Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@babba: als je met de rechtermuisknop klikt op het bestand op je pc dan kun je kiezen voor "openen met" en dan "microsoft office picture manager" (als je xp hebt). Dan kan je op "bestand" en dan "exporteren" klikken. Aan de rechterkant verschijnt dan een balk waarin je aan kunt geven waar het nieuwe bestand opgeslagen moet worden en wat verder naar in wat voor formaat je hem op wilt slaan. Kies dan voor "web groot" of "web klein" (kan allebei). Dat bestand kan je hier vervolgens neerzetten.

Heel verhaal weer. Ik weet niet of het ook nog makkelijker kan.
Dan wordt dit dus nummer 701, ff kijken of het gaat werken
Nu redelijker formaat. Weet ik ook weer dat dat kan~~~[img]

Dank je wel Pepiet! Wij krijgen inderdaad dezelfde helm. Leuk knulletje zeg![

Verder alles goed, ben je al moe van die drie koters!!!

quote]pepiet schreef op 09 augustus 2007 @ 15:32:

oja annie je hebt mail![/quote]
Ohhhhh, wat een mooi meisje heb je toch!!!!!

Denk er aan, Mats wordt nog knapper met helm, dus ehhh!!!

quote:babba schreef op 09 augustus 2007 @ 20:17:

Nu redelijker formaat. Weet ik ook weer dat dat kan~~~~[img][afbeelding]

[afbeelding]
mmm ene lukt wel klein en andere niet..

Pebbles lees jouw berichtje nu pas. ga ik dan ook effe proberen. Kan het later weer weghalen..

Foto heeft Aimee echt pruillipje...

Pebbles bedacht vandaag dat ze misschien nooit gaat kruipen, want tijgeren gaat nu zo snel. Ze gaat wel op handen en knien. Maar probeert dan niet voorruit te gaan. Gaat dan weer verder als een tijgertje. Ze gaat op handen/knien als ze iets beter wil kunnen zien, iets wat op de salontafel ligt.

Ben nu beetje aan het oefenen met zitten (nou ja in hoeverre je dat kunt oefenen). Zet haar neer in zitstand en kan haar vervolgens opvangen

Nu is ie wel klein. Met picture manager luktte mij niet....
mmm loop ik heel het topic vol te zetten met foto's....Hoezo helemaal vol van eigen kind hehe. Bij deze is die niet anoniem meer op forum

....

Ja Annie we gaan Mats en Aimee uithuwelijken...Mats is al een knapperd en dan ook nog een rond koppie. Beter kan dan niet meer, neigt naar perfect.e man..Dus we kunnen wel een deal maken toch...

Ik ga nog wat nuttigs doen.

Ik vind het nieuwe forum geloof ik best leuk...Het went snel...
de boodschappen optocht is goed verlopen. ben blij dat Mees mee op de fiets kon. hij voorop, nichtje achterop, bram op zn eigen fiets (met zijwielen)

toen mees in karretje, nichtje in karretje en Bram wilde natuurlijk ook in karretje, maar dan konden er geen boodschappen meer bij. dus hij moest lopen. nou dat was niet eerlijk volgens bram. tja...........mss dat supermarkten grotere langere wagentjes moeten maken voor grote gezinnen met kleine kids

nou toen eten............ Mees in de box.... Mees piepen............ Mees in de schommel

das dus dikke pret ( we hebben een schommel hangen bij de keuken) zal van de week een foto maken.

kind een voeren, kind twee corrigeren, kind drie duwen

en gelukkig kwam toen de man thuis. oudste kids in bad, jongste bij papa.

en na bad in bed........... heb ze niet meer gehoord! ben benieuwd hoe het morgen ochtend verloopt. iemand nog ideen voor morgen qua activiteiten
Hoi meiden,

Ik kom me ff digitaal afmelden voor een week (!). Ik weet niet of ik dat ga redden hoor, zonder forum. Heb nog nooit zo lang zonder gedaan... haha afkickverschijnselen wordt:

Niet teveel posten hoor anders kan ik het niet meer inhalen. Kan zowiezo niet; ik lees wel alleen als ik terug ben!

Fijne week allemaal en ik zal jullie heeeeeel erg missen!

xxxxxxxxxxxxxx Mmmoi

PS Pebbsje we meeten als ik terug ben hoor!!!!

Nog paar leuke smileys dan kan ik mijn eigen bericht terug vinden volgende week om na te lezen:

Ik ga lekker op vakantie: \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)//
@babba: leuke foto's!! De buurjongen hier deed ongeveer hetzelfde als aimee ,tijgeren en alleen op handen en knieen om te kijken maar hij heeft nu toch ineens het kruipen door. Toch grappig, dat het ene kind heel snel met tijgeren/kruipen is en de ander juist weer heel snel kan zitten. Uiteindelijk zullen ze allemaal wel kunnen lopen voor ze 18 zijn

@mmmoi: hele fijne vakantie, doe ze de groeten in Brabant en houdoe.

Tot volgende week!

@pepiet: eeeeeh, ik ben nog niet zo goed met wat grotere kinderen. Geen idee wat je daarmee moet doen. Speeltuin, kinderboerderij zoiets?

@annie: had je mijn vorige post nog gezien? Over de mini-meeting?

Ik ben heel moe dus trusten allemaal
Hoi hoi allemaal!

Zo, heb er al weer een halve ochtend opzitten. Mats zit echt niet lekker in zijn vel, vannacht om 3 uur borstvoeding gegeven, allemachtig!!!!! Nu ligt ie lkeer te slapen maar een gek mannetje is het zo wel. Met zijn spruw gaat het al een stuk beter, hij krijgt een mierzoet drankje, loopt ie helemaal te gillen van blijdschap als ik met de pipet aan kom zetten en dan krijgt ie een drupje binnen; nou, wat een bekken kan dat menneke trekken!!!!

Pebbles, heb er inderdaad over heen gelzen, maar ik ben niet aanwezig tijdens de meeting, de meeste data ben ik met vakantie en de de andere data hebben leif en ik plannen. IK neem tenminste aan dat je de minimeeting op het strand bedoeld. Het lijkt me wel heel leuk om jullie allemaal weer eens te zien, maar Pebbles, jij kan altijd hier ook langs komen, zover wonen wij niet van elkaar vandaan!!!

Hoe zo het met Ringel gaan, zou ze al lekker aan het 'chillen' zijn???

Mmmoi, gisteren het brave meisje uithangen ivm gedoodgde middelen en dan steek je wel 10 keer je middelvinger naar ons uit!!! (Of dacht je dat het juigende poppetjes waren). Fijne vakantie in ieder geval en geniet ervan!!!

Flower; hoe gaat het met Vico? Weer een stukje beter? Wat een narigheid!

Babba; kruit Aimee al? Man, wat een snelle jelle toch allemaal! Mats schuift alleen maar achteruit!

Pepiet en Ris en Krokus en Bloem (waar ben je toch meid!!!); hallo allemaal.

Niniane; weet je al of je een jongen of meisje krijgt? IK gok een meid!!! Laat je het ons ook weten?????
He Annie, ben er nog hoor. Kan helemaal niet bijlezen, jullie zijn zo snel!Even typen met zoonlief op schoot. Hier is alles goed. Sinds een paar dagen slaapt Ruben 's nachts door dus ik ben veel slaap aan het inhalen. Even zoon naar bed brengen..
@annie ooi: dat is ook zo, het is maar een half uurtje rijden. Dan kom ik een andere keer gewoon gezellig langs.

Ik zag trouwens vanochtend op het nieuws dat er veel te weinig aanmeldingen voor de Pabo zijn. Ik hoorde ook wel dat een kwart vorig jaar de opleiding moest verlaten omdat ze de rekentoets niet hadden gehaald.

Floor gaat trouwens ook nog steeds alleen maar achteruit en in rondjes. De vooruit lijkt ze maar niet te vinden.
Een bericht van mij en dan in het zwart!!! Krijg nl. die kleur niet voor elkaar, heb alle tips al afgespeurd op het hele forum maar het lukt me maar niet!

Reageer trouwens vanaf pagina 4, ook vanaf daar bijgelezen want va pag 5 is het zo'n chaotisch drama met al die berichten links en rechts...Lastig.

@Pebbles, wat schattig zeg, het 1e tandje voor Floor! En is ie al helemaal door? Geen idee hoe lang dat duurt want hier nog geen tanden.

@Annie, ik las dat Mats een helmpje krijgt. Het is maar voor even joh en dan krijgt ie een prachtig mooi gevormd koppie toch?!

Oww Vico wordt wakker! Dacht ik even uitgebreid te kunnen lezen en reageren. Komt later dus!

Het gaat hier stukken beter. Geen koorts meer en alleen nog flutterpoep maar geen diarree meer. Vico heeft vannacht redelijk geslapen, 4 uren achter elkaar. Drinkt halve flesjes melk en heeft vanmorgen ook een half potje fruit op, joehooe. Is nog erg moe en bleek en veel afgevallen maar aan de beterende hand!

Tot snel, x Marlies
Meiden! We worden pas 11 uur opgehaald dus in dat overgebleven kwartier had ik nog even tijd voor het forum (hoe bedoel je verslaafd???) ! Hier staat alles ingepakt en Jasmijn ligt nog even lekker te slapen en dan gaan we er zo vandoor! Alles ging trouwens met gemak in de auto; dat viel me nog alles mee! We hebben wel hartstikke veel zin, gewoon om niets te móeten, dat is zo'n heerlijk gevoel! En we hebben daar een bubbelbad...

Jasmijn kruipt trouwens ook bijna! Ze zit de hele tijd op handen en knieën en dan beweegt ze op en neer zeg maar. Ook lukt het haar al om tijgerend hele stukken vooruit te komen, ze zet dan haar handen naar voren en trekt de rest van haar lijfje mee; dat moet ontzettend zwaar zijn volgens mij! Dus nog heel even en ze kruipt; wat dat betreft boft ze niet want we hebben laminaat en dat maakt het een stuk lastiger.

@Annie: Wat gedoogde middelen betreft ben ik heel braaf maar voor de rest niet hoor... \\:-)// Plaats je een foto als Mats zijn helm heeft?

@Bloem: Lekker dat Ruben eindelijk doorslaapt! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of was het zomaar, toevallig?

@Flower: Ik hoop dat Vico snel nog meer opknapt. Geef hem maar lekker te eten en te drinken om aan te sterken!

Nu ga ik jullie echt verlaten! Tot volgende week!

Doei doei doei xxx xxx xxx Ik ga lekker op vakantie!!!

(die beter Annie? ze betekenen verder hetzelfde haha)
MMMoi, je leest dit waarschijnlijk niet meer maar we hebben het met homeopatische middeltjes voor elkaar gekregen.

Flower, je kunt proberen of Vico van die probiotische yoghurt eet, dan wordt in ieder geval zijn darmflora hersteld. Lekker mengen met wat banaan, dat vult ook lekker goed. Zielig he, als ze zo ziek zijn (en eng als ze zo'n koorts hebben.)

Ruben heeft nu 6 tandjes en kruipt vooruit sinds gisteren. De laatste tandjes gingen met koorts gepaard en wij hebben hem in een koel badje gezet met zijn speelgoedje en dat werkte beter dan wel paracetamolletje ook. (hoe ziekig hij ook is, badje is altijd weer dikke pret!!)

Babba, wat is Aimee een mooi kindje zeg. Lekker ronde toet!!

Annie, ik zie hier ook steeds meer kindjes met een helmpje. Vind het er wel lief uitzien. Kennelijk hebben ze er zelf helemaal geen last van. Straks is Mats z'n koppie net zo mooi rond als Aimee d'r wangetjes!!
@bloem: wat zal dat lekker zijn zeg, dat Ruben eindelijk doorslaapt. En wauw, hij kruipt al!! Die slapeloze nachten hebben zijn ontwikkeling duidelijk niet in de weg gezeten. Wel zielig dat hij zoveel last had van zijn tandjes.

@flower: gelukkig hoeft Vico dus niet opgenomen te worden voor extra vocht. Fijn dat het nu steeds beter gaat.

Het tandje van Floor is nog nauwelijks zichtbaar maar ik voel dat hij net een halve milimeter door is. Is het ergste leed dan geleden? Ik weet nog niet zoveel van tandjes.

@mmmoi: Laat Jasmijn eens aan Floor uitleggen hoe ze vooruit moet. Ze wordt heel boos als ze niet naar voren kan en zet dan met haar handjes af waardoor ze alleen maar verder naar achteren gaat.

Denk nog even aan ons als je lekker in je bubbelbad ligt.

Hebben jullie nog tips voor lekker fruit? Floor is dus gek op alle groentes die ik in elkaar flans (echt alles is lekker), brood vindt ze ook heel lekker maar fruit en yoghurt hoeft ze echt niet. Alleen banaan vindt ze lekker maar ik ga haar niet elke dag banaan geven. Ik heb ook al geprobeerd om banaan met iets anders te mengen maar gepureerd wil ze het eigenlijk niet meer en zeker niet als er wat anders doorheen zit. De yoghurt kan ik dus ook niet met fruit mengen.

Welk fruit is bij jullie een succes, dan kan ik dat misschien proberen.
Ben ik weer!

Bloempje: bedankt voor de tip van de yoghurt! Ik ken het wel maar nooit aan gedacht. Iemand voor ons moet nog naar de supermarkt want de luiers zijn op (gek he, na al die diarree) dus dan kunnen we dat mooi meteen meenemen!

Wat goed dat Ruben lekker doorslaapt 's nachts!

Babba: ik vind de foto's zo mooi! Aimee is ontzettend knap hoor! Heb ze zelfs aan C laten zien! Wat een droopy is ze zeg.

MMMoi, te laat maar hoop dat je een toffe vakantie hebt. Haha, inderdaad, die poppetjes. Steek jij ons even lekker te gek aan, hih.

Pepiet, wat een drukte heb je zeg! Maar vast onwijs gezellig? Heb je al meer gefietst met Mees voorop? Gaat dat goed? Kan ze al helemaal los zitten.

Heb het al vaker gezegd maar Vico is een laatbloeier. Hij zit nog niet helemaal los. Wel voor even maar niet voor langer dan 20 sec. Kan hij dan al in een zitje op de fiets. Hij is wel heel recht in zijn rug en een sterkte nek en rug, volgens de kinderarts maar los zitten, nee hoor, waarom? denkt Vico. Wil zo graag fietsen. Hij is tenslotte al bijna 9 maanden!

Ben benieuwd wat je vandaag bent gaan ondernemen met de kids.

Niniane, las dat je ook vegetarisch bent. Wij ook! Zijn jullie het allemaal?

Ik hoop dat je snel opknapt!

Pebbles, volgens mij heeft deze site geen max meer voor berichten, las ik ergens. Ah lief wat Floor doet als je haar van kdv haalt!

Moet even weer plaatsen, Vico weer wakker! Moest in de tijd dat hij sliep net schoonmaken en badderen. Hij slaapt veel. Heeft tijdens de lunch een boterham gehad, een halve. Hij vond het weer heerlijk!

Tot straks!
@flower: volgens mij is het wel de bedoeling dat ze eerst flink stevig zelf kunnen zitten voordat ze mee mogen op de fiets. Ik kan me wel voorstellen dat je er ondertussen zin in hebt maar het zal ook wel niet zo lang meer duren toch. Hij kan het ineens door gaan krijgen.

Floor heeft vandaag voor het eerst de borstvoeding van 11 uur laten vallen zodat ze de melk met de lunch kreeg. Het zou voor mij wel fijn zijn als ze nog maar 1 keer melk overdag drinkt want dan hoef ik niet zoveel meer te kolven. Geen idee of ze het nu ook tot het avondeten volhoudt, we zien het vanzelf wel.
Flower; we hebben vandaag nog weinig ondernomen :-D

kindje twee en drie slapen en kindje een is lekker een ijsje aan het eten onder het genot van een dora dvd. je moet het jezelf soms wel makkelijk maken he

we gaan zo ff naar de speeltuin en verder doen we niets bijzonders. morgen gaan we met de hele familie naar de kermis. hier is een hele grote kermis door de hele stad heen, dus dat zal wel feest zijn. Mees heeft er natuurlijk niets aan, maar moet toch mee.

Fietse met Mees gaat heel goed. Mees zit ook al een tijd heel goed en gaat ook zelf zitten van lig naar zit. zit vico wel al in de kinderstoel???

Floor; wat geef je nu tussendoor tot de voeding? Mees drinkt nu smorgens een fles en smiddags om 12 uur. en dan pas weer om 20:00. de fles van 17 uur is nu een groente hap geworden en dat gaat eigenlijk heel goed
Dat duurt toch nog wel even Pebbles, voordat ze 1 fles per dag krijgt? Maar je wilt perse geen flesvoeding geven zodat je minder kan kolven?

Ja ik weet dat Vico eerst zelf moet kunnen zitten. Hij kan het een beetje zoals ik al zei maar wij overhaasten het niet hoor met fietsen. Komt vanzelf! Maar was leuk geweest zo in de vakantie.

Pepiet, ah leuk kermis. Ja inderdaad, lekker toch zo, dvd-tje kijken en ijsje eten en een beetje thuis rommelen en naar speeltuin. En ze kijken vast erg uit naar morgen! Kermis!

Vico zit al wel in de kinderstoel hoor. Hij kan ook wel al los zitten maar nog niet lang. Dus altijd een voedingskussen om hem heen. Maar in de kinderstoel zit ie heel mooi. Hij is gewoon aardslui! Liever lui dan moe. Maar komt allemaal nog wel. Laat hem maar lekker in eigen tempo aanmodderen. Maar ben stiekum beetje jaloers hoor, op jullie verhalen en foto's. Kom ik aan met mijn 8,5 maanden oude zoontje. Hihi. Nee joh, zit er niet mee maar zou het leuk vinden als ik dingen zou gaan ondernemen, kruipen enzo. Hij teigert nog niet eens!

We gaan even gemakkelijk doen, soepje eten. Lekker!

We gaan trouwens volgende week nog 3 dagen naar een luxe hotel. Met Vico's opa en oma. Met zwembad, sauna, healthcentre, midden in de veluwse bossen. Lijkt me heerlijk! Toch nog even een beetje op vakantie hoor, dit was zo'n mislukker!

Bij AH zijn er trouwens toffe handpoppen van de Fabeltjeskrant. Vico vindt ze geweldig! Wij hebben Meneer de raaf en Zoef de haas. Schattig hoor. Helaas, juffrouw Ooievaar was al gevlogen, hihi. Jammer.

Gr. Marlies

@flower: ik bedoelde 1 fles tussen de ochtend voeding en het avondeten. In totaal dus 3 melkvoedingen. Zolang ze melk wil mag ze het van mij hebben maar het is voor mij dus wel makkelijk als ze 1 voeding minder wil.

@pepiet: 's ochtnends krijgt Floor tussendoor fruit (die 3 happen die ze wel eet) en 's middags krijgt ze een rijstewafel, soepstengel oid met een beetje water (waar ze vooral mee kliedert maar weinig van drinkt).

Ze heeft trouwens om half 5 alsnog BV gehad want ze had echt dorst, ze haalt het dus nog net niet tot het avondeten.
~[fgcolor=#cc6600]~@pebbles Hier eigenlijk geen problemen met fruit. Kyran vind alles lekker. Mango is hier favoriet. Dat meng ik soms met nectarine of een ander fruit. Ik pureer het niet maar prak het gewoon. Zure dingen als bessen gaan er overigens niet in.

@Babba Ik kan me voorstellen dat helemaal trots bent op Aimee. Wat een mooie meid is het toch! En goed dat ze al zo snel kan tijgeren. Hier nog geen tijgergedrag te bekennen. Kyran kan wel al goed zelf zitten. Denk dat ie nooit gaat tijgeren. Op de buik liggen vindt hij ook nog steeds geen topper.

@Pepiet. Nog steeds druk in de weer met de drie kinders. Veel plezier op de kermis morgen.

@Mmmoi Forum-addict! (Is het forum mss jou gedoogde middeltje?) Fijne vakantie!!! Ik heb pas in september vakantie. Maar dat wordt meer klussen en inpakken en voorbereiden op verhuizing. Pas als ik met verlof ga kan ik echt uitrusten (in december). Ben jaloers!!!!! Ik wil ook even lekker weg.

@Annie hoest met Mats? Alweer wat beter in zijn vel?

We willen denk ik niet weten of het een jongen of meid wordt. Ik ben nogal van de nieuwsgierige maar N-man niet. Dus dan laat ik het ook maar een verrassing zijn. Ik heb wel weer sterk het gevoel op een jongen. Dat had ik bij Kyran ook en toen dacht iedereen ook dat het een meisje zou worden.Maar ik had gelijk! Dus wie weet deze keer ook weer.

@bloem. Leuk om weer wat van je te horen.

@Flower Ja ik ben ook vegetarier. De rest van de familie niet overigens. Ben getouwd met een echte kanibaal. Maar hij past zich goed aan en eet meestal vegetarisch mee. En ik haal dan af en toe kluifkip (brrrrr) bij de poelier voor hem of kibbeling bij de visboer. En bij mijn moeder krijgt hij altijd vlees want ze vindt het zielig dat ie dat thuis niet zoveel krijgt. Kyran krijgt nu wel af en toe vlees (weer een geluk voor N-man want het is altijd teveel voor de hapjes die ik maak) want ik ben ervan overtuigd dat er bouwstoffen inzitten die goed zijn voor kinderen. Maar niet elke dag twee of drie keer in de week vind ik wel genoeg. Hoe doen jullie dat met Vico?

@Ris en Krokus hoe is het met jullie?

@Ringel Nog steeds hoog in de wolken?

Hier nog best een drukke dag en heb ook niet veel kunnen slapen. (GGRRR) Het is vandaag eigenlijk papa-dag. Maar die werd nu min of meer mama-dag. Jij bent toch thuis dus kan ik wel wat andere klusjes doen vond N-man. Mmmm ja dus. Was allemaal wel nodig voor nieuwe het huis maar echt handig is het niet. Heb me niet voor niets ziek gemeld.

Morgen moeten we naar Nijmegen. De spullen van mijn oma moeten uitgezocht worden en verdeeld worden onder de mwnsen die nog wat willen hebben. Oma is twee jaar geleden overleden dus het wordt wel tijd om haar spullen eens op te ruimen. Nu is het zo dat de ene helft van de familie niet zo goed overweg kan met de andere helft dus ben benieuwd hoe het gaat morgen. Heb wel besloten dat als er ruzie komt ik met mijn mannen een blokje om ga. Het is mijn ruzie niet, die was begonnen toen ik nog heel klein was en het fijne weet ik er niet van. En heb geen zin om me er nu in te gaan mengen.

Oh en weet er nog iemand iets tegen een wasmachine die stinkt als een bunzing? Het is hier echt niet normaal. De was komt er nog viezer uit dan dat het er in gaat. Zou er mss een muis in verdronken kunnen zijn of zo?[/fgcolor]
niniane; heb je de rubbers al een bekeken? in de trommel? ff een doekje door heen. of aan de onderkant van de wasmachine zit een vakje en dat klepje moet je een open doen. zit een draaiding wat openkan en daar komt ook vaak smurrie uit.

en anders een lege machine op 90 graden draaien met een beetje bleek of id.

ik heb het ook wel eens gehad. blehhhh. oja wasverzachterbakje schoonmaken helpt ook nog wel eens. mss heb je al dit al geprobeerd??? anders weet ik niets meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven