Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Krokus, succes meid!!!!!!!!

Alles goed hier, Mats heeft ontdekt dat ie zich kan voort bewegen door zijn kont op te tillen, gaat dus alle kanten op, in de box draait ie rond als een gek (nou ja, dat valt ook wel weer mee) en heb hem vanochtend 'gered' want hij lag ongeveer dubbel tegen de achterkant van zijn bed!!! Sufferd, hihihi

Tis zo'n scheet, schatrlachen doet ie nog steeds niet, wel maakt ie harde hoge piepgeluiden, net een vleermuis zeg maar!

Niniane, meldplicht!!! Ik hoop dat alles goed gaat!
@Krokus, heb blaren op m'n duimen, vertel hoe is het gegaan????????????

Iedereen druk? (heb ons van pag 2 moetn plukken) hier wel iig.

Vandaag zo'n typische ren en vlieg dag en vooral achter de feiten aan lopend (zo'n verhaal uit de ouders van nu, wij jonge ouders en noem ze maar op) pfffft, Vanochtend Mayte naar de oppas gebracht (lopend) en toen weer terug naar huis (lopend) net de trein gemist die ik moest hebben naar werk, want vergadering. Net op tijd kom ik daar binnen huppelen, loopt vergadering uit, 15 minuten later bij de opppas dan gepland, terug lopen naar huis. Mayte pompoenhapje gedaan, ff in de box, daarna fles (zat wel min een 1/2 uur tussen hoor in de tussen tijd was machine aangezet, opgeruimd in huis, afwas aan kant gemaakt enz enz. Mayte fles die ze niet wilde, broertje komt gezellig langs, eten maken, eten tussen de bedrijven door Mayte op bed, broertje gaat weer naar huis en ik zit eindelijk op m'n gat. jullie te vervelen met m'n gewauwel.

Lief is examen doen en komt vana dus laat thuis, op dit soort dagen ben ik zoooooooblijdat ik de zorg en alles kan delen met Lief! diep respect voor alleenstaande mama's. Tis niks voor mij.

ga ff verder rond struinen op forum.
gesprek ging redelijk. Ik denk niet dat ze mij zullen kiezen. Het is best een functie waarbij je een behoorlijke dosis ervaring voor nodig hebt. Nu thuis weet ik natuurlijk ineens de "juiste" antwoorden weer. Net als wanneer je ruzie hebt en ineens achteraf weet wat je had willen zeggen.
@mmmoi: dit shirtje.In maat 80 trouwens!!! hij viel zo klein. En hij had nog wel een maat groter gekund denk ik.Met nog een groenig broekje met streepjes en nog een lila t-shirtje.Er hingen nog meer leuke dingen maar ik koop liever elke week 1 of 2 dingen dan in 1 keer een heleboel. Ik verkoop ook niks dus ik krijg er niks voor terug.hmmmm, krijg het plaatje hier niet op maar hij is donkerroze met 3 kleine plaatjes erop en korte mouwtjes
@krokus: je weet het niet, misschien wisten de anderen ook de antwoorden niet op het goed moment. Maar het is een bekend fenomeen ja, dat je later denkt "dat had ik moeten zeggen".

@ris: Floor kan prima zitten in de kinderstoel en zonder kinderstoel kan ze het ook al goed. Met spreidbroekje zeker een minuut, misschien nog wel langer. Zonder broekje iets minder lang maar het gaat met de dag beter. Ik denk dat ik haar voor het eten dus gewoon 10 minuten in de kinderstoel zet, moet kunnen toch? Ik begin juist dit weekend omdat ik volgende week vakantie heb en dan kan ik er lekker de tijd voor nemen.

Het worden waarschijnlijk worteltjes zondag. Ik zal wel foto's maken.

@annie ooi: bedoel je dat Mats aan rupsen is? Dat hij met zijn voetjes afzet en zijn kont omhoog doet zodat hij een stukje naar achteren schiet? Voordat Floor haar spreidbroekje kreeg (al 3 maanden geleden dus) deed ze dat ook veel, had ze echt lol in. Met broekje kon het niet meer dus ze heeft het al heel lang niet meer gedaan.

@ringel: haha, je moest ff kwijt hoe druk de dag was zeker. Af en toe vliegen de dagen echt voorbij terwijl je weinig bijzonders doet.

@blindje: alles goed, je bent nog niet langsgekomen vandaag?

@niniane: gaat het met jou ook goed? Je bent er opvallend minder dan voor de zwangerschap:).

Ik heb dus vanaf nu officieel een week vakantie.Heerllijk!!!! Ik heb echt het gevoel dat ik van alles mis als ik een paar dagen heb gewerkt.

Op het KDV hadden ze foto's gemaakt vorige week en ze zijn heel leuk geworden. Er is 1 foto van haar alleen waar ze echt super leuk aan het lachen is, de andere zijn ook wel leuk maar voor die 5,5 euro vind ik ze erg duur. Dan maak ik zelf wel leuke foto's. De groepsfoto wil ik wel nemen, dat is leuk voor later.
Ik heb trouwens vandaag bij Prenatal een soort combi van een slab en een schort gekocht. Van platic en met mouwen eraan dus dan kan ze lekker gaan knoeien van het weekend zonder dat ik alles meteen in de was moet gooien. Jullie zien hem wel op de foto's volgende week.
@krokus, heb je de beroemde tactiek van het wimperknipperen niet in de strijd gegooid;) nah, ja, afwachten geblazen dus. Maar wel super goed dat je het hebt gedurfd!

@pebbles, je kan haar ook gewoon een theedoek om d'r nek doen en dan vast zetten met een knijper. werkt net zo goed en die dingen heb je toch al in huis. Met wortels (en alles wat geel en oranje is) oppassen voor vlekken, want die vlekken krijge je er niet uit. (m'n shout doet ut niet op wortelvlekken, krijg gaten!) en o ja mocht je ooit potjes willen proberen van meneer O de "bio" varianten vlekken nog meer (want nog puurder dan puur, want "bio") dan de "normale" wortels.

Tis een tip.

ben Char aan het kijken. (nu dus ff niet) Lief had een poos geleden gedroomd hoe Mayte haar stem zou gaan klinken. heb wel eens "ervaringen" gehad, van die voorspellende dromen (daar is een woord voor, maar kan er ff niet op komen) maar nog nooit over meisje.....

O nog ff een vraag, hoe vaak verschonen jullie het bedje van jullie kleintjes? Zelf verschoon ik 1 keer per 2 weken. (ook ons eigen bed) of is dat te weinig? Als het warm is wat vaker, van wege zweet.
Heeej,

Hier saai dagje, niet veel te melden. Alleen dat ik vanavond bij de Mexx ben geweest en voor Jasmijn weer het nodige gekocht heb. Er was al veel voor de helft van het geld dus da's wel leuk. Ook een stelletje uit de nieuwe collectie omdat ik met schoonzuslief toch 40% korting krijg...altijd lekker...

Morgen komt ons tuinstel binnen, leuk, kunnen we eindelijk uitgebreid buiten zitten. Nu alleen nog een parasol voor Jassie.

Heb vanochtend een filmpje op Hyves gezet. Pebbles had hem al gezien Voor de geïnteresseerden...

@Bed verschonen: Doe ik ook 1x per 2 weken behalve als ze spuugt, moet zeggen, de laatste keer was het zelfs langer dan 2 weken!

@Krokus: jammer dat je niet een onwijs goed gevoel hebt van het gesprek, maar je weet maar nooit. Ik duim door!

Leuke foto van Fieke en Jet op onze groepshyve...

Verder weet ik het al ff niet meer...
@ringel: ik denk dat wij ook zo ongeveer 1 keer in de 2 weken haar bedje verschonen.

Nu heb ik hem al maar bedankt voor de theedoek tip, misschien vind ik dit ding wel niks, dan kan ik dat doen.
O ja, worteltjes...heb ik dus ook in een shirtje van Jasmijn gekregen en het gaat er echt NIET uit! Ze had een uur na de voeding gespuugd, zal je net zien, denk je dat het gevaar geweken is! Gelukkig was het een wit shirtje en mijn schoonmoeder heeft het er met chloor uit gekregen!!! Jasmijn eet altijd heel netjes bijna zonder morsen (behalve dan de allereerste keer bijvoeding) dus ik heb niet echt een grote slab nodig. Wel een normale, doe ik altijd wel om. Vandaag had ze ineens weer door hoe leuk het is om te proesten in je eten. Zij schoon; ik onder! En dat is met spercieboontjes ook niet je van het.

Nou ik ga douchen, manlief wacht, die wil ook
Hi meiden ik ben er nog hoor (en heb meldplicht had ik begrepen van Annie ooi). Ben even gevloerd  door griepje/zware verkoudheid. Dus komt niet door zw-schap. Was dus geen hooikoorts denk ik nu want die pillen hielpen ook niet werd er alleen nog maar meer moe van. Logisch want ze zijn niet voor griep.... Heb nu ook door het hoesten een spier tussen mijn ribben verrekt. Man dat doet pijn! Ik dacht echt dat ik gister iets aan mijn hart had of zo, Hypochonder:$! Dus ga zo weer mijn bedje in. Kyran lekker bij opa en oma dus kan ik nog lekker even een dag rustig aan doen. Denk dat ik morgen alles even goed lees en netjes een lang verhaaltje achter laat.

Liefs Niniane
Goedemorgen allemaal!

Zo, ik ben fris en fruitig op na een heerlijke nacht weer. Jasmijn heeft geen kik gegeven, wat een luxe zeg! Het gaat de laatste tijd weer erg goed dus ik hoop dat het nu voorlopig zo blijft...ik heb nu genoeg energie dus ben er na het voeden direct uit gegaan om mezelf aan te kleden en Jas zo in bad te doen. Ze ligt nu met een knisperboekje te spelen op ons bed, zó lief!

Vandaag een rustig dagje; ik ga maar eens goed schoonmaken want dat schiet er iedere keer bij in en dat is toch echt wel nodig nu...vanavond komen vrienden gourmetten dus moet het er wel weer een beetje uit zien hier. Verder geen plannen dus echt rustigjes aan!

@Niniane: Neem jij het ook maar even van je rust! Als je zwanger bent en ziek tegelijk ben je helemáál moe! Fijn dat je Kyran even onder kon brengen. Slaap ze vandaag!

Fijne dag allemaal!
@Niniane, lekker uitzieken en daarna weer lekker fris en fruitig!

Mayte proest en pruttelt er ook op los als ze aan het eten is. echt alles zit dan onder en dan het liefst ook nog met vuistjes in d'r mond terwijl er net een hap prut in zit. (mouwen op rollen voordat ze gaat eten scheelt ook een boel vlekken en een vochtige knoeidoek/spuug doek bij de hand houden om handjes schoon te maken)

Vandaag weer werken en morgen en overmorgen (heb weer een slaapdienst)en maandag ook nog! Dat is woensdag t/m maandag = 6 dagen achter elkaar......pffft. Nou ja bijna weer vakantie!

ga me maar eens aankleden.....
Ik ben er nog hoor. Alleen dodelijk moe enne moe en o ja, ook nog moe. Dat afgewisseld met misselijk en je hebt het feest compleet. Gister kwam schoonmoeder eten. Ik was blij dat ze weer wegging. Niet omdat het zo´n vervelend mens is, maar zodat ik om kon vallen op de bank. Was zo vreselijk moe. Het leek even beter te gaan wat betreft de misselijkheid, maar helaas. Het was een korte verbetering. Dus ik probeer te lezen enzo, maar heb er nauwelijks de puf voor, dus verwacht niet al te veel... (nog maar 30 weken en 4 dagen LOL).
Goedemorgen allemaal, tis alweer bijna middag!!!

He Niniane, wat vervelend, maar ben wel blij weer wat van je te horen! Beterschap, tis allemaal niet niks he!

Pebbles, Rupsen heet dat? Grappig zeg! Mats heeft in ieder geval een nieuwe hobby! Hahahaha, tis wel een graapig gezicht maar niet handig.

Krokus, gewoon afwachten, naar dat je er geen goed gevoel over hebt maar vergeet niet dat zij jou niet kennen. Ik bedoel, jij weet hoe je werkelijk in elkaar zit, misschien hebben ze wel meteen een goede indruk van je en blijk je in de praktijk nog leuker en beter te zijn!!!!!!!! Tis ook gewoon weer wennen hoor, solliciteren als mama, tenminste dat merk ik zelf. Ik ben gisteravond naar een politiek avondje geweest en daar moest ik ook mezelf voorstellen, maar ben nu gewoon een ander persoon, heb een andere functie binnen de maatschappij. Er was een jonge jongen bij aanwezig en die zou wel denken dat ik een of andere miep met kind ben. Nah ja!!!!

Blindje, hoef je nog maar 30 weken en 4 dagen, dus je hebt er al een kwart opzitten, goed man!!!!!!

Verschonen doe ik ook ongeveer in keer in de 2 weken, wel iets vaker denk ik, zijn slaapzak heeft ie maar 2 dagen aan, dus het wordt ook niet echt vies.

Welke geluiden maken jullie kindjes? Mats gilt soms heel hoog, vooral als ie lol heeft, ook murmelt ie heel veel, zijn koffiemachinegeluidje is weg, heb ik al een poos niet gehoord. Oja, hand in de mond en dan van die gesmoorde kreten is ook favoriet, behalve bij papa en mama. Ik schrik me soms zo rot van dat 'kind van de wind'!!!!!!!!
Mmmm moet eigenlijk ook poetsen. Is hier vies en veel achterstallig onderhoud. Aimee tijgert nu de hele kamer door. Maar zo kan ik nu precies zien wanneer het toch eens nodig is om te zuigen en zo. Zo klein als ze is willen ze precies wat niet mag...In de huiskamer hebben we een groen vloerkleed en daar wil ze elke keer naar toe en dan roets hap in het kleed. Maar niet zo gezond al die pluisjes in haar mond... Maar elke dag wordt ze beetje sneller. En dus moet ik het parcours (afstand tot kleed) groter maken...Binnenkort maar eens huis babyproof maken. Gelukkig is er nog de box....

Ik ga ook maar eens die grote slabbers halen. Vanaf volgende week echt bijvoeden (nu af en toe hapje).

Mmmoi: lief filmpje van Jasmijn. Haren zijn echt al lang he...? Ga ook eens een filmpje maken. Grappig.

Ringel: dus lang weekend voor de boeg. Ik heb het ergste nu gehad. Zag je foto's op msn...Leuk....lief....

Blindje: ach ja wat zijn nu 30 weken:D...Iets voor over hebben hehe. Nee hoop dat er snel minder misselijke tijden aankomen...

Annie...binnenkort zal de huiskamer bij jullie ook niet echt veilig meer zijn. AImee wisselt ook veel af in geluiden.. Laatste dagen 'tetta'. En bubbelen met de tong..En gillen kan ze ook. ALs weer eens een been door box of bed steekt en ze komt niet meer los. Of gillen voor de grap..ook errug leuk..

Pebbles..Dit weekend gaan jullie dus aan de rapley. Ik ga het combineren. Als ze naar de oppas gaat niet en thuis dan af en toe. Dus als ik er zin en tijd voor heb, Wil wel foto's zien!!!

Niniane: zwanger en ziek. Wel goed uitrusten, is zo niet niks. Met mannetje alles goed. Willen jullie straks weten of je jongen of meisje krijgt?

Ris: Risman al beetje opgeknapt. Hoe gaat het met Ella, helemaal 100% bijna op de minuut leeftijdsgenootje van Aimee!!!

Nu poetsen!!
Nou meiden, dit is toch wel al te erg, ik heb ons van pagina 2 moeten plukken met de laatste post van Babba van GISTERENMIDDAG...zijn jullie allemaal zo druk op vrijdagavond? Ik dus wel....;) Ik kreeg eters en we hebben lekker gegourmet. Jasmijn maakte er een potje van door ineens weer niet te willen slapen, pas om kwart over tien (!) sliep ze en vannacht was ze daardoor weer een aantal keer wakker ook. Erg irritant. Vanochtend om de gebruikelijke half acht gevoed en toen heeft ze nog een klein uurtje geslapen. Nu is ze echt wakker en is ze het zat dus ik ga haar maar eens aankleden. Ik heb zelf al lekker gedouched dus dan kunnen we mooi de hort op. De hema belde gisteren dat de gordijnen voor Jas' kamer binnen waren, dus die ga ik maar eens halen. Fijne dag allemaal! En ws. tot morgen voor mij; want weer eens zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen...

Hai!

zo, de stress op school is gedeeltelijk verdwenen. Er waren 2 gezinnen die aangaven weg te gaan bij ons, samen waren ze goed voor 8% van de kids en dat is op 102 leerlingen wel heel veel. Eén gezin blijft, het andere gaat (maar dat kan morgen weer anders zijn...) In elk geval stond onze formatie dus compleet op losse schroeven terwijl we net alles rond hadden. Echt niet leuk dus! Maar gelukkig kunnen de plannen zoals we ze hadden gewoon doorgaan. Dat betekent dat ik volgend jaar 2 dagen (vanaf februari weer 3) werk in groep 4/5/6.  De andere 2 dagen worden ingevuld door 2 collega's. Dat is wel lastig, maar het is wel duidelijk dat ik de verantwoordelijheid zal dragen (vind ik niet erg, hebben we dat tenminste helder). Ik krijg een superleuke collega naast me die ook groep 4/5/6 doet en daar heb ik ook veel zin in.

Komende week nog een megadrukke week.... maandag met Ella naar het cb, ´s avonds bbq en musical op school. Dinsdag met mijn groep op water excursie (lekker in de laatste schoolweek!) Woensdag verjaardag vieren en afsluiting van ons jubileumjaar (dus daar moet ik bij zijn). donderdag stoeltjes passen (ook al zo lekker laat....) en ook daar moet ik bij zijn en dan had onze directeur bedacht dat we op vrijdag de overdracht doen. Ja mooi niet dus! Wij vertrekken vrijdag op vakantie! Daar komt bij dat ik dus deze week 4 dagen op school ben terwijl ik er maar 2 werk! Ik moet dus ook  nog eens extra oppas regelen terwijl zowel mijn moeder áls mijn schoonmoeder in de lappenmand zitten door een schouderoperatie! Poepoe...

Ik lees dat sommige beebs de hele kamer doorsjezen (of hun bed of box), maar dat doet Ella helemaal niet... is ze net zo lui als haar vader of moet ik me al zorgen gaan maken omdat ze dingen niet doet die ze wel zou moeten kunnen?

Ik las trouwens ook ergens dat bruine bonen onterecht geweldig babyvoedsel wordt genoemd. Het schijnt echt heel slecht verteerbaar te zijn (Pepiet, was jij niet al kilo´s aan het invriezen? haha)

Ringel, ik verschoon het bed van Ella als ik eraan denk.... Ons eigen bed gaat elke week op de schop, maar dat van haar vergeet ik regelmatig.... Ik heb wel altijd een hydrofiel in haar bed liggen tegen het spugen. Vorige week heb ik trouwens alles van haar gewassen ivm spruw. Mss een goed plan om de trend voort te zetten en zometeen haar bed af te halen.

Ik begrijp van de bijvoedende moeders dat grote stukken landbouwplastic over en rondom je kind een goed plan is ivm knoeigevaar? Haha, dat wordt wat! Gelukkig hebben we een tegelvloer, dat maakt lekker handig schoon. Ik heb ook van die plastic schortjes/slabbers, die kan ik dus het beste maar aandoen als ze geen oranje kleren aanheeft als we haar wortel voeren?

Annie, Ella heeft sinds deze week een nieuw geluid (en een nieuwe manier van het produceren van dit geluid). Ze maakt een heel breed mondje en gaat dan kletsen: voornamelijk bababa, bebebe en soms ook mamamama (haha) Of een heel raar hijgje wat heel hoog klinkt, net of ze lucht te weinig heeft (maar dat is niet zo)

Ik ga zo even stofzuigen en dan kan Ella door de kamer heen als ze zou willen. Is mss wel koud  zo´n tegelvloer....

Blind wat vervelend dat je nog steeds zwak, moe, misselijk en niet geheel lekker bent... nog maar 30 weken (succes ermee!)

Heb ik veel tijd, schrijft bijna niemand. En ik verveel me. En Aimee is ook niet zo in hummetje. En net beetje woorden met vriendlief. Ik wil straks naar een vriendin en nu vindt hij dat ik Aimee moet meenemen, tot vanavond laat dus. Zijn argument ik ben nooit een zaterdag echt vrij. Mmmm tsja Aimee woont hier ook. Als ik vrij ben dan heb ik haar zeker niet. En ik heb haar vaak zat op doordeweekse dagen alleen en hij kan op 2 zaterdagen per maand de zorg met mij delen... Vindt het nergens op slaan en heb ik hem ook gezegd. Tuurlijk af en toe even geen Aimee is best lekker. Maar om haar mee op pad te sturen tot laat in de avond??? Uiteindelijk bond hij wel in. Ook gezegd dat ze straks in de ochtenden niet meer slaapt dus dat je dan nog meer kind-gebonden uren hebt;)... En dat het helpt als hij dan leuk programma verzint zoals wandelen, kinderboerderij whatever. Dagen gaan dan sneller en leuker. Als hij haar alleen heeft, gaat hij niet vaak op pad. De dagen duren dan ook heel lang en zelfs op zo'n jonge leeftijd worden ze dan ook hangeriger en vervelender. Heb ik zelf ook wel ervaren, dus ga altijd wel wat doen. En voor jezelf ook lekkere onderbreking. We zullen zien... Nu is het wel weer gezellig hier, haha hij is nu naar de kapper.

Ik heb gisteren de babycook gekocht en 2 grote slabbers (sillybillz). Hoef je na het eten alleen uit te spoelen (soort fleece materiaal) en dan kunnen ze weer gebruikt worden. Nu vanochtend bij appelhapje gebruikt en daarna uitgespoeld en idd na half uur weer droog. Slabben waren 7 euro per stuk, maar als je ze op deze manier paar dagen kunt gebruiken, dan spaar je weer flink uit op was, In UK was het beste babyproduct van het jaar. Tot nu toe handig en heeft ook mouwen.

Mmmm lijkt me wel fijn tips mbt babyvoer. Hoeveel gram zou een hapje moeten zijn. En banaan vult natuurlijk meer dan appel. En wat maken jullie zoal???

He Ris haha zou me geen zorgen maken om jouw grietje...maar doe je volgens mij niet. In een keer kunnen ze iets en of dat nu is of volgende week...whatever...Haha maar de jouwe praat dus al...

Vraagje, ik vind Aimee zo hyper. Ze wil echt nooit meer op schoot, en constant actief, er moet wat bewegen bij haar. Ze kan niet relaxed tegen je aanzitten. Is dat normaal? Geen knuffelbaby zo...

Ik ga in bad en dan lekker naar vriendin...
heeee, ff heel snel. Ben het niet geworden. Had ik verwacht. De redenen waren precies wat ik zelf ook dacht. Nu moehoehoe. Ben hele dag al op pad en moet zo ook al weer weg.
Ff snel, want beroerd en veel te druk vandaag (vier keer met de bus is echt niet fijn als je maag op een centrifuge lijkt). Max heeft net een heel potje groente en een heel potje fruit gehad en ligt nu te bleren om meer. :? Het is duidelijk zijn honger!!!geluid. Maar ja, om er nu meteen weer een fles in te gieten vind ik ook weer zo wat. Hij heeft steeds vaker honger de laatste tijd. Ik zit dus te twijfelen of we misschien aan de zesmaanden potjes moeten gaan beginnen. Hij is tenslotte ook al vroeg aan de bijvoeding gegaan. Twijfel, twijfel...
Sluipt naar binnen en ja, het gaat weer over bijvoeding;).

Blindje, Max wil misschien meer eten? Wat ik me stiekem een beetje afvraag, waarom geef je Max niet gewoon vers? Met jouw achtergrond als kok/horecamanager is het toch een eitje om van alles uit te proberen qua baby-voeding-receptjes? En dan kun je ook heel makkelijk de hoeveelheid iets vergroten.

En sluipt weer weg..
Mirjam, mag je babies meer geven als ze zelfgemaakte voeding geven dan? Ik dacht dat de hoeveelheid dan ongeveer net zo moest zijn als in een potje.

Vandaag zoals gezegd een hele drukke dag. Vanochtend gewerkt, om half twee thuis, meteen boodschappen doen. Ben net terug van een afrikaans etentje. Een groep senegalezen hier had een feestje
hm , berichtje was nog niet af.

Ik was uitgenodigd voor dat feest maar was zooo moe. Heb eerst nog een half uur op bed gelegen en ben daarna alleen naar het eten geweest. Lekker is dat zeg.

@ris, Roan is volgens mij ook een luie donder hoor. Hij heeft zich een aantal keren van buik naar rug gedraaid, maar dat is inmiddels ook weer gestopt. Zo af en toe wringt hij zich in een banaantjesvorm, maar meer ook niet. Ik zit heel soms wel eens te "oefenen" door met een speeltje naast hem te zitten. Dat vindt hij niet heel erg interessant.

Morgen hebben we helemaal niets. Ik ga even met de kinderwagen naar virenden die dezelfde wagen hebben, volgens mij heeft mijn man hem gemold. Ik hoop dat we 's ochtends lekker "uit kunnen slapen". Vorige week heb ik van 7 tot 8 in de woonkamer gezeten omdat zoon dan weer wilde slapen. Ik kan dan zelf ook altijd nog wel in slaap vallen. M'n lief kan dat niet, die is dan klaarwakker.
IK BEN WEER TERUG!!!!!!

Eindelijk weer beter. Nu alleen nog dat nare hoestje mijn soep-oog kwijtraken. Maar dat heeft Kyran ook al twee weken dus volgens mij steken we elkaar gewoon lekker aan. Met zw-schap ook goed ben niet  meer zo misselijk maar kan het thuis natuurlijk rustig aan doen. Ben benieuwd of het als ik moet werken ook zo blijft gaan. Zou wel fijn zijn. Als je nergens last van heb merk je eigenlijk ook niet dat je zwanger bent. Wordt ik dan ook weer een beetje onrustig van, bang dat er iets niet goed zit of zo. Maw het is ook nooit goed!!!!:$

Gister avond naar vrienden geweest. Mannen moesten voetbal kijken. Ze mochten alleen niet juichen bij doelpunten andesr werden Kyran en zijn neefje wakker. (Heb je gemist Juffie, had je wat anders te doen? btw we hebben het nieuws nu ook daar verteld, dus geen geheim meer.)

Was lang geleden dat ik zo laat thuis kwam, 2 uur. Voor het eerst ook Kyran laten slapen en midden in de nacht mee naar huis genomen. Het mannetje is thuis gewoon verder gaan slapen tot half 8!!!! We waren al een soort bang dat we om 6 uur uit ons bed zouden moeten dat hoefde gelukkig dus niet. Sterker, we werden om 7 uuur uit bed gekrijst door de kat die honger had....GGGRRRR:@ Die kan ik op dat moment ook wel achter het behang plakken dan.

Vandaag veel te doen in huis. Puinruimen van de afgelopen twee weken. Is natuurlijk niets gedaan in huis als ik ziek ben. N-man had het heel druk op werk en moest veel dingen regelen voor nieuwe huis dus hij kon ook niet veel doen.

Kyran is inmiddels ook aan de fruithapjes. Die vind hij echt veel lekkerder dan zijn groenten. Hij kan ook al best goed in zijn kinderstoel zitten. We hebben een tripp trapp en die kan ik helemaal aan tafel schuiven en dan zit hij redelijk klem en zakt ook niet naar de zijkanten. Eten geven op schoot of in de wipstoel was echt een ramp. Dit gaat veel beter en hij vind het ook leuk vind zichzelf al heel wat, zo zelf zitten. Je mag geloof ik je bb pas met zes maanden in een kinderstoel hijsen maar voor die tien minuten dat het eten duurt doe ik het toch maar.

Had ook al jullie verhalen gelezen. Tis teveel om op te reageren. Dus *; voor iedreeen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven