote kant. Maandag is ze elf weken en heeft nu maat 62/68. Flinke tante dus. Ze gaat steeds meer op Max ( en dus op pappa) lijken. Lekker moppie. En Mirjam, het geeft niet hoor dat je het niet mooi vind. Ieder zijn eigen smaak toch?! Ik stond net bij school en iedereen die in de wagen keek riep he he, heeft ze EINDELIJK gaatjes? In deze multiculti wijk is het ook normaal om meteen na de geboorte gaatjes te maken. Alleen doen de meeste het hier op de ouderwetse manier en wij hebben toch echt gezocht naar de schietmethode (naalden en kurken of gewoon duwen met een scherpe oorbel vind ik wel zielig).
anoniem_64612 wijzigde dit bericht op 27-03-2008 15:44
Reden: pfff. tikken is heeeel erg moeilijk....
% gewijzigd
quote:fluffychuzzle schreef op 27 maart 2008 @ 15:42:

Op de tweede foto heeft ze ze inderdaad nog niet. Ze heeft ze sinds gisteren. En ze is inderdaad aan de grote kant. Maandag is ze elf weken en heeft nu maat 62/68. Flinke tante dus. Ze gaat steeds meer op Max ( en dus op pappa) lijken. Lekker moppie. En Mirjam, het geeft niet hoor dat je het niet mooi vind. Ieder zijn eigen smaak toch?! Ik stond net bij school en iedereen die in de wagen keek riep he he, heeft ze EINDELIJK gaatjes? In deze multiculti wijk is het ook normaal om meteen na de geboorte gaatjes te maken. Alleen doen de meeste het hier op de ouderwetse manier en wij hebben toch echt gezocht naar de schietmethode (naalden en kurken of gewoon duwen met een scherpe oorbel vind ik wel zielig). Wat vreselijk dat het soms ook zo gebeurt! Haha, en lachen dat iedereen bij jou in de wijk juist riep "heeft ze EINDELIJK gaatjes?!" Hoe gaat het met je grote mannen? (Plindje, Ian, Des)?
Het gaat wel lekker eigenlijk. Druk weliswaar, maar verder prima. Ian en Des doen het goed op school. We zijn bijna zover dat er een uiteindelijke diagnose gesteld gaat worden over hun wat afwijkende gedrag. We hebben een rechtzaak gehad om Ian en Des ook op manliefs naam te krijgen. En daarbij gezamelijk gezag. Over Max en Tessa hebben we dat al, maar Ian en Des hebben een andere vader. Anders ozu het zo zijn dat als mij iets overkomt Max en Tessa bij Paul blijven en Ian en Des naar jeugdzorg gaan. Wat in de praktijk betekent dat ze gewoon thuis zouden blijven tot er een gerechterlijke uitspraak over de voogdij is gedaan, maar zo zijn we die rompslomp voor. En verder, groeit en bloeit alles. We hebben een redelijke routine ontwikkeld en dat is wel prettig. Ik heb zelfs af en toe tijdom achter de pc te kruipen LOL
Daar was ik weer...ik ben even naar de tweedehands kinderkleding zaak geweest en ik heb een spijkerbroekje van de Hema (had ik echt nodig voor Jas; maandag in de kinderboerderij in haar prachtige paasjurk was geen succes) en een shirtje gekocht. Echt een schattig wijduitlopend shirtje van Name it met smock werk (noem je dat zo???). Voor 7,50 samen, haha! Daarna ging ik bij mijn vriendin een bakkie doen en toen heb ik een grote zak vol kleertjes voor Jasmijn mee gekregen. Echt allemaal heel mooi spul. Heel veel merkdingetjes enzo. Haar dochter is ook van december (maar dan 1e kerstdag, haha echt waar!) maar die is drie jaar ouder. Toch is de kleding nog heel leuk, tenminste, het meeste wel, ook al is het drie jaar oud. En alleen door haar gedragen, dus is het echt nog in goede staat. Lekker hoor!

@FF: Fijn dat je er weer bent! Ik zal ook heel eerlijk zeggen dat ik oorbellen bij babies niet mooi vind. Je hebt wel gelijk dat ze er dan minder last van hebben bij het schieten... dochter van vriendin (zie boven) kreeg ze op haar derde verjaardag, omdat ze het zelf ook heel graag wilde. Bij haar werden ze tegelijk geschoten! Wel handig. Ik vind vanaf drie wel leuk; staat haar goed. Trouwens, ik opende dit forum, zag de bovenste foto van Tessa en dacht: heee, FF is er weer met een foto van Max! Tja, kan met een tuinbroekje, toch? Toen zag ik de foto eronder en dacht ik: o neeeee! Het is Tessa, haha!

@Babba: Veel plezier in DH. Ben je bij mij in de buurt, hihi!

@Mirjam: Je kind alleen maar rauw voedsel geven vind ik ook wel vreemd hoor. Ik zal het geen kindermishandeling noemen, zo erg is het nou ook weer niet, maar ik zou het dus echt noooooit doen en ik vind het ook niet goed voor een opgroeiend kind. Maar goed...meningen mogen verschillen...;-)

@Ris: Dat uitproberen herken ik echt helemaal, Jasmijn doet dat ook vooral tijdens het diner. Wij draaien dan haar kinderstoel voor een minuut om, meestal kalmeert ze dan wel (met dank aan kdv van Pebbles, haha!). Ideetje? Als we haar terugdraaien doen we overigens weer heel normaal. Of er niets is gebeurd. Ik ben het verder met jouw manier van doen eens hoor, wij doen het ook zo, enige dat helpt.

@Krokus: Jeetje, Roan en Jas hebben geruild van slaaptijd volgens mij!!! Ach, het is je gegund, geniet er maar lekker van, het kan zo weer over zijn (knock on wood!)...

@Annie: Wat goed dat Mats loopt!!! Heb je het al gefilmd

@Pebbsje: Waar zit je wijffie, het gaat toch wel goed met je? Ik hoop dat je niet zieker geworden bent. Als het nodig is kom ik richting het oosten hoor!!!

Straks komt iemand langs die op MP op mijn kleertjes van Jas geboden heeft. Ben benieuwd. Ik leg maar alles wat in maat 80 is klaar, kan ze uitzoeken Meestal als je het in het echt ziet, zijn kleertjes nog veel leuker dan van een foto, toch?

Nu ga ik nog ff stofzuigen. Jasje slaapt nog even, dus gebruik van maken. Doei!
En ehm..scheidingsplannen zijn dan ook van de baan mag ik aannemen? (En als je dit een impertinente vraag vindt: vooral niet beantwoorden natuurlijk.) Ben benieuwd wat er uit komt bij de jongens qua diagnose!
Nou laat ik ook maar wat horen uit het hoge Noorden.....

ben vandaag ziek thuis gebleven, koorts en snot hoofd op ee ngroep werkt niet ehct samen. Plus dat ik gisteren tijdens fysiek ingrijpen ws mijn duim heb verstuikt, weeeeeeeehhhhhh fysiek zit alles een beetje tegen, financieel gezien hebben we de ene meevaller na de andere en dat is wel fijn!

@oorbellen.....sja, ik vindt het ook niet mooi. Buurmeisje (4 dagen jonger dan Mayte) heeft ze ook vanaf een maand of 9, en dan meteen van die glimmerdingen in d'r oren (en ze heeft flapoortjes!) de een vindt het schattig, de ander niet.....ik ben het wt dat betreft met Mmmoi en baba eens dat ze best oorbellen mag mar dan wanneer ze het zelf wil (en idd tegelijkertijd schiten is dan de beste methode)

Krijsen....check! ook vandaag aan de jengel en bengel......en als ze heel hard gaat krijsen of gaat blazen met haar eten is het idd ook 10 tellen de stoel omdraaien en daarna weer normaal doen...

Wijffie heeft hier iets nieuws....verslaving aan de tuitbeker, krijsen als je het ding afneemt! alsof de hele wereld vergaat en ze wil bij de keukenkastjes omhoog klimmen om hem van het aanrecht af te halen. Verder weinig land mee te bezielen vandaag, wilde niet eten, slapen of wat dan ook, alleen maar bij mama op schoot op de bank onder een dekentje (das dan wel weer knus) met de tuitbeker met aanglengd vruchtensap, choco rijstwafels en Bumba en aanverwante zaken kijken....O ja d'r Ikke knuffel (van de rabo waar ze sinds gisteren een spaarrekening heeft) moest er ook bij want dan kan ze lekker liggen....moppie. Maar wel irritant als ik naar het toilet moest.....

Nu is Lief haar d'r pyama aan het aandoen nog flessie erin en hoppa lekker slapen!
Scheiden is van de baan. Maar het is af en toe behoorlijk pittig tussen ons. Hoort er wel een beetje bij denk ik zo. Het dondert af en toe flink en dan gaat het weer goed, dus we komen er wel.
Ik ben d'r nog hoor en het gaat alweer wat beter. Nog steeds niet zoals het moet zijn maar stukken beter dan gisteren.

Ook de billen van Floor worden al wat minder rood.

@oorbellen: ik vind het niet leuk bij baby's maar ook niet bij kinderen. Ik mocht ze zelf niet tot ik 18 was en heb ze nu wel maar twijfel nog steeds of ik ze er weer uit haal.

Als Floor ze zelf wil dan denk ik aan een jaar of 13-14 maar misschien verandert mijn mening nog wel in de toekomst.

@rauw eten: Ik vind het een beetje vreemd en ook wel erg doorslaan. Ik zie de voordelen er ook niet zo van in. Het zelf doen is 1 maar het opdringen aan je kind vind ik ook niet geweldig. Ik ben wel erg van het biologisch enzo (al koop ik het nog iets te weinig).

@FF: je hebt wel weer een geweldige nieuwe naam uitgekozen, haha. Leuk dat je er weer bent!

Opmerkelijk hoe Max en Tessa op elkaar lijken. Ik ben benieuwd hoe dat over een paar jaar is.

Fijn om te horen dat je dat juridische gebeuren om Ian en Des nu geregeld hebt, dat zal wel wat rust geven. En dat er nu ook meer duidelijkheid komt over wat ze nu precies hebben.

Volgens mij hebben de meesten hier wel regelmatig een flinke aanvaring thuis, hoort er inderdaad een beetje bij.

@mmmoi: ik voel me ineens heel ziek, kuchkuchkuch (kom je nu hierheen? .

Ze hebben hier morgen ook kledingbeurs dus ik ga ook even kijken of er wat leuks bij zit. Altijd leuk om voor weinig geld leuke kleertjes te kopen. Het Vingino broekje heb ik vanavond ook even afgegeven, als hij verkocht wordt hoef ik die niet meer op marktplaats te verkopen.

Nog wat verkocht van je maat 80 kleertjes?

@ringel: beterschap! Klinkt wel knus zo samen op de bank.

@babba: een "schoenmoeder" had ik nog niet eerder gehoord . Veel plezier in Den Haag.

@Ris: Manu Chao is leuk! Heb ik ook een paar cd's van. Ondertussen al koffie gehad?

@krokus: hoera hoera, dat Roan nog maar veel vaker mag uitslapen. Wat schattig dat hij jullie gaat roepen 's ochtends.

@annie: wat goed van Mats!! Ik vind het zo'n prestatie van die kleine mensjes dat ze er ineens zelf vandoor gaan.

@mirjam: dat is toch al aardig wat. Ze zal er niet van aankomen maar afvallen ook niet lijkt me.

Dat was het weer voor vandaag, mijn ogen staan al half in slaapstand. Nog even in bed met mijn boekje en dan lekker slapen. Tot morgen!
Pebbles, fijn dat de zalf helpt bij Floor. En ik vind die paar hapjes banaan en een halve boterham als totaal om half vier 's middags toch echt wel heel weinig hoor. Ze had vanavond ook weer 40 graden koorts dus manlief gaat morgen even met haar naar de huisarts. Koorts is van de week ook even weggeweest maar nu dus weer terug en ze hoest en reutelt nogal. Even een apk-tje voor het weekend dus. En leuk, een kledingbeurs! Mijn moeder heeft gehoord dat ze bij het Leger des Heils ook kledingbeurzen houden (vrij toegankelijk, niet alleen voor de "doelgroep" ) en daar is de kleding ook supergoedkoop. Binnenkort eens kijken (weer eens wat anders dan peperdure Amerikaanse kleertjes nietwaar )

Dit weekend is zoon jarig (wordt 10) maar de voorbereidingen zijn in het water gevallen door ons griepje. Moeten ook maar zien of het wel door kan gaan; man is nog steeds ziek.

Morgen weer werken. Maar ze moeten me maar niet vragen de telefoon aan te nemen, dan denken mensen vast een ander "bureau" te hebben gebeld dan een sjiek advocatenkantoor (want nog heel hees)

Welterusten!
@mirjam: misschien dat ik de borstvoeding nog een beetje overschat. Voor mijn gevoel is dat nog steeds hoofdvoeding met de rest erbij maar dat is het natuurlijk ondertussen niet meer. Ze zijn nu op een leeftijd dat juist de borstvoeding erbij is.

Het is toch wat met dat meisje van jullie dat ze nu weer koorts heeft. Je zou toch bijna denken dat ze iets anders onder de leden heeft dan af en toe een oorontsteking.

Ik zat gisteren 71 graden Noord te kijken en daar moesten ze in heel koud gletsjer water zwemmen waarna ze mochten opwarmen tussen Dennis en Xander in, mmmmmmmm daar had ik ook wel willen liggen .
Pebbles, ze drinkt in volume niet meer zo veel bij me; misschien 150 ml. per dag ofzo (of 200). Ik zal eens maatstreepjes op mijn borsten zetten ;)

Vanmiddag even naar de dokter met het grietje. Omdat ze vooral 's nachts/'s ochtends veel hoest en een beetje eczeem heeft (én omdat het bij ons in de familie voorkomt), denk ik dat het misschien een vorm van astma is. Maar we zullen zien.

Opwarmen tussen Dennis en Xander als beloning? Het staat er een beetje gek maar het is vast niet verkeerd inderdaad! Maar dan had je dus eerst wel in gletsjerwater moeten zwemmen he..

Ik ben toch niet gaan werken vandaag. Ik was al aangekleed toen ik me realiseerde dat ik nog helemaal niet fit ben. Dus ik blijf thuis.

Fijne dag iedereen!
@Pebbles: Gelukkig, je knapt weer wat op, hoef ik niet helemaal naar de Achterhoek te rijden Haha, nee hoor, ik had het echt zó gedaan! Alleen heb ik vandaag geen auto Ik heb ook 71 graden Noord zitten kijken en was ook erg jaloers op het plekje tussen Xander en Dennis in, niet vervelend!!!

@Mirjam: Verstandig dat je de ha even naar Hanna laat kijken. Je weet toch maar nooit. Kan ze niet een kuurtje krijgen ofzo, zodat ze lekker aansterkt?

Daar komt tuttebellie weer aan, incl. tas, sjaal, speen en doekje...haha! Echt áltijd hetzelfde, kan ze niet iets originelers verzinnen

Wij zijn slow starters vanochtend, Jasmijn vond het nodig om om half zes te gaan huilen en toen wel weer te gaan slapen, daarna om half zeven weer te beginnen. Wedden dat Roan goed geslapen heeft?!?! Ik heb haar om half zeven lekker bij mij in bed genomen, de man ging er toen net uit. We hebben nog een uur liggen dommelen, knuffelen etc. Was nog wel lekker ook, want ze was heel vrolijk en aanhankelijk. Heerlijk! Nu lopen we nóg in pyama, ik had een beetje opruimwoede, ben de dvd's gaan uitzoeken en sorteren (was echt een bende in de tv kast!) en nu wil ik Jasmijns kledingkast nog even doen. Het meeste wordt nu te kort, maar de maat 86/92 kleertjes die ik heb gekocht zijn grotendeels zomerdingen. Dus even uitzoeken nu, want ook nog 2 tassen geleende kleren zitten ertussen. Vanmiddag ga ik even naar de markt denk ik. Verder weinig plannen. Jasmijn gaat vanavond bij mijn ouders slapen, we hebben een verjaardag en de oppas kon niet. Mijn ouders hadden geen zin om bij mijn in huis te zitten met een slapend kind, wat ik me voor kan stellen, dus gaat Jas maar daarheen.

Verder niets... ga verder opruimen en dan douchen!
up...
Haha, dat plekje tussen die twee kerels moet toch wel erg begeerlijk zijn geweest als ik jullie zo hoor.

Mmmoi, ze heeft dit jaar al twee kuurtjes gehad (en vorig jaar ook twee) en steeds antibiotica is ook niet goed.. Ze heeft echt bijna geen eetlust en is heel lusteloos. Ze is nog niet zo lang uit bed maar ligt nu in de box alweer met haar duimpje in haar mondje.

En Jasmijn mag haar tasje dus vanavond ook weer pakken en er mee naar oma gaan? Misschien geeft ze je nu wel een hint dat ze er zin in heeft.

Ik ga ook zo maar eens wat kleding uitzoeken en in de spreekwoordelijke zak van Max doen (he FF, nog kleding nodig? haha)
@mirjam: ik bedoelde inderdaad dat ik vooral tussen Dennis en Xander wilde liggen en niet in het gletsjerwater.

Beterschap voor jullie allebei.

@mmmoi: Om 10 uur nog in de pyjama's zeg. Nog even en jullie hoeven helemaal niet meer aan te kleden. Wel lekker dat Jasmijn nog even bij jou wilde liggen vanmorgen. Als ik dat met Floor doe dan gaat ze alleen maar klooien en wil ze het bed uit.

Gelukkig sliep ze gewoon tot half 8.

Ik hoorde net dat er bij het babyzwemmen een kinderopvang is zodat ik straks ook nog gewoon kan gaan zwemmen met allebei om en om.
Goed idee om de kinderstoel om te draaien als ze zo doet! Gaan we proberen! Ze wil eigenlijk gewoon bij ons op schoot zitten en dan eten, dat doen opa en oma namelijk. En dat vind ik voor een keer niet erg, maar wel elke avond, ik wil ook gewoon eten.

Mirjam, ik heb dat jongetje en zijn moeder wel bij DWDD gezien, maar kon niet vinden wanneer de docu werd uitgezonden. Ik vond juist dat Hugo Borst wel een aantal punten maakte. Kindermishandeling vind ik ook wel wat ver gaan, maar ik denk wel dat dat kind te weinig voedingsstoffen binnen krijgt. En wat een onzin; "dieren koken hun eten ook niet, dus hoeven wij dat ook niet te doen", nee dieren jagen op hun eigen eten, dat hoeven wij dan weer niet (het zou wat zijn zeg als iedereen zijn eigen stukje vlees ging opjagen)

We zijn geen vegetariërs, maar ik was op zoek naar smeerbaar beleg en vega-paté is lekker om te smeren.

We eten trouwens wel regelmatig een dag geen vlees, gewoon omdat we geen zin hebben in vlees, niet vanwege het leed van de dieren ofzo (sorry hihi).

D'r zitten er wel veel in de lappenmand he? Ik kan geen lekkere fruitmandjes, sapjes of dekentjes plaatjes plaatsen, dus denk je maar dat ik ze aan jullie geef.

Ik ga nog ff plat, was vanmorgen al om 7 uur uit bed. Ella wakker, samen aankleden, eten, muziekles, nog ff snel de stad in langs de bakker, thuis fruit eten, Ella op bed en ik achter mijn teruggekeerde verslaving haha!

Oh ja... oorbellen bij baby's vind ik echt afschuwelijk. Ik heb ooit gaatjes gekregen, maar draag al vanaf mijn 12e geen bellen meer. Ik houd er dus ook voor mezelf niet van.

Doei!
@Pebbles: Sterker nog; ik kom nu net onder de douche vandaan en Jasmijn zit nog ín bad! Ze ging nog eerst even slapen, dus werd het later. Ach, wat maakt het uit, als ze vanavond maar aangekleed bij oma aankomt. En zelfs dat hoeft niet eens, daar mag ze ook wel in pyama komen Ga haar hele leuke nieuwe kleren aantrekken, die van vriendin zijn geweest (nou ja, van dochtertje van haar dan!). Wel handig dat er oppas is bij het zwemmen zeg! Dat is hier niet. Maar het babyzwemmen is hier dan ook lang zo leuk niet als bij jullie...

@Mirjam: O, dan slaan die kuren niet echt aan idd. Ben benieuwd wat ha nu zegt! Heb je lekker kasten uitgemest?

Iemand zin om mee te gaan winkelen? Heb Jas' kast uitgemest en opgeschreven wat ik nog mis. Zijn vooral basisshirtjes en legginkjes voor ergens onder. En een pyama, al die Wibra dingen zien er niet meer uit. Breed en kort. Ga er nu maar één voor d'r bij de Hema halen, die zijn toch ff beter. Goed, ga meisje uit bad halen en broodje eten!
Sjee, druk hier ineens!
HIer ook allebei weer aangekleed. Lief is vandag werken omdat hij afgelopen maandag niet heeft gewerkt en heeft het smoor druk met audits afnemen.

Heb me wel beter gemeld vandaag, zodat ik morgen kan gaan werken, maar helemaal topfit ben ik nog niet.....ach met een doos ibuprofen in m'n tas zal het wel goedkomen neem ik aan.(en anders maar niet)

@pebbles en mmmoi, heb toevallig gister dat stukje gezien van 71 graden noord (bizar programma) en het lijkt me helemaal niks om in je bikini in gletsjer water te moetne gaan zwemmen in de hoop dat je die ontberingen nog langer mag ondergaan! (enneuh ik weet wie jullie bedoelen met Xander, maar welke Dennis?)

@rauw eten....heb die moeer met zoon gezien bij DWDD maar niet de documentaire....ben het denk wel met Hugo eens dat je als moeder zijnde je kind dergelijke (extreme) eet gewoonten niet mag opdwingen. ALs het zijn eigen keus is a la, maar hij is 10 naar mijn idee kun je over dat soort dingen nog geen keuze maken (hij weet ook niet beter, dus sprake van een keuze maken is er ook niet) Je ontneemt je kind wel de kans om bepaalde voedingsstoffen tot zich te nemen en daarmee bepaalde bouwstenen en antistoffen te leren aanmaken. En van 8 appels op een dag wordt je behoorlijk appelig lijkt me

@Mirjam, alvast van harte met je zoon.......alweer 10! Beleef je zijn geboorte ook nog steeds met zijn verjaardag? Of verwaterd dat op een gegeven moment?

verder ga ik nu maar eens kijken wat er aan oppas is te vinden hier in de buurt, want ik wordt een beetje moe van dat om de beurt thuis zitten. Alleen Lief wil er nog niet aan en vindt meisje nog steeds te klein om aan de verantwoordelijkehid van iemadn anders over te laten (maar ondertussen wel regelmatig aan de boemel willen en rarara wie zit er dan thuis?! juist......ikke!)
Zeker druk hier ineens.

Enne Mmmoi, zo snel ben ik nu ook weer niet hoor, met die kasten

Ik moet vandaag cadeaus kopen voor zoon. Echt erg; ik heb nog niets in huis (nou ja, niet helemaal waar; mijn verstwegwonende (leuk woord) oma heeft een paar weken geleden alvast een paar cadeautjes meegegeven omdat ze zelf niet komt dit weekend. Ik ga denk ik visspullen kopen; een werphengel e.d.. Hij is nogal gek op vissen en hij is door zijn spullen heen. En misschien "iets" met dino's (daar is helemaal weg van).

Ris, ik had jou ingeschat als iemand die misschien vegetariër zou zijn/minder vlees zou eten. Dat rauwe dieet van dat jongetje leek mij persoonlijk wel wat (het voert me net iets te ver om het echt door te voeren maar het idee an sich spreekt me wel aan) maar ik vond het jongetje wel behoorlijk gebrainwashed overkomen. Zelf eet ik niet vaak vlees; misschien drie keer per week.
hahahaha zitten we gewoon telgelijkertijd t eposten! hahahaha

laat me raden de meeste kindjes liggen te pitten en de mama's weten niet hoe ze snel achter de pc's moetne gaan zitten om hun galte spuien!!!

@Mmmoi, bij de HEMA hebben ze nu idd heel leuke, we hebben voor MAyte een oranje gekocht met een paisley motiefje heeeel erg vrolijk, maar als je hem koopt let er dan op dat je hem wel steeds binnenste buiten wast, ander vervagen de kleuren vrij snel...
\ |

C ,k , ,,, mr mm ¥ö.nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnmmmmmmmmmmmmmmm,,,,t c..,,,,,,,,. . kkkkkkk
Dat was dus Hanna.

Hoi Ringel!
Ringel, ik beleef zijn geboorte eigenlijk nog steeds wel op zijn verjaardag. 's Avonds om vijf voor half negen denk ik er dan weer aan terug. Hoe het voelde toen hij geboren werd (zoooo mooi) en hoe hij op mijn buik werd gelegd, hoe hij aanvoelde, hoe hij er uit zag....geweldig...ik zie het zo nog voor me. Ik ben verschrikkelijk blij dat hij op de gewone manier geboren is (en dat ik dat dus heb mogen ervaren). Ik vond de keizersnede in dat opzicht echt een nare ervaring.
Kletskousen jullie hoor.

Gister weer naar de fysio geweest met Myrddin. Heb het idee dat hij zijn hoofd wel al beter kan bewegen maar hij blijft maar als een komma liggen. Zijn rug blijft dus krom. Hoop dat het nog goed gaat komen met hem.

Vandaag maar weer eens een dagje mee met Kyran naar mijn ouders. Dit is normaal gesproken hun oppasdag. Maar nu ik nog niet werk vind ik het wel leuk om af en toe eens mee te gaan. Raar idee eigenlijk dat ik deze week weer had moeten beginnen. Het mannetje is pas 10 weken. Dat vind ik dus echt veel te snel om weer te gaan werken. Bij Kyran had ik nog twee weken vakantie genomen, nu heb 6 weken ouderschaps verlof. dan is Myrddin nog net een maandje ouder als ik hem overlaat aan de zorgen van opassers.

@Over rauw eten. Heb er niets van gezien maar vind dat soort mensen altijd een beetje raar. Vooral als er kleine kinderen zijn die die leefgewoonten ook opgedrongen krijgen. Ik ben zelf vegetarier maar zorg er wel voor dat de mannen regelmatig wat vlees krijgen omdat kleine kinderen de bouwstoffen die er in zitten nodig hebben. Maar Kyran lust ook graag vleesvervangers dus hij krijgt niet elke dag vlees. Later kan hij dan kiezen of hij eventueel vegetarier wil worden. Maar die illusie heb ik niet aangezien hij vleesenorm lekker vind. Hij lijkt dus erg op zijn vader. Die heeft het dus niet getroffen met een vrouw zoals ik.

@FF fijn dat je er weer bent en wat wordt je meisje al groot zeg.

@Mirjam. Hoop niet dat ik nu een pijnlijke vraag stel of een die al honderd keer is gesteld. Maar waarom zit er zoveel tijd tussen de eerste en tweede. Was het niet anders of is het een bewuste keuze geweest?

Rest hoi!!!

Moet weer even sociaal gaan doen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven