Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Annie, knuffel. tuurlijk maak je je zorgen. Dat is toch logisch. We duimen dat het allemaal mee valt.
Hoi meiden!

Prima werkdagje gehad hier, veel gezeten, dus geen last van mijn buik. Ik snap er alleen nog steeds niks van dat ik in kilo's nog steeds op MIN 10 sta maar al zó dik ben!!!

@Annie: Dikke knuffel voor jou meid, is ook niet niks, zo'n heel rijtje dat je opnoemt. Ik zou me toch ook zorgen maken, ook al weet je wel dat dat niet echt nodig is. Bericht je snel als je wat weet?

@Pebbles: Ik heb heel veel zin om jullie te zien. De man vindt het wel eng dat ik zo ver alleen ga rijden. Als het weer zulk noodweer wordt als de vorige keer, kom ik niet hoor Weet je dat nog...

@Pepiet: Ja, die kaarten wil ik wel! Alleen Pebbles spaart ook al voor mij, dus anderen gaan voor!

@Fluf: Bij de Aldi verkopen ze wel vlees maar niet alles is er goed. Het rundergehakt en de slavinken zijn er echt prima en heel goedkoop!!!

@Ringel: Wat knap dat je meisje in zo'n bed is blijven liggen!!! Plaats eens wat foto's....leukleuk! Enneh, wist je dat je in de Viva geciteerd bent? Om precies te zijn in de bijlage die heette 'life is too f#cking short' naar het boek dat net zo heet, zie hiernaast ---> Is van vorige week al die viva, ik weet niet of je hem hebt, maar ik heb hem voor je bewaard evt. Ben lid nl.

@Ris: Jij hebt aan de wagen toch zo'n meerijdplankje voor Ella, heb je dat al gebruikt? En zo ja, is het wat, blijf ze er op staan?

Jasmijn had vandaag bij de oppas helemaal NIET geslapen. Dus ze lag om zeven uur al in dromenland, dat is voor haar wel vroeg. Morgen is mijn stagiaire er weer...en moeten we naar de bieb lopen met de kids, blergh. Zal ik wel weer harde buiken van krijgen...

Verder niets nieuws hier. Alles zijn gangetje...
hahahahaha Ikke geciteerd in de Viva! hahahahahaha......

@annie, dikke knuffel meid. wat een gedoe. Ik hoop dat het met Mats en met jou allemaal goed komt. maar je schrikt je volgens mij helemala het leplazarus als je ventje zo blauw is. Mijn buuf heeft het ook en moet dus bloedverdunners slikken, omdat anders de doorbloeding van har handen stagneert en ze kan haar werk niet meer doen (werkte altijd als chef op de groentenafdeling van de supermarkt, maar kan niet meer in de koeling werken.)

Heb ik een tip va nRis gemist? Pebbs heeft het erover maar kan dat berciht van Ris helemaal niet terug vinden.

hier alles weer oke. ga over 2 weken beginnen met de cesar zwangerschaps begeleiding. ben vanavond ook geweest en zeheeft me verrekte pijn gedaan. Maar alles voor een goed doel. Kon na de tijd de baby in contour heel goed in m'n buik voelen.
@ringel: haha, ik ben benieuwd wat ze geciteerd hebben.

Ris heeft mij een sms-je gestuurd omdat mijn merk luiers (nature care van de Etos) in de aanbieding is. Dan kan ik mooi inslaan want die zijn maar 2 keer per jaar in de aanbieding.

@mmmoi: het regende zo verschrikkelijk hard vorige keer toch?
Pebbles, ik zag bij de Appie laats ook van die luiers geloof ik. In witte pakken. Of het dezelfde zijn weet ik niet, maar het waren wel net zo iets. Heb ooit eens een proefpakketj van die etosluiers gehad. Zal morgen eens kijken voor je als ik in de winkel ben. De Appie doet wel vaker aan reclames namelijk.
He meiden,

even vooral voor Annie; sterkte! Niet leuk zoiets. Hanna heeft ook een ruisje (en ik ook, en zoon ook en mijn moeder ook) en het is inderdaad in het allergrootste deel van de gevallen gewoon onschuldig. Probeer er maar "gewoon" op te vertrouwen dat Mats in die categorie valt!

Morgen weer meer.

Dikke kus iedereen,

Mirjam
Hoi hoi,

Bedankt voor jullie lieve steun, doet me goed. Ik denk ook wel dat het meevalt en dat we geen rare dingen zullen horen morgen. Feit is wel dat Mats geen doorsnee kind is, hij is bijna nooit ziek, ooit eens verkouden maar heeft wel vveel rare dingen+ met 10 weken al een vreemd bultje in zijn hand (cyste), zijn redressiehelm en spierspanning, bult in zijn rug, die blauwe handen. Maar tis een heerlijk stoer menneke, geen zorgenkindje ofzo. Hij zit vol energie en vrolijkheid. We zullen wel zien allemaal!

Mmmoi en Ringel, vertel, Ringel is geciteerd? Door een forumuitspraak, Wist je dat Ringel? Ik begrijp er niks van! Wel leuk dat we een beroemdheid onder ons hebben, hahahaha

Ris; het zal toch wel meevallen met Gijs in zijn kinderwagenbak? Hij is groot, maar kan toch wel tot een kilootje of 8 vooruit? Bovendien gaat met 4 maanden de groei er wel een beetje uit toch? Mats was met een maand of 5 te groot voor de bak, Met Sverre zal dat nog eerder zijn, die is nu al 7,5 kilo. (gisteren op CB). Mijn 3 neven zijn ook zo groot, maar ook die bleven geen reuzen. De oudste 2 zijn nu normaal van postuur, zelfs slank en hun jongste broertje is nog wel gigantisch maar die is nu nog maar 1,5 jaar oud. Ze waren alledrie boven de 5 kilo bij de geboorte.
ik ben ws geciteerd uit een post bij "viva zoekt" ik had een opmerking geplaatst bij "life is to f*****g short" en dar zullen ze wel iets uitgehaald hebben.

Heb ook al eens met een interview in de Yes gestaan, ging over een eerste indruk die mensen uitstralen. En ik scheen op dat moment ook uit te stralen wie ik ben. ga even met meisje de hort op, is erg bijterig aan het zijn.
Annie; sterkte meid! Het is gewoon even veel op een hoop ook al is het niet ernstig. Ik hoop dat het goed is allemaal!

enne wb de wagenbak; dat gaat ook nog wel even lukken hoor (Gijs is nu al 6700 gram en hij is pas 6 weken....) maar ik maakte me vooral "zorgen" over de veiligheid in de maxi-cosy omdat daar van die eisen bij horen. Maar wij hebben de MC cabrio en 13 kg weegt hij nog lang niet!

Ella is idd een van de kleintjes; is ze nog steeds hoewel ze nu wel ineens hard lijkt te gaan. Maat 80 begint wat strak te zitten, maar wb lengte kan ze nog lang niet in 86. Het is zo'n dametje trouwens! Vandeweek ging ik wandelen met allebei de kids en zij ging even twee vestjes van Gijs showen aan mij (als een volleerde verkoopster) zodat ik kon kiezen welke ik wilde!

Ze gaat nu ook steevast voor de spiegel staan als ik haar haartjes kam en er stiekjes in doe. Ze wil ook "smeer" op haar handjes of gezichtje dus ik ben blij dat ik niet aan make-up doe, dan zou ze dat vast ook willen!

Gijs is wat aan het mopperen, ik ga eens kijken of er een boer ofzo dwars zit. Het is zo'n mooi manneke trouwens! En hij lacht zo ontzettend lief.... ik ben verliefd op 'm denk ik!

Heb helaas geen viva dus citaat ringel kan ik niet lezen (ga 'm niet speciaal kopen haha)

KUS!
IK BEN GENOMINEERD IN DE AVATARVERKIEZING!!! Gaaf joh, ik heb alleen maar een beetje gefröbelt en zo waar genomineerd. terwijl ik heel veel avatars eigenlijk mooier vind. Cool... Stemmen jullie wel even op mij???
waar moeten we stemmen fluf???
Als je op avatarverkizieng klikt hierboven in de roze balk, kun je stemmen. Ik ben avatar nummer 2. De numering is een beetje onlogisch neergezet. Ik vind het leuk genomineerd te zijn, maar vind die avatar van Ambrosia ook prachtig en die van Annie en die van Poeze...
Ik vind die van Ambrosia ook zo mooi.

@ris: ik ben dus al maanden bezig om Floor bij de make-up vandaan te houden. Als ik ga opmaken wil ze altijd op schoot zitten. Ze mag van mij alleen aan de labello komen maar meestal probeert ze wel mascara of lipgloss te pakken te krijgen.

Floor is trouwens de laatste tijd heel erg van het zellu (zelf) doen. We mogen haar echt nergens meer bij helpen.

Gisteren wilde ze zelf haar rubberlaarzen aantrekken en ze heeft een kwartier lang onder een boel kabaal een gevecht gevoerd met haar laarzen. Ik mocht echt niet helpen en het is haar helemaal zelf gelukt.

Wat wordt ze toch groot.

Bij de Karwei hebben ze trouwens allemaal houten speelgoed voor weinig geld in de aanbieding. Misschien een leuk idee voor sinterklaas of de verjaardag.
hier ook een dametje die er als de kippen bij is als ik m'n make up tas (euh...kist) pak. en idd de lippenstift, kohlpotlood en mascara zijn favoriet....maar ook de grote poederkwast mag ze zichzelf graag mee om het koppie smeren (voelt lekker zacht) en heelsoms krijgt ze het voorelkaar om eendoosje oogschaduw te pakken te krijgen en dan is ze zichzelf ook echt d'r ogen aan het opmaken...de tuttebel. Ook wanneer ik parfum op doe, moet ze een "meisje beetje?" heb haar ondertussen geleerd om dan maar een rondje te draaien en dan spuit ik wat in de lucht, zodat ze niet helemaal bedwelmd wordt. Volgens mij is het gewoon aangeboren bij meisjes......

en het zelf doen herken ik ook wel. Alleen hier is het nog zo, als het haar niet zelf lukt (na 2 keer bijvoorbeeld) weet ze niet hoe snel ze bij papa of mama moet komen en dan te vragen" pa/ma hellepeu?) en dan ook heel sneu te kijken.

vanochtend even naar het winkelcentrum geweest heeft madammeke wat nieuws bedacht om aandacht te krijgen. Namelijk op de grond spugen! dikke klodders slijm/ spuug die ze naar beneden laat vallen, midden in de winkel...om je dood te schamen. Heb haar tot 2 keer toe in een hoek gezet pas daarna hield ze er mee (in de winkel dan, thuis ging ze nog even lekker verder)

nog ff een vraag: Mayte is erg bijterig op het moment. en daar bedoel ik dan mee dat ze heel gericht op je af komt en echt gaat bijten. Vaak is het welzo dat ze dan in je kleren hapt, maar heb er nu 2 keer laten doen wat ze wilde doen, om te kijken of ze het ook echt ging doen. Maar ze bijt gewoon echt keihard. Heb al geprobeerd het te negeren, te strafen, alternatief (leif zijn) en heb ook al terug gebeten.....iemand nog een suggestie?
Ff kort, jullie schrijven echt teveel op mijn werkdagen :-S

@Ringel: Je was idd geciteerd uit het forum, er stond:

Ringelding: Het enige dat ik moet is eten, drinken, plassen en poepen. De rest mag ik.

Hahahaha, ik vond het wel een goede van je...

@Make-up en zelf doen: Ik heb hier een lege lippenstifthuls die Jas krijgt als ik me opmaak, helaas trapt ze er al niet echt meer in en zeurt ze steeds om de 'echte lippenstip'...

Zelf doen, tja, de ene keer wil ze het wel, om het dan weer niet lang vol te houden en mijn hulp te vragen. De andere keer probéért ze het niet eens zelf, maar vraagt direct mijn hulp. Makkelijke drol dus, die van ons...

@Bijten: De dochter van mijn vriendin beet Jasmijn altijd uit frustratie. Mijn vriendin pakte haar dan stevig beet, sprak haar heel hard en streng toe en zette haar in de hoek. Meestal huilde ze dan (dat dochtertje dan hè ). Dat is dan echt het teken dat ze het gesnopen hebben, gna gna. Het heeft een tijdje geduurd en veel consequentie gekost, maar nu is het zo goed als over.

@Pebbles: Idd, toen ik de vorige keer bij jou wegging, regende het vreselijk en waaide het ook. Ik vond het echt eng omdat er ook bijna nergens verlichting was, pas bij Amersfoort...en een kleine meid van nog geen jaar toen volgens mij, achterin, die niet wou slapen...bibber, ik vond het niks. Heen en weer zwiepende ruitenwissers...

Ik heb al wel bedacht wat ik wil doen als ik bij jou ben, ten eerste lunchen in die lekkere tent (en dan mag jij carpaccio en ikke een keer niet, hihi), winkelen bij die ongelooflijk leuke kinderkledingzaak en natuuuurlijk die winkel met die gehandicapten nog even in, zó leuk! Misschien iets voor Sint kopen, en niet te vergeten, een onvergetelijke uitspraak doen daar Whahahahahaha!!!!

Nou, hier kan het ook af en toe knetteren en donderen hoor... het 'ideale koppel' heeft momenteel ook mot, hier komt onze soap:

Ik was vandaag heel laat uit mijn werk, bijna geen pauze gehad, stagiaire ging tussen de middag ziek naar huis dus moest ineens de middag voorbereiden en lesgeven... 's middags nog een vergadering tot laat, ik was pas half zes bij mijn ouders om Jas op te halen. Die zat daar al te eten want mijn moeder at vroeg omdat ze weer weg moest. Ja en dan kun je niet gaan zitten eten en tegen Jas zeggen dat ze niks krijgt, die had dan ook heel goed spinazie zitten eten (mooi zo - denk ik dan). Ik eenmaal daar, Jasmijn in de schoenen en jas aantrekken, ze was in een klierbui, deed alles weer uit, moest haar daar nog straf geven, je kent het wel... ikke moe en hormonenbommetje, Jas moe en dwars (gelukkig al gegeten - denk ik dan), niet echt gezellig. Ben ik daar net mee bezig, belt de man waar ik blijf. Nou eten we ALTIJD om zes uur of nog later, dus ik had helemaal niet het idee dat ik te laat was. Maar de man had gekookt, expres snelsnel, omdat hij vanavond weer cursus had, en ons nog wilde zien en samen wilde eten. Ik dus snel naar huis, man daar boos op mij, want ik was 'te laat' en had niet gebeld (was er niet eens van bewust dat ik ergens te laat voor was - was zes uur thuis). Ik van kwaaiigheid geen honger meer, Jas al gegeten bij oma dus eet ook niks meer, kortom, de man zit met kwade kop alleen te eten en wij zitten er saampjes sikkeneurig zonder praten bij. Zo is hij boos naar cursus gegaan. Gezellig!!! Maar niet heus. Met het leuke vooruitzicht dat als hij zo thuis komt, we nog moeten praten ook, en daar houd ik al helemaal niet van, ben in dit soort onzin situaties meer van 'zand erover', het ging toch nergens over en van beide kanten begrijpelijk, geen zin om woorden aan vuil te maken...tja...

Nou, dat was het weer ff! Enneh, Fluf, als je die pizza's wint, kunnen we mooi bij jou meeten
Haha, dat is wel een goede reden om op fluffy te gaan stemmen.

@ringel: terugbijten zou ik eigenlijk nooit doen. Het zijn nu zulke na-apers dat ik dan bang zou zijn dat ze het dan juist gaat doen. Als ze het alleen bij mij zou doen dan zou ik gewoon niet reageren denk ik (nog nooit gebeurd gelukkig). En anders op de strafplek zetten. Dat was bij ons eerst de gang maar dat vond ze alleen maar leuk. Nu dus een stoel die in de hoek van de kamer staat. Zo kan ze ons wel zien maar mag ze niet meedoen en reageren we ook niet op haar.

En anders zou ik het ook niet weten, meestal roep ik dan maar weer dat het een periode is en dat het wel weer overgaat.

@mmmoi: jaaaa carpaccio!!

We kunnen ook een stadje verderop gaan, daar hebben ze 2 hele leuke kinderwinkels (en mooie positiemode) en ook een nieuwe Lief! winkel hoorde ik laatst.

De gehandicaptenwinkel kunnen we inderdaad ook niet vergeten . Z

Bij jullie dus ook een beetje mot? Daar kan je je heel rot door voelen.

Heeft het geen zin om extra lief te doen en sorry te zeggen of wil hij het dan nog steeds uitpraten?

Dat terug bijten heb ik ook gedaan omdat ze me in m'n buik beet !!!!!!! Lief is dan idd ook erg consequent en zet haar in de gang zonder trap (we hebben dus 2 gangen) maar daar staat ze dan te teuten tegen de spiegel. Miss toch maar wel doen, anders wordt het ook wel onduidelijk.

@mmmoi, sja........typisch gevalletje van verwachtingen naar elkaar toe hebben maar die niet uitspreken......(hier ook de grootste ruzie maker)

er staat hier in de koelkast een bakje met filet americain....zoooooo gemeen!

En fluf heb op je gestemd hoor. Maar als je wint, krijg jij dan de de pizza's? komen we idd die pizza's wel soldaat maken (en je krijgt nog 10 keer drinken ook....komt helemaal goed!)
joehoe! Paar dagen heel druk. Morgenmiddag vrij, dus dan reageren!

(mmoi, goedmaakseks kan errug leuk zijn!!!!!
Meiden, als ik win geef ik een pizzafeestje!!! Ik ben eigenlijk stiekem wel benieuwd naar de uitslag inmiddels. Ik kan het nergens terug vinden.

Volgens mij heeft mijn bovenbuurman een nieuw vriendinnetje. Tenminste, aan de aparte geluiden van vannacht te horen....
Ik ben gewoon derdes geworden! Hoe gaaf is dat he?! Ik was ervan overtuigd dat HPL eerste zou worden en ik iets van tiende ofzo. Maar ik heb gewoon vijf pizza´s gewonnen. JIPPIE!!
Nou ja! Ik vet overal op reageren, vernieuwt de pagina zich ineens en is alles kwijt!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Kort dan:

@Pebbs: Goed idee, stadje verderop, ben benieuwd, jij mag rijden Past dat met drie kids eigenlijk???

@Fluf: Gefeliciteerd, lekker met je hele gezin een x pizza eten!

Verder geen zin meer...
gefeliciteerd fluf! Ik durf te wedden dat mijn laatste stem je in de top 3 heeft geduwed (hahahahahaha)

@Annie, je moest vandaag toch heen emt Mats?

@mmmoi hoe is het verder nog gegaan nadt je man is terug gekomen van cursus? idee van krokus is altijd een goede......maar zwangerachtig (en je een walvis voelend) niet altijd de meest fijne....(als ik dan voor mzelf spreek)

we hebben als lunch pizza's gehaald bij de Lidl....ik ben echt helemaal fan van de Lidl maar bij deze raad ik jullie de tonijnpizza's (2 in 1 pak) heel erg af! gatverdamme wat een smerige bende is dat......de pizza smaakt (en ruikt) naar kattenkots (wanneer ze een goedkope tonijn uit blik hebben gehad) en jakkes jakkes jakkes wat goor......het hele huis stinkt er nog naar (zo maar ff wierrook stokjes opzoeken)

ik ga verder ff op m'n gat zitten en desperate housewifes kijken
@Ringel: Dat had ik dus helemaal zitten typen, dat de man thuis kwam en het eigenlijk heel snel weer goed was. En dat goedmaaksex idd niet zo'n heel goed idee is hier, want ik heb zwanger zijnde altijd een heel laag libido hahaha.

Enneh, ik lust toch al geen tonijn, dus had hem nooit gekocht, hihi. Maar hoe weet je dat 'ie naar kattenkots smaakt?!?! Heb je ervaring dan?!!? Ieuwwwwww.... tonijn is toch al hartstikke zielig, ik hoorde laatst dat ze op een heel nare manier gevangen en behandeld worden, weet alleen niet wat daarvan waar is hoor.

Trouwens, wierook is ook vies, blergh!
ja sommige dingen weet je gewoon denk ik......heb wel eens de kots van een kat moeten opruimen die dus net van die goedkope blerrie had gehad (nog nooit een vloer zooooooo schoon zien worden, maar is een heel ander verhaal) en ja geuren en zo blijven altijd in m'n hoofd zitten en als die getriggerd worden komt die associatie weer boven drijven.

Ook een geur waar ik al heel lang naar opzoek ben is een bepaald zeepje van Pimpernell. Is een merk van lang lang geleden en welke m'n moeder verkocht in haar winkel. Is ene heel specifieke geur, soms komt er iets in m'n neus en lijkt het erop, maar is het niet. Iets met oude engelse rozen (en nee niet de verrotte soort:-D)
hellow!

Nou, drukke 3 dagen achter de rug. Nu zit ik lekker op de bank en morgen vrij. Heerlijk met m'n mannetje. Hij is niet helemaal fit, vandaag 4 spuitluiers. Er zullen wel kiezen aankomen. Ik vraag me trouwens af of dat nog wel past. Hij heeft maar zo weinig ruimte tussen z'n tanden en kiezen. Wanneer nemen jullie je kind trouwens mee naar de tandarts? Ik wilde daar binnenkort eens mee beginnen om te wennen.

@annie, wat spannend allemaal. Ik ga er maar van uit dat je goed nieuws krijgt. Hoe gaat het werken? Hoe bevalt het om 's ochtends door te moeten doen?

@ringel, een vivaberoemdheid! Hahaha. Roan heeft ook van die spuugmomenten. Bleeh. Hij vindt het leuk om het te zien vallen. Hij is vooral van het niet mee willen wandelen als ik met hem wegga. Dan gaat hij op de grond liggen. Ik geef hem nu de keuze, meelopen of meeslepen. Dan sleep ik hem 2 passen mee en vervolgens wil hij zelf wel lopen. Klinkt best cru als ik het zo schrijf, maar anders blijft hij rustig liggen.

@mmoi, tegengestelde verwachtingen dus met man. Bah zeg. Rotgevoel kan je dat geven. En een laag libido. Hahaha, gewoon zin maken. Haha. Is het nu in elk geval uitgepraat?

@fluf, lekker pizza's eten! Hoe gaat het thuis eigenlijk op het moment? Wat zijn de ontwikkelingen met max z'n hoofd? En z'n lopen en praten?

@mir, klets Hannah al wat meer? Je had het laatst over tijd schrijven op je werk. Hoe doe je zoiets dan? Gewoon als je een kwartiertje werkt bij een klant een kwartiertje neerzettten?

Ow mmoi, ik lees nu dat het snel weer goed was met je man. Gelukkig maar.

Nu lekker tv loeren. Barack Obama is president. Ik vind het fantastisch dat de wereld zover is dat een zwarte man president "mag" zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven