Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ringel, Weleda heeft veel fijne smeersels, ik gebruik de baby billen creme voor Mats en de borstenolie als ik harde plekken heb (Tegenwoordig nooit meer maar heb wel wat afgesmeerd)

Weleda verkopen ze bij natuurwinkel, Etos en de Tuinen enzo!

Ga dreutel zijn fruit geven. Over dat snot, tsja, ik ben niet vies van mijn zoon maar dat snot van hem...hihihi!!!

Helaas ben ik zelf nooit zo erg verkouden, maar daarom heb ik natuurlijk ook zo'n oude kop!
Pebbles hij drinkt van deze beker (links op het plaatje, deze zijn voor girls maar natuurlijk heeft hij de voor boys versie!)

drinkbeker met rietje

Annie, hij krijgt nog 5 keer de borst. Best veel maar hij heeft er nog behoefte aan. Een vroege morgen voeding, dan eentje na ontbijt, eentje rond lunch, eentje 's avonds voor het naar bed gaan en dan zijn late voeding. Zijn late voeding gaan we binnenkort laten vallen, maar ik wacht nog even omdat ik naar Nederland ga en ik vind het al zo'n verandering van hem dat ik zijn nachtschema graag goed houd!

Pebbles, geloof dat Ruubs ook kan lezen, sliep van 10 tot 5 wat een absolute eeuwigheid is hier! Hij drinkt trouwens alleen water en sap uit de beker en dan maar een beetje, zo'n 50ml. Melk moet nog steeds uit de borst.
Hier ben ik! Ik zag dat je me miste Annie!

Ik voed Ella nog 3 tot 4 keer. Dat ligt eraan hoe laat ze in de middag/avond drinkt. Als ze om 4 uur drinkt, krijgt ze om 6 uur warm eten en gaat ze daarna naar bed, maar ik vind van 4 tot de volgende ochtend 7 te lang zonder drinken, dus maak ik haar om 23u wakker voor een voeding.

Dus idd hier ook nog een late en 's morgens tegen 7 de eerste.

Ik vind het ontzettend knus die 2 voedingen. Ik hoop dan ook dat ze als eerste straks de middagvoeding van 1 uur laat vallen; is ook makkelijker met mijn werk. Ik heb ma en di niet gekolfd op het werk en geen melk voor Ella meegeven; ze moest het doen met thee, kwark en yoghurt en dat ging goed.

Ik geef haar nu zelf ook steeds bij haar fruithapje en koekje wat thee uit een beker. Ik oefen het elke dag met haar, ik wil nml dat ze leert drinken uit een beker en niet dat zij gaat bepalen waar ze uit wil drinken. Tot nu toe gaat het steeds beter!

Mmmoi, even een hart onder de riem. Ik snap helemaal waar je doorheen gaat op je werk; ik zit om die reden ook thuis. Als daar niks aan verandert bij mij op het werk; dan trek ik mijn conclusies en ga ik verkassen.

Deze invaller die er nu is; gaat die ook het zwangerschapsverlof doen van je collega? Als dat zo is, kun je natuurlijk dingen afspreken die op zijn/haar bordje komen omdat het dan toch voor een langere periode is dan "maar" een paar weken. Dan kun je de taken wat verdelen. Zo is het vorig jaar bij mijn invaller en duo-collega tenminste wel gegaan, anders is het toch niet te doen voor jou!

Nog maar 1,5 dagje in dit kikkerlandje en dan lekker naar de zon in Turkije!!!! Wat zul je genieten!

Zo, dit was ff snel; later meer. Moet Ella uit bed halen, fruit geven (ze heeft vandaag een uur langer geslapen dan normaal... loopt alles een uur achter) dan nog even voeden en hup naar school. We hebben teambijeenkomst vanmiddag. Bah.
@Ris, waarom wachten of er veranderingen komen, terwijl jezelf voor de grootste verandering kan zorgen?? Je hebt ondertussen al zoveel mee gemaakt en gelsikt van je school. Komt er niet een keer een eind aan? Weet wel dat ik makkleijk praten heb, ben zelf ook niet zo'n held om zelf een andere baan te gaan zoeken, omdat ik zat van mijn werk ben (heb er nu overigens wel naar m'n zin, maar dat ter zijde) En dat je nu al met tegenzin nar die team bijeenkomst heen gaat zegt al meer dan genoeg denk ik. Sterkte!

@Annie, thanx voor tip, maar ik vind dat spul van weleda nogal stinken en vind het nogal duur(en dan wil ik geen spul wat stinkt)

Ha meisje probeert hier ook de boel te bepalen en als ze dan d'r zin niet krijgt dan is het tranen met tuiten huilen (echt inclusief tranen waar ze die dan weer vandaan haalt) Maar dat (probeer ik) druk ik meteen de kop in, wij bepalen en daarmee basta (moet er niet aan denken dat ik straks een meisje heb wat om de haverklap aan het bleren is en dan ook nog verwacht dat ik d'r zin ga geven...no f*****g way. Zie het teveel in m'n omgeving dat een uk, d'r moeder afbekt omdat ze niet krijgt wat ze wil en dan die moeder maar uitleggen (aan een koter van 3!) waarom iets niet kan. Mayte moet maar accepteren dat een "nee" dus ook echt een NEE is (wordt ik nu strenge mama??) en dat zeuren dus ook geen zin heeft en bij een grote/ brutale mond kan ze naar de trap.

ga meisje een boterham doen (met olijven en tomaat smeerkaas!)
Pfffff, wat een drama-ochtend. Roan had de kolder in z'n kop geloof ik. Ik had met een vriendin afgesproken om bij haar ff koffie te drinken. Meneer was het er niet mee eens. Wilde niet op de grond, wilde niet bij mij op schoot, ik mocht hem niet troosten. Helemaal hysterisch. Ik heb het na een uur voor gezien gehouden. Blegh. Monster ligt nu op bed.

Roan krijgt nog 3x de fles. 's Ochtends 210, lunch 140 en voor het slapen 90. Drinken uit tuitbeker gaat wisselend. Heb alleen nog maar met een zachte tuit geprobeerd. Daar bijt hij op en dan stroomt alles eruit omdat de gaatjes open blijven staan. Heb ook zo'n handvatding die je om de fles heen kunt doen, dat werkt wel heel goed. Uit een beker drinken oefen ik bij de lunch. Dan krijgt hij zo'n 80cc halfvolle melk uit een beker. Effectief zal er een keer 30cc naar binnen gaan. De rest knoeit hij.

Ik las net het topic over zomer en wintertijd. Hmm, had ik nog niet over nagedacht. Dat betekent waarschijnlijk dat ik om 6 uur in de woonkamer zit. Ach, zal wel loslopen.

@ringel, ik heb net wat spulletjes van natalis weggegooid. Vind het zelf nl niet lekker. Ik kijk nog wel even of ik nog wat heb liggen, dan mag je dat wel hebben.

@ris, ik vind de voedingen ook nog zo gezellig (ook al komen ze uit de fles). De voedingen zijn eigenlijk de enige momenten dat Roan compleet ontspannen tegen me aan ligt. Ik heb aan de dame van het onderzoek gevraagd of ik 's ochtends ook een boterham moest geven, of pap. Zolang hij 's middags wel een boterham eet, kon ik rustig met de voeding doorgaan zolang Roan het wilde. Heerlijk.

@bloem, groot gelijk hoor, dat je die voeding nog geeft. Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde. Ik moet wel zeggen dat het niet mijn keuze zou zijn. Diezelfde dame van het onderzoek zei ook dat een gezond kind van 9 maanden geen nachtvoeding meer nodig heeft. Maar zolang jij het allemaal prima vindt doe je het toch lekker.

@pebbs, wat een gedoe he, met die schoentjes en slofjes. Ik geloof dat ik al eerder gezegd heb dat ik van colorfullkidz besteld heb. Er zit gewoon een elastiek in de band rond zijn enkel. Geeft geen probleem met aantrekken. Roan heeft hem al wel een keer uitgekregen trouwens.

Nou, vanmiddag alleen even naar de winkel en verder geen rare dingen doen met de kleine man. Ik ga er maar vanuit dat het weer het beruchte sprongetje is.
Hier ook weinig actie in de taxi, het regent pijpenstelen en meisje ligt nu op bed maar wil volgens mij niet echt slapen. Ga zo maar een taart bakken ofzo.....(zo'n kleintje van dr Oetker :-D)

@Krokus, als je die bodylotion van Natalis nog hebt zou ik daar erg blij mee zijn. Dat is ook het enige wat we er van gebruiken, de zeep en de desinfecterende handzeep zijn al verdwenen richting zolder of keukenkastje.

Vind het nl een echte babygeur hebben......hmmmmmmmmm
Yo, hier ben ik ook weer een keertje. Jeetje, wat schrijven jullie veel... En ik had beloofd vandaag te reageren, dus wat je beloofd hebt moet je ook doen!

Jasmijn ligt in bed, ze slaapt dan nog wel niet, maar ik ga er van uit dat ik een tijdje hier kan zijn!

Komt 'ie:

@Ris: De invaller die er nu is gaat ook het verlof van mijn duopartner doen ja, dat is dan wel weer lekker. Het zal dan ook wel steeds beter gaan en hij doet ook al erg zijn best, maar hij komt net van de pabo dus ik moet gewoon alles nog uitleggen. Bovendien werkt hij op mijn werkdagen op een andere school, wel in dezelfde groep, maar daar hebben ze weer hun eigen methodes en eigen handige maniertjes...voor hem ook verwarrend. Nu moet ik dus nog heel veel overdragen maar hopelijk gaat dat heel snel steeds minder worden. Bedankt voor je hart onder de riem. Ik kijk idd ook erg uit naar Turkije; hoop dat ik daar een beetje bijkom...

@Annie: En ik maar denken dat Jasmijn zo'n mooi huidje had omdat ze lekker ingesmeerd wordt door mij altijd, haha! En vandaar dat ik zo jong er uit zie, niet omdat ik pas 26 ben, maar gewoon omdat ik altijd altijd altijd verkouden ben!!! (mmm...ik zal mijn allergieën en astma maar houden dan...of toch liever niet???)

@Babba: Jouw dochter kan een hoop wegwerken zeg, ik zou er blij mee zijn als ik jou was, als ze tenminste niet te dik is ofzo op het CB. Ik maak me continu zorgen dat Jasmijn niet wil drinken en heb zelf ook al fruitmelk en alle soorten kant en klare pap geprobeerd, maar mefroi belieft het niet, alleen een normale opvolgmelk fles rond 23 uur opeens weer. En die geef ik dan maar ook, ben allang blij dat ze dan wel drinken wil... wat kan het eetgedrag van zo'n kleintje je eigenlijk zorgen baren hè!

@Pebbles: Hoera hoera, Floortje goed geslapen! Nou Jasje nog niet hoor, vannacht gewoon jengeldejengel ik-heb-een-sprongetje om een uur of drie. We zijn twee keer een speen wezen brengen en toen waren we het zat. Heeft nog een halfuurtje geduurd ofzo en toen viel ze weer in slaap. Of ík, dat kan natuurlijk ook nog, ik weet het niet meer, haha! Ik hoop dat het sprongetje hier ook snel voorbij is want het is best irritant, steeds wakker 's nachts, als je dat niet meer gewend bent. En die gekke avondvoeding opeens weer erbij; ik snap er niks van!

@Krokus: Soms kan je kind jouw plannen erg verstoren hè, Jasmijn heeft daar ook een handje van. Wil ik snel een boodschapje doen, gaat zij júist dan lopen klieren, gillen enz. Loop ik compleet voor paal in de buurtsuper Jammer dat jouw koffiedrink ochtend dus ook zo snel moest aflopen...

@Ringel: De buien die hier nu weg zijn trekken nu dus bij jou over... vervelend voor je, wordt een dagje thuis zitten dan! Trouwens, wel apart, dat jouw dochter smeerkaas met olijven eet. Ik denk dat Jasmijn het ook op zou eten; die veelvraat eet ook echt alles! Ik ben het eens met jouw manier van 'opvoeden'; Jasmijn kan ook al heel verwend gillen als ze haar zin niet krijgt, en waar ze een maand geleden nog ophield als ik 'neenee' zei, gaat ze nu vrolijk door... het grote opvoeden is écht écht begonnen...

@Bloempje: Die beker met rietje heb ik voor Jasmijn ook! Ik heb hem bij de Etos gekocht en hier heet het merk 'Nuby'. Ik heb een paarse met rose/wit deksel, erg leuk. Jasmijn kan er heel goed uit drinken omdat ze haar hoofd niet achterover hoeft te houden. Ze drinkt er overigens alleen diksap uit; melk krijgt ze in een gewone beker of fles aangeboden (en moet ze allebei niet; behalve 's avonds laat....nog steeds...). Ik vind die rietjes beker trouwens wel beroerd schoonmaken, jij ook? Of heb je een tip? Enneh, leuk dat je naar NL komt, ga je bij familie op visite? Eigenlijk had je rond 9 november moeten komen, had je ook kunnen meeten!

@Pepiet: Vervelend dat Mees nergens uit wil drinken, ach ja, je moet er maar vanuit gaan dat hij dan gewoon geen dorst heeft, anders geeft hij het toch wel aan denk ik?

Zo, nu nog even egoverhaal.

Jasmijn d'r vierde tand is door. Ze had er al heel lang 2 onder, sinds een ruime week had ze nu ook een boventand dus ik nam aan dat de andere boventand niet lang op zich zou laten wachten. Maar nee hoor, er is nu weer een tandje door, maar niet de boventand, maar de hoektand náást de boventand die al door was! En ik las juist dat de hoektandjes als allerlaatste door komen, haha, gekke meid hoor. Vanochtend ben ik met mijn vriendin en haar dochtertje wezen fietsen naar het centrum. Dochtertje is maandje jonger dan Jasmijn en heeft ook drie tandjes: twee ondertandjes en een hoektandje onder. Boven nog niks. Raar hè, dat dat zo kan verschillen. We hebben lekker gewinkeld, ik heb een mooi lingeriesetje voor mezelf gekocht en voor Jas een toilettasje met stipjes bij de Hema, voor haar badspulletjes in Turkije. Ik had al die losse flesjes en tubes neergelegd en dat was toch nogal veel en onhandig. Nu een lief tasje er omheen! Alles voor de vakantie is nu in huis. Morgen is manlief ook al vrij en gaan we inpakken en de laatste dingen opruimen. Daarna nog even naar openhuis op school, bakje doen en eten bij mijn schoonouders, vroeg naar bed en om 2 uur 's nachts staat de taxi voor!!! Drukke dag dus morgen, vandaar dat ik vandaag alle was erdoorheen wil jagen (incl. drogen/strijken/vouwen) en veel schoon wil maken. Jasmijn is nu in slaap gevallen dus ik ga gauw ff wat doen.
@annie: zeker weten dat een nacht slapen je goed doet. Ik was helemaal verbaast toen ik om half 7 uit mezelf wakker werd.

Vies he, al dat snot. Floor had vanmorgen ook zo,n korst onder haar neus hangen. Ik denk dat ik het trouwens toch maar gewoon bij mijn vertrouwde dagcreme houd.

@ringel: ik vind babyolie van Weleda erg prettig. Toen Floor net geboren was had ze een hele droge huid (want overtijd dus weinig smeer over) en dat hielp geweldig.

Ik heb vanmorgen een Difrax oefenbeker gekocht en bij de lunch geprobeerd en dat ging harstikke goed, veel beter dan uit een gewone beker. Ze kan hem ook al zelf vasthouden.

Net wat leuke foto's gemaakt van de klimavonturen van Floor, ik zal eens kijken of ik ze op de groep krijg.
Eindelijk, eindelijk, eindelijk: Kyran heeft een tandje! Zondag was er nog niets te zien. Mijn beste vriendin kwam even langs bij mijn ouders met haar dochtertje (6 weken jonger en met al vier tanden). En had gezegd dat er nog steeds niets te zien was. Net of hij het gehoord heeft, de volgende dag een tand door. Gelukkig heeft Kyran er (nog) niet zo veel last van. Geen kwijl of huilerigheid. Wel heel veel slapen, maar dat komt mss ook wel door het drukke weekend.

Verder voel ik me nog verre van optimaal en druk met voorbereiden verhuizing en zorg voor Kyran dus het forum schiet er een beetje bij in. Sorry!

Hadden jullie tijdens je zwangerschap ook enorme problemen met je concentratievermogen? Bij Kyran viel dat nog wel mee maar nu kan ik me echt nergens langer dan 5 minuten op concentreren en vergeet echt alles.

En ben ook nogal van de hak op de tak de laatste tijd dus echt een samenhangend verhaal krijg ik er niet meer uit in gesprekken of in post/mail (zoals dit).

Even uit mijn hoofd:

@Bloem en Pebbles bedankt voor de tips over schoenen. Daar heb ik wel wat aan. Voorlopig voldoen de zootjes nog wel even. We hebben donkerbruine en die kunnen wel bij alle outfits. en het is toch alleen maar voor buiten. Kyran laat zijn sokken met rust maar zit wel de hele tijd aan die zootjes te plukken als hij ze binnen aan moet. Dus een paar is voorlopig wel genoeg.

@Mmmoi. Kan me voorstellen dat het allemaal even teveel wordt. Geen oppas meer en druk op werk en jasmijn die niet helemaal fit is. Maar nu lekker vakantie!! Geniet ervan!!!

Heb je inmiddels al een nieuwe oppas gevonden?

Als ik al je berichtjes zo lees raak je nogal wat spullen kwijt zeg en dan heb je het nog niet eens zelf gedaan. Wel lief dat je moeder een nieuwe had gekocht.

@Eten. Kyan krijgt tussen de middag 1 boterham met beleg en een tuitbeker water. Daar heeft hij wel genoeg aan denk ik. Ik vind twee boterhammen ook wel veel hoor babba.

We moeten nu van het CB de tuitbeker vervangen voor een gewone. Tot nu toe nog geen succes. Hij verslikt zich elke keer zo erg dat ook een deel van de lunch er weer uit komt. Tips iemand?
Jeetje hee, ben ik even een half uur bezig met mijn post, staan er intussen 10 nieuwe berichten bij. Eerst maar weer even bijlezen.

Ah pebbles ik lees net dat jij een oefenbeker gebruikt. Mss moet ik ook maar eens zo'n ding aan schaffen
Zo, tweede ronde reageren.

@bloem: die beker heb ik vandaag ook gezien bij de Etos. Ik heb uiteindelijk een gewone oefenbeker gekocht en dat gaat al erg goed. En Ruben dus ook goed geslapen vannacht, lekker hoor!

@ris: ik probeer ook om de ochtendvoeding er zo lang mogelijk in te houden, de late avondvoeding krijgt ze niet meer maar die was ook altijd erg gezellig.

@mmmoi: haha, heel bekend dat jengelen. Floor is er nu ook mee bezig en ze heeft pas een half uur geslapen. En ik dacht nog wel dat ik even een uurtje of 1,5 rust had. En vannacht is het zover he? Heb je alles al ingepakt?

Weet je trouwens zeker dat het de hoektand is die door is. Dat dacht ik bij Floor van de week ook maar toen zat ik even bij mezelf te tellen en je hebt dus 4 voortanden en daarnaast pas de hoektanden, bij Floor was het dus de tweede voortand van rechts die door was en niet de hoektand.

@niniane: hehe, Kyran eindelijk een tandje. En nu maar poetsen.

Ik heb het tijdens de zwangerschap niet echt gehad maar de laatste tijd heb ik er ook wel moeite mee, komt denk ik een beetje door vermoeidheid.

@krokus: die schoentjes die jij hebt, heb ik ook gezien ja. Net zoiets als de roosjes toch? Maar die leveren dus wel sneller dan 3 a 4 weken? Ik zal zo nog eens kijken maar ik vond er voor meisjes niet zulke hele leuke modellen bij zitten.

Ondertussen Floor maar weer uit haar bed geplukt want ze vindt een half uur slapen blijkbaar voldoende.

Hoi hoi!

Krokus gek mens, natuurlijk zijn flesvoedingen ook gezellig! Ik vind dat geen verschil maken met borstvoeding! Ik kan er ook zo van genieten als Lief aan Mats een flesje geeft!!! Sowieso is het mooi om je kindje zo dankbaar te zien als het lekker eten krijgt!! (Ik zou zelf wel weer kind willen zijn, al die nieuwe smaken die je leert kennen)

Ringel; Hahaha, strenge mama! Ik zelf ben dus wel heel erg van het uitleggen. Tuurlijk zeg ik ook wel NEE, maar ik leg ook uit dat bv de radio geen speelgoed is. In het begin (lees 3 weken geleden, toen ie ongeveer voor het eerst stout werd, hihi) zei ik nog wel eens dat onzer radio van papa was. Daar ben ik zelf op terug gekomen. Alles in ons huis is van ons allemaal, alleen moet Mats op een geveven moment weten wat speelgoed is en wat niet. Soewieso probeer ik zoveel mogelijk niks te zeggen van niet zulk leuk gedrag (spelen met eten bijvoorbeeld) maar stimuleren we juist goed gedrag door complimenten te geven, te knuffelen enz.

Ben overigens erg beniewd hoe jullie het OPVOEDEN gaan aanpakken en hoe jullie samen met je man/ vriend daar mee omgaan. Zeggen jullie van elkaar wat je goed of minder goed vindt?

Oja, drinken doen we eigenlijk alleen uit beker. Met hetzelfde argument als Ris. De antilekbeker gebruik ik alleen om drinken mee te nemen maar neem dan ook nog aparte beker mee. Wat Mats qua CC binnenkrijgt? Geen idee, hangt vooral af van mijn geduld en zijn concentratie, de ene keer veel, andere keer bijna niks en is alles kletsnat!

Nou, ik ga even naar mijn zeehondje kijken, die is me toch veel aan het hoesten, iemand nog TIPS? Luuf gebruik ik al volop voor hem, hij ruikt continue naar eucalyptus.
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 17-10-2007 15:48
Reden: foei, foei, veel fouten!!
% gewijzigd
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar wat is een oefenbeker? Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord (voordat jullie er mee begonnen) is het niet handiger om gewoon met een plastic beker te beginnen? (dat geld uit de jongemoeders hun zakken klopperij ook altijd, krijg er soms een punthoofd van)

@mmmoi, heel fijne vakantie gewenst en ik hoop met een heleboel zon. Dat doet een humeur ook altijd veel geod (en misschien die van Jasmijn ook??)

Ik vind het ook wel een beetje raar dat Mayte die smeerkaas met olijven erg lekker vind (boterham vanmiddag was ook zo verdwenen) maar ik denk dat het een voordeel is van bv....ze is al gewend aan veel verschillende smaakjes en dat zet nu gewoon door. Buurmeisje (4 dagen jonger dan wijffie) die wil dus alleen maar heel zoete dingen en al het hartige laat ze links liggen, zou het eraan kunnen liggen dat ze altijd fv heeft gehad????

meisje ff schone kont doen....die heeft me toch een drol in de luier!!!!!!!
Oh nee, ik hoor Mats hier nog snurken!!!! Dat kan toch niet, zo'n klein menneke!
Heu Ringe, een oefenbeker is een beker die niet lekt, 2 oren heeft en een deksel. Ik heb ook geen oefenbeker hoor maar een gewone antilekbeker in leuke kleurtjes. De 'gewone' beker die ik gebruik is van Dick Bruna en kreeg ik van Moeders van Moeders (met bordje en kommetje)
http://www.baby-walz.de/bilderneu/wh120q80/613401.jpg

Ik ga nu voor het eerst een plaatje plakken, dus even testen!
@annie en ringel: ik bedoel met "oefenbeker" eigenlijk wat anders. Het is een gewone plasticbeker maar met een uitsparing voor de neus zodat ze hun hoofd niet zover achterover hoeven te gooien. Even kijken of ik een plaatje kan vinden.

Oeps, beetje groot plaatje.

Maar bij een normale beker wordt er heel veel geknoeid en bij deze dus niet. Koste iets van 3,50 volgens mij, van Difrax.
Hee, wat handig, das wat voor Mats!!! Hebben jullie nog tips tegen hoesten?

Bedankt Pebbles!
tijmdropjes!<- geintje of tussikind van VSM las laatst ergens op een topic dat ze ook bisolvon voor babies hebben.

Okeeee dat is dus een oefenbeker. Bij beschrijving van Annie had ik al zoiets van.....hmmm die heb ik al (en ligt werkeloos in een curverbox) ga nu warme hap voor wijffie opwarmen vandaag op het menu: zoete mais-rijstschotel met Kip.

Iemand nog wat gehoord, gemerkt van Flower/ Marlies???? denk het niet he.....
@annie: o ja, het hoesten. Wij hebben die baby bisolvon druppels.

@ringel: jam, dat klinkt lekker. Heb je dat zelf gemaakt?

Nee, niks meer gehoord van Flower. Van de week heb ik nog even gekeken of ze nog ergens anders op het forum heeft gepost maar ze is voor het laatst bij ons geweest. Ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat.

Net even op de groep gekeken maar daar is ze dus ook geen lid meer van.
zooooooo, die ligt op bed!! Arm mannetje. Alles zat hem dwars. Ik had poep onder m'n schoen. Dat valt eraf en meneer kruipt er door. Arme ziel. Slaapzak en pyama moesten uit en daar heeft hij al zo'n hekel aan. Morgen een nieuwe dag.

Vanmiddag even naar de wibra geweest. Ze hebben heeeeeel leuk speelgoed. Een stapeltoren, een schildpad waar je figuurblokjes in kunt doen, een huisje waar je blokjes in kunt doen. Heb wat voor Roan gekocht en wat voor de dochter van een vriendin. Ook nog een oorthermometer (Roan heeft een pesthekel aan een thermometer in zijn kontje), een beker en mok, badspeeltjes ennehhh. Pff. Genoeg dus.

Zometeen ff een pizza in de oven gooien en dan de ontploffing hier in huis opruimen. Vanavond komen mijn man zijn broers en een vriend voetbal kijken. Dat betekent veel bier, veel lawaar, maar wel gezellig.
@pebbles, met dank aan meneer O hahahaha

ga nu zelf eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven