Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Mayte haar luier zelf weer lostrekken..Die is echt te slim...Wat voor een serie is dat die jullie gaan kijken???

Heb vandaag huishouddag, ongeveer 100 verwaarloosde wassen opvouwen..Men wat een werk..Vanaf nu ga ik alles bijhouden...geen desperate houswife meer hier...

Ach ja die rel of wat dan ook...Wat je zegt bepaalde reacties op wat er afspeelt snap ik wel en vragen / kritische noot mag best op een forum..Maar sommige vinden het beetje "te leuk' wat er nu gebeurt...Echt echt vrouwen bij elkaar hoor...vals... Niet dat ik mezelf nu heilig verklaar...ben ook vrouw..:P. Lach er maar hard om...

Ga nu aan was 93 beginnen....Laters.

Hallo meiden,

Mijn stinkerd is ook opgestaan! Haha, was niet te best met hem gesteld. Of is, bedoel ik eigenlijk. Ach ja, was onwijs gezellig dus moet een keer kunnen.

Meiden, we hebben heel wat plannen de komende week en gaan vrijdag op vakantie dus denk dat ik me even netjes 'afmeld' voor de komende tijd.

Groetjes Marlies & Vico

Forumrel?? volgens mij heb ik wat gemist. Is ook niet zo heel erg want ik wordt er af en toe wel een beetje moe van.

HP is uit:(. Maar hij was wel heel leuk en spannend. Ik ben bijna jaloers op de mensen die hem nog moeten lezen, die hebben nog een heel boel HP te gaan.

@babba: Ik vond eerlijk gezegd het eerste half jaar ook makkelijker. Floor heeft nu echt door dat ze een eigen persoontje met een eigen willetje is en dat laat ze weten ook. Ze ligt constant te gillen (en echt hard) omdat ze ergens niet heen kan of omdat ze eten wil of omdat ze moe is of omdat ze een ander speeltjes wil enz. enz. Ik ben helemaal gek op mijn meisje maar ik wordt er de laatste weken af en toe wel heel moe van.

TripTrap vind ze hier wel heel leuk trouwens en ze is nog niet zo goed in haar beentjes strekken dus ze gaat er niet in staan. Zo'n tuigje lijkt me in jullie geval geen overbodige luxe, als ze gaat staan zo ze er ook zomaar uit kunnen vallen.

Floor heeft het rollen nu echt goed door. Een week geleden was ik nog bang dat ze het nooit zou leren en nu draait ze zodra ik haar op haar rug leg.

@pepiet: gisteren je recept voor bruinebonen gemaakt. Het zag er heel vies uit maar ze vond het erg lekker.

Wat voor geluidjes maken jullie kids eigenlijk al? Floor gilt voornamelijk en ze vind het heel leuk om geluid tussen haar lippen door te maken waardoor er allemaal spuug in de rondte vliegt.
Hai!

Grappig dat het nu bij meerderen wat lastiger wordt met de ukken. Ik heb dat ook met Ella. Ik vind haar nog steeds een schatje, maar ze heeft wel echt haar eigenaardigheden... Bijv als ze aan de borst drinkt, dan laat ze om de haverklap los en gaat vervolgens keihard krijsen! Ik word daar dan onzeker van, heeft ze wel genoeg gehad, moet ik haar nog even aanleggen, wil ze rechtop zitten voor een boertje???

Ze draakt ook in de kinderstoel (hier ook een trip trap), zet zich ook af op het plankje met haar voeten en gaat dan dus staan. Of ze gaat zover voorover hangen dat ik bang ben dat ze er uit gaat vallen (of haar hoofd stoot op de tafel). Omdat ze steeds gaat staan, wurmt ze ook steeds het kussentje los (waardoor ik dat weer kan gaan vastmaken....) Gelukkig word ik hier niet sjaggie van, ik kan er wel om lachen, maar moet dus wel goed opletten.

Ze heeft zich vanmorgen voor het eerst van buik op rug gerold! we hebben het alletwee niet gezien... ik lag nog op bed (even) en de man was even in de keuken. Hij had haar op haar buik op de slaapzak gelegd (die ligt bij ons standaard op de grond omdat we een tegelvloer hebben) en toen hij terugkwam, lag ze op haar rug. Goed he???

Ze kan ook dat kunstje wat Aimee doet, hoofd in het matras (of waar dan ook) kont omhoog en dan maar strekken....

Pebbles (ja toch?) jammer he, dat je HP uit hebt.... zullen we samen op het spoilertopic gaan kijken? Ik kan er met niemand over praten in mijn omgeving en ik brand van verlangen om met ïemand mijn mening te delen!

Ik ga er nu ff heen (ben er al geweest haha).

Kus!
Wel fijn'' om te horen dat Aimee niet de enige is met fratsen...En wij heel moederlijk denken wat er zou kunnen zijn...Maar dit zal idd wel het uitproberen zijn, eigen willetje...Toch handig zo'n forum, anders zou ik me veel meer afvragen of iets wel/niet normaal is...

Pebbles: Jeetje die Floor gaat ineens als een speer. Dan kon ze het theoretisch wel eerder, maar dus vanwege spreidbroek...Aimee duurde het proces van 1ste keer rollen naar onbeperkt wanneer ze wil, wel een hele tijd.

En Ella ook dus...Wordt soms wel beetje grr van alle trucs in de tripp trap..Maar ook wel lachen eigewijs koppie dat ze dan trekt...

Welke kids kunnen ook al weer zitten. Dat kan Aimee dus nog echt niet...Valt meteen om en strekt zich sowieso naar achter (maakt staanbeweging) als ik haar probeer te laten zitten. Lijkt me wel handig als ze kan zitten, vooral met aankleden en bad en zo...Ze neemt haar tijd maar.

Vriend is werken vandaag en dan duurt dag zo lang. Meer tijd nu dus met kind bezig, tussendoor huishouden en vanwege regen aan huis gekluisterd. Hij komt gelukkig zo thuis. Heb respect voor single mama's. Lijkt me pittig alles zelf te moeten doen...
hi meiden.

Het nieuwe forum gaat 1 augustus live. En ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat alles wat op 30 en 31 juli gepost wordt niet mee gaat naar het nieuwe forum. Is echt dat zo? 
Ow Pebbles...Geluiden die Aimee maakt...Ook dat pruttelen en ze kan heel schel gaan krijsen (aandacht ik verveel me ofzo)...Echt echt gillen doet ze niet. En wisselt beetje af..Paar weken gelden had ze paar dagen echt dat ze tataa zei en doet ze nu niet meer,,,nu weer meer p-achtige geluiden...En ze heeft nog een soort beavis en budhead (?) geluidje, soort van grinniken door je neus...Klinkt echt niet en als ze dat op straat doet, kijken mensen me aan of dat kind wel spoort...
Beavis en Butthead!!! Ja, dat doet Ella ook.... grrr.... gnnnn.... echt lachen!

Ella zei pas de hele tijd "mamamamamamama" (echt te cute!)
@niniane, klopt. Lees anders even het stukje wat viva erover geschrevenheeft. Staat onder de topics. Begint met BELANGRIJK.

@babba. Ik ben nog nooit zo ontspannen als de afgelopen dagen. Heb ook nog nooit zo van Roan genoten. Ik vind het nu dus ook 100 keer makkelijker dan de eerste 5 a 6 maanden. Roan wordt gewoon een vriendelijk mannetje. Wel een enorm karakter, maar dat vind ik op dit moment alleen maar leuk.

Ik zal binnenkort ook eens beginnen in HP, dan maar deel 6 want die heb ik nog niet gelezen.

@ringel, gaan jullie eigenlijk nog weg in de vakantie? Anders kunnen we wel even minimeeting houden? Mss heeft Marlies ook wel zin om af te spreken. Ow nee, die ging nog weg.

Vanmiddag naar tour de france kijken. Ben sinds deze tour wielrenfan.
Hier een rustig dagje. We zouden eerst naar de dierentuin maar toch maar niet gegaan want heel veel regen hier vanochtend. Wanneeeer wordt het nou zooooommmer!!!

Wij hebben ook de tripp trapp en geen problemen daarmee. In ieder geval niet met proberen op de staan of afzetten tegen tafel (dat hoor je ook nog wel eens). Maar eten is ook wel heel belangrijk voor ons honger-monstertje dat kan niet snel genoeg naar binnen gaan. Hij heeft daus geen tijd voor andere dingen. Wat wel nieuw is is dat hij ook iets wil eten als hij jou ziet eten. Dan gaat ie dus gewoon huilen. Dus nu eet ik maar aan tafel en geef ik hem een boterham om zich mee te vermaken.

Heb rel gemist maar zal wel weer niet fraai geweest zijn. Ben wel nieuwsgierig dus zal eens rondkijken.

Liefs Niniane

Oh en, ben nu ruim 15 weken zwanger!
Weet niet meer wie wat vroeg, maar goed,

Heroes is een serie die over special people gaat die kunnen vliegen, gedachten lezen, enz enz. We zijn bezig met seizoen 1 waarin ze elkaar leren kennen en hun special skills, echt top!

@Krokus, nope we blijven lekker in Tuinesie dit jaar (nou ja een grote kuil en een stukje gras en een hoop zand= onze tuin op dit moment) dus lijkt me leuk om binnekort eens wat af te spreken(met of zonder kids?)

WIL OOK HP LEZEN!!!!!!!! maar dan wel in NL graag, engels kan ik niet zo goed en duurt ook te lang.

en toen was ik het alweer kwijt (komt het dan nooooooi meer goed?)
@ris: hier ook krijsen na het voeden, en dan helemaal rood aanlopen. Geen idee wat er dan is. Als ik haar overeind til is het meestal wel goed.

Wat schattig dat ze al een tijdje mamamama geluisjes heeft gemaakt, dat soort geluidjes heb ik bij Floor nog niet kunnen ontdekken.

O ja, ik ben ook even op het HP spoiler topic geweest, het is nog niet zo heel druk daar.

@mmoi: balen van die fiets zeg. Zit je je daar helemaal op te verheugen en dan moet je nog bijna een maand wachten.

Achterhoek woon ik dus. Weet je meteen hoever ik moet rijden als ik daarheen kom:P.

@pepiet: ik heb de gratis luiers niet aangevraagd. Ik heb wel altijd die luiers alleen heb ik nog een aantal pak maat 3 in de aanbieding en die passen eigenlijk niet zo goed meer ook al is ze nog geen 9 kilo.

@flower: misschien groeit hij even niet zo heel hard en kan je nog een paar weken met de MC doen. Wanneer gaan jullie op vakantie?

@annie: gezellige avond gehad dus? Wel balen dat je nu melk weg hebt moeten gooien maar je moet er wat voor over hebben toch?

@krokus: haha, als het lukt om zo'n voorbeeld baby te bestellen, geef mij dan ook even door waar je die hebt besteld;).

Ik ben eigenlijk alleen Tour de France fan, kijk ik elk jaar. Voor de rest kijk ik eigenlijk nooit naar wielrennen. Nog voorkeur voor een renner?

@niniane: klopt. Alles wat je vanaf morgenochtend 8 uur en overmorgen schrijft wordt niet meegenomen naar het nieuwe forum.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het straks met de tabel gaat, of die ook gewoon mee gaat zonder problemen.

@ringel: mooi bedje op de groep! Knap gedaan hoor. Werk je ook op bestelling?:P

@babba: super foto op de groep. Wat knap zeg dat aimee al zo goed kan staan. Lekkere krullenbol ook al.

ga maar even laatste etappe van de tour kijken. Morgen is er geen tour en geen HP meer, dus mega zwart gat.
@ pebbles mega zwart gat.... En ook nog zonde om te gaan forummen want alle berichten gaan dus ook verloren.

Gaan we wel gewoon door met posten of houden we pauze van twee dagen?
Hoi meiden, ben maar een heel klein beetje brak, hihi, het was zo gezellig, Heerlijk, zo'n onbezorgd avondje voor ons tweetjes Toen we thuis waren, wisten we niet hoe snel we even bij Mats konden kijken!

Flower, weet niet of je het nog lees, of wie dit uberhaupt leest, aangezien het toch verloren gaat! Maar een hele fijne vakantie en gezond en wel weer terug straks!!!

Pebbels; wat is Floor toch een kanjer zeg!!

Tsja, nu beginnen idd de eigenschappen van die mininensjes boven te drijven, nu wordt hun karakter gevormd. Mats is tot nu toe geduldig en rustig en een dikke blije gup! Alleen als dingen niet snel genoeg gaan, zoals mama die discreet probeert te voeden, dan wordt ie een monster.

Qua geluid is Mats constant aan het 'wawawawawa'en', de hele tijd door!!!

Dadelijk is het zover, dan gaat Mats wortels eten, foto's daarvan zet ik zo snel mogelijk op de groep,

babba, wat is Aimee toch mooi!

En Ringel, leuk hoor dat creabea gedoe van je!!!

Ciao bella's
ris; als je je hier http://www.naty.com/dutch/index.html  aanmeld dan krijg je een bon opgestuurd voor luiers die je bij de etos kunt afhalen. ik heb er al twee ontvangen:$ (heb mijn moeder ook opgegeven ) je hoeft geen echte emailadressen in te vullen als je dat niet wilt.

ringel; Goede serie he Hoeroes. Ik/wij hebben ze allemaal al gezien:)

zitten nu te wachten op nieuwe afleveringen (na de vakantie)

ook volg ik Lost, Prison Break, jericho, traveler en the 4400:$

maar ook die zijn nu gestopt. ga nu de nine eens bekijken. ach ja er is toch niets op tv.

zijn net wezen fietsen met Mees en Bram. Mees vind het helemaal leuk in de fietsstoel en hij zit er ook prima in. (we hebben een bobike zitje)

weet je wat irritant is; als we op de comode gaan luier verschonen en aankleden ligt meneer niet meer stil. hij wurmt alle kanten op en ligt zo krom als een banaan of o pzijn buik draaien als ie een poepbroek heeft. grrrrr die van jullie ook??
@pepiet, lost hebben we nog op voorraad liggen (volgens mij seizoen 1 t/m de laatste?) lief heeft t/m seizoen 3 gezien en die moet ik nog gaan inhalen......(pffffft opgave, NOT!!)

thanx voor complimenten over ledikant:) ben ook best trots op resultaat, al is het niet zo netjes als ik had gehoopt, heb nog een theekastje op stapel staan, commode van Mayte en de rest van haar kamer. Moet ook nog m'n oude kledingkast pimpen voor op Mayte d'r kamer, maar ik kan geen mooie retro stofjes vinden. Ben ook bezig met de rest van het huis. (kleurtjes uitzoeken en behangetjes opsnorren) O en heb nog een tafeltje met 2 stoeltjes (voor speelhoekje Mayte) staan, kan via MP retro/ vintage plakplastic krijgen.......

Mayte voedertijd!

Laters
Oja alles gaat verloren..Nou ja verder weinig te doen...dus wel lekker om te klessenbessen...

Pebbles: Aimee staat al heel lang best goed...Al vraag ik me dus af of dit wel zo goed is en niet is ontstaan uit een soort van overstrekken?? Zoals ik zei als je haar in zithouding wilt doen dan houdt ze benen dus stijf om maar te kunnen staan..Ga het navragen bij cb volgende keer....

Trouwens grappig. Aimee heeft zich vanmiddag voor het eerst opgetrokken. Ik liet haar in de gang spelen, niets gevaarlijks daar. Totdat ik ga kijken en hangt ze staand op trappen..

Deel 2 vervolgens ziet ze haar wipstoel en trekt zich daaraan op. Ik wil filmen dus trucje nog een x laten doen...Ahum ze had zich weer netjes opgetrokken, verliest evenwicht en valt op haar achterhoofd. Ze kan dus niet zitten en zodoende niet op haar kontje vallen, werd meer een soort van salto...Filmpje is wel grappig...Eerst zie je Aimee en pats uit het beeld en dan hoor je haar gillen.

Handig als ze eerst leert zitten en dan pas gaat optrekken aan dingen. Zo zou het toch moeten???.Anders zit ze over een paar dagen onder de builen.

Annie: dus jullie heerlijk avondje weg gehad?! Fijn...Hihi bedankt voor compliment foto aimee..Leuk...

Ringel: wow dat bedje is super. Je hebt jouw roeping gemist ofzo...Ik zou het niet kunnen...

Ga effe stoppen ...telefoon...
zoals Pebbles schrijft, pas vanaf morgenochtend 8.00 gaat verloren wat daarna geschreven wordt, dit geneuzel gaat (voor zover ik begrepen heb) gewoon mee hoor, ik ben morgen en overmorgen niet van plan om te gaan forummen(wat ik dan ga doen Joost mag het weten, iets huishoudelijks? :P)

Mayte kan zich idd tijdens het verschonen ook in de meest rare kronkels draaien, pffft knappe iemadn die haar dan met goed fatsoen een nieuwe luier om kan doen.

Nog iets eigenaardigs wat ze doet (ben er vandaag toch maar eens op gaan letten) ze blaast als het ware af en toe door haar neus,  net alsof er iets inzit wat ze er uit wil snuiten, maar het zit vast (snappen jullie wat ik bedoel?)

En labeltjes....bij alles wat ze pakken krijgt wordt als eerste gegraaid naar labeltjes en die worden helemaal kapot gekauwd. En op het boxkleed zit van dat klittenband spul (van HEMA met losse dingetjes erbij) ook dat (ieniministukje) is nu razend interessant en zit ze minuten lang aan te pielen.

verder is het een schat, ze zwaait ook al (zoooooo schattig) en ze is van van de teletubbies, als we het liedje zingen begint ze helemaal te stralen en haar favoriete knuffel is Dipsey (die krijgt ook heel veel van die lekkere kwijlkussen)

einde egobericht

Of ik zin heb in een minimeeting met Ringel en Krokus in het Noorden?

Jazeker wel! Maar we gaan inderdaad op vakantie!

Onze eerste week gaat morgen in en heb me daarom hier al een beetje afgemeld omdat we dingen gaan ondernemen dus ik zal niet veel tijd op hebben om de internetten en forummen.

Maar we vertrekken 3 augustus en zijn rond de 13e weer terug. Dus laat maar weten wanneer jullie eea willen organiseren. En als het jullie goed uitkomt op het moment dat ik in Italie zit, lekker doen hoor. Komt later vast nog wel eens iets voorbij......

Groet

Ik moet maandag en dinsdag toch werken en dan heb ik vaak al weinig tijd om te posten dus ik denk dat ik ook maar 2 dagen oversla.

Het is wel handig om geen gegevens voor de tabel door te geven in die twee dagen.

@babba: zo hee, dat dametje van jou wil alles wel heel snel. Nu moet je het bedje en de box waarschijnlijk ook naar beneden gaan zetten. Gaat bij ons nog wel even duren denk ik al gaat het de laatste weken wel heel snel.

@ringel: stom he, die labeltjes zijn vaak leuker dan wat er aan vast zit. Volgens mij hebben jullie trouwens hetzelfde boxkleed als wij. Vooral het kevertje met knispervleugeltjes wat erbij  hoort is al maanden haar favoriete speeltje.

Ik zal de teletubbies hier ook eens proberen. Zing je alleen het liedje of kijkt ze ook televisie?

@pepiet: ik heb dan weer een te vervelend geweten om nep emailadressen in te voeren. Ik koop ze wel altijd in de aanbieding en dat scheelt heel veel. 3 voor de prijs van 2 ofzo en dan meteen 12 pakken inslaan (kost me dus 4 wandelingen naar het dorp om alles met de kinderwagen naar huis te slepen:D).

Leuk hoor, Mees op de fiets. Ik durf het nog niet want die schokken tijdens het fietsen schijnen best zwaar voor het nekje te zijn. Ze kan al best wel goed zelf zitten maar ik wacht denk ik nog een maandje of twee.

Floor is trouwens een vrij rustig meisje dus het verschonen kost weinig moeite. Alles als ik haar armpjes in de mouwen wil doen begint ze al te  gillen voordat ik iets gedaan heb.

@annie: hoe waren de wortels? Vond hij het wat?
@Annie, wortelfoto's!!!!!!!

@pebbles, we kijken ook tv met haar, elke door de weekse middag om 13.35 is het tubbietijd (en met limo en een koekje) en s'ochtends is het er ook voor. Niet dat we nu standaard elke middag tv kijken, maar als het ervoor is, pikken we dat graag even mee (je kan ook filmpjes kijken op youtube)

we gaan weer heroes kijken Joepieeeee!
quote:@Annie, wortelfoto's!!!!!!!

@pebbles, we kijken ook tv met haar, elke door de weekse middag om 13.35 is het tubbietijd (en met limo en een koekje) en s'ochtends is het er ook voor. Niet dat we nu standaard elke middag tv kijken, maar als het ervoor is, pikken we dat graag even mee (je kan ook filmpjes kijken op youtube)

we gaan weer heroes kijken Joepieeeee!

Hij vond het heerlijk,

geen spectaculaiare beelden omdat hij heel netjes eet, dat heeft ie van zijn ouders, wij hebben hele goede manieren! Ik ga nu wat foto's op de groep zetten, op onze blog (link via Wie is wie) staat een filmpje!!!

Sjeetje, wat is bijvoeden leuk zeg!!!!
Jeetje, is zondag de nationale wij -gaan -zoveel -mogelijk -berichten -op -het -forum -zetten- dag? Ofzo? Ik heb alles gelezen maar daar was ik dik een halfuur mee bezig! Ga dus ook niet overal op reageren...

Had vandaag een drukke dag met visites enzo, vandaar nog niet eerder op viva geweest...we hebben een vakantie geboekt! Heel burgerlijk naar een bungalow met broer, schoonzus en hun meissie van (nu) 6 weken oud.

Ben vandaag weer ongesteld geworden. Ben benieuwd of het nu echt gaat doorzetten en regelmatig gaat komen. BV is natuurlijk helemaal over hier; misschien dat het daardoor komt? Ik had het overigens nog niet gemist ;)...

Vanavond hadden we vrienden op visite en we hebben Shrek 3 (van internet idd) gekeken, echt wel een lache film. Verder heb ik nog stééds niet HP7 in huis, mag ik hem niet van één van jullie lenen? IK BEN ZO NIEUWSGIERIG!!! Ik denk dat ik mijn bestelling maar af ga zeggen, want ik vind dit echt veeeeeel te lang duren! Ik heb de laatste dagen wel pech zeg!

Met Jasmijn is overigens alles goed. Vannacht was de eerste nacht dat manlief weer bij ons was en toen werd ze ineens weer 3 keer wakker! Zit er weer een sprongetje aan te komen ofzo? Zal binnenkort Oei nog maar eens lezen.

Waarom stoppen jullie allemaal met forummen de aankomende 2 dagen? Alleen omdat het niet bewaard blijft? Maar die 2 dagen kunnen we het toch nog wel lezen? Het is alleen op 1 augustus weg, so what? 30 en 31 juli kunnen we het nog lezen hoor! Verder blijft alles gewoon bij het oude als ik de uitleg goed begrpen heb, toch?

Zo, ga nu ff op de groep kijken. Volgende keer zal ik wat uitgebreider reageren. Zal van de week ook ff minimeeting data op de groep gooien, nu ik mijn vakantie weet...ik ga vrijdag 10 aug. weg voor een week!

Doei!
quote:Jeetje, is zondag de nationale wij -gaan -zoveel -mogelijk -berichten -op -het -forum -zetten- dag? Ofzo? Ik heb alles gelezen maar daar was ik dik een halfuur mee bezig! Ga dus ook niet overal op reageren...

Nou juffie, er wordt goed naar je geluisterd, ik ben deze middag als eerste die komt reageren!!!

Lekker dat je vakantie vast staat, gezellig voor jullie en jullie meiden! Jasmijn en haar nichtje zullen later vast veel aan elkaar hebben!!!

Hier gaat alles goed, Mats heeft zowaar 2 keer gerolt vandaag!!!

Ook hebben we zonet de Tripp Trapp kinderstoel ontvangen, ik heb de doos opengemaakt maar het ziet er toch wel wat ingewikkeld uit, ik wacht wel even tot lief thuis is!!!

Nou, even weer wat pit op ons topic!!!
@Annie: Ja het is hier ook hollen of stilstaan hè, ik had gisteren geen tijd om het allemaal bij te houden en vandaag valt hier weer niets te beleven...

Leuk een tripp trapp! Ik vind ze ook gaaf maar ook zo duur...denk dat ik er maar eens naar ga kijken op MP (altijd immer geliefde MP van mij...).

Tja, verder niet veel om op te reageren! Ga zo lekker winkelen met vriendin en onze meiden.

Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven